Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

Ironworks Gym - Deadlift, DE lower body, Deload

Træning sammen med styrkeløfteren Steve. Jeg begynder så småt deload fra nu af.

Deadlift

5 x 135 lb

5 x 225 lb

3 x 315 lb

3 x 385 lb

2 x 435 lb

2 x 435 lb

2 x 435 lb

Alle konventionelt og uden bælte.

DE Squat

5 x 135 lb

5 x 225 lb

3 x 315 lb

3 x 315 lb

3 x 315 lb

3 x 315 lb

3 x 385 lb - wraps

3 x 385 lb - wraps

3 x 385 lb - wraps

3 x 385 lb - wraps

Goodmornings

5 x 135 lb

3 x 225 lb

3 x 225 lb

3 x 225 lb

Gluteham Raises

5

5

5

5

Fatbar overhandgrip

135 lb - 10 sek

185 lb - 10 sek

225 lb - 10 sek

225 lb - 10 sek

225 lb - 10 sek

En smule grebstræning med et af stærkmændenes legetøj. Fandt iøvrig ud af at en af stærkmændene har trukket 800 lb med stropper :w00t: Der er uanede muligheder for grebstræning og de har ideer nok hvis man spørger dem...nice.

Musclemilk gainer bagefter.

Fin let gang træning uden de store højdepunkter.

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - DE lower body Deload

Mere deload træning.

DE Bench

5 x 45 lb

5 x 45 lb + green band

5 x 135 lb + green band

3 x 185 lb + green band

3 x 185 lb + green band

3 x 185 lb + green band

3 x 185 lb + green band, pinky grip

3 x 185 lb + green band, pinky grip

3 x 185 lb + green band, pinky grip

3 x 185 lb + green band, pinky grip

Lidt lettere vægt idag, godt med smæk i.

Tate press

5 x 45 lb

5 x 45 lb

5 x 45 lb

Push Downs

10 x 70 lb

10 x 70 lb

10 x 70 lb

Dumbell Rows

10 x 80 lb

10 x 80 lb

10 x 80 lb

Wide Grip pull to front

8 x 140 lb

8 x 140 lb

8 x 140 lb

Side bends

10 x 50 lb

10 x 50 lb

10 x 50 lb

Elevated Crunches

8

8

8

En powerrade undervejs + musclemilk gainer bagefter.

Efter træningsvægt 243 lb

...og så en smut i sol :sun:

Endnu en let træning omgang. Normalvist ville jeg have kørt beachwork idag, men det bliver der ikke tid til, da jeg flyver på lørdag. Imorgen kører jeg en mellem omgang ben.

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - Lower Body Deload

Sidste træning før turen går hjemad. Jeg fik en ny Centurion Super Plus R/S 40 idag og en ny Katana 46 S/S. Jeg prøvede at komme i squatteren, men det kommer til at kræve lidt mere tid. Jeg kan umuligt få lårene i før den er blevet udvidet en del.

Squat

5 x 45 lb

5 x 135 lb

5 x 225 lb

3 x 315 lb

2 x 385 lb - wraps

2 x 385 lb - wraps

2 x 425 lb - wraps

2 x 455 lb - wraps

2 x 455 lb - wraps

En mellem omgang squat med knæbind og bælte. Holdt volumen godt nede.

Leg Curls

8 x 90 lb

8 x 90 lb

8 x 90 lb

Hypers

5

5

5

Powerrade undervejs + musclemilk gainer bagefter.

En let omgang træning idag. Imorgen går turen hjemad og næste træning bliver nok mandag til lidt mere deload, hvis jeg kan få det arrangeret i jylland, hvor jeg først vil opholde mig.

Link to comment
Share on other sites

AK Nordland - Deload

Jeg sneg mig med til træning sammen med Tind og Nskou i Nordland hulen. Det skulle være og blev ved ren deload træning.

Benchpress

5 x 50 kg

5 x 50 kg

5 x 80 kg

3 x 110 kg

2 x 130 kg

1 x 150 kg

Nice at ligge på et ER rack igen :wub:

Squat

5 x 20 kg

5 x 20 kg

5 x 50 kg

3 x 80 kg

3 x 80 kg

3 x 80 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg

Hypers

8

5

5

En kort og let omgang krydderet med lidt røverhistorier :superman: Næste deload bliver nok i IK99 hulen om et par dage.

Link to comment
Share on other sites

Beklager .. når en eksamenslæsningsdag starter med 2 liter kaffe, så holder jeg ikke kæft før hovedet rammer puden om natten :cool:

...det er jo sådan det SKAL være :cool: Røverhistorier kan man aldrig få nok af...der var sku' nogle gusten nogen imellem :laugh:

Hey tunge dreng :smile:

Jeg misser dig nok lige nøjagtig i IK... er i Sverige + Jydeland resten af ugen... så vil hermed ønske dig rigtig meget PØJ PØJ m. DM :smilerock:

M :elvis:

Hey Maria...

Mange tak...jeg skal gøre mit bedste for at skyde den af til DM :gun2:

Kampvægten er god. 4 Liter canadisk mælk om dagen har gjort underværker og jeg vejer nu faktisk klassen ud med 110 kgs kropsvægt.

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Deload

Stor opbud af de kendte hoveder. Hele team BB, Armada, Clark Kent og Motta var dukket op til en gang afbrænding i hulen. Jeg skulle selv blot mærke lidt på vægtene, da jeg sparer på energi'en til på søndag.

Squat

8 x 20 kg

8 x 20 kg

5 x 60 kg

3 x 60 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg

Få kilo, eksplosive reps. Jeg kan mærke at overskuddet begynder at melde sig :smile:

Deadlift

3 x 60 kg

3 x 60 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg

Benchpress

5 x 20 kg

5 x 20 kg

3 x 60 kg

3 x 60 kg

3 x 60 kg

3 x 60 kg

OH Chins

5

5

5

1 liter mælk + 1 liter kakaomælk undervejs.

IK99 vægten sagde 113 kg med sko på hvilket nok er lige gavmildt nok, men jeg kommer til at veje tungt ind denne gang. Jeg kontrolvejer lige imorgen i HSF på stævnevægten.

Link to comment
Share on other sites

IK99 vægten sagde 113 kg med sko på hvilket nok er lige gavmildt nok, men jeg kommer til at veje tungt ind denne gang. Jeg kontrolvejer lige imorgen i HSF på stævnevægten.

IK99 vægten er det stævnevægten eller den upålidelige gamle og gule?

Ville gerne have trænet med i dag, men skulle på arbejde kl 17. Kommer nok og kigger et par timer på søndag ellers held og lykke :devil:

Link to comment
Share on other sites

Held og lykke søndag Sune.

Glæder mig til at se hvad du har bygget op af form. :smile:

Txs...den nye kampvægt er selvfølgelig lean muscle :w00t:

IK99 vægten er det stævnevægten eller den upålidelige gamle og gule?

Ville gerne have trænet med i dag, men skulle på arbejde kl 17. Kommer nok og kigger et par timer på søndag ellers held og lykke :devil:

Det var den gamle vægt, men det betyder ikke så meget. Jeg skal nemt være i vægt er jeg sikker på :smile:

..og vi ses snart :smile:

Held og lykke på søndag! Give 'em HELL! :devil:

Thanks..jeg skal gøre mit bedste. Kommer alletiders stævnefotograf forbi, eller er det lige langt nok i denne omgang?

Link to comment
Share on other sites

Thanks..jeg skal gøre mit bedste. Kommer alletiders stævnefotograf forbi, eller er det lige langt nok i denne omgang?

Desværre. Der er andre planer i weekenden. Men jeg håber da at andre foreviger stævnet, således vi kan få set MOL'ernes løft, enten på foto eller video. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Held og lykke i weekenden! Krydser fingre for du kan trække nogle kg i totalen fra de burger muskler du har tillagt dig derovre :tongue:

Jo tak, mange tak :smile:

...sig mig. Fik jeg ikke glemt det ene af mine bælter i nordland hulen? Det er et Musclemag Bælte? Nu bliver jeg nød til at dødløfte med mit squatbælte eller låne et eller andet.

Link to comment
Share on other sites

DM A - Styrkeløft

Jeg vidste ikke rigtigt hvad jeg vejede da jeg mødte ind i hallen imorges, da jeg ikke havde en mulighed for at komme på en vægt igår. Jeg havde dog ikke holdt mig tilbage med undtagelse af mogenbuffetten på hotellet. Indvejningsvægten blev 107,2 kg og jeg var således overraskende meget under grænsen, men det er jo bare positivt og godt for wilks tallene.

Jeg vidste at det ville blive en kamp imellem Tonni og jeg, og jeg havde skønnet at jeg kunne følge ham hvis jeg fik alt til at spille.

Squat

280 kg - godkendt

305 kg - godkendt (PR +5kg)

315 kg - godkendt (PR +15kg)

Super start på stævnet. Jeg følte lidt meget på samtlige af vægtene. De 305 var mere eller mindre all out som jeg kom ned med den. Jeg kom lidt bedre ned på de 315 kg og det føltes cirka det samme. Boooooooom!!!!

Tonni havde på dette tidspunkt løftet 330 kg, men skadede sig selv på et 356 kgs squatforsøg og måtte udgå.

Benchpress

240 kg - godkendt

245 kg - godkendt

250 kg - (forsøg på dansk rekord, jeg kunne ikke løfte den)

Ikke så meget at sige, end at jeg fik det med som der var til på dagen :smile:

Deadlift

275 kg - godkendt

292,5 kg - godkendt (PR +2,5kg)

297,5 kg - underkendt (forsøg på at blive 3. bedste løfter på point, men kunne ikke locke den ud)

Grebet holdt :superman: Men styrken rakte ikke til mere desværre :wink: Jeg ville ellers gerne have snuppet 3. pladsen på point efter michael jensen i -90 kgs klassen. Morten Sørig og Troels Uhre var lidt for langt væk med deres 905 kgs total.

ialt en total på 852,5 kg (PR +15kg) :devil: 505,8 wilks point.

Da Tonni udgik vandt jeg alle discipliner og samlet med en margin på omkring 100 kg ned til nr 2. Lidt ærgeligt at vinde på den måde, men sådan er det jo.

Pladsen på VM holdet i efteråret skulle være sikret og så må jeg bare langtidsplanlægge og få trænet de områder hvor det halter teknisk og hvor styrken skal op :devil: Jeg regner med at finde et IPF stævne i Canada til sommer og så er jeg tilbage til Western European Cup til September. VM er først i November.

Imorgen går turen så hjemad igen, så er der jetlag og arbejde igen :crazy:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Stærkt løftet - tillykke med titlen!

Mange tak, hyggeligt at hilse på :smile:

Tillykke med ENDNU en DM-Titel, det kører bare.. og det kan KUN blive bedre :devil: du har SÅ meget teknisk der skal hentes i fuldt squatudstyr, så der ligger kg og venter

Mange tak, det bliver forhåbentligt ikke den sidste :devil: ..og ja, squatten skal bare øves.

Sagt på den mest positive måde jeg kan.

Du squatter fandme grimt i fuldt udstyr! Men Louis har ret! FUCK hvor er du bare stærk!!!

...jeg kunne godt mærke at specielt de 305 kg kom skidt ned, men lad os da se noget video. Hvis der er nogen der tog nogle klip, så vil jeg meget gerne se dem?

Helt galt kan det sku ikke være når jeg kan trække omkring 85 kg ud af udstyret. Men hvis der er meget at hente så er det jo kun rigtig positivt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share