Essensen - BB @ 2009!


essensen
 Share

Recommended Posts

Wtf - er danmarksrekorden i bænk i 67,5kg klassen kun 90kg ? Det repper jeg med nu med en vægt på knap 66kg. Squat og dødløft er dog langt væk - dem er jeg episk svage i!

Nu faldt jeg lige tilfældigvis over indlægget, Horst Diter som har sat rekorderne var 62 år da han lavede dem i 2005, i det lys er 90kg i bænk flot og squatten og dødløften bare absurd :tongue:

klasse : 67.5

vægt : 65.3

- sq :150kg

bp :90kg

dl :182.5kg

total :422.5 wilks :334.710 Nordland Cup 2005 ÅrhusM3 VK Ares

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

fede feriebilleder, ser ud som en super tur :)

komentarer:

1. Fede bukser de sorte du har på!

2. Odense gutterne har vist købt sandaler det samme sted ;)

3. Det er sjovt som tøj og lys har en kæmpe indvirkning på ens fysiske fremtoning. På billederne med den sorte strop y-shirt ser du 10 gange større og ondere ud end på billederne med den hvide t-shirt med ærmer.

4. God form, god ripped fysik.

Vh Kasper

Link to comment
Share on other sites

Nu faldt jeg lige tilfældigvis over indlægget, Horst Diter som har sat rekorderne var 62 år da han lavede dem i 2005, i det lys er 90kg i bænk flot og squatten og dødløften bare absurd :tongue:

Okay - jeg vidste så ikke han var 62år - det er jo virkelig godt gået så; specielt squatten og dødløften er imponerende i den alder. Men jeg undrer mig nu stadig over bænken ikke er blevet slået i den vægtklasse sidenhen ?

Haha! Godt at se at du får reap'et "the ENDLESS benefits of being ripped"!

Men damn du disko ..og hvorfor skal du altid have heste eller badedyr ved dig, når du er stiv?!

Men virkelig god form! :4thumbup:

Selvfølgelig reaper jeg :laugh: Disko all the way - man må godt være lidt disko på ferie! Haha, det ved jeg heller ikke - men det er vigtigt :bigsmile: !

Rigtig god ferie form! Fik du lavet nogle damer?

Thanks. Hvis du læser det indlæg hvor jeg kort skrev om ferien vil du komme frem til det nok ikke skete eftersom der var usandsynligt mange drenge dernede i forhold til piger; det var ren sausagefest, pånær vores sidte aften hvor der kom damer. Vi var i alt 8 drenge der hang ud sammen dernede og 1 hev en god scoring hjem, mens en anden hev en klam tyk svensker hjem hvilket han endte med at fortryde og fik en fra hans værelse til at smide hende væk :laugh:

fede feriebilleder, ser ud som en super tur :)

komentarer:

1. Fede bukser de sorte du har på!

2. Odense gutterne har vist købt sandaler det samme sted ;)

3. Det er sjovt som tøj og lys har en kæmpe indvirkning på ens fysiske fremtoning. På billederne med den sorte strop y-shirt ser du 10 gange større og ondere ud end på billederne med den hvide t-shirt med ærmer.

4. God form, god ripped fysik.

Vh Kasper

Thanks :smile: strop t-shirt ? Det hedder såmænd en undertrøje :laugh::bigsmile: Men ja - der er ingen tvivl om farve og pasform vil fremhæve forskellige sider af ens fysik.

Du ser sgu buff ud i den sorte wifebeater!! Makes me wanna train them arms!!!!!!!! nu faktisk...

Yeah - guns FTW!

Link to comment
Share on other sites

Træning den 10. Juli – 08

Chest/delts & triceps

En ganske fin omgang i dag om end jeg var noget træt da jeg mødte op i centeret. Jeg teamede op med Mikael så vi kunne prygle vores pressemekanismer og brænde streger ind i triceps. Jeg nupper en sidste omgang træning i morgen og så holder jeg også fri i weekenden hvilket jeg tror min krop ser frem til – jeg planlægger dog at lave noget cardio søndag.

Incline bb press:

10 @ 50kg

8 @ 70kg

4 @ 80kg

6 @ 75kg

6 @ 75kg

8 @ 70kg

Db incline flies:

10 @ 18kg

8 @ 22kg

12 @ 22kg

12 @ 22kg

12 @ 20kg

Military press:

9 @ 40kg

8 @ 45kg

8 @ 45kg

6 @ 45kg

8 @ 40kg

SS:

Lateral raise:

10 @ 10kg

10 @ 12kg

10 @ 12kg

10 @ 12kg + 10 @ 10kg

Cable crossovers:

10 @ 12,5kg

12 @ 17,5kg

10 @ 17,5kg

12 @ 15kg

12 @ 15kg

- Havde kun presseøvelser sidste gang så i dag blev det mere flies-varianter.

Decline french press:

10 @ 15kg

8 @ 25kg

9 @ 25kg

8 @ 25kg

10 @ 20kg

+ stang

Cable lateral raise:

4 sæt @ 8-10 reps

Cable pushdown:

12 @ 26kg

10 @ 31kg

10 @ 36kg

10 @ 36kg

9 @ 36kg

-Lige omkring her var der en gut der havde nakket det tårn jeg lavede pushdowns ved og det havde jeg ikke set så jeg gik hen og begyndte igen – meget forurettet begyndte han (på engelsk – tror han var amerikaner) at fremstamme at man da ikke abre kunne gå fra denne ene maskine til den anden. Så forklarede jeg ham udførligt at der var noget der hed supersæt og hvad det gik ud på, og at det er en fast bestanddel af mange programmer. I øvrigt var der ikke specielt crowded i centeret og mindst 4 andre steder han kunne køre øvelsen – og så tilbød jeg ham da også at køre imellem mig hvis han havde et specielt forhold til netop det tårn. Han så i øvrigt ret sur ud, men sagde ”I’m not pissed” ..da jeg så replicerede at han netop så pissed ud svarede han: well, I’m maybe slightly pissed” :D

SS:

Standing calf raise:

6 sæt

Dips:

20 x bw

18 x bw

12 min på cykel

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

Okay - jeg vidste så ikke han var 62år - det er jo virkelig godt gået så; specielt squatten og dødløften er imponerende i den alder. Men jeg undrer mig nu stadig over bænken ikke er blevet slået i den vægtklasse sidenhen ?

Fordi ingen vejer under 67,5 :tongue:

Thanks. Hvis du læser det indlæg hvor jeg kort skrev om ferien vil du komme frem til det nok ikke skete eftersom der var usandsynligt mange drenge dernede i forhold til piger; det var ren sausagefest, pånær vores sidte aften hvor der kom damer. Vi var i alt 8 drenge der hang ud sammen dernede og 1 hev en god scoring hjem, mens en anden hev en klam tyk svensker hjem hvilket han endte med at fortryde og fik en fra hans værelse til at smide hende væk :laugh:

Præcis samme oplevelse jeg havde i 2006 ... virkelig dårlig fordeling :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 11. juli - 08

Back/biceps/posterior delt

Jeg kan godt mærke det var 5 dag i træk jeg skulle træne - min krop er efterhånden godt ramt af doms i samtlige lemmer og jeg er ret træt når jeg vågner om morgenen, men nu tager jeg også en træningsfri weekend. Jeg har i øvrigt udtale doms i lats i dag :blink: Tror det skyldes jeg anstrengte mig en del under cable crossovers i går - det er udpræget disko at få doms i lats pga. cable crossovers :laugh:

Jeg gik måske lidt overboard med dagens træning - fyrede en ret høj volume af hvilket jeg også har gjort de andre dage og det er muligvis derfor jeg er godt træt nu. Jeg lå dog i kcaloverskud i går og jeg har planlagt at konsumere en af de legendariske leifburgere i dag hvilket jeg forudser også resulterer i et kcaloverskud.

Det var meningen jeg ville have lavet noget cardio efter træningen i dag, men ideen forekom mindre og mindre tiltalende jo tættere jeg kom på at være færdig - og det endte, forudsigeligt nok, med at jeg droppede det :innocent: Træningen var dog også ganske hård og jeg perspirerede betragteligt gennem passet.

Rackpulls:

10 @ 60kg

9 @ 90kg

8 @ 120kg

6 @ 130kg

4 @ 140kg

6 @ 130kg

6 @ 130kg

-udmærket omgang. Got the sweet going.

T-bar rows:

10 @ 40kg

8 @ 72,5kg

8 @ 72,5kg

8 @ 72,5kg

10 @ 70kg

Chin ups:

10 x bw

8 @ +10kg

6 @ +15kg

6 @ +15kg

12 x bw

Cg pulldown:

9 @ 54kg

9 @ 75kg

10 @ 75kg

10 @ 75kg

Db bent over lateral raise:

10 @ 10kg

4 x 10 @ 12kg

Iso-lateral rows:

10 @ 30kg

10 @ 55kg

10 @ 55kg

Incline db curls:

8 @ 15kg

6 @ 22kg

8 @ 19kg

8 @ 19kg

8 @ 17kg

Hammerstrength biceps:

12 @ 20kg

10 @ 27,5kg

9 @ 27,5kg

8 @ 27,5kg

8 @ 27,5kg

SS:

Abs:

6 sæt

Reverse curls:

2 sæt @ 12 reps

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Og så synes jeg også jeg har fortjent at spise mig tyk.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Træning den 12. juli- 2008

Jeg har fået lavet lidt cardio her i weekenden har bare ikke lige fået logget det, men det kommer her. Fik lavet lidt efter arbejde i går - det var egentlig ikke fuldt ud planlagt - tog bare min taske med på arbejde og håbede på jeg blev færdig hurtigt nok til jeg lige kunne nå lidt (jeg har fri kl. 17 og centeret lukker kl. 18 - men der skal lige tælles kasse op osv).

Cardio:

15 min på cykel

18 min crosstrainer - med 6 tabata-intervaller indlagt

= 33 min

---------------------------------------------------------------------------

Træning den 13. juli- 2008

I går var jeg absolutely wasted. Jeg tog i byen med nogle venner og endte med at være mere end godt drunk og var først hjemme lidt i 7 i morges. Som altid sov jeg elendigt pga. drukken og stod op kun efter lidt over 4 timers søvn - stadig synligt påvirket :laugh: Efter lidt morgenmad og overvejelser omkring cardio fik jeg overbevist mig selv og kom afsted. Det var mindre rart til at starte med, men var rart efter et stykke tid.

Cardio:

15 min på cykel

20 min crosstrainer

7 min cykel

= 42 min

---------------------------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

Træning den 14 juli - 08

Jeg kom lidt sent op i dag da jeg havde noget søvn at indhente fra weekeden hvilket også betød jeg trænede lidt senere end sædvanligt - faktisk lige i primetime, men heldigvis var stedet ikke crowded da jeg kom. I ørerne med Ipoden og på raunchy's nye skive og så skulle der smedes som aldrig før.

Styrken var faktisk nogenlunde i dag taget weekendes udskejelser samt en morgenvægt på 65.6kg i betragtning.

Bænkpres:

10 @ 50kg

9 @ 70kg

8 @ 80kg

6 @ 87,5kg

4 @ 90kg

6 @ 85kg

4 @ 90kg

Db incline bænk:

10 @ 24kg

6 @ 36kg

5 @ 36kg

9 @ 32kg

- Der var ikke så meget power tilbage efter bænken.

Wide grip hammerstrength press:

15 @ 70kg

15 @ 80kg

15 @ 80kg

14 @ 80kg

15 @ 70kg

Machine flies:

2 sæt @ 15 reps

Seated shoulderpress:

10 @ 20kg

6 @ 28kg

6 @ 28kg

10 @ 24kg

8 @ 24kg

lateral raise:

10 @ 10kg

3 x 10 @ 14kg

10 @ 12kg

upright rows:

10 @ 20kg+stang

2 x 10 @ 25kg + stang

Dips:

20 x bw

9 @ +20kg

8 @ +35kg

7 @ +35kg

30 x bw

Robe overhead extensions:

12 @ 17,5kg

2 x 9 @ 28kg

2 x 11 @ 24,5kg + 8 @ 21kg

SS:

Abs:

5 sæt

------------------------------------------------------------------------------

I morgen tager jeg et smut i IK99 med DBM og tæsker min ryg samt guns igennem.

Link to comment
Share on other sites

Træning 15. juli - 08

Back/biceps/posterior delts/

I dag stod den på ryg og guns i IK99 med DBM og den famøse Fru Erik. Kort efter vi ankom stødte Qeenpearl, Guarden og Bogs til - så ikke så få Mol'ere var samlet i dag. DBM fulgte med på en god del af mit program så han er nu lidt mere BB end han var i forvejen og har desuden øget sin omkreds på biceps (en uundgåelig faktor ved at træne med mig). Fru Erik lavede et selvmordsforsøg med noget dødløft på tid og var derefter ude af stand til at lave andet end at stå arbitrære steder i lokalet og perspirere. Men en fed træning i godt selskab i dag - det er helt klart ikke sidste gang jeg gør det :smile:

Jeg må indrømme en lille jernhule som IK99 tiltaler mig i langt højere grad end fitnessDK, men det er så convenient at have 1 min hen til sit træningscenter kontra en cykeltur på 12-15 minutter.

Morgenvægt: 65.1-2kg :blink: Jeg har en ide om den nok skal være lidt højere i morgen.

Barbell rows:

11 @ 60kg

10 @ 80kg

8 @ 105kg

10 @ 105kg

10 @ 100kg

10 @ 80kg

Pullups:

10 x bw

5 @ +20kg

6 @ +15kg

6 @ +15kg

5 @ +15kg

12 x bw

- God runde med fornuftig vægt på.

One arm db rows:

10 @ 37kg

10 @ 47kg

10 @ 47kg

8 @ 47kg

- Er ikke 100 % sikker på hvad vægtene vejer så det er ca. tal.

Seated Machine rows:

10 @ 60kg

10 @ 80kg

3 x 10 @ 70kg

SS:

Facepulls:

10 @ 5kg

10 @ 6,25kg

8 @ 6,25kg

2 x 10 @ 5kg

Rope rows:

4 sæt

BB curls:

9 @ 40kg

7 @ 50kg

8 @ 50kg

10 @ 40kg

10 @ 40kg

- BB Curls som compoundøvelse med DBM og Guarden - så bliver det ikke meget bedre.

Db hammercurls:

8 @ 17kg

2 x 10 @ 22kg

- igen ca vægte

Zootman curls:

2 sæt @ 9-10 reps

----------------------------------------

Cardio:

cykling frem og tilbage til IK - ca. 5 km hver vej.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Træning den 16. juli - 08

I dag blev der bestilt rejse igen - denne gang til tyrkiet; nærmere bestemt Alanya. Og jeg ved godt mange tænker party-ferie igen, men det er ikke formålet med denne rejse og de 4 andre gutter jeg rejser med har samme indstilling. Naturligvis skal vi se på nattelivet dernede, men en af dem vi rejser med var der sidste år med sin kæreste og var ude og prøve en masse forskellige ting og der er hvad vi har tænkt os at gøre på den her tur :smile:

Så et par byture og så forhåbentlig opleve nogle forskellige ting. Vi rejser allerede fredag så jeg har travlt med at få ordnet og organiseret så det hele kan falde i hak - brugte blandt andet en del tid i dag på at få det hele til at gå op med mit arbejde. Angående træning forsøger jeg at gøre det således at jeg træner bryst, skulder og triceps i morgen os så - og dette er måske lidt et sats med min sans for tid og aftaler - træen samme dag jeg skal afsted. Vi skal flyve kl. 11.15 og være i lufthavnen kl. 9 - og centeret åbner kl 6, derfor er planen at træne 1t og 15 min for fuld skrue, smutte i bad, hente mine ting og tage afsted mod lufthavnen. Det burde kunne lykkes hvis jeg tager mig lidt sammen. Jeg håber igen at få trænet lidt på ferien - jeg kommer nok ikke til at stå i samme heldige situation med et udmærket gym på hotellet igen da vi skal bo på et lille lortehotel, men hvis muligheden byder sig i nærheden vil jeg fyre et par fullbodypas af - hvis ikke det er muligt må jeg tage det som dekonditionering. Nu er kontoen så også ved at være godt drænet :crazy:

Dagens træning blev under lidt hårde omstændigheder da jeg smuttede forbi mit arbejde før træning for at tale med min chef og det kom til at tage et stykke tid - og da der i forvejen var gået et godt stykke tid siden morgenmaden var jeg ret sulten da jeg ankom til centeret - ikke så fedt at skulle hamre benene igennem på helt tom mave. Derudover er min kropsvægt rekordlav for tiden, men det kan vel også skyldes noget væskehalløj - jeg har i hvert fald spist godt i dag og det skulle undre mig meget hvis den ikke er steget i morgen.

Morgenvægt: 65.2kg

Warmup: airsquats

Squat:

9 @ 60kg

8 @ 80kg

8 @ 90kg

3 @ 100kg

8 @ 90kg

6 @ 90kg

Close stance smith front squat:

10 @ 50kg

8 @ 75kg

9 @ 75kg

9 @ 75kg

SS:

Stifflegged Deadlift:

10 @ 60kg

8 @ 92,5kg

9 @ 92,5kg

10 @ 92,5kg

Frogstance hack squat:

15 @ 20kg

2 x 15 @ 30kg

+slæde

SS:

Standing calf raise:

3 sæt @ 12-15 reps

Leg press: 3 sekunder på eccentrisk og koncentrisk fase

6 @ 75kg

6 @ 95kg

7 @ 95kg

SS:

Leg extensions: 2 sec peak contraction

10 @ 30kg - opvarm.

9 @ 42,5kg

8 @ 42,5kg

10 @ 42,5kg

Walking lunges:

2 x gåture

Lying leg curls:

10 @ 39kg

8 @ 53kg

8 @ 53kg

9 @ 46kg

8 @ 46kg

SS:

Abs:

6 sæt

Horizontal calf raise:

4 sæt

Leg extensions:

18 @ 45kg

15 @ 45

-------------------------------------------------------------------------------

Og så lavede jeg lidt udstræk og vaklede ud i omklædningsrummet for at slamme min pwo-shake.

Link to comment
Share on other sites

Træning den 17. Juli – 08

Chest/delts & triceps

Havde 10.000 ting jeg skulle nå i dag for at blive klar til rejsen, men jeg havde lavet en slagplan over hvordan det skulle foregå så det gik nogenlunde med at få klaret det hele. Jeg er stort set pakket og klar til at tage afsted nu - jeg mangler kun lige nogle ting der skal pakkes lige før jeg smuter.

Jeg regner stadig med at få trænet i morgen - planen er at stå i centeret kl. 6 :blink: Og få trænet med fuld knald i lidt over en time. Jeg når med al sandsynlighed ikke at få det logget, men det står på en omgang ryg og guns. Træningen i dag var udmærket - der var god kontakt til muskelgrupperne så havde et godt pump på hele vejen igennem - især på pecs'ne.

Incline bb press:

10 @ 50kg

8 @ 70kg

7 @ 75kg

6 @ 75kg

6 @ 75kg

11 @ 60kg

Db incline flies:

10 @ 18kg

10 @ 24kg

10 @ 24kg

10 @ 24kg

12 @ 20kg

Cable crossovers:

12 @ 12,5kg

9 @ 21kg

12 @ 15kg

10 @ 15kg

Machine flies:

15 @ 61kg

14 @ 61kg

12 @ 61kg

Freakin' swolizzle!

Seated smith shoulderpress:

12 @ 20kg

10 @ 35kg

7 @ 40kg

8 @ 40kg

10 @ 30kg

+ hvad stangen i smith'en vejer.

Cable lateral raise:

10 @ 6,25kg

2 x 8 @ 8,75kg

3 x 10 @ 6,25kg

Db front raise:

10 @ 10kg

2 x 10 @ 14kg

8 @ 14kg

bb french press:

10 @ 20kg

9 @ 25kg

9 @ 25kg

8 @ 25kg

8 @ 20kg

+ stang

Robe pushdown:

10 @ 21,25kg

3 x 12 @ 26,25kg

10 @ 26,25kg

Dips:

20 x bw

Cardio:

25 min (10 på cykel, 15 på crosstrainer)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

Du får da rejst lidt!

Var på studietur i Alanya og husker da, at vi fandt et lyserødt?! gym, hvor der var fornuftigt med vægte og udstyr.

Jeg mener, at det hed Tom's Gym og lå nede i byen.

God tur! :smile:

Jaa, det bliver da heldigvis til lidt - jeg synes dagene flyder helt sammen når man bare træner, stener og er lidt sammen med venner. Jeg føler også lidt man spilder sin ferie når man opholder sig i det her lortevejr :dry:

Det lyder godt - det vil jeg lige kigge efter så :smile: Og tak!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg kom hjem fra Alanya i fredags, men har været for ugidelig og har haft travlt med alt muligt og har derfor ikke fået opdateret loggen. Det var en super ferie med vejr over al forventning 30-35 grader i skyggen og op imod 48 grader i solen om dagen; det var til tider lige ved at være i overkanten. Men tanned blev jeg og havde det rigtig fedt med dem jeg var afsted med - det blev ikke til helt ligeså meget druk som i Bulgarien (det var heller ikke meningen), men vi drak os naturligvis helt ned nogle gange dernede. I øvrigt var kvinde/mand-ratioen langt langt bedre i Alanya - der var virkelig mange lækre piger :w00t: Desværre var der også mange slekse tyrkere, men de forbedrede forhold gav gevinst :cool:

Jeg fik trænet 2 x fullbody dernede - fandt et gym forholdsvis tæt på vores hotel (som i øvrigt var virkelig crappy) - det var dog uden aircondition og jeg har aldrig i mit liv svedt så meget før. Jeg så flere gange et klart gennemtrængende lys og troede min tid var kommet :tongue: Vi boede 200 meter fra stranden, men vandt var af en eller anden grund ret ulækker der og vi tog derfor taxi ud til en anden nærliggende strand stort set alle dagene hvor vandt var dejligt klart og der var masser at kigge på. Vi fik også lejet en bil en af dagenen og tog ud til en lille øde strand og snorklede - det var virkelig fedt. Efterfølgende forsøgte vi at finde et slags vandland vi havde fået anbefalet, men da det slog fejl tog vi hen og spiste på en restaurant ved vandet i stedet for og opdagede man kunne springe ud fra nogle klipper der. Vi kom op på et sted hvor der vel var omkring 6 meter ned og fik en god del tid til at gå med det - det var sgu en fed oplevelse. Jeg skal nok få smidt nogle billeder fra turen her.

Vi havde en rigtig nederen hjemtur; vi skulle med bussen kl. 2 om natten, derefter 2½ times bustur til Antalya og så 3 timer og 15 minutter i fly - men selvfølgelig skulle vores fly lige være 2 timer forsinket. Jeg var derfor godt smadret da jeg endelig kom hjem - men hardcore som jeg er sov jeg et par timer og tog derefter ned og smedede den; det blev dog til en deload-agtig træning. Samme aften tog jeg til en personalefest, men drak dog kun en enkelt øl da jeg skulle på arbejde dagen efter om morgenen og var ret smadret. Lørdag fik jeg klaret arbejde og havde egentlig tænkt mig at tage en stille og rolig dag, havde lejet et par film, lavet god mad og sat mig godt til rette - og så tikkede der en sms ind fra en veninde fra mit studie der spurgte om jeg ikke var frisk på en lille bytur. Jeg var lidt tævende, men da hun så fortalte at hendes veninde, som jeg har mødt før og er pisse lækker og fantastisk sød, var jeg pludselig ret sikker på at skulle med :biggrin: Således endte det med jeg igen drak mig i hegnet i lørdags og havde en rigtig hyggelig bytur med de to piger. Nej, jeg fik ikke scoret hende - hun er stort set lige kommet ud af et meget langt forhold og jeg valgte derfor ikke at være alt for offensiv - men jeg har muligvis banet vej til noget; der var i hvert fald en klar gnist :bigsmile:

Søndag tog jeg ud til Charlottenlund Strandpark og chillede med et par venner og kiggede på piger! Alt i alt er sommeren dejlig for tiden og livet er slet ikke dårligt.

Min form er efterhånden ret mærket af 4 ugers konsistent druk og mindre fordelagtige forhold rent kostmæssigt - og jeg synes det ligner jeg har smidt lidt muskelmasse, gainet en smule fedt på den nederste del af maven og generelt ikke står så skarpt :unhappy: Der skal der anturligvis rettes op på og jeg er allerede godt igang med cardioen igen samt træning.

Link to comment
Share on other sites

Træning den 25. juni - 08

Træningen fra i fredags efter hjemturen og en lur. Det blev hurtigt og let - og det trænger jeg vist også til.

Front squat:

10 @ 40kg

10 @ 60kg

10 @ 60kg

8 @ 60kg

Rackpulls:

10 @ 60kg

8 @ 90kg

7 @ 120kg

6 @ 120kg

Db incline press:

12 @ 24kg

12 @ 30kg

12 @ 30kg

14 @ 26kg

SS:

chins:

15 x bw

15 x bw

10 x bw

One arm laterals:

10 @ 10kg

2 x 15 @ 10kg

SS:

Db rows:

3 x 15 @ 36kg

scarecrows:

3 x 15 @ 5kg

Cg benchpress:

15 @ 50kg

3 x 15 @ 60kg

Incline db curls:

3 x 15 @ 15kg

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

Træning den 28 juni - 08

Dagens træning i en afsindig varm FDK-hule. Igen blev det forholdsvis let + noget high rep for lige at give kroppen lidt ro - burde dog måske træne en smule lettere end jeg gør. Jeg regner med at snupper en til let træning på onsdag og så give den lidt mere gas fredag.

Squat:

11 @ 60kg

10 @ 80kg

10 @ 80kg

3 @ 90kg

8 @ 80kg

Bænkpres:

12 @ 50kg

10 @ 70kg

12 @ 70kg

2 @ 90kg

12 @ 70kg

15 @ 50kg

BB rows:

12 @ 60kg

3 x 15 @ 80kg

Seated db shoulderpress:

10 @ 20kg

14 @ 24kg

12 @ 24kg

14 @ 20kg

front pulldown:

2 x 15 @ 61kg

12 @ 61kg

SS:

Facepulls:

3 x 15 @ whatever

Abs:

6 sæt

Db incline flies:

3 x 15 @ 18kg

Robe overhead extensions:

12 @ 17,5

3 x 15 @ 24,5kg

SS:

Hammerstrength curl:

10 @ 20kg

3 x 15 @ 25kg

---------------------------------------------------------------------

Og så ud og nyde solen.

Link to comment
Share on other sites

Træning den 29. juli- 2008

Fik lige smidt lidt cardio ind i dag.

Cardio:

15 min på cykel

16 min crosstrainer

5 min på cykel

= 36 min

+ 7 sæt læg

---------------------------------------------------------------------------

Derefter fik jeg lige smidt et måltid ned og så gik turen mod Amager strandpark med SimonDJ. Der blev vi dog ikke så længe før vi smuttede på bryggen og kiggede på damer. Senere mødtes jeg med nogle andre venner og tog på Charlottenlund strandpark og grillede & chilllede. Dejlig dag - så nyder man livet i ferien (:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 30. juli - 08

Endnu en omgang 'deload' (har vist stadig lidt for meget volumen og øvelser på). Dagens træning tog dog kun lidt over en time hvilket er væsentligt hurtigere end sædvanligt - så lidt deload er det under alle omstændigheder. Jeg er lidt i vildrede omkring hvilket program jeg skal starte på i næste uge - jeg har noget Waterbury i tankerne, 2 WO's om dagen. Det kunne være ganske fedt at prøve kræfter med, men bliver muligvis lidt presset med arbejde - jeg tror dog godt det kan lade sig gøre.

dødløft:

9 @ 60kg

8 @ 90kg

1 @ 120kg

5 @ 100kg

Db incline press:

10 @ 24kg

6 @ 34kg - bare lige for at mærke vægten.

15 @ 26kg

14 @ 26kg

SS:

chins:

10 x bw (til opvarmningen i starten af WO)

10 x bw

10 x bw

9 x bw

Lateral raise:

3 x 15 @ 10kg

Chest supported Db rows:

12 @ 24kg

3 x 12 @ 21kg

Dips:

22 x bw

2 x 12 @ + 20kg

15 @ + 20kg

30

SS:

BB curls:

12 @ 31,5kg

9 @ 49kg

2 x 15 @ 36,5kg

Abs:

5 sæt

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Næste træning bliver på fredag hvor jeg regner med at smide lidt flere kg samt volumen på da jeg nu har haft 3 pseudo-deload pas. Træingen bliver i øvrigt i selskab med 2 venner - efterfølgende skal vi spise en leif-burger og så ind og se The Dark Knight :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share