Essensen - BB @ 2009!


essensen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja det vil jeg tro. Der er ikke så mange med gode piber på KUA, men var på cykel. Hilser lige på næste gang.

Der er så godt som ingen - kun tyndfede humanister derude :bigsmile: Jep, det gør du bare :smile:

Træning den 12. maj - 08

Teamede op med Mikael til den sædvanlige maraton-træning her om mandagen, og det blev til en ganske hæderlige omgang. Der var dog alt alt for mange menensker og samtidig rigtig varmt, hvilket lige tog toppen af energien. Jeg kan godt mærke jeg har været til fredagsbar og i byen lørdag og bænken var også dårligere en sidste gange - en del faktisk :dry: Jeg går med tanker om at lægge mig lidt i kalorieoverskud i dag - jeg har nogle proteinbarer med karamel liggende i køleskabet (de smager som studenterbrød) og de lokker en hel del :tongue:

Squat var noget rod i dag. Jeg har været øm i lænden lige siden fredag hvor jeg lavede rackpulls, og det brød i den grad op igen under squat, så det blev til en ynkelig omgang. Af samme grund droppede jeg SL DL, da jeg ikke ville udfordre skæbnen - den bliver taget på onsdag i stedet. Jeg er ret sikker på mit ene knæ også begynder at give lyd fra sig senere, det føltes i hvert fald ikke helt godt.

Morgenvægt: 67,8kg

Mobilitydrills + airsquats, armbøjninger og lidt chins.

Squat:

10 @ 60kg

8 @ 80kg

6 @ 90kg - lænden brokkede sig alt for meget, så gik på lidt Front squat i stedet:

8 @ 60kg

6 @ 70kg

Bænkpres:

10 @ 50kg

8 @ 70kg

6 @ 80kg

7 @ 90kg

5 @ 95kg - besværet 5. rep, desværre.

7 @ 90kg

7 @ 90kg

8 @ 60kg - m. stop

T-bar rows:

8 @ 40kg

8 @ 55kg

2 x 8 @ 67,5

10 @ 65kg

DB skulderpres:

10 @ 20kg

7 @ 30kg

6 @ 30k

6 @ 28kg

SS:

Chins: OHG grip

10 x bw

3 x 8 @ +10kg

Cable B.O lateral raise::

3 x 8 @ 7,5kg

SS:

OH cable extensions:

10 @ 12,5kg

12 @ 17,5kg

2 x 10 @ 21kg

9 @ 21kg

Cable curls:

10 @ 10kg

2 x 10 @ 15kg

9 @ 15kg

10 @ 12,5kg

SS:

abs:

6 sæt

------------------------------------------------------------------------------------------

Da jeg skulle ud til min cykel i morges og lige smutte en tur i fakta var begge dæk piftet/punkteret - jeg kan ikke beskrive hvor dybe aversioner jeg har mod mennesker der gør sådan noget, og jeg håber inderligt jeg en eller anden dag fanger en snotunge i færd med at gøre det!

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Du er jo lavet af glas, menneske...

:tongue:

Da jeg skulle ud til min cykel i morges og lige smutte en tur i fakta var begge dæk piftet/punkteret - jeg kan ikke beskrive hvor dybe aversioner jeg har mod mennesker der går sådan noget, og jeg håber inderligt jeg en eller anden dag fanger en snotunge i færd med at gøre det!

Hvis du skulle være så heldig, må du love mig, at du får det hele på video, og deler det med dine fellow warrriors of iron...

Link to comment
Share on other sites

Du er jo lavet af glas, menneske...

:tongue:

Hvis du skulle være så heldig, må du love mig, at du får det hele på video, og deler det med dine fellow warrriors of iron...

Ja, jeg har det med at blive lidt skrøbelig under diæt - har en ide om jeg skal forsøge at uppe mit indtag af fiskeolie!

Jeg skal gøre mit bedste for at forevige det hypotetiske smukke øjeblik hvor jeg vrider armen om på en sådan person :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 14. maj - 2008

Lang og travl dag, hvor jeg tog afsted til skole kl. 8. 45, efterfølgende arbejde og så træning - hvilket betød jeg først sad hjemme i lejligheden kl. 20, til en aftale med et par venner. Havde min første oplæringsvagt hos Blockbuster og det tegner godt :smile: Min chef er rigtig flink og har, i modsætning til min gamle chef i 7/11, rent faktisk nogle brikker at rykke rundt med - og yderligere har han en ret stor interesse i litteratur, så der er jo en del at snakke om i forhold til mit studie! De andre medarbejdere jeg mødte virkede også helt cool og til at snakke med. Det var virkelig befriende at man kunne føre en flydende og forståelige samtale med dem - det tager man ikke længere for givet når man først har arbejdet med de gængse typer i 7/11! Derudover er arbejdet langt mere slow pace i forhold til det gamle, hvilket også passer mig meget bedre - der er slet ikke den samme stressfaktor. Og så er det jo lækkert jeg kan leje 6 film gratis om ugen :cool: Det er dog slet ikke aktuelt det næste stykke tid pga eksamenslæsning - men jeg er overbevist om det nok skal blive brugt flittigt derefter.

Desværre betød oplæringen i Blockbuster også at jeg først kunne komme til at træne omkring halv syv - og der var fuldstændig proppet i FDK :crazy: Programmet skulle bare overstås i dag, så jeg kunne komme ud derfra - ulideligt med alle de mennesker. Jeg var heller ikke helt på toppen - var ude på en meget kort tur mandag aften uden ordentligt tøj på, og det resulterede i jeg fik skide ondt i halsen (så meget for mit immunforsvar) - og det sad lidt i hele kroppen i dag.

Det var i øvrigt en særdeles homoseksuel trend i centeret i dag - jeg så ikke færre end 2 indvandrere rende rundt i netundertrøjer uden noget inden under. At man ukritisk påfører sig det antræk og viser sig offentligt, er mig til stadighed en gåde.

Morgenvægt: 67,7kg

Incline DB press:

10 @ 24kg

6 @ 34kg

5 @ 40kg - tung.

4 @ 40kg - ikke mere power.

10 @ 34kg

8 @ 34kg

- Nogenlunde omgang. Er i hvert fald klart stærkere på den her kropsvægt end sidst.

SS:

DB rows:

10 @ 36kg

4 x 10 @ 40kg

Pulldowns:

10 @ 54kg

3 x 10 @ 82kg

Siddende laterals:

10 @ 10kg

3 x 10 @ 14kg

SS:

SL DL:

10 @ 60kg

10 @ 80kg

8 @ 90kg

8 @ 90kg

8 @ 90kg

abs:

5 sæt

SS:

Front raises:

10 @ 11kg

10 @ 16kg

2 x 10 @ 15kg

Standing calf raises:

5 sæt

SS

scarecrows:

4 sæt - fik ikke lige noteret vægt.

Dips:

20 x bw

10 @ +20kg

8 @ +45kg

9 @ +40kg

32 x bw - i fin stil

- God omgang

Barbell curls:

10 @ 31,5kg

12 @ 41,5kg

3 x 10 @ 41,5kg

-Gad ikke køre tungt her i dag.

SS:

Incline db flyes:

10 @ 18kg

2 x 10 @ 24kg

9 @ 24kg

- Og så var jeg naturligvis helt swole!

Tid: ca 1. 30 min.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Træning den 15. maj - 2008

Cardio:

15 min på cykel

11 min crosstrainer

9 x (20 + 10 ) x lev 12-13 ( 6 min). Hårdt.

3 min mere

5 min på cykel

= 40 min

Derefter shake, dampbad og alm. bad og så hjem. Hurtigt ind og ud :smile:

--------------------------------------------------------------------------

Dietwise går det fint. Jeg tager det stille og roligt da det ikke skal gå for hurtigt her hvor det begynder at ligne noget.

Jeg har skåret starchy carbs ud af mit aftensmåltid (dvs minus pasta og ris) og det går egentlig helt fint. Og det er ligefør jeg bliver ligeså mæt af kun grøntsager og kød, så det betyder ikke det store.

Yderligere er jeg startet op på beta alanin i håb om at hjælpe styrken lidt, og taurine på træningsdage for synets skyld :4signme:

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Træning den 16. maj - 2008

Fik bevæget mig op omkring kl. 8.45 og stod i centeret 10.40, hvilket ikke rigtig gav mig nok tid til at gennemføre programmet så jeg kunne nå i skole til tiden. Men selvfølgelig valgte jeg at prioritere min træning højere end skolen, så fik klaret det hele :innocent: Dagsformen var ret god, men det skyldes nok taurinen og god kontakt til musklerne der gav et godt pump. Jeg tog et par billeder af formen umiddelbart efter træning jeg uploader snarligt.

Knæene var ok, så jeg tog noget let front squat med i programmet, og det gik fint.

Pre:

1 kop kaffe

2-3 g beta alanin

2-3 g kreatin

5 g taurine

-Det flyver jo med pulver over det hele :w00t:

Front Squat

10 @ 40kg

8 @ 60kg

3 x 6 @ 70kg

Rackpulls: - trukket fra lige under knæ

10 @ 60kg

9 @ 90kg

6 @ 120kg

3 @ 150kg - De var ikke særlig pæne.

5 @ 140kg

8 @ 120kg

- Jeg tror jeg har tabt mig yderligere omkring taljen, da mit eget bælte sad meget løst (mere end normalt) i det inderste hul - kunne faktisk ikke rigtig bruge det til noget.

Incline BB press:

10 @ 50kg

8 @ 70kg

4 @ 80kg - dem var der ikke lige overskud til at lege med i dag.

2 x 7 @ 75kg

10 @ 60kg

-dårlig omgang.

SS:

Lever pulldown:

10 @ 60kg

2 x 10 @ 80kg

2 x 10 @ 70kg

-Substitut for bb rows, min lænd var alt for brændt af fra rackpulls til jeg turde lave bb rows.

DB laterals:

10 @ 10kg

10 @ 15kg

8 @ 15kg

10 @ 14kg

chins

10 x bw

9 x bw

Cg benchpress: - non-lockout

8 @ 60kg

6 @ 80kg

6 @ 80kg

7 @ 75kg

8 @ 75kg

SS:

Incline db curls:

8 @ 15kg

7 @ 22kg

2 x 8 @ 20kg

8 @ 17kg

cable flys:

12 @ 12,5kg

11 2 17,5kg

12 @ 17,5kg

12 @ 15kg

SS:

Abs:

6 sæt

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Post:

30 g protein

40 g malto

10 g dextrose

2-3 g kreatin

2-3 g beta alanine

Derefter i skole, hvor jeg kom for sent til en vigtig forelæsning, hjem igen og til oplæring på arbejde til kl. 21, hjem i lejligheden og lave mad, og så røg jeg i byen med min roomie!

Link to comment
Share on other sites

Træning den 17. maj - 2008

Morgenvægt: 67,3kg (don't fåk wid meee)

Cardio:

15 min på cykel

12 min crosstrainer

8 x (20 + 10 ) x lev 12-13 ( 5 min). Hårdt.

3 min mere

9 min på cykel

= 45 min

+

9 sæt horizontal calf press

---------------------------------------------------------------------------

Var lettere ugidelig grundet en bytur og for lidt søvn, men da jeg først fik overvundet ulideligheden nød jeg rent faktisk cardioen - fin omgang :smile:

Derefter ud og købe massive mængder kylling, hytteost og grøntsager (Føtex har i øvrigt sat deres frosne grøntsager ned til menneskepris - lækkert)

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Billeder af formen som den ser ud for tiden. Det begynder efterhånden at kunne ses fedtprocenten er blevet reduceret lidt - jeg er ret overbevist om ændringer snart vil kunne ses ret tydeligt i løbet af det næste planlagte kg jeg skal høvle af kroppen.

Nu sutter kvaliteten og lyset godt nok monkeyballs, og man kan desværre ikke rigtig se detaljer og veins (og så har jeg totalt morgengarn :laugh: )

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Du fortalte jo aldrig hvad den hed :bigsmile: Er du kommet på det ?

Fiskede lige en pose op af skraldespanden! :laugh: Den hedder bare Grønsagsblanding med kryddersmør - smager rigtig godt og stadigvæk kun 30 kcal pr. 100g

Link to comment
Share on other sites

Hvor længe inden træning indtager du taurin? De gange jeg har gjort brug af det, har det været lige inden/under træning, hvor det har givet mavekomplikationer.

1-2 gram taurin burde på ingen måde give mavebesvær. :smile:

Hvor tæt på dine træninger spiser du alm. mad?

Link to comment
Share on other sites

1-2 gram taurin burde på ingen måde give mavebesvær. :smile:

Hvor tæt på dine træninger spiser du alm. mad?

Ved heller ikke, om man kan kategorisere det som decideret mavebesvær - mere bare en underlig fornemmelse omkring maven. Jeg kan se, der er 2 g. taurin og lidt koffein i min drik. Jeg har spist på forskellige tidspunkter inden - som regel et stykke tid inden træning og generelt tidspunkter, der aldrig har givet noget besvær forinden/efter.

Men det er ikke noget decideret problem - ville bare høre, om det var smartest at indtage et stykke tid inden træning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Billeder af formen som den ser ud for tiden. Det begynder efterhånden at kunne ses fedtprocenten er blevet reduceret lidt - jeg er ret overbevist om ændringer snart vil kunne ses ret tydeligt i løbet af det næste planlagte kg jeg skal høvle af kroppen.

Nu sutter kvaliteten og lyset godt nok monkeyballs, og man kan desværre ikke rigtig se detaljer og veins (og så har jeg totalt morgengarn :laugh: )

rigtig god form på billederne, må indrømme at det irritere mig at 67kg kan se sådan ud :dry: men så må jeg jo trøste mig med at for at de ser sådan ud kan man ikke være højere end en pakke kiks :tongue:

det bliver vildt at se når du er skåret til benet :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Hvor længe inden træning indtager du taurin? De gange jeg har gjort brug af det, har det været lige inden/under træning, hvor det har givet mavekomplikationer.

Stort set lige inden :smile: JEg har ikke oplevet maveproblemer ved indtagelse af det.

Fiskede lige en pose op af skraldespanden! :laugh: Den hedder bare Grønsagsblanding med kryddersmør - smager rigtig godt og stadigvæk kun 30 kcal pr. 100g

:laugh: Lækkert med noget service. Den så jeg faktisk godt i dag - men den koster jo i omegnen af 25kr for 500gram :crazy: Det er stadig lige dyrt nok når man er low budget.

rigtig god form på billederne, må indrømme at det irritere mig at 67kg kan se sådan ud :dry: men så må jeg jo trøste mig med at for at de ser sådan ud kan man ikke være højere end en pakke kiks :tongue:

det bliver vildt at se når du er skåret til benet :crazy:

Hehe - nu er jeg heller ikke heeelt 67kg endnu :tongue: Og hey - mine majestætiske 173cm dwarfer joo alle :bigsmile: Jeg gad nu også godt være højere - it sucks donkeyballs at være en lille lort.

------------------------

T punkede mig for nogle pics af ben og ryg, så jeg tog nogle nye billeder - denne gang blev det så uden pump, men til gengæld et langt bedre lys samt i bedre kvaltiet. Jeg har derfor fjernet de gamle og sætter her de nye ind.

mmpjpegro2.jpg

dsc01882gd2.jpg

dsc01869fg5.jpg

4444vx2.jpg

Hvis i vil se dem i ordentlig kvalitet, kan jeg anbefale at trykke øverst på billedet, ved siden af skriften der siger billedet er blevet reduceret :smile:

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Ja der er ikke så meget andet at sige, end at det ser rigtig godt ud. Har du målt din fedtprocent for nylig?

Og ja, jeg er oppe endnu. Vores overboer holder råbe/skrige fest. Smut dog i byen!

Skønt, nu begyndte babyen ved siden af at hyle. Ikke alene mindsker det min chance for søvn, det gør også de pågældende forældre ekstra sure, hvilket igen betyder at vi ikke kan holde fest lige foreløbigt.

Nå, men som sagt - rigtig fin form :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja der er ikke så meget andet at sige, end at det ser rigtig godt ud. Har du målt din fedtprocent for nylig?

Og ja, jeg er oppe endnu. Vores overboer holder råbe/skrige fest. Smut dog i byen!

Skønt, nu begyndte babyen ved siden af at hyle. Ikke alene mindsker det min chance for søvn, det gør også de pågældende forældre ekstra sure, hvilket igen betyder at vi ikke kan holde fest lige foreløbigt.

Nå, men som sagt - rigtig fin form :smile:

Nej, jeg har ikke lige nogle redskaber at måle fedtprocenten med, men et kvalificeret gæt ville være omkring 8-9%. Og tak for kommentaren.

Rigtig fed form!!!!! :devil: Hvor meget mere vil du cutte??

Thanks DaBrutalMachine! For at sige det med T's ord - så cutter jeg indtil der er tydelige blodårer på indersiden af triceps :devil: Jeg ved det faktisk ikke - jeg cutter bare indtil jeg er tilfreds med spejlbilledet, men planen er da at komme rigtig langt ned denne gang.

Vild form!!!! :devil:

Thanks :smile:

Pind!!!

:tongue:

Som jeg har sagt før, du cutter for tidligt, men formen er satme ved at være der. :4flex:

Jeg må jo erkende at du har ret - jeg sidder jo og er ripped i regnvejret. Men på den anden side kan jeg tage det lidt mere afslappet nu, og der er større mulighed for at binge out med diverse drukturer og arrangementer da jeg allerede er så langt nede og ikke behøves at være alt for strict med diæten.

Træning den 12. maj - 08

Jeg sov elendigt i nat eller, dvs. jeg sov helt fint indtil 7.30, men så kunne jeg absolut ikke sove mere, selvom jeg stadig var meget træt. Jeg endte med at stå op et stykke tid senere efter jeg var blevet træt af at rode rundt i sengen, men alt lyst til at træne var væk pga. lavt energiniveau og træthed, samt det stod på solotræning Det tog da også et godt stykke tid, kaffe og en karamelproteinbar :tongue: før jeg kom afsted. Jeg var allerede indstillet på det ville blive en horribel omgang med dårlig styrke, da jeg følte mig tynd og slap, men jeg tror beta alaninen har gjort sit indtog for styrken var overraskende god :smile:

Af andre postive ting kan det nævnes at mine knæ for en gangs skyld ikke brokkede sig, så der blev squattet i dag - dejligt! I øvrigt holder jeg en velfortjent spisedag i dag da jeg ramte 67kg i morges. Jeg er jo i overhængende fare for at stå ret ripped i regnvejret og til eksamenslæsning, så jeg kan vist godt tage den med ro de næste par uger, men planen er stadig at cutte ligeså stille.

Morgenvægt: 67kg

Squat:

10 @ 60kg

8 @ 80kg

7 @ 90kg

6 @ 100kg

6 @ 100kg

8 @ 90kg

- Fint fint, jeg havde dog et eller andet der irriterende i lysken som fortsatte træningen igennem.

Bænkpres:

10 @ 50kg

8 @ 70kg

6 @ 80kg

5 @ 92,5kg

5 @ 92,5kg

5 @ 92,5kg

10 @ 80kg

9 @ 60 m. stop

- Svagt, men bedre end forventet.

Barbell rows:

9 @ 50kg

10 @ 80kg

2 x 8 @ 105kg

8 @ 90kg

SL Deadlift:

10 @ 60kg

9 @ 100kg

10 @ 90kg

9 @ 90kg

- Den fungerede slet ikke i dag, dårlig kontakt til hams.

SS:

Chins: OHG grip

8 x bw

2 x 6 @ +15kg

8 @ +10kg

DB skulderpres:

10 @ 20kg

6 @ 30kg

7 @ 30kg

8 @ 28kg

standing calf raise:

5 sæt

OH cable extensions:

10 @ 13kg

10 @ 21kg

10 @ 26kg

9 @ 26kg

8 @ 23kg

SS:

Seated hammerstrength curls:

10 @ 20kg

10 @ 32,5kg

10 @ 30kg

9 @ 30kg

10 @ 30kg

- Havde et fuldstændigt sindssygt pump i armene - fuck de var SWOLE! SWOLE AS HELL! Og i den her sammenhæng bliver jeg nødt til at hive følgende citat frem:

"I take the pump as a preview of what's to come"

Facepulls:

4 sæt

------------------------------------------------------------------------------------------

Shake, dampbad, bad og hjem. 1 time efter forlystede jeg mig i et stort PWO-meal der blandt andet bestod af en 100 grms protbar fra Wieder med hazelnut og banana-flavour :4mewantfood:

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Træning den 21. maj - 2008

Jeg tog en tidlig træning i dag da jeg ikke skulle have timer fra morgenstunden som sædvanlig eftersom vi afsluttede faget igår. Jeg kom lidt for sent op og afsted til centeret, og kom derfor for sent i skole, endte med at skippe den første time og spise mit PWO-meal i kantinen i stedet :biggrin:

Selve træningen var desværre energiforladt og jeg manglede motivation. Om tidspunktet var en faktor skal jeg ikke kunne sige, men jeg var slet ikke i humør til at træne og måtte lidt slæbe mig igennem passet :dry: Jeg tror muligvis en snarlig deload ville være en god ide - eventuelt sammen med et udskiftning af mit program. Jeg håber ikke træningen på fredag bliver på samme måde, for så tyder alt på jeg har brug for en lille deload.

Morgenvægt: 67,1kg

Incline DB press:

10 @ 24kg

8 @ 30kg

5 @ 40kg - sidste rep var meget tung.

7 @ 36kg

8 @ 38kg

SS:

DB rows:

10 @ 36kg

2 x 12 @ 40kg

2 x 10 @ 40kg

Pulldowns:

10 @ 54kg

8 @ 89kg

10 @ 89kg

10 @ 75kg

Siddende laterals:

10 @ 10kg

10 @ 15kg

8 @ 15kg

10 @ 12kg

abs:

5 sæt

SS:

Front raises:

10 @ 10kg

2 x 8 @ 16kg

8 @ 12kg

Dips:

20 x bw

9 @ +20kg

6 @ +50kg gaygay.gif

9 @ +40kg

30 x bw

- Så er jeg oppe og reppe med lidt fornuftige vægte igen.

EZ curls:

10 @ 20kg

3 x 10 @ 40kg

12 @ 30kg

+ stang

SS:

Incline db flyes:

10 @ 18kg

9 @ 26kg

11 @ 22kg

10 @ 22kg

Bent over lateral raises::

10 @ 10kg

2 x 10 @ 12kg

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share