Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

Tillykke med resultatet, Sune. Du har jo en helt utrolig høj råstyrke, meget imponerende. Glæde rmig til at se hvordan det går, når du får den samme erfaring i udstyret som andre med din styrke har :smile:

Har forøvrigt et par videoer, skulle jeg mene, som jeg kan smide i din log en af dagene, hvis det er?

Link to comment
Share on other sites

Jo tak, mange tak :smile:

...sig mig. Fik jeg ikke glemt det ene af mine bælter i nordland hulen? Det er et Musclemag Bælte? Nu bliver jeg nød til at dødløfte med mit squatbælte eller låne et eller andet.

Tillykke med titlen, det er stort ! :devil:

Og ja, der hænger et ekstra Musclemag bælte dernede.

Link to comment
Share on other sites

Tillykke Sune.. !!

Stærk løftet og flot PR på totalen :4flex:

Hej Anita, 1000 tak :bigsmile:

Det er sgu flot, Sune. Vanvittige tal. :crazy: Tillykke med titlen! :superman:

Bliver spændende at følge din træning frem mod VM. Det kvarte ton i patten ligger lige for! :devil:

Hei König :smile: Det kvarte ton har jeg jo lettet til VM sidste forår...jeg håber på at kunne komme op og erobre rekorden tilbage med 255 kg eller mere snart :devil:

Tillykke med medaljen og totalen Sune! :superman:

Mange tak, det går jo fremad med den total :devil:

Tillykke med titlen, det er stort ! :devil:

Og ja, der hænger et ekstra Musclemag bælte dernede.

Txs Peter :smile: Utroligt at jeg er så glemsom, mine ting er jo snart spredt over det halve af jordkloden :crazy:

Stort tillykke med endnu en titel Sune..! Skide godt! :4thumbup:

Og så med PRs, over næsten hele linien..! :w00t:

Thaaanks Champ :w00t: Mere af den slags tak...

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med resultatet, Sune. Du har jo en helt utrolig høj råstyrke, meget imponerende. Glæde rmig til at se hvordan det går, når du får den samme erfaring i udstyret som andre med din styrke har :smile:

Har forøvrigt et par videoer, skulle jeg mene, som jeg kan smide i din log en af dagene, hvis det er?

Hvis jeg kan få mere ud af udstyret, så er alle kilo skam velkomne :superman:

Jeg vil meget gerne se video'er. Hvis det ser godt ud, må du skam gerne smide dem i loggen. Hvis ikke, så hellere et link på en diskret PM...det handler jo om at tage sig godt ud :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med de gode løft, Sune!

Og tak for "lån" af dit bælte idag. Det var dog alt, ALT, AAAAAAAALT for stort til lille mig! :wink:

Mange tak Fist :smile:

Jeg kunne passe bæltet i inderste hul ned til 85 kg på BB diæt, så hvis du ikke kan passe det, så må du i sandhed være en lille nips :wub: Bliver det til noget med bænkpresplanerne?

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - Rampup

Så kom jeg stille og roligt igang igen. Jeg havde gigantiske doms to dage efter stævnet, men nu fik jeg rørt mig lidt og stivheden er så småt ved at være ude af kroppen.

Squat

5 x 45 lb

5 x 135 lb

5 x 225 lb

5 x 275 lb

5 x 275 lb

5 x 275 lb

5 x 275 lb

5 x 275 lb

Bench

5 x 45 lb

5 x 135 lb

5 x 225 lb

5 x 225 lb

5 x 225 lb

5 x 225 lb

5 x 225 lb

Dips

5

5

5

Wide Grip Pull Downs

8 x 80 lb

8 x 160 lb

8 x 160 lb

8 x 160 lb

8 x 160 lb

Side Laterals

10 x 15 lb

10 x 20 lb

10 x 20 lb

10 x 20 lb

Barbel Curls

10 x 45 lb

8 x 95 lb

8 x 95 lb

8 x 95 lb

Let omgang med lidt blandede bolsjer. Jeg kører et par lette pas mere i denne uge før det så går løs på sheiko fra næste uge.

Link to comment
Share on other sites

Mange tak Fist :smile:

Jeg kunne passe bæltet i inderste hul ned til 85 kg på BB diæt, så hvis du ikke kan passe det, så må du i sandhed være en lille nips :wub: Bliver det til noget med bænkpresplanerne?

Jeg har lige bulket en del op, og er på nu på 79 cm i talje.

Men ja, det tror jeg sgu det gør! Prøvede lige en trøje igår, der nok var flere numre for stor. Shit, det gør nas!

Søren formand har overtalt mig til licens, så jeg kan deltage i JM bænk til august.

Ved du, hvor du ligger på et raw max?

Og kan du huske hvor lang tid der gik, før du fik maximal effekt ud af en trøje?

Link to comment
Share on other sites

kører du sheikoen helt raw?

Det er ikke sikkert. Måske de første par uger, men ellers vil jeg nok have mere udstyrs træning fremover.

Jeg har lige bulket en del op, og er på nu på 79 cm i talje.

Men ja, det tror jeg sgu det gør! Prøvede lige en trøje igår, der nok var flere numre for stor. Shit, det gør nas!

Søren formand har overtalt mig til licens, så jeg kan deltage i JM bænk til august.

Ved du, hvor du ligger på et raw max?

Og kan du huske hvor lang tid der gik, før du fik maximal effekt ud af en trøje?

Nej jeg ved det ikke, jeg har ikke rawmaxet i et stykke tid, men jeg vil gætte på omrkring de 190 kg som jeg har løftet før.

Man får aldrig maximal effekt ud af en trøje, men kan kun arbejde imod at få mest ud den. Jeg bliver vel stadig bedre og bedre. Jeg fik 30-40 kg ud af en trøje fra start, fordi jeg er stærk i topstyrken fra naturens side af. Nu kan jeg få op til 60-65 kg ud af en trøje. Procentvis er det er en pæn slat.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke sikkert. Måske de første par uger, men ellers vil jeg nok have mere udstyrs træning fremover.

Nej jeg ved det ikke, jeg har ikke rawmaxet i et stykke tid, men jeg vil gætte på omrkring de 190 kg som jeg har løftet før.

Man får aldrig maximal effekt ud af en trøje, men kan kun arbejde imod at få mest ud den. Jeg bliver vel stadig bedre og bedre. Jeg fik 30-40 kg ud af en trøje fra start, fordi jeg er stærk i topstyrken fra naturens side af. Nu kan jeg få op til 60-65 kg ud af en trøje. Procentvis er det er en pæn slat.

Ja, det er satme en del!

Det lyder som om det kommer til at kræve en stor indsats igennem lang tid, at blive en god bænker. Godt man er studerende! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - Sheiko 2, Week 1 Day 1

Jeg fik kørt en let omgang træning i lørdags, med safetybar squats, bænk og lidt andet lækkert. Jeg kan knap huske hvad jeg trænede andet end at det var den sidste omgang kom-igang-træning.

Jeg har ikke nogen netforbindelse endnu i min nye lejlighed, så jeg må gøre indhug i arbejdstiden for at MOL'e den af.

Jeg kører en omgang sheiko i de kommende uger og mindst de 2 første uger vil være uden udstyr. Maksløftene er sat til 190 kg, 230 kg og 275 kg. Jeg ville gerne have sat bænken til 200 kg da jeg tidligere har syntes at bænken var for nem, men omvendt har bænkformen heller ikke været alt for god på det sidste, så jeg er konservativ.

Benchpress

5 x 45 lb

5 x 135 lb

5 x 210 lb

4 x 250 lb

4 x 250 lb

3 x 295 lb

3 x 295 lb

3 x 335 lb

3 x 335 lb

3 x 335 lb

3 x 335 lb

3 x 335 lb

3 x 335 lb

Squat

5 x 45 lb

5 x 135 lb

5 x 255 lb

4 x 305 lb

3 x 355 lb

3 x 355 lb

3 x 405 lb

3 x 405 lb

3 x 405 lb

3 x 405 lb

3 x 405 lb

Benchpress

5 x 210 lb

5 x 250 lb

5 x 295 lb

5 x 295 lb

5 x 295 lb

5 x 295 lb

5 x 295 lb

Bænkpress take two...fy føj da en volumen omend nemme at presse.

Flyes

10 x 40 lb

10 x 40 lb

10 x 40 lb

10 x 40 lb

10 x 40 lb

Squat

5 x 280 lb

4 x 330 lb

3 x 380 lb

3 x 380 lb

3 x 380 lb

3 x 380 lb

3 x 380 lb

Ikke så god power i benene idag, så jeg måtte faktisk slide for denne anden omgang.

Goodmornings Standing

5 x 45 lb

5 x 135 lb

5 x 185 lb

5 x 185 lb

5 x 185 lb

5 x 185 lb

5 x 185 lb

1 liter mælk, 1 to-go kakaomælk + 1 gainershake undervejs. Ialt cirka 1500 Kcal.

Føj for den lede en opstart på sheiko'en. Godt to timer i det samme powerrack med to dobbeltpas i både bænk og squat. Men smerte skal der jo til. Jeg kunne godt have været bedre kørende i benene idag, men mon ikke jeg kommer hurtigt efter det :devil: Bænken var til gengæld nem.

Jeg har bestilt et powerrack hos Erik da jeg jo alligevel skal have det før eller senere. Måske er det her allerede næste uge.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

fandeme TOUGHT du har bestilt et ER-stativ, hvad så når du skal hjem igen?

Ja, så tager jeg ER stativet med hjem. Jeg skal nok finde passende sted at stille det :superman:

Det er sat'me go' og led stil med sheikoen og ER-racket! Og så fik jeg aldrig sagt tillykke med titlen, så: Tillykke!

Thanks..går ud fra at det er approved af ADVOKATEN :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share