Essensen - BB @ 2009!


essensen
 Share

Recommended Posts

Jeg tror nu du kunne gøre det godt i 67,5kg klassen, når man ser på den konkurrence, der er i de lave vægtklasser. Men nu er jeg også bare blevet vild med stykeløft! :smile:

Ja - det ser jeg i din log :smile: Men du er jo rent faktisk også stærk - unlike me! Hvad ligger folk og roder med i 67,5kg klassen ?

Træning den 9. juni - 08

Der var 400 grader i lejligheden i nat så det var ikke ligefrem kvalitetssøvn jeg fik - og oven i det lå jeg konstant og drømte/tænkte på adled, adverbialer, syntagmer, morfologi og syntaks :crazy: Ville ønske jeg forstod den slags med det samme, men det gør jeg desværre ikke! Den eksamen bliver virkelig nederen!

Jeg måtte alliere mig med noget kaffe før jeg var klar til dagens workout, men den gik skam ganske fint - et habilt pump over hele linien. Det blev solo og fik holdt et ok tempo - jeg overvejer dog at skære skulderpres ud af den her dag. Jeg kunne i øvrigt mærke den ventede styrkenedgang i dag :dry: I hate deload! Utroligt som jeg skal blive episk svag hver gang jeg giver min krop en pause.

Regner med at lægge mig i kcaloverskud i dag og så køre diæt strict resten af ugen.

Squat:

8 @ 60kg

8 @ 80kg

8 @ 90kg

8 @ 90kg

6 @ 90kg

8 @ 80kg

-svagt

T-bar rows:

10 @ 50kg

10 @ 65kg

10 @ 70kg

10 @ 70kg

10 @ 65kg

+ stang

Bænkpres:

10 @ 60kg

8 @ 70kg

6 @ 80kg

4 @ 90kg

6 @ 85kg

6 @ 85kg

8 @ 60kg m. stop

- Mine hænder gled konstant på stangen og så var jeg vist bare svagelig.

front pulldown:

10 @ 54kg

2 x 10 @ 75kg

2 x 10 @ 64kg

Seated smith shoulderpress:

10 @ 20kg

10 @ 40kg

9 @ 40kg

8 @ 30kg

+ stang

SS:

Standing calf raise:

5 sæt

b.o lateral raise:

10 @ 10kg

2 x 10 @ 11kg

SS:

Db incline flies:

10 @ 18kg

2 x 12 @ 21kg

12 @ 19kg

Robe overhead extensions:

10 @ 17,5kg

3 x 10 @ 24,5kg

12 @ 21kg

SS:

Hammerstrength biceps:

10 @ 25kg

10 @ 30kg

8 @ 30kg

10 @ 30kg

10 @ 27,5kg

Abs:

5 sæt

---------------------------------------------------------

Dagens oplevelse var da jeg med foragt iaggtog hvorledes en pind af en indvandrer bb curlede mens han snakkede i mobil. Han havde lige fået sat den i klemme mellem skulderen og hovedet og så stod han ellers og curlede med horribel teknik og pindearme mens han snakkede i mobil, FFS :cry:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja - det ser jeg i din log Men du er jo rent faktisk også stærk - unlike me! Hvad ligger folk og roder med i 67,5kg klassen ?

Her er danmarksrekorderne uden udstyr:

Herrer - Squat

Klasse Navn Klub Vægt Dato Stævne

56,0 Kg Klaus Kammersgård VK Ares 110 Kg 250605 Nordland Cup

60,0 Kg Vakant

67,5 Kg Horst Diter VK Ares 150 Kg 250605 Nordland Cup

75,0 Kg Thomas Andersen Hjørring SS 170 Kg 230607 Nordland Cup

82,5 Kg Erik Rasmussen AK Frem 200 Kg 230607 Nordland Cup

90,0 Kg Jan Thøgersen AK Nordland 205 Kg 260604 Nordland Cup

100 Kg Anders Nielsen HG Styrkeløft 212,5 Kg 081207 Copenhagen Cup

110 Kg Henrik Sørensen Gudenådalens SK 260 Kg 230607 Nordland Cup

125 Kg Henrik Sørensen Gudenådalens SK 270,0 Kg 081207 Copenhagen Cup

125+ Kg Vakant

Herrer - Bænkpres

Klasse Navn Klub Vægt Dato Stævne

56,0 Kg Klaus Kammersgård VK Ares 75 Kg 250605 Nordland Cup

60,0 Kg Vakant

67,5 Kg Horst Diter VK Ares 90 Kg 250605 Nordland Cup

75,0 Kg Jørgen Nielsen Tårnby SK 127,5 Kg 250605 Nordland Cup

82,5 Kg Marc Møgelbjerg Gudenådalens SK 157,5 Kg 240606 Nordland Cup

90,0 Kg Martin Faber AK Frem 162,5 Kg 240606 Nordland Cup

100 Kg Sune Bak AK Nordland 177,5 Kg 240606 Nordland Cup

110 Kg Henrik Sørensen Gudenådalens SK 200 Kg 240606 Nordland Cup

125 Kg Henrik Sørensen Gudenådalens SK 205,0 Kg 081207 Copenhagen Cup

125+ Kg Vakant

Herrer - Dødløft

Klasse Navn Klub Vægt Dato Stævne

56,0 Kg Klaus Kammersgård VK Ares 140 Kg 250605 Nordland Cup

60,0 Kg Vakant

67,5 Kg Horst Diter VK Ares 182,5 Kg 250605 Nordland Cup

75,0 Kg Nikolai Skou AK Nordland 202,5 Kg 240606 Nordland Cup

82,5 Kg Peter Tind AK Nordland 230 Kg 240606 Nordland Cup

90,0 Kg Martin Faber AK Nordland 262,5 Kg 230607 Nordland Cup

100 Kg Steen Hansen Aarhus AK 270 Kg 260603 Nordland Cup

110 Kg Henrik Sørensen Gudenådalens SK 280 Kg 230607 Nordland Cup

125 Kg Ralf Jacobsen SK Atlas 317,5 Kg 240606 Nordland Cup

125+ Kg Vakant

Herrer - Total

Klasse Navn Klub Vægt Dato Stævne

56,0 Kg Klaus Kammersgård VK Ares 325 Kg 250605 Nordland Cup

60,0 Kg Vakant

67,5 Kg Horst Diter VK Ares 422,5 Kg 250605 Nordland Cup

75,0 Kg Thomas Andersen Hjørring SS 497,5 Kg 230607 Nordland Cup

82,5 Kg Erik Rasmussen AK Frem 545 Kg 230607 Nordland Cup

90,0 Kg Martin Faber AK Frem 612,5 Kg 240606 Nordland Cup

100 Kg Sune Bak AK Nordland 637,5 Kg 240606 Nordland Cup

110 Kg Henrik Sørensen Gudenådalens SK 735 Kg 230607 Nordland Cup

125 Kg Henrik Sørensen Gudenådalens SK 765,0 Kg 081207 Copenhagen Cup

125+ Kg Vakant

Link to comment
Share on other sites

I punkt 1 var det vist :smile: (Hvis ulovligt slet gerne mods)

Thanks!

Her er danmarksrekorderne uden udstyr:

Wtf - er danmarksrekorden i bænk i 67,5kg klassen kun 90kg ? Det repper jeg med nu med en vægt på knap 66kg. Squat og dødløft er dog langt væk - dem er jeg episk svage i!

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Ja, når folk når derned, er det ikke mange kræfter tilbage i bænken. :smile:

Mange klubber vil være glade for en løfter i 67,5kg klassen, for dem er der ikke mange af, og derfor vil man altid få en god placering til holdkonkurrencen.

Men nu skal jeg ikke "presse" dig mere. :wink:

Det kunne også være sjovt, men jeg er lidt for glad for kropsbygning og disko til jeg kan få mig selv til at omlægge mit træningsprogram i en styrkeorienteret retning. Og så har jeg også aspirationer om AF næste år. Men man ved jo aldrig hvad fremtiden byder :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 11. juni - 08

Fin træning i dag på trods af jeg har haft 3 dage med virkelig dårlig søvn pga. eksamenslæsning (har haft mareridt om adled og adverbialer :laugh:). I dag var jeg så til eksamen i sprog og jeg sov faktisk overraskende godt i nat - muligvis fordi jeg havde affundet mig med jeg var doomed - men jeg smuttede først sent i seng så igen fik jeg ikke særlig meget søvn. Fuck dagens eksamen var vild :laugh: Vi skulle op i 3 områder: morfologi, syntaks og pragmatik. Sidste del vægter rigtig meget i opgivelserne - så der er meget at læse, men min taktik var at blive god til morfologi og syntaks så jeg ville kunne klare det nogenlunde og dermed ikke dumpe. Jeg har derfor øvet ok meget på de to ting og stort set intet af de 300 siders pragmatik læst (jeg er klog - jeg ved det). Jeg trækker så mine spørgsmål og får til min store skræk en sætning der indledes med en ledsætning i syntaksdelen hvilket jeg slet ikke kunne forene mig med da jeg stort set kun havde styr på helsætninger. I pragmatikdelen skulle jeg redegøre for præsuppositioner og implikaturer - sidstenævnte havde jeg læst et par linier om og førstenævnte måtte jeg paniklæse om i min forberedelse (havde 20 min) :w00t: Til selve eksamen fuckede jeg helt og aldeles op i syntaksen (irriterer mig faktisk utroligt meget da jeg havde øvet ret så meget på det) og troede løbet var kørt - men da vi rykkede videre til morfologidelen (skulle analysere ordet: udstillingsprojekt) klarede jeg det uden problemer. Dernæst kom pragmatikdelen som jeg virkelig måtte bruge alle mine improvisationsskills på og gætte lidt hist og her - formåede at være sådan nogenlunde overbevisende. Det endte så med et 7-tal (nye skala naturligvis) hvilket jeg er ovenud tilfreds med taget i betragtning det er mit dårligste fag og jeg så godt som intet af pensum havde læst! Så mangler der de 2 sidste eksamer i næste uge og så kan jeg ånde nogenlunde lettet op - for now.

Dernæst smuttede jeg hjem og drak noget kaffe med min roomie og så smuttede vi hen og smedede den. Det gik ganske godt og havde et rigtigt fint tempo på indtil dips'ne hvor jeg stødte på en gammel ven - derefter gik der lidt snak i den. I aften står den på mere eksamenslæsning - skal have styr på mediefag.

Rackpulls:

10 @ 60kg

9 @ 90kg

8 @ 120kg

3 @ 140kg

8 @ 120kg

6 @ 120kg

Db incline press:

10 @ 24kg

8 @ 36kg

8 @ 34kg

9 @ 34kg

- Den øgede brysttræning om mandagen giver udsalg i en noget ringere styrke om onsdagen. Og så er jeg også bare svag.

SS:

weighted chins:

10 x bw (til opvarmningen i starten af WO)

10 x bw

8 @ +10kg

7 @ +10kg

9 @ +5kg

10 x bw

Db shoulderpress:

10 @ 20kg

5 @ 30kg

6 @ 28kg

6 @ 28kg

- Weak :dry:

SS:

Db rows:

10 @ 36kg

3 x 10 @ 38kg

Dips:

20 x bw

34 x bw

25 x bw

10 @ +20kg

9 @ +20kg

- Besluttede mig for at reppe lidt i dag i dips. Ikke tilfredsstillende.

SS:

Back raises:

10 x bw

2 x 10 @ +10kg

Preacher curls:

10 @ 20kg

10 @ 30kg

3 x 10 @ 35kg

+stang

One arm db laterals:

10 @ 11kg

10 @ 12kg

10 @ 12kg

10 @ 12kg

SS:

Abs:

5 sæt

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Hey =)!

Først må jeg lige sige at din form er alt for vild! Jeg kan se at du læser Dansk på KU. Sjovt nok overvejer jeg selv at tage et år dansk på KU efter sommeferien for at skrabe lidt sammen til en kvote 2 ansøgning året efter. Det kunne derfor være helt oplagt at høre din mening omkring studiet og hvad du håber på at få ud af udannelsen i sidste ende :) Håber du vil gøre dig ulejligheden :blush:

Link to comment
Share on other sites

Hey =)!

Først må jeg lige sige at din form er alt for vild! Jeg kan se at du læser Dansk på KU. Sjovt nok overvejer jeg selv at tage et år dansk på KU efter sommeferien for at skrabe lidt sammen til en kvote 2 ansøgning året efter. Det kunne derfor være helt oplagt at høre din mening omkring studiet og hvad du håber på at få ud af udannelsen i sidste ende :) Håber du vil gøre dig ulejligheden :blush:

Jeg takker! Ja, du får i hvert fald brug for det - kvote 2 er jo virkelig blevet et snævert alternativ efter de har skåret i procenterne! Hvad vil du gerne ind på?

Jamen, studiet er okay - KU er bare et lortested! De har ikke styr på noget som helst - og det bærer undervisningen også præg af ret ofte. Der er alt for meget læsning og alt for få timer til at gennemgå stoffet (i dette semester har det ikke været unormalt at 1-2 romaner blev gennemgået på en 2 undervisningstimer) - kvantitet fremfor kvalitet er uden tvivl deres mantra.

Grunduddannelsen på dansk består af 4 følgende fag: Sprog, Medieanalyse, Litteraturhistorie og Litteraturanalyse. De 3 sidstenævnte synes jeg ok om, men sprog er ikke lige min kop te må jeg indrømme. Nogle dele af faget kan da være spændende, men hardcore grammatik bliver aldrig noget jeg brænder for - og sprog er desværre en ret stor del af grunduddannelsen, så det skal du lige være opmærksom på.

Jeg ved endnu ikke hvad jeg håber at få ud af uddannelsen - specielt også set i lyset af jeg ikke regner med at tage en kandidatgrad i dansk - de efterfølgende jobmuligheder er simpelthen for dårlige - man er mere eller mindre prædestineret til at blvie gymnasielærer (de forsøger at bilde en ind i starten af studiet der er mange valg, men det kræver ikke mange aktive hjerneceller at regne ud der er meget få fede jobs til utroligt mange mennesker). SÅ jeg håber egentlig bare på at kunne gennemgøre bachelordelen og så søge hen på IT-universitet hvor de har nogle ganske spændende overbygninger.

Hvis du har nogle specifikke spørgsmål må du lige skrive igen :smile:

Træning den 12. juni- 2008

Cardio:

18 min på cykel

22 min crosstrainer

5 min på cykel

= 45 min

---------------------------------------------------------------------------

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Træning den 13. juni - 08

Jeg glæder mig i den grad til mine to sidste eksamener er overstået - jeg sover elendigt for tiden pga. stress over dem og jeg har konstant dårlig samvittighed når jeg ikke sidder og læser (hvilket sker ret ofte). Jeg var slet ikke oplagt til at træne i dag og forsøgte at sove lidt ekstra før træningen, men det blev med et halvt øje åbent hele tiden - jeg kom dog afsted med hjælp fra lidt kaffe til sidst. Jeg var meget lidt motiveret i starten, men det gik bedre og bedre som træningen skred frem.

Jeg blev i øvrigt spurgt af en udlænding til træningen i dag om et bælte ville hjælpe med at fjerne maven - wtf ? :laugh: Han så helt slukøret ud da jeg fortalte ham man måtte arbejde for at det skulle ske.

Morgenvægt: 65,9kg - Masssiveee!

Warmup: Airsquats, armbøjninger + 10 chins.

Front squat:

10 @ 40kg

8 @ 60kg

6 @ 75kg

6 @ 70kg

6 @ 70kg

SL dødløft:

10 @ 50kg

3 x 10 @ 85kg

- Rev fint i hams.

SS:

Incline bb press:

10 @ 50kg

7 @ 75kg

6 @ 75kg

10 @ 65kg

- ingen juice i pecs'ne for tiden.

Barbell rows:

10 @ 50kg

8 @ 80kg

3 x 10 @ 95kg

Chins:

10 @ bw

3 x 12 @ bw

- sidste rep i hvert sæt var langsom eccentrisk - squeezzze it!

SS:

DB bænkpres:

10 @ 24kg

10 @ 32kg

9 @ 34kg

12 @ 32kg

SS:

Cable laterals:

10 @ 5kg

10 @ 7,5kg

10 @7,5kg

10 @ 5kg

SS:

abs:

5 sæt

Scarecrows:

10 @ 5kg

8 @ 7,5kg

8 @ 7,5kg

10 @ 5kg

cable pushdowns:

12 @ 21kg

11 @ 31,5kg

10 @ 35kg

10 @ 35kg

SS:

Incline db curls:

8 @ 15kg

2 x 10 @ 18kg

8 @ 18kg

8 @ 16kg

- Virkelig god kontakt til armene i dag. Epic pump!

-------------------------------------------------------------

Og så smuttede jeg hen og lånte en bog, blev klippet og fik købt er par coke zero's til weekenden. Da jeg kom hjem indtog jeg 2 stykker rugbrød med skinke og hytteost + noget tunhalløj, 1 æble, 2 proteinmuffins, 2 stykker knækbrød og en halv proteinbar (100 grams) - og nu sidder jeg 1 time efter er sindssygt sulten igen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg takker! Ja, du får i hvert fald brug for det - kvote 2 er jo virkelig blevet et snævert alternativ efter de har skåret i procenterne! Hvad vil du gerne ind på?

Jamen, studiet er okay - KU er bare et lortested! De har ikke styr på noget som helst - og det bærer undervisningen også præg af ret ofte. Der er alt for meget læsning og alt for få timer til at gennemgå stoffet (i dette semester har det ikke været unormalt at 1-2 romaner blev gennemgået på en 2 undervisningstimer) - kvantitet fremfor kvalitet er uden tvivl deres mantra.

Grunduddannelsen på dansk består af 4 følgende fag: Sprog, Medieanalyse, Litteraturhistorie og Litteraturanalyse. De 3 sidstenævnte synes jeg ok om, men sprog er ikke lige min kop te må jeg indrømme. Nogle dele af faget kan da være spændende, men hardcore grammatik bliver aldrig noget jeg brænder for - og sprog er desværre en ret stor del af grunduddannelsen, så det skal du lige være opmærksom på.

Jeg ved endnu ikke hvad jeg håber at få ud af uddannelsen - specielt også set i lyset af jeg ikke regner med at tage en kandidatgrad i dansk - de efterfølgende jobmuligheder er simpelthen for dårlige - man er mere eller mindre prædestineret til at blvie gymnasielærer (de forsøger at bilde en ind i starten af studiet der er mange valg, men det kræver ikke mange aktive hjerneceller at regne ud der er meget få fede jobs til utroligt mange mennesker). SÅ jeg håber egentlig bare på at kunne gennemgøre bachelordelen og så søge hen på IT-universitet hvor de har nogle ganske spændende overbygninger.

Hvis du har nogle specifikke spørgsmål må du lige skrive igen :smile:

---------------------------------------------------------------------------

Jeg takker mange gange for det gode svar :superman:

Håbet og drømmen er at kunne læse Journalistik på RUC allerede her efter sommerferien, men optagelseskravene bliver selvfølgelig lige ændret i år, og det resulterer i at adgangssnittet vil blive "noget højere". Ingen ved dog hvor meget endnu. Derfor kan kvote 2 næste år godt gå hen og blive nødvendigt. Som du selv siger, er kvote 2 blevet meget snævert og derfor har jeg kigget en masse relevante uddannelser igennem i hovedstadsområdet, og her kommer Dansk ind i billedet.

Din beskrivelse af studiet virker både godt og samtidig lidt skræmmende. Jeg har det på nøjagtig samme måde som dig med hensyn til sprog og grammatik! Det sucks bigtime, men jeg sagtens ville kunne se mig selv nyde de andre områder. Mit største frygt bliver umiddelbart at kunne holde mig motiveret et helt år på en udannelse, som jeg rent faktisk ikke skal bruge til noget. Men rart at få lidt insider-viden, som kan nuancere situationen lidt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg takker mange gange for det gode svar :superman:

Håbet og drømmen er at kunne læse Journalistik på RUC allerede her efter sommerferien, men optagelseskravene bliver selvfølgelig lige ændret i år, og det resulterer i at adgangssnittet vil blive "noget højere". Ingen ved dog hvor meget endnu. Derfor kan kvote 2 næste år godt gå hen og blive nødvendigt. Som du selv siger, er kvote 2 blevet meget snævert og derfor har jeg kigget en masse relevante uddannelser igennem i hovedstadsområdet, og her kommer Dansk ind i billedet.

Din beskrivelse af studiet virker både godt og samtidig lidt skræmmende. Jeg har det på nøjagtig samme måde som dig med hensyn til sprog og grammatik! Det sucks bigtime, men jeg sagtens ville kunne se mig selv nyde de andre områder. Mit største frygt bliver umiddelbart at kunne holde mig motiveret et helt år på en udannelse, som jeg rent faktisk ikke skal bruge til noget. Men rart at få lidt insider-viden, som kan nuancere situationen lidt :smile:

Hvis du ikke kommer ind kan jeg i hvert fald kun anbefale at tage et år på en eller anden uddannelse - det giver langt mere end blot at arbejde. Men så er der selvfølgelig lige den problematik som du fremhæver omkring motivationen når man ved man ikke skal det i længere tid. Jeg har faktisk lidt af samme problem - dog med en lidt anden vinkel. Jeg ved med 99% sikkerhed jeg ikke vil have en kandidatgrad i dansk da de efterfølgende jobmuligheder mildest talt stinker - og jeg vil derfor (hvis jeg nogensinde når så langt) kombinere med en anden overbygning efter min bachelor. Jeg kan dog stadig godt lide nogle dele af faget og jeg ved ikke helt hvad jeg ellers skulle tage mig til - så indtil videre er jeg nogenlunde tilfreds.

Link to comment
Share on other sites

Træning den 14 juni - 08

Cardio før morgenmaden - 31 minutter.

Blev udelukkede gjort før morgenmaden fordi det så passede bedre med jeg så kunne spise lige før arbejde og ikke skulle hen og skynde mig og lave cardio før de lukkede.

Træning den 16. juni - 08

Begivenhedsrig dag indtil videre. Jeg skulle til eksamen i dag i medieanalyse og kom ud af døren i god tid, hoppede på jernhesten og trampede afsted i mit sædvanlige gode tempo. Men på nørrebrogade, lige før dronning louises bro, er det så et fuckface af rang vælger at trække ud i venstre side af cykelstien uden at orientere sig det mindste over skulderen (hvorfor er det lige man er så imbecil ikke at gøre det?) - og da jeg kommer flyvende i venstre bane smadrer jeg min hånd ind personens styr, skræller et ordentligt stykke hud af min ene finger og slingrer voldsomt til alle sider (jeg var meget tæt på at ende ude på vejen). Det var et rent held jeg ikke væltede. Personen der trak ud styrtede, til min store fryd, og lå og rodede rundt på jorden mens folk kiggede. Jeg kunne ikke bedømme om det var en dreng eller pige, fordømte metroseksualitet, men det var også sagen udvedkommende, jeg fordømte personen og kørte videre mens han/hun lå og rodede rundt. Hvis ikke jeg skulle have været til eksamen havde jeg givet vedkommende en kæmpe sviner.

Jeg kom ind på KU med en blødende hånd og kunne ikke stoppe lortet, så mens jeg sad i forberedelseslokalet fik jeg smurt mine noter ind i blod :laugh: Jeg var i øvrigt heldig og fik trukket et spørgsmål jeg kunne og havde læst på - jeg havde nemlig nogle huller i pensum og kunne have været rigtig uheldig at trække noget jeg kunne sige minimalt om. Jeg skulle analyse følgende reklame:

og redegøre for Walter benjamins storebyen, drømmebilledet og flanøren i forhold til denne. Det gik umiddelbart ret godt og var så heldig at censoren også ønskede at diskutere den klassiske roadmovie i forhold til denne reklame (havde læst en 30 sider lang engelsk artikel om netop dette) i slutningen af min eksamen. Det endte så med et 12 tal :smile: Det kan så mulgivis kompensere lidt for den dræbereksamen der står for døren - på onsdag! Jeg har så lidt styr på den - og det er en eksamen hvor overblik er altafgørende (litteraturhistorie). Jeg skal vist være lykkelig hvis jeg kan hive et 7-tal hjem :crazy:

Efterfølgende tog jeg hjem, spiste en proteinbar, drak noget kaffe, indtog noget taurine og smuttede ned og trænede. Det var ikke helt nok mad og var sulten lige fra starten af træningen og der var absolut intet at presse med i benene til squat - weak :dry: Kan mærke diæten virkelig begynder at sætte sine spor nu. Men jeg slog i det mindste danmarksrekorden i bænkpres uden udstyr med 10kg i min vægtklasse :laugh: Morgenvægten sagde 65.8kg

Jeg stødste i øvrigt på krumborg dernede der fik spottet mig under bænk - og senere gav jeg ham så en fødselsdagsgave i form af udtalt pump i guns :bigsmile:

Squat:

9 @ 60kg

8 @ 80kg

6 @ 90kg

3 @ 100kg

6 @ 90kg

8 @ 80kg

T-bar rows:

10 @ 40kg

8 @ 70kg

8 @ 70kg

8 @ 70kg

+ stang

Bænkpres:

10 @ 60kg

8 @ 70kg

6 @ 80kg

4 @ 90kg

4 @ 90kg

1 @ 100kg

8 @ 80kg

- Ok, I guess.

front pulldown:

10 @ 54kg

2 x 8 @ 82kg

8 @ 75kg

10 @ 75kg

Seated smith shoulderpress:

10 @ 20kg

8 @ 40kg

8 @ 45kg

6 @ 45kg

+ stang

b.o lateral raise:

10 @ 10kg

2 x 10 @ 12kg

10 @ 10kg

SS:

Db incline flies:

10 @ 18kg

12 @ 22kg

10 @ 22kg

11 @ 20kg

Standing calf raise:

5 sæt

SS:

Abs:

5 sæt

Fik så overtalt Krumborg til at hoppe med på en nasty omgang guns - den patenterede omgang EssPump! Mega BB!

Robe overhead extensions:

12 @ 17,5kg

11 @ 28kg

10 @ 28kg

12 @ 24,5kg

10 @ 24,5kg

SS:

Hammerstrength curl:

10 @ 20kg

2 x 8 @ 31,5kg

2 x 10 @ 27,5kg

- Sidste rep i hvert sæt var med langsomme eccentriske faser.

---------------------------------------------------------

Og så var armene helt pumpet og jeg var umenneskeligt sulten.

Nu står den på panisk læsning resten af aftenen!

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Begivenhedsrig dag indtil videre. Jeg skulle til eksamen i dag i medieanalyse og kom ud af døren i god tid, hoppede på jernhesten og trampede afsted i mit sædvanlige gode tempo. Men på nørrebrogade, lige før dronning louises bro, er det så et fuckface af rang vælger at trække ud i venstre side af cykelstien uden at orientere sig det mindste over skulderen (hvorfor er det lige man er så imbecil ikke at gøre det?) - og da jeg kommer flyvende i venstre bane smadrer jeg min hånd ind personens styr, skræller et ordentligt stykke hud af min ene finger og slingrer voldsomt til alle sider (jeg var meget tæt på at ende ude på vejen). Det var et rent held jeg ikke væltede. Personen der trak ud styrtede, til min store fryd, og lå og rodede rundt på jorden mens folk kiggede. Jeg kunne ikke bedømme om det var en dreng eller pige, fordømte metroseksualitet, men det var også sagen udvedkommende, jeg fordømte personen og kørte videre mens han/hun lå og rodede rundt. Hvis ikke jeg skulle have været til eksamen havde jeg givet vedkommende en kæmpe sviner.

Arg :sneaky2: Det sker bare hver gang jeg cykler, at der er en eller flere gøglere, der tosser ud foran mig når jeg cykler. Godt nok heldigt du ikke styrtede og kom for sent til eksamen.

Tillykke med den flotte karakter!

Link to comment
Share on other sites

Det var langt bedre end at puste lysene ud hsflag.gif

Teh pump > everything

Arg :sneaky2: Det sker bare hver gang jeg cykler, at der er en eller flere gøglere, der tosser ud foran mig når jeg cykler. Godt nok heldigt du ikke styrtede og kom for sent til eksamen.

Tillykke med den flotte karakter!

Jeg forstår ikke hvordan det kan være så svært at oritenere sig korrekt på en cykelsti ? Det vidner jo virkelig om manglende intelligens. Og takker :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 18. juni - 08

I dag havde jeg min sidste eksamen hvilket betyder jeg nu officielt har over 2 måneders sommerferie :biggrin: Jeg var ret så nervøs for dagens eksamen som var i litteraturhistorie da det er et meget omfattende fag og jeg ikke havde forberedt mig alt for godt. Men lykken tilsmilede mig og jeg trak et spørgsmål jeg havde nogenlunde fat i; jeg skulle give en redegørelse for den symbolistiske ideologi og æstetik hos henholdsvis Johannes Jørgensen og Sophus Claussen og holde det op mod to selvvalgte tekster fra vores kompendium. Jeg fik lagt en nogenlunde disposition og fik tilnærmelsesvis styr på alle de rodede noter jeg havde til perioden og forfatterne og kørte et nogenlunde eksamensforløb, men så valgte min lærer at køre et vildt krydsforhør i begreber fra romantikken i henhold til symbolismen (visse ting i symbolismen - specielt hos Claussen peger tilbage mod den romantiske tankegang) og jeg følte lidt løbet var kørt da mine svar ikke var alt for præcise. Det viste sig dog at min frygt var ubegrundet da jeg fik et 10-tal :smile: Det er jeg ovenud tilfreds med den indsats jeg har lagt for dagen. Perfekt måde at slutte min eksamen af på - og så i strålende solskinsvejr!

Det er ubeskriveligt befriende at være sluppet fri fra den konstante stress der har plaget mig de sidste uger og jeg kan i den grad mærke min krop ønsker at indløse sin gæld for den manglende søvn jeg har præsteret undet dette forløb. Da jeg kom hjem fra eksamen fik jeg mig en kop kaffe samt en proteinbar og så var planen at træne, men jeg nød simpelthen den stressfrie situation så meget at jeg havde svært ved at rive mig løs - jeg kom dog afsted til sidst!

Alt dette skulle naturligvis fejres via en massiv ædedag så jeg har spist godt igennem i dag og har blandt andet konsumeret en Leif-burger med ost og bacon :4mewantfood:

Styrken var ringe til dagens pas, men morgenvægten var også nede på 65.7kg og jeg kan mærke den manglende søvn og diæten tærer ret kraftigt på mig. Bliver godt med noget søvn og mad!

Rackpulls:

10 @ 60kg

8 @ 90kg

6 @ 120kg

6 @ 130kg

6 @ 130kg

5 @ 130kg

Db incline press:

10 @ 24kg

6 @ 36kg

6 @ 36kg

8 @ 34kg

SS:

chins:

18 x bw

15 x bw

12 x bw

12 x bw

12 x bw

- for dårligt!

Db shoulderpress:

10 @ 20kg

6 @ 30kg

5 @ 30kg

7 @ 26kg

- Grimme reps.

SS:

Db rows:

9 @ 36kg

2 x 8 @ 40kg

10 @ 38kg

Dips:

20 x bw

8 @ +20kg

9 @ +35kg

8 @ +35kg

30 x bw

SS:

Back raises:

3 x 10 @ +15kg

One arm db laterals:

10 @ 10kg

10 @ 14kg

10 @ 14kg

10 @ 12kg

SS:

Abs:

5 sæt

Preacher curls:

11 @ 20kg

8 @ 35kg

3 x 8 @ 37,5kg

+stang

- Godt med veins poppede frem!

SS:

Cable crossovers:

10 @ 12,5kg

10 @ 17,5kg

2 x 12 @ 15kg

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Der kom i øvrigt en indvandrer hen da jeg trænede og sprugte om "hvordan man får markeringer". Jeg orkede ikke til at forklare ham om ligevægtsindag og diæt, så forklarede ham bare det skulle ske gennem kosten med fornuftig mad osv. Men han sagde da det så godt ud hos mig :tongue:

I morgen tror jeg den står på lidt cardio og i weekenden skal jeg naturligvis drikke mig helt ned!

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

18 chins er sgu' da råt nok? Hvordan gik det med albuen?

Forventer et par kilo mere på rammen efter dine refeedies :4mewantfood:

edit: Min "dagens indvandrer fra fitdk" mødte jeg i omklædningsrummet. Under hans tee havde han iført sig en tanktop af, you guessed it, en sort affaldspose.

Edited by Krumborg
Link to comment
Share on other sites

Min "dagens indvandrer fra fitdk" mødte jeg i omklædningsrummet. Under hans tee havde han iført sig en tanktop af, you guessed it, en sort affaldspose.

But why??!???!....

Essens tillykke med de flotte karakterer, så kan det ikke være svært at holde sommerferie med god samvittighed

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share