Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

Det betyder rigtig meget for løftet, efter hvordan folk ligger den skide klods på brystet, mig selv SKAL kunne se klodsen hvor jeg skal placere stangen, ellers blir det en gang rod

..ja bestemt. Vinkles boardet således at der bliver luft imellem brystet og boardet der hvor stangen rammer, så kan forspændet ødelægges helt og aldeles. Hvor svært kan det være...

Link to comment
Share on other sites

Bænken er rundet og giver dig problemer med setuppet?

I smell core training! :laugh: Tænk på hvor barsk du så er når du kommer hjem til en ordentlig bænk igen! :4thumbup:

Jeg er for bred til bænken..sådan er det bare :devil:

Jeg synes dog at det er ufedt. Jeg vil helst træne på en konkurrencebænk, så ved jeg hvad jeg har med at gøre..

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - ME Deadlift, DE lower body

Dagens tal:

Rackpull

5 x 135 lb

5 x 225 lb

5 x 315 lb

3 x 405 lb

3 x 495 lb

3 x 565 lb

1 x 635 lb - hang lidt i venstre

1 x 635 lb - ok

0 x 680 lb

Grebet stank idag og jeg burde nok have haft et løft med mindre lb's på før jeg gik på rekordvægt

DE Squat

5 x 45 lb

5 x 135 lb

5 x 225 lb

3 x 315 lb

3 x 315 lb

3 x 315 lb

3 x 315 lb

3 x 315 lb - wraps

3 x 365 lb - wraps

3 x 365 lb - wraps

3 x 365 lb - wraps

Jeg lånte nogle bløde dejlige sofawraps da jeg havde glemt mine egne. De er faktisk gode til groove træning. Hvide med en sort stribe.

Goodmornings

5 x 45 lb

5 x 135 lb

3 x 225 lb

3 x 225 lb

3 x 225 lb

3 x 225 lb

3 x 225 lb

Gluteham Raises

8

8

8

8

I'm loving it. God følelse med denne øvelse efterhånden :wub:

Gatorade + 1 liter kakaomælk undervejs.

Lidt skuffende at misse et løft i rackpulls pga mit elendige greb :dry: Ellers synes jeg at det var en god omgang. Imorgen står den dynamisk bench.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fatter ikke at dit greb sutter så meget... Hvad gør du ved det?

Ellers fræk runde :wub:

...Jeg fatter det heller ikke. Det er altid venstre hånd.

Der var en hernede der havde en COC gripper 1½, den kan jeg nemt lukke. Jeg burde måske købe sådan nogle og træne lidt med dem ud og skovle sne eller noget :w00t: Ellers så kører jeg overhåndsgreb så længe jeg kan og det er 405 lb for en 3'er og cirka 200 kg for en 1'er.

Link to comment
Share on other sites

Ellers så kører jeg overhåndsgreb så længe jeg kan og det er 405 lb for en 3'er og cirka 200 kg for en 1'er.

Men så fatter jeg bare ikke hvordan du misser på 280kg med krydsgreb? Jeg tror snildt jeg kan holde 300 med krydsgreb, men har meget svært ved at holde så lidt som 160 med dobbelt overhånd...

Link to comment
Share on other sites

Men så fatter jeg bare ikke hvordan du misser på 280kg med krydsgreb? Jeg tror snildt jeg kan holde 300 med krydsgreb, men har meget svært ved at holde så lidt som 160 med dobbelt overhånd...

Det er ikke 280 kg, det er 308 kg. Jeg fik de 305 kg med en anden stang i sidste uge.

Så slap er jeg dog trodsalt heller ikke i hænderne :smile:

Link to comment
Share on other sites

fuck de der COCs. STATISK grebstræning istedet, det skal ligne det der sker til konkurrencer. Hold noget barskt

Jep, det siger de fleste godt nok. Og kan sagtens følge begrundelsen, dog har jeg selv erfaret at mit dødløft greb er blev bedre i takt med at jeg er blev bedre med Coc'erne. Tror det komme an på svagheder og styrker. Kan man i forvejen nemt lukke en coc2'er men har svært ved at holde 280kg i dødløft, så er det nok ikke Coc'erne man skal arbejde med. Men er man som jeg eks. var ret svag i coc'erne, så tror jeg sagtens man også kan hente statisk power ved at øges ens crushpower med Coc'erne. Så intet er så skidt at det ikke er godt for noget :smile:

Synes at Sune gør det rigtige ved at kører med overhåndsgreb i dødløften, og dette kunne eks. suppleret med nogle statiske hold med Coc'eren. Gerne med overpress. Tag eksempelvis den Coc1,5 du sagtens kan lukke og pres den sammen, og når den er helt inde presser du stadig igennem og holder den så langt tid som muligt. Det er god simpel grebstræning.

Det med at lave sindsygt tunge rackpulls for grebets skyld er jeg ikke den store tilhænger af, da det går for meget ud over den øvrige dødløft træning.

Men der er jo mange måder at gøre det på :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - DE Upper Body

Jeg trænede læg og gunz igår, men jeg gider ikke logge det.

DE Bench

10 x 45 lb

10 x 45 lb

5 x 45 lb + black band

5 x 135 lb + black band

3 x 205 lb + black band

3 x 205 lb + black band

3 x 205 lb + black band

3 x 205 lb + black band

3 x 205 lb + black band, pinky

3 x 205 lb + black band, pinky

3 x 185 lb + black band, pinky

3 x 185 lb + black band, pinky

Det er helt sygt som bandet trækker med det opsæt, da de sidste ikke var eksplosive nok satte jeg vægten ned.

Tate Press

8 x 35 lb

8 x 45 lb

5 x 55 lb

5 x 55 lb

5 x 55 lb

5 x 55 lb

5 x 55 lb

French Press

10 x stang + 70 lb

10 x stang + 70 lb

10 x stang + 70 lb

10 x stang + 70 lb

Den irriterede min skulder en lille smule, så jeg holdte bare vægten nede.

Dumbell Rows

8 x 40 lb

8 x 100 lb

8 x 100 lb

8 x 100 lb

8 x 100 lb

UH Chins

8

8

8

Side Bends

10 x 65 lb

10 x 65 lb

10 x 65 lb

Elevated Crunches

10

10

10

Gatorade undervejs + knap en liter kakaomælk

Styrken lidt bedre end i sidste uge, men jeg har på fornemmelsen at jeg er en smule overreached. Jeg arbejder hårdt på vægten hvis jeg selv skal sige det og synes også at den er røget lidt op ad.

Træningsvægt med sko på: 238 lb.

Næste træning imorgen. Der er nogle som vil lave en slags prøve styrkeløft konkurrence i centeret imorgen. Det skal næsten ses :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - ME Lowerbody

Jeg var ude og kigge lidt på byen igår aftes, men var vist ikke lige i humør. Jeg drak en cools light og gik hjem igen :laugh: Idag ramlede jeg ind i en af styrkeløfterne som jeg så trænede med. Han sprang bare på mit program, da han ikke havde trænet i 14 dage.

ME Boxsquat

5 x 45 lb

5 x 135 lb

5 x 225 lb

5 x 295 lb

3 x 335 lb

3 x 385 lb - wraps

3 x 435 lb - wraps

3 x 455 lb - wraps

3 x 475 lb - wraps

1 x 495 lb - wraps

Alle til parallel. Jeg brugte de bløde træningsbind jeg havde lånt og kørte med bælte. Dagens træningsmakker kørte alle 100% raw og lavede en 3'er på de 495 lb og det så ikke ud til at være all out...hmmm ikke hver dag jeg får stryg, men god motivation. Næste uge op til en tung single med rigtige wraps.

Backoff - alm squat

5 x 315 lb

5 x 315 lb

5 x 315 lb

Deadlift DE

5 x 135 lb

3 x 225 lb

2 x 315 lb

2 x 315 lb

2 x 315 lb

2 x 315 lb

2 x 315 lb

Nogle få speed doubler med overhånd.

Leg Curls

10 x band

10 x band

10 x band

10 x band

Et specielt opsæt med band som makkeren foreslog..ganske udmærket :smile:

Weighted Hypers

8

8 + 25 lb

8 + 25 lb

8 + 25 lb

1 liter kakaomælk undervejs + musclemilk gainershake bagefter.

God omgang boxsquat idag. Jeg håber lidt på at jeg kan få gang i ham styrkeløfteren da han virker solid stærk og kunne være en god træningsmakker hvis han da kunne komme igang og få sin røv ned i centeret :laugh:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Mht grebs"problemet", så har jeg erfaret, at towel chinups virker virkelig godt. Evt med 2 håndklæder (så det tykkere og der er et til hver hånd)

Desuden burde du også komme ind i HSF's grebsdyst.. Du har jo allerede slået formanden - og det er jo det, som alt gælder om!

Link to comment
Share on other sites

...igår kørte jeg to timer nordpå til det man kunne kalde civilisationens grænsen. Gudsforladt, minus 20 grader og blæservejr....og så finder man dette skilt.... :devil:

...jeg prøvede at se om der var en afkørsel. Men det var der ikke. Jeg vendte bilen og der var et skilt igen, men igen ikke nogen afkørsel... Man trækker åbenbart bare en kniv og GÅR hvis man skal længere nordpå fra dette punkt :w00t:

post-5936-1204557118_thumb.jpg

post-5936-1204557143_thumb.jpg

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Alle til parallel. Jeg brugte de bløde træningsbind jeg havde lånt og kørte med bælte. Dagens træningsmakker kørte alle 100% raw og lavede en 3'er på de 495 lb og det så ikke ud til at være all out...hmmm ikke hver dag jeg får stryg, men god motivation. Næste uge op til en tung single med rigtige wraps.

HAHA owned :dry: Så må du tæve ham i patten hvis i hooker up igen jo. Det knækker en mands selvtillid i langt højere grad end at blive pwned i en ligegyldig øvelse som squat.

Link to comment
Share on other sites

HAHA owned :dry: Så må du tæve ham i patten hvis i hooker up igen jo. Det knækker en mands selvtillid i langt højere grad end at blive pwned i en ligegyldig øvelse som squat.

vi hooker op igen idag til en gang bænkpres, hvis han kan holde aftalen. Så må jeg se om jeg får en revance. Han har vist løftet 225 kg i en fury og det samme som mig i en 2-ply...stay tuned

Link to comment
Share on other sites

sune <--- kørte i til samme box ?? For hvis i er bygget vist forskelligt, kan du jo måske trøste dig med hans løftevinkel var ebdre end din

onkel T <--- selvfølgelig hjælper COCerne. Jeg skrev ikke de ikke hjalp, og de er bedre end ingen ekstra grebstræning, men jeg vurderer bare der er noget der bør være mere effektivt

Link to comment
Share on other sites

sune <--- kørte i til samme box ?? For hvis i er bygget vist forskelligt, kan du jo måske trøste dig med hans løftevinkel var ebdre end din

Vi kørte til samme box og han er lavere end jeg, så ja, han havde et lille fortsæt. Men han er stærk i benene, det er der ingen tvivl om.

onkel T <--- selvfølgelig hjælper COCerne. Jeg skrev ikke de ikke hjalp, og de er bedre end ingen ekstra grebstræning, men jeg vurderer bare der er noget der bør være mere effektivt

Jeg starter med at vanke med venstre...det er effektivt :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym

Træning sammen med styrkeløfteren...han er sprunget på mit program indtil videre.

Benchpres reverse band

varmup

5 x 135 lb

5 x 225 lb

5 x 315 lb

3 x 365 lb

3 x 385 lb

3 x 405 lb

2 x 425 lb - fail på 3.

Ikke så meget bandtention på maximum 30-40 kg i bunden og 0 kg i toppen. Jeg ownede makkeren som kun kunne køre en single på 405 lb.

Boardpress Raw

3 x 385 lb

3 x 425 lb

3 x 425 lb

3 x 425 lb

alle til cirka 12 cm board, bedre end sidste uge.

Plattenheimer extentions

8 x 30 lb

8 x 40 lb

8 x 40 lb

8 x 40 lb

8 x 40 lb

Dips

5 x bodyweight + 25 lb

5 x bodyweight + 25 lb

5 x bodyweight + 25 lb

5 x bodyweight + 25 lb

5 x bodyweight + 25 lb

Barbel Rows

8 x 135 lb

8 x 225 lb

8 x 225 lb

8 x 225 lb

8 x 225 lb

Wide grip pull to front

10 x 100 lb

10 x 200 lb

10 x 200 lb

10 x 200 lb

Hanging leg raises

10

10

10

En smule V12 citrus undervejs + musclemilk gainer bagefter.

En fin omgang idag. Bænkstyrken er dog ikke overbevisende fra bryst, men det går da lidt fremad for topstyrken.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share