Essensen - BB @ 2009!


essensen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning den 19. juni- 2008

Cardio:

15 min på cykel

22 min crosstrainer

8 min på cykel

= 45 min

---------------------------------------------------------------------------

18 chins er sgu' da råt nok? Hvordan gik det med albuen?

Forventer et par kilo mere på rammen efter dine refeedies :4mewantfood:

edit: Min "dagens indvandrer fra fitdk" mødte jeg i omklædningsrummet. Under hans tee havde han iført sig en tanktop af, you guessed it, en sort affaldspose.

18 chins er svagt med min vægt - nu var det godt nok heller ikk all-out, men det var hårdt. Burde kunne nakke i midten af 20'erne uden de store problemer :dry:

Nu var det bare en enkelt refeed-dag så der kommer ikke nogle kilo på rammen endnu - skal jo på ferie i næste uge som jeg fortalte dig idag - og der skulle jeg jo gerne være cååt :cool:

OMG - ham tror jeg, jeg har set. Det er så dumt, så dumt!

But why??!???!....

Essens tillykke med de flotte karakterer, så kan det ikke være svært at holde sommerferie med god samvittighed

Thanks - selvom jeg måske burde have taget mig lidt mere sammen - men det er jo den samle gamle sang! Jeg har stadig ikke vænnet mig til tanken om jeg har sommerferie - det er fanme rart :bigsmile:

And there you have it

Tillykke med sommerferien og de veloverståede eksamener.

Takker Q :cool:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 19. juni - 08

Jeg sov elendigt i nat, men fik efter noget kaffe slæbt mig ned i centeret. Jeg har jo god tid nu jeg har sommerferie og da jeg skal drikke mig sanseløs i aften og derved alligevel smadrer dagens træning har jeg splittet den op så jeg kan træne igen i morgen. Ret BB med vilje at planlægge sin træning så jeg skal træne ovenpå druk :cool: Omvendt er det måske heller ikke den smarteste ide at smide et godt læs volumen ovenpå de forskellige muskelgrupper nu jeg allerede har kørt 2 x fb-pas i denne uge.

Jeg har i øvrigt lige fundet ud af jeg skal på ferie til Bulgarien - fik en plads i flyet i går så jeg kan komme afsted med min rommie og en af hans veninder. Vi har ikke intentioner om det skal være en ren druk-ferie, men den indebærer selvsagt nogle byture - nu er det trods alt også sunny beach! Jeg er egentlig ikke så vild med de destinationer længere, men rejsen er billig og så er jeg desperat for at kommer lidt væk fra den lortesommer her i DK! Jeg tager muligvis også afsted igen i uge 30 med 4 venner - det vil tiden vise. Jeg rejser tidligt (meget tidligt) på onsdag, så planen er igen at splitte træningen op mandag og tirsdag (bryst/delts/tri - Ben/ryg/biceps) og så nakke nogle fullbody-pas dernede hvis jeg får mulighed for det.

Hookede op med en ven til dagens træning som blev kørt igennem uden de store problemer - den var lidt fesen faktisk. Det er ligesom der mangler noget når der ikke er nogle store krævende øvelser med i programmet.

Warmup: Airsquats + armbøjninger

Incline bb press:

10 @ 50kg

6 @ 70kg

5 @ 80kg

6 @ 75kg

9 @ 70kg

DB bænkpres:

10 @ 24kg

8-9 @ 36kg

7 @ 36kg

8 @ 34kg

seated cable flies:

14 @ 10kg

14 @ 15kg

13 @ 15kg

Tri-set i skulder:

Db front raises:

10 @ 10kg

8 @ 13kg

10 @ 14kg

10 @ 14kg

SS:

Seated lateral raises:

10 @ 10kg

10 @ 12kg

8 @ 12kg

10 @ 11kg

SS:

lying rear lateral raises:

10 @ 10kg

10 @ 10kg

10 @ 10kg

8 @ 10kg

Teh burn. Delts var SWOLE!

CG benchpress:

8 @ 60kg

5 @ 80kg

6 @ 75kg

8 @ 70kg

robe pushdowns:

12 @ 21kg

12 @ 28kg

12 @ 28kg

10 @ 31,5kg

SS:

abs:

7 sæt

dips:

20 x bw

20 x bw

-------------------------------------------------------------

+ 16 min cardio - crosstrainer.

Inden alt for længe skal jeg ud til en fra mit hold og grille og drikke mig i hegnet.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Træning den 21. juni - 08

Jeg drak mig helt ned i går - det var en ret sjov aften med holdet fra uni! Jeg var i seng kl. 6 og kunne ikke sove mere omkring kl. 11.30 - så jeg stod op og fik smidt noget morgenmad ned, hvorefter jeg fik aftalt med min gamle makker, som var lige blastet, at vi skulle smede den noget så grusomt. Efter mad og kaffe kom jeg afsted til centeret og poundede min krop i et par timer i godt selskab. Lige nu er jeg lidt groogy - nok grundet den manglende søvn og drukken, men det er nu rart at få rørt sig lidt dagen derpå. Jeg skal på arbejde i aften hvilket måske ikke tiltaler mig voldsomt meget på nuværende tidspunkt, men penge kan jeg i den grad godt bruge for tiden.

Vi fik i øvrigt optaget diverse videoer som jeg nok lige skal få smidt op når jeg får dem - ganske BB!

Warmup: Airsquats

Squat: - med bands. Vi skød den til at være ca. 20 kg i toppen

8 @ 60kg

8 @ 80kg

3 @ 90kg

3 @ 90kg

8 @ 80kg

7 @ 80kg

- Sjovt at squatte med bands, man skulle lige vænne sig til den anderledes bevægebane. men så kørte det faktisk udmærket.

Front squat:

8 @ 60kg

leg press: uni-lateral

5 sæt

SS:

SL DL:

10 @ 60kg

8 @ 80kg

2 x 10 @ 90kg

BB rows:

10 @ 60kg

10 @ 100kg

10 @ 100kg

8 @ 100kg

Iso lateral rows:

10 @ 50kg

10 @ 55kg

9 @ 60kg

9 @ 60kg

9 @ 60kg

Chins:

10 x bw

8 @ +10kg

7 @ +10kg

- jeg kan ikke huske om jeg tog et sæt til.

incline db curls:

8 @ 15kg

8 @ 19kg

8 @ 19kg

7 @ 19kg

SS:

læg:

7 sæt

reverse curls:

12 @ 20kg

12 @ 20kg + 10 @ 20kg alm ez-curls

10 @ 20kg + 10 @ 20kg alm ez-curls

+ stang

-------------------------------------------------------------

Nu skal jeg spise mig fordærvet i mad!

Du må ikke sige sådan noget, så føler jeg mig alt for gammel!

Når man når på den anden side af 25 går det bare for hurtigt mod de 30 synes jeg. Ville være fedt at være 19-20 år igen! :cool:

Jeg havde allerede et kompleks med min alder da jeg var 16 så den er helt gal nu :laugh:

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

-------------------------------------------------------------

Nu skal jeg spise mig fordærvet i mad!

Jeg havde allerede et kompleks med min alder da jeg var 16 så den er helt gal nu :laugh:

30 er det nye 20!!! :tongue:

Godt at se at du får trænet selvom tømmermændene har meldt sig. Få så smidt det video op, så vi kanse hvor balret du ser ud! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 22. juni- 2008

Jeg havde ikke udpræget meget lyst til at lave cardio i dag, men jeg kom da afsted og fik lavet lidt. Jeg skal jo være ripped til på onsdag :bigsmile:

Cardio:

15 min på cykel

15 min crosstrainer

5 min på cykel

5 min på crosstrainer

= 40 min

---------------------------------------------------------------------------

30 er det nye 20!!! :tongue:

Godt at se at du får trænet selvom tømmermændene har meldt sig. Få så smidt det video op, så vi kanse hvor balret du ser ud! :laugh:

Selvfølgelig gør jeg det - jeg planlægger ligefrem min træning efter det :superman: Jeg synes faktisk det er rigtig rart at få trænet dagen efter druk - også selvom det måske ikke er så rart lige i starten :tongue: Jeg har fået videoerne, men de er optaget med en mobil så kvaliteten er slet ikke noget at råbe hurra for. Jeg tror jeg vil smække dem sammen til en lille film, men jeg frygter kvaliteten er helt latterlig når jeg først har konverteret det og lagt det på youtube.

Link to comment
Share on other sites

Jhax aka mr genopstået fra de døde: Ja, det burde jeg nok stoppe, men synes sgu det går lidt for stærkt.

Træning den 23. juni - 08

Jeg var ikke udpræget frisk i dag, men kom selvfølgelig afsted. Havde travlt da jeg skulle nå en masse gøremål i forbindelse med turen til Bulgarien op onsdag. Efter træning fik jeg kastet et ordentligt PWO-meal ned og tog så på arbejde.

Morgenvægt: ca. 65,7kg

bænkpres:

10 @ 50kg

9 @ 70kg

6 @ 80kg

5 @ 90kg

5 @ 90kg

2 @ 100kg

5 @ 90kg

-Fornuftig omgang.

decline benchpress:

10 @ 50kg

10 @ 80kg

10 @ 80kg

12 @ 70kg

Incline db flies:

10 @ 18kg

12 @ 20kg

10 @ 20kg

10 @ 20kg

DB Shoulderpress:

10 @20kg

5 @ 30kg

4 @ 30kg - fail på 5. rep :dry:

8 @ 26kg

6 @ 26kg

lateral raises:

10 @ 10kg

10 @ 13kg

10 @ 13kg

10 @ 13kg + 10 @ 10kg

Dips:

20 x bw

10 @ +20kg

8 @ +40kg

6 @ +40kg

20 x bw

robe overhead extensions:

12 @ 21kg

10 @ 24,5kg +plade

10 @ 24,5kg +plade

10 @ 21kg +plade

SS:

abs:

7 sæt

-------------------------------------------------------------

I morgen straffer jeg ben, ryg, rear delt og biceps.

Link to comment
Share on other sites

Træning den 24. juni - 08

Sidste træning før jeg smutter til Bulgarien. Det blev til en omgang ben, ryg, rear delt, guns og læg. Der var ikke de store højepunkter, men det blev da en ganske hæderlig træning med et par gode øvelser.

Jeg håber også at få trænet på ferien, men det er ikke et krav så jeg ser hvad det kan blive til.

Warmup: Airsquats

Squat:

8 @ 60kg

8 @ 80kg

6 @ 90kg

3 @ 100kg

7 @ 90kg

6 @ 90kg

- Mærkede et eller andet sjovt i lysken der generer nu - håber ikke det udvikler sig!

leg extensions:

11 @ 30kg

12 @ 40kg

12 @ 42,5kg

2 x 12 @ 50kg

SS:

Rackpulls:

10 @ 60kg

9 @ 90kg

8 @ 120kg

2 x 3 @ 140kg

Good mornings:

10 @ 40kg

8 @ 60kg

8 @ 60kg

10 @ 50kg

9 @ 50kg

T-bar rows:

10 @ 40kg

8 @ 75kg

8 @ 75kg

8 @ 70kg

8 @ 70kg

+stang

Scarecrows:

5sæt

SS:

Front pulldown:

10 @ 54

4 x 10 @ 75kg

seated hammerstrength biceps:

10 @ 25kg

10 @ 30kg

10 @ 30kg

9 @ 30kg

11 @ 25kg

SS:

læg:

6 sæt

DB hammercurls:

8 @ 20kg

8 @ 20kg

8 @ 20kg

10 @ 16kg

-------------------------------------------------------------

So long mol'ere!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så er jeg tilbage fra Bulgarien - tyndere end nogensinde, men til gengæld helt fordærvet af druk og manglende søvn :biggrin: Det var en rigtig fed ferie på trods af Bulgarien er et lorteland og deres mad sætter helt nye standarder for klam mad (alt dryppede bogstavelig talt med olie). Der var dømt sausagefest de første 3-4 dage dernede - der var mere eller mindre tørlagt for piger hvilket måske var mindre fedt da det trods alt er sjovere at feste når det er en nogenlunde lige fordeling af køn, og ikke 85-15% som i dette tilfælde. Det var faktisk ret ekstremt så mange drenge der var i forhold til piger i starten - bare i vores fly var der omkring 90-95% drenge, meng jeg var ikke taget afsted for piger - og heldigvis for ellers havde jeg været genstand for en slem skuffelse.

Selve ferien var ren afslapning - vi hang ud ved poolen og stranden hver dag i bagende solskin og 35 graders varme - kun en enkelt dag regnede det lidt og var overskyet. Om aftenen tog vi naturligvis i byen og drak og selv helt ned - jeg måtte dog holde pause et par dage - druk hver eneste dag i 7 dage i lige i overkanten for mig. På 2-3 dagen (jeg husker det ikke præcist) mødte vi 3 gutter fra Odense på hotellet som vi faldt virkelig godt i spænd med og festede med resten af ugen. Det kunne potentielt godt havde været lidt kedeligt kun at være min roomie, hans veninde og jeg - men da vi yderligere mødte en gruppe drenge fra Amager (jeg sagde jo det var sausagefest) var vi pludselig en ret stor gruppe der tog i byen hver aften. Jeg har en del fede billeder fra turen og jeg skal nok få uploadet nogle der dokumenterer min sobre tilstand dernede :superman:

Men hensyn til træning var der faktisk ret gode forhold - til min store overraskelse havde hotellet deres eget gym der var acceptabelt udstyret; bænkpres, dips/chin-stativ, træktårn, rygmaskine til pulldown, patmaskine, håndvægte, saml-selv håndvægt og preacherbænk - så der var bestemt basis for nogle hæderlige workouts. En af drengene fra Amager havde en rigtig fed fysik og trænede også dernede så ham teamede jeg op med et par gange og en af gutterne fra Odense trænede også lidt så han røg også med et par gange. Det blev til 4 x træning dernede (man lavede jo ikke noget fysisk overhovedet så kunne ligeså godt få trænet lidt), et par fb-pas og lidt split - meget uorganiseret hvilket har været kendetegnende for min træning de sidste par uger - jeg regner med at få styr på det fra næste uge af.

Jeg trænede split mandag og tirsdag i Bulgarien og efter et helvede af en hjemtur (druk dagen før, 4½ times søvn, checkout kl. 12 om dagen, vente til kl. 2 om natten på bus, flyve kl. 5, 1 times søvn i flyet og hjemme i Dk ca. kl. 6.40 - dvs. 5½ times søvn på 2 dage :crazy: Der var ikke så meget at sige til jeg gik i bræderne da vi kom hjem i lejligheden) og lidt søvn da jeg havde fået pakket ud, var jeg faktisk frisk nok til at træne lidt ben. Jeg gjorde det egentlig kun i håb om at blive træt nok til at sove samme aften nu jeg havde sovet om dagen og det lykkes heldigvis (var bange for mit søvnmønster var fucket helt op). Jeg har så trænet igen torsdag og fredag - i weekenden bliver der holdt fri, dog smider jeg nok lidt cardiotræning ind, det har jeg forsømt i ret høj grad på det sidste.

Link to comment
Share on other sites

En omgang ben da jeg slackede lidt med dem på ferien (de blev dog trænet). Der var ikke den store energi, men det var vel også hvad man kunne forvente med så lidt søvn i kroppen.

Squat:

10 @ 60kg

9 @ 80kg

6 @ 90kg

8 @ 90kg

8 @ 80kg

SL DL:

10 @ 60kg

8 @ 80kg

2 x 10 @ 90kg

10 @ 80kg

Leg extensions:

12 @ 30kg

10 @ 50kg

12 @ 55kg

12 @ 55kg

SS:

Lying leg curls:

2 x 10 @ 39kg

2 x 10 @ 46kg

Leg press:

12 @ 85kg

3 x 12 @ 115kg

10 @ 115kg

SS:

Horizontal calf raise:

4 sæt

SS:

Mave maskine:

4 sæt

Standing calf raise:

4 sæt

SS:

Robe crunches:

4 sæt

---------------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

Træning den 3 juli - 08

Sov som en sten om natten, men var mærket i kroppen efter ferien og træningen. Morgenvægten var helt nede på 65.4kg så der var ikke de store forventninger til dagens træning.

Bænkpres:

8 @ 50kg

8 @ 70kg

6 @ 80kg

2 x 3 @ 90kg

- Lille styrkenedgang og det var forventet.

Db incline bænk:

10 @ 24kg

6 @ 34kg

6 @ 34kg

9 @ 32kg

8 @ 32kg

Db incline flys:

10 @ 18

3 x 12 @ 21

Decline hammerstrength:

3 x 12 @ whatever

One arm lateral raise:

10 @ 10kg

3 x 10 @ 13kg

Seated lat raise:

2 x 10 @ 12kg

Seated shoulderpress:

10 @ 20kg

7 @ 28kg

6 @ 28kg

8 @ 24kg

Barbell front raise:

4 x 10 @ 21,5kg

Cg Bench:

10 @ 60kg

6 @ 70kg

7 @ 70kg

8 @ 65kg

8 @ 60kg

Robe pushdown:

10 @ 21kg

2 x 10 @ 28kg

Dips:

25 x bw

21 x bw

------------------------------------------------------------------------------

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Træning den 4. juli - 08

Jeg var ikke videre frisk da jeg vågnede i morges - kan stadig mærke den foregående uge i kroppen - men selvfølgelig skulle der trænes. Fik banket en særdeles fornuftig volumen af i dag og er nu klar til at holde en træningsfri weekend.

Front squat:

9 @ 40kg

8 @ 60kg

2 x 6 @ 70kg

8 @ 60kg

Rackpulls:

10 @ 60kg

9 @ 90kg

8 @ 120kg

2 x 6 @ 130kg

Weighted chin ups:

10 x bw

10 x bw

8 @ +10kg

9 @ +10kg

8 @ +10kg

6 @ +5kg - langsomme eccentriske faser.

T-bar rows:

10 @ 40kg

10 @ 70kg

10 @ 70kg

10 @ 70kg

10 @ 65kg

Hammerstrength lat pulldown:

10 @ 60kg

10 @ 70kg

10 @ 70kg

8 @ 80kg

10 @ 70kg

Scarecrows:

10 @ 5kg

4 x 10 @ 6,5kg

SS:

Standing calf raise:

5 sæt

Db incline curls:

9 @ 15kg

8 @ 20kg

8 @ 20kg

8 @ 18kg

Hammerstrentgh curls:

10 @ 25kg

8 @ 27,5kg

2 x 10 @ 25kg

SS:

Abs:

5 sæt

+ 2 sæt db hammercurls.

----------------------------------------------------------------------------------

Nu står den på fuldkornslasagne og coke zero med min roomie samt vandmelon til dessert.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Træning den 5. juli- 2008

Så fik jeg endelig dyrket lidt cardio igen - lækkert. Jeg lavede det før morgenmaden på tome mave + 5 gram BCAA - og det blev igen udelukkede gjort fordi det var praktisk. Trak den så lang tid jeg kunne og nåede akkurat 39 min og så havde jeg også fantastisk travlt da jeg skulle hen og åbne butikken op på arbejdet.

Cardio:

23 min på cykel

16 min crosstrainer

= 39 min

---------------------------------------------------------------------------

Derefter i bad og hjem for at kaste morgenmaden ned. Jeg skulle åbne alene i dag og stå alene hele vagten hvilket jeg var lidt nervøs for siden det var en uge siden jeg sidst havde haft en vagt og har drukket al hukommelse op, men heldigvis forløb det nogenlunde problemfrit (der var lige et par enkelte svipsere, men det var forventet).

I aften smutter jeg en tur i byen - det bliver dog nok uden alkohol denne gang; det er vist fornuftigt hvis jeg tager et par ugers pause med det.

Link to comment
Share on other sites

DJ --> Jeg drak faktisk ikke, men kørte den ædru stil :wink: Men coke og light cola er jo vejen til en cut fyisk - det ved alle :tongue:

Træning den 7 juli - 08

Jeg træner 5 gange om ugen de næste par uger indtil jeg skal på ferie igen - derefter begynder jeg på et eller anden hardcore program, køber en bæltetaske og indtager så mange supps at jeg bliver fluorescerende :tongue:

Til dagens træning teamede jeg op med en gammel ven da han skulle have vist hvordan man udfører squat og dødløft og havde generelt en masse spørgsmål omkring ernæring.

Bænkpres:

10 @ 50kg

9 @ 70kg

8 @ 80kg

6 @ 85kg

4 @ 90kg

6 @ 82,5kg

4 @ 87,5kg

6 @ 82,5kg

Db incline bænk:

10 @ 24kg

8 @ 34kg

8 @ 34kg

8 @ 32kg

Decline hammerstrength press:

12 @ 40kg

12 @ 60kg

- Fungerede ikke rigtig, gjorde lidt ondt i skuldrene så jeg skiftede.

Wide grip hammerstrength press:

15 @ 60kg

2 x 15 @ 70kg

- meget bedre

lateral raise:

10 @ 10kg

2 x 10 @ 13kg

10 @ 11kg

Seated shoulderpress:

10 @ 20kg

8 @ 26kg

8 @ 26kg

10 @ 24kg

upright rows:

3 x 10 @ 20kg + stang

Dips:

20 x bw

10 @ +20kg

2 x 9 @ +30kg

20 x bw

Robe overhead extensions:

12 @ 17,5kg

3 x 10 @ 24,5kg

12 @ 21,5kg

SS:

Abs:

5 sæt

------------------------------------------------------------------------------

Splittet ser således ud:

Chest/triceps/anterior delts

Back, biceps, posterior delts

legs/abs

Chest/triceps/anterior delts

Back, biceps, posterior delts

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Haha, der skulle have stået 'rom' i stedet for coke - ved ikke lige hvad der skete der :laugh: Men ja, der er vist ikke noget der slår crystal meth i at gøre folk ripped :tongue:

Heh, det er jo næsten en MOL pligt at drille folk med deres tastefejl :laugh:anim_coke.gif

Link to comment
Share on other sites

PtPoul : Det er det eneste rigtige at gøre :bigsmile:

Træning 8. juli - 08

Back/biceps/posterior delts/calfs

En ganske fin træning i dag hvor der igen blev trænet lidt på dagsform hvad angår øvelser - gik bare efter at få en masse rows-bevægelser med. Teamede op med Mikael er just er hjemvendt fra Roskilde festival og derfor var ret hærget. Der var en usædvanlig store samling bozo's i dag i FDK, men Ipod'en hjalp med at abstrahere fra det.

Barbell rows:

10 @ 60kg

8 @ 80kg

10 @ 90kg

10 @ 100kg

10 @ 100kg

10 @ 90kg

Pullups:

10 x bw

2 x 9 @ +10kg

10 @ +5kg

10 x bw

Seated cable rows:

10 @ 27kg

10 @ 37,5kg

10 @ 34kg

10 @ 34kg

Chest supported db rows:

12 @ 21kg

12 @ 22kg

3 x 10 @ 24kg - squeeze i toppen.

SS:

Standing calf raise:

5 sæt

One arm cable rows:

10 @ 15kg

3 x 10 @ 21kg

SS:

Scarerows:

10 @ 5kg

10 @ 6,25kg

8 @ 6,25kg

2 x 10 @ 5kg

BB curls:

10 @ 31,5kg

10 @ 41,5kg

10 @ 41,5kg

10 @ 41,5kg

8 @ 31,5kg - langsom eccentrisk fase

Zootman curls:

9 @ 13kg

9 @ 13kg

8 @ 13kg

- overraskende hård.

Cable curls:

2 x 10 @ 12,5kg

11 @ 12,5kg

Cardio:

25 min - 10 min på cykel og 15 min på crosstrainer.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

Træning den 9. juli - 08

Jeg blev vækket tidligt i morges af min roomie da han rumsterede en del (han er begyndt i lære så han er ret tidligt oppe) og bagefter havde jeg problemer med at falde i søvn igen. Pludselig vågnede jeg dog op og havde sovet fra alarm så det blev næsten en time senere end jeg havde regnet med. Jeg var ret smadret og selvom jeg ville have holdt en kaffe-fri dag, men jeg måtte lige køre en kop ned efter morgenmaden da en bentræning ellers virkede lidt for uoverskuelig.

Det blev en nasty omgang og sveden haglede bogstavelig talt af mig - ingen tvivl om der venter doms i morgen. Der var i øvrigt mange lækre vixens i centeret i dag - glimrende.

Morgenvægt: 65.6kg

Warmup: 3 min cykel og airsquats

Squat:

9 @ 60kg

8 @ 80kg

8 @ 90kg

6 @ 95kg

6 @ 95kg

4 @ 100kg

4 @ 100kg

Close stance smith front squat:

10 @ 60kg

10 @ 70kg

10 @ 70kg

10 @ 70kg

SS:

Stifflegged Deadlift:

10 @ 60kg

8 @ 90kg

10 @ 90kg

10 @ 90kg

Leg press: 3 sekunder på eccentrisk og koncentrisk fase :crazy:

6 @ 95kg

6 @ 85kg

7 @ 85kg

SS:

Leg extensions: 2 sec peak contraction

9 @ 40kg

8 @ 40kg

9 @ 40kg

Walking lunges:

2 x gåture

Lying leg curls: 2 sec peak contraction

10 @ 39kg

10 @ 46kg

8 @ 46kg

8 @ 46kg

10 @ 39kg

SS:

Abs:

5 sæt

Leg extensions:

40 @ 30kg

-------------------------------------------------------------------------------

Herefter hen og købe lidt ind i Føtex og så hjem og spise et absurd stort PWO-måltid.

Link to comment
Share on other sites

Nogle billeder fra Bulgairen for at imødekomme læsernes hungrende behov for pics af mig :biggrin:

dsc00641tl2.jpg

Fra venstre; de 3 gutter fra Odense vi mødte, hende vi rejste med, 2 piger vi kendte hjemmefra vi mødte dernede og slutteligt mig.

dsc00691ii0.jpg

Look what I've found.

dsc02031do4.jpg

dsc02036so4.jpg

dsc02038qh7.jpg

pict0134jo0.jpg

Jeg var naturligvis swole i byen

pict0135be3.jpg

Så kom solbrillerne på :laugh:

pict0138wk9.jpg

Teh abs and teh pool

dsc00750fc2.jpg

Min roomie og teh bitches

dsc00676uz9.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share