Essensen - BB @ 2009!


essensen
 Share

Recommended Posts

Haha!
Lol :laugh:

Tak for i går!

Lolzerz :laugh: Tak for i går drenge - det var fanme sjovt! Og ja - aftenen blev ikke heeeelt som jeg havde planlagt det :biggrin:

Hvor bestiller du protein osv fra?

Det er hemmeligt!

Han får det i sine drinks på kassen :cool:

Kaboom! Godt selskab i går boyz

Vodka, danskvand og lime går lige i gunZ! Selv tak for godt selskab!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

I går blev der flexet som aldrig før på kassen af undertegnede, Spoer, BBpoul, Onkel Troels, Smeden og ChristianBB!1! Som det kan udledes af min sidste logning havde jeg indstillet mig på en rolig aften, men pludselig skriver Smeden (MikaelLS herinde) at han ikke længere gider læse statistik og vi skal på druk - og det var jeg ganske enig i. Derfor startede vi med vodka, zero og blærbær (boomZ) hos ham og derefter gik turen til kassen hvor vi stødte på BBpoul og onkel troels. Senere stødte ChristianB og Spoer til og så var stemningen sikret - fed fed aften! Jeg snakkede med en del piger om helt absurde ting og endte aftenen med at stå sammen med Smeden og snakke med 2 uddannede kvindelige journalister der stod med kebab i hele hovedet mens jeg bedyrede hvorledes jeg altså var uddannet i at sætte komma - både med og uden startkomma. I det hele taget var den samtale meget bizar (og så blev vi skudt til at være 27-28år?) så efter lidt tid delte jeg og Smeden en protbar jeg havde medbragt og kørte hjem.

4½ time efter dette optrin ringer min telefon. Mine øjnelåg der føltes klistret fast slipper sit tag og jeg vågner langsomt til en verden der er et stort blur, en hals der gør ondt og en promille der stadig er for høj. Jeg kigger på min telefon og ser der er min chef fra arbejdet der har ringet - jeg slår det hen med jeg nok har glemt at lave noget i torsdags og forsøger at lægge mig til at sove igen, men 5 minutter efter ringer han igen og jeg tager den med en stemme der havde en umiskendelig lighed med et asfaltbor. "Hvorfor er du ikke på arbedejde? - du har åbnevagten i dag" siger min chef - og jeg siger det ikke kan passe hvorefter jeg tjekker min vagtplan og kan se han har ganske ret og jeg totalt har overset det. I et splitsekund har jeg lyst til at sige han kan fyre mig på stedet og jeg ikke gider møde op, men jeg indvilliger i at komme så hurtigt jeg kan mens han åbner butikken (for sent pga. mig). Jeg kaster morgenmaden ned, pakker en protbar og 1 æble og tager derhen.

7 timer senere - hvor jeg i alle 7 timer forsøgte at få nogle til at tage min vagt uden held, får jeg fri og er helt ødelagt. Mit knæ gjorde ondt hele vagten og tiden gik alt alt for langsomt - jeg har slet ikke været i stand til at lave noget andet end at sove lidt og stene siden jeg kom hjem og har derfor intet opgave eller noget som helst andet konstruktivt lavet i dag - fuck en lortedag!

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

LOL! Husk også at du brugte ca. 15 minutter på at lære en stiv iransk mand på 60 år at sige "Goe guns!" uden det store held.

Nedtur med arbejdet - sådan en opringning øger bare cortisolniveauet med 6000% i løbet af 4-5 sekunder.

Men FED aften! :D

Haha, det havde jeg helt glemt! Han var jo uduelig - kunne slet ikke finde ud af det.

Det gør det i den grad - i det hele taget var dagen i går meget katabol og en dag jeg meget gerne ville have været foruden.

Det var, som altid, en fornøjelse af være på teh box :smile:

Din afholdenhed og diæt har startet en trend på MOL

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...t&p=1327628

Lulz :biggrin:

Træning den 11/5 - 2008

Jeg var tydeligt mærket efter i går - sov langt tungere og længere end jeg plejer, men uden at vågne op det mindste frisk - tværtimod. Efter at have downet mine supps begav jeg mig afsted til træning uden de store forhåbninger om at præstere acceptabelt da jeg mildest talt følte mig meget svag. Heldigivs viste det sig ikke at været tilfældet - jeg kunne godt mærke jeg lige manglede 10% fra at være på toppen, men jeg formåede at hive en ganske habil session i land og holder stadig styrken sådan nogenlunde i de fleste løft, men jeg ved også af erfaring at det først seriøst begynder at kunne mærke når jeg ryger under 70kg.

Morgenvægten sagde 70,6-7kg - alt i alt en ganske god udvikling i det rette tempo. Det kunne være fint at lande omkring de 70kg til næste mandag.

Pecs & back - heavy

A1 Bænkpres:

Opv

10 @ 50kg

9 @ 70kg

5 @ 80kg

3 @ 90kg

5 @ 100kg

5 @ 100kg - Sidste rep fik en rigtig dårlige bane og jeg fik derfor lidt forced.

4 @ 100kg

4 @ 100kg

5 @ 95kg

7 @ 90kg

A2 Db incline flies:

10 @ 13,5kg

8 @ 23,5kg

8 @ 23,5kg

8 @ 23,5kg

8 @ 23,5kg

8 @ 23,5kg

8 @ 23,5kg

B1 Barbell rows:

opv

10 @ 60kg

10 @ 90kg

6 @ 120kg

6 @ 120kg

6 @ 120kg

6 @ 110kg

6 @ 110kg

6 @ 110kg

B2 Pull ups: (overhånd)

8 x bw

8 @ +13,5kg

7 @ 13,5kg

7 @ 13,5kg

6 @ 13,5kg

6 @ 13,5kg

7 @ 11kg

- A1, A2 bliver kørt uden pause, så 2 min og derefter B1 og B2 uden pause. 2 mins pause og derefter forfra.

-----------------------------------

Ekstra (kørt for sig selv):

C1 Incline db alternating curls:

8 @ 13,5kg

7 @ 21kg

7 @ 21kg

12 @ 16kg - ikke alterneret

11 @ 15kg - ikke alterneret

C2 Decline french press:

10 @ 21kg

10 @ 31,5kg

6 @ 41,5kg

9 @ 36,5kg

8 @ 36,5kg

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Shit, jeg skal have styr på min eksamensopgave nu :cry:

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Træning den 12/5 - 2009

Efter min vagt i søndags hvor mit knæ brokkede sig rigtig meget, mærkede jeg faktisk intet til det mandag og heller intet i dag så troede det var klar til lidt tungere vægte i hjælpeøvelserne, men der tog jeg fejl. Jeg var ikke alt for frisk i dag og havde brug for at godt skud koffein for at komme igang - styrken var ikke på sit højeste og min lower back var lidt ristet efter tunge rows i går. Jeg tror jeg fremover skal planlægge det sådan jeg laver noget andet end tunge BB rows dagen før back squat.

Quads and hams - heavy

mobilitydrills

A1 Back squat:

opv

10 @ 60kg

9 @ 80kg

6 @ 90kg

3 @ 95kg

5 @ 100kg

5 @ 100kg

5 @ 100kg

4 @ 100kg

6 @ 90kg

6 @ 90kg

6 @ 90kg + 10 @ 80kg

A2 Unilateral leg extensions:

lidt opv

8 @ 35kg

8 @ 45kg

1 @ 50kg - avv - indersiden af min højre knæ gjorde ondt og det fortsatte desværre

10 @ 42,5kg

12 @ 42,5kg

- Mit knæ var åbenlyst ikke klar til tunge leg extensions og denne øvelse er droppet fremover. Den skade jeg fik pådraget mig her er ikke samme sted som den anden så jeg håber meget det er noget forbigående irritation og ikke endnu en ting jeg skal bøvle med. Jeg ditchede øvelsen efter 4 sæt og tog et par ekstra sæt squat i stedet.

B1 Stiff legged deadlift-machine:

opv

8 @ 80kg

6 @ 110kg

6 @ 120kg

6 @ 120kg

6 @ 120kg

6 @ 130kg

B2 lying leg curl:

8 @ 15kg/pr ben

8 @ 15kg/pr ben

8 @ 15kg/pr ben

8 @ 15kg/pr ben

8 @ 15kg/pr ben

8 @ 15kg/pr ben

C Seated db calf raise:

30 @ 36kg

25 @ 36kg

25 @ 36kg

D Seated horizontal calves raise:

12 @ 75kg

15 @ 115kg + 12 @ 105kg + 14 @ 85kg + 12 @ 75kg + 12 @ 65kg

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

A1 og A2 køres bavk to back, 1-2 min pause og så samme fremgangsmåde med B1 og B2.

Jeg håber ikke det jeg mærkede på indersiden af knæet skaber for mange problemet - vi må se hvordan det har det i morgen. Jeg synes ikke helt formen er god for tiden - jeg er lidt i et mellemstadie hvor jeg bare er flad at se på, men håber det vil ændre sig om et par uger. Ligeledes vil et par uger uden druk også hjælpe gevaldigt på det og jeg agter derfor at være foruden alkohol et par uger - det er kun Brormand der kan blive helt ripped samtidig med at han går på druk 2-3 gange om ugen.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Havde jeg ikke sagt at du skulle holde dig fra tunge leg extensions unge mand?

Hvis du ikke vil høre må du føle! :devil:

Det har du - til mit forsvar skal det siges jeg almindeligvis ingen problemer har med leg extensions og smerten opstod heller ikke det sted jeg har haft problemer med de sidste uger. Men det var stadig en dum ide og øvelsen er også droppet de næste par uger.

Træning den 14/5 - 2009

En omgang morgentræning før undervisning - jeg lavede dog en grov miskalkulation af den tid jeg skulle bruge og endte med at komme til de sidste 10 min af den sidste af de 2 timer jeg skulle have i dag :innocent: Jeg skulle dog lave lidt research til min opgave sammen med et par andre så jeg tog ikke derud forgæves.

Jeg kunne ikke helt falde i søvn i går da jeg for tiden går lidt sent i seng og var derfor ret smadret da jeg vågnede i tidligt i morges, men jeg kom afsted til gym'et efter lidt mad og et godt shot koffein. Udmærket træning i dag - holdte tempoet ganske fint.

Lactate-inducing workout 1

Db incline press: A1

12 @ 24kg

15 @ 32kg

15 @ 32kg

15 @ 32kg

front squat: A2

10 @ 60kg

15 @ 60kg

12 @ 70kg

12 @ 70kg

seated cable rows: A3

12 @ 30,5kg

15 @ 34kg

15 @ 34kg

Pull through: A4

12 @ 21kg

12 @ 21kg

12 @ 21kg

Face pulls: A5

12 @ 13kg

15 @ 16kg

15 @ 16kg

------------------------------------------------------------

Front raise: B1

20 @ 8kg

18 @ 8kg

20 @ 7kg

Db SL DL: B2

15 @ 18kg

15 @ 18kg

20 @ 19kg

front pulldown: B3

20 @ 54kg

18 @ 17kg - anden maskine

20 @ 54kg

Db incline flies: B4

20 @ 15kg

20 @ 15kg

20 @ 15kg

crunches: B5

20 x bw

20 x bw

20 x bw

-------------------------------------------------------

Cable hammercurls: C1

20 @ 7,5kg

20 @ 5kg

20 @ 5kg

Hack calf raise: C2

15 @ 40kg

20 @ 80kg

20 @ 80kg

20 @ 80kg

rope pushdown: C3

20 @ 17,5kg

20 @ 17,5kg

20 @ 17,5kg

Lateral raise: C4

20 @ 6kg

20 @ 6kg

20 @ 6kg

rope crunches: C5

15 @ 35kg

15 @ 37,5kg

20 @ 37,5kg

+ 23 mins cardio (løbebånd)

------------------------------------------------------------------------------------------------

I morgen skal jeg til en jobsamtale kl. 15 og har derfor tænkt mig at smede den før - den står på tung delts og guns samt noget dødløft.

Nu vil jeg forsøge at lave lidt mere på min opgave.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Uha, hvor da? :smile:

Aller press. Samtalen forløb ok - jobbet virker i den grad udfordrende og ret fedt, men også ret svært - og fra hvad jeg kunne stykke sammen fra hans sparsomme detaljer om tidligere samtaler har det måske været svært at finde nogle med kvalifikationerne til det - det gør det jo heller ikke bedre de søger blandt studenter. Han havde et par samtaler mere udover mig og vil så vende tilbage i starten af næste uge. Jeg regner dog ærlig talt ikke med at få det, jeg har svært ved at se mig som den mest kvalificerede til jobbet.

Træning den 15/5 - 2009

Jeg havde en travl dag i dag. Først skulle jeg jo træne - jeg har det med at strukturere alle aftaler og forpligtelser omkring min træning og det fungerer fantastisk ineffektivt. Således var det også ved at gå galt i dag da jeg var lidt for lang tid om at træne og virkelig måtte rushe da jeg kom hjem fra at nå til samtalen. Jeg skulle til toftegårsplads med 4a og da bussen var nået et stykke af vejen rendte vi ind i en gang myldretrafik og jeg troede løbet var kørt - heldigvis var det dog ikke tilfældet og jeg nåede at komme ca. 8 min før tid.

Efter samtalen gik turen en hurtigt forbi for at samle til fisk og veggies op og så tog jeg hen og grillede med nogle venner. Efterfølgende tog vi i biografen og så Wolverine hvilket var lidt af en skuffende oplevelse. I morgen har jeg et morgenvagt jeg febrilsk har forsøgt at få mine kollegaer til at tage, men det er sjovt nok en meget lidt attraktiv vagt og jeg hænder derfor stadig på den - fucking ass! I morgen aften har jeg vist nok en aftale med en veninde fra studiet omkring lidt ballade så det ender ret sikkert med jeg intet får lavet på min opgave ligesom det også har været tilfældet i dag. Fucking ass.

Og så vil jeg godt lige gentage mig selv fra sidste uge - følelsen er dog endnu stærkere nu:

On a completely different note - jeg gider virkelig ikke mine 2 sidste eksamensopgaver og jeg kan slet ikke tage mig sammen til dem - jeg vil hellere gå i byen og træne.

Dagens træning gik pisse godt. Jeg følte mig egentlig lidt træt og svag fra morgenstunden, men det var tilsyneladende helt ubegrundet for træningen kørte virkelig på skinner. Jeg hookede oo med Brormand til dagens session - han var ganske swole og helt cuttet. Han drak torsdag, fredag og lørdag i sidste uge. Han er mit forbillede på det punkt.

Dødløft:

10 @ 60kg

9 @ 90kg

5 @ 120kg

Touch and go:

6 @ 130kg

5 @ 140kg

5 @ 140kg

5 @ 120kg - m stop.

Seated db shoulderpress:

10 @ 21kg

6 @ 26kg

7 @ 31kg

6 @ 31kg

7 @ 28,5kg

- bedre styrke end sidste uge, ret overraskende.

Rear delt db rows:

10 @ 23,5kg

8 @ 31kg

7 @ 31kg

8 @ 28,5kg

SS:

Seated lateral raise:

10 @ 10kg

10 @ 13,5kg

8 @ 16kg

8 @ 16kg

8 @ 16kg

Barbell curls:

10 @ 30kg

8 @ 40kg

8 @ 55kg

6 @ 60kg - Smækkede lige to 20'ere på, det er sgu BB!!1

8 @ 55kg

9 @ 50kg

SS:

Cg bench:

10 @ 50kg

8 @ 70kg

5 @ 80kg

5 @ 90kg - PR

5 @ 90kg

6 @ 85kg

- Så har jeg også prøvet at lave pr under diæt. Jeg kunne mærke jeg havde rigtig godt overskud i denne øvelse i dag så smækkede lidt ekstra på og det gik ganske godt. Kun 10kg under normal bænk - støtter lidt min tese om jeg er triceps-bænker.

Lying incline db extensions:

10 @ 13,5kg

10 @ 16kg

8 @ 16kg

10 @ 13,5kg

SS:

Standing db curls:

8 @ 16kg

8 @ 21kg

10 @ 21kg

10 @ 16kg

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Glimrende træning.

Link to comment
Share on other sites

Træning den 16/5 - 2009

Update fra i lørdags. Efter en virkelig kedelig og lang vagt på arbejde teamede jeg op med DBM til en after-hours træning i the gym. Jeg var ikke super motiveret, men fik det jeg kom efter. Smeden stødte til lidt inde i væres session og lavede en sørgelig omgang cardio.

Lactate-inducing workout 1

bænkpres: A1

12 @ 50kg

12 @ 70kg

12 @ 70kg

12 @ 70kg

front squat: A2

12 @ 40kg

15 @ 50kg

14 @ 60kg

12 @ 60kg

freemotion front pulldown: A3

15 @ 80kg

15 @ 100kg

15 @ 100kg

Pull through: A4

12 @ 27,5kg

15 @ 30kg

15 @ 30kg

Face pulls: A5

15 @ 23,5kg

15 @ 30kg

15 @ 30kg

------------------------------------------------------------

Cable crossovers: B1

20 @ 20kg

20 @ 22,5kg

20 @ 22,5kg

Db rows: B2

15 @ 31kg

15 @ 31kg

15 @ 31kg

Db SL DL: B3

20 @ 18,5kg

20 @ 18,5kg

20 @ 18,5kg

leg extensions: B4

20 @ 40kg

20 @ 40kg

20 @ 40kg

standing cable crunches: B5

20 @ 40kg

20 @ 50kg

20 @ 60kg

-------------------------------------------------------

Cable hammercurls: C1

20 @ 25kg

20 @ 25kg

20 @ 25kg

Hack calf raise: C2

20 @ 160kg

20 @ 200kg

20 @ 200kg

rope pushdown: C3

20 @ 30kg

20 @ 30kg

20 @ 30kg

lateral raise: C4

20 @ 6kg

20 @ 6kg

20 @ 6kg

crunches: C5

15

20

20

+ 12 mins cardio (løbebånd)

------------------------------------------------------------------------------------------------

Efterfølgende tog jeg hjem og fik noget at spise og tog så til blågårds plads og mødtes med en veninde fra studiet for at se Lucy Love - fin lille koncert. Bagefter tog vi et smut på Kassen hvor SimonHP stod og var ordentligt pumpet (min venindes ord om ham :laugh: ). Han serverede i vanlig stil gode drinks og fik ros fra dem. KristianS kiggede også hurtigt forbi senere på aftenen - men skulle tidligt op og var derfor ikke ulækker. Jeg selv sørgede for at holde mig til en enkelt drink og et shot så jeg fik faktisk overholdt min løfte om at være drukfri denne weekend.

Jeg kan i øvrigt berette jeg lige troede min lykke var gjort på kassen da en helt fremmede pige kommer hen og begynder og gramse mig på armen - jeg kigger mundlam på hende og så siger hun: "goe guns" - jeg kigger mig over skulderen og der står SimonHP og KristianS og fniser :biggrin: Nu troede jeg lige....

Nu skal jeg træne, men jeg har meget lave forventninger da jeg virkelig er mærket af jeg har fået meget lidt søvn henover weekenden - jeg er helt smadret og kan ikke rigtig vågne. Ikke desto mindre ser jeg frem til at blaste pecs og back.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan i øvrigt berette jeg lige troede min lykke var gjort på kassen da en helt fremmede pige kommer hen og begynder og gramse mig på armen - jeg kigger mundlam på hende og så siger hun: "goe guns" - jeg kigger mig over skulderen og der står SimonHP og KristianS og fniser :biggrin: Nu troede jeg lige....

lulz :innocent: Det var sjåw

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan i øvrigt berette jeg lige troede min lykke var gjort på kassen da en helt fremmede pige kommer hen og begynder og gramse mig på armen - jeg kigger mundlam på hende og så siger hun: "goe guns" - jeg kigger mig over skulderen og der står SimonHP og KristianS og fniser :biggrin: Nu troede jeg lige....

Lmao hvor fedt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

DBM>> Det husker jeg selvfølgelig - diæten intensiveres nu så jeg kan opfylde kravet :shades:

Oksen>> Tjahh, for mig er det bare et spørgsmål om at fortsætte dagen derpå som man ellers ville have gjort; spise som ellers, træne eller cardio osv. Desuden binge-eater jeg heller ikke når jeg går på druk - jeg holder mig til alkoholen og så til en protbar eller lignende jeg har medbragt.

Bro>> Ja, det var sgu sjovt :laugh:

Træning den 18/5 - 2009

Selvom jeg sov dejligt tungt i nat kunne jeg i den grad mærke den manglende søvn henover weekenden havde indhentet mig; energiniveauet føltes meget lavt og jeg kunne ikke rigtig vågne ordentligt. Jeg forudså en meget puny træning i dag, men heldigvis havde jeg (igen) ikke ret og klarede faktisk denne træning bedre end for 2 uger siden (jeg roterer øvelser hver uge). Jeg tilskriver superpump æren for at få mig i omdrejninger :wub: Biiver var til stede under dagens træing og ydede nogle fine spots under mine incline presses.

Morgenvægten siger 70kg ligeud - cuttet er gået meget langsomt og jeg synes heller ikke helt jeg spotter de vilde forandringer endnu, men til gengæld har det været med til jeg indtil videre holder langt bedre på styrken end jeg har gjort de foregående gange på diæt. Planen er at lande omkring de 69.2-4 stykker op næste mandag.

Chest and back - heavy

A1 Incline db press:

Opv

11 @ 23,5kg

9 @ 31kg

6 @ 41kg

5 @ 41kg

8 @ 38,5kg

6 @ 38,5kg

6 @ 36kg

6 @ 36kg

- Flere reps end for 2 uger siden med 1kg lavere BW, great :smile:

A2 Cable crossovers:

12 @ 15kg

11 @ 30kg

8 @ 45kg

9 @ 42,5kg

8 @ 42,5kg

8 @ 40kg

8 @ 40kg

B1 Db rows:

opv

10 @ 36kg

8 @ 58,5kg

8 @ 58,5kg

8 @ 58,5kg

6 @ 58,5kg

6 @ 58,5kg

6 @ 56kg

B2 Pull ups: (overhånd)

8 x bw

8 @ +10kg

6 @ +15kg

6 @ +15kg

8 @ +10kg

7 @ +10kg

6 @ +10kg

- Svag her i dag.

- A1, A2 bliver kørt uden pause, så 2 min og derefter B1 og B2 uden pause. 2 mins pause og derefter forfra.

-----------------------------------

Ekstra (kørt for sig selv):

C1 Incline alternating db curls:

8 @ 13,5kg

8 @ 21kg

6 @ 21kg

8 @ 18kg

8 @ 18kg - begge hænder samtidigt.

SS:

C2 Dips:

20 x bw

8 @ +20kg

5 @ +40kg

6 @ +35kg

6 @ +35kg

15 x bw

- Dipbæltet er blevet repareret så besluttede mig for at lave lidt dips, men der var ikke meget at skyde med.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Oksen>> Tjahh, for mig er det bare et spørgsmål om at fortsætte dagen derpå som man ellers ville have gjort; spise som ellers, træne eller cardio osv. Desuden binge-eater jeg heller ikke når jeg går på druk - jeg holder mig til alkoholen og så til en protbar eller lignende jeg har medbragt.

Du' så BB!!11!

Biiver var til stede under dagens træing og ydede nogle fine spots under mine incline presses.

Husk SuperJew godt kan tåle en kridtlussing i ny og næ! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 19/5 - 2009

Det kneb igen i dag lidt med energiniveauet, men det hjalp da jeg kom igang med træningen. Jeg havde valgt en særdeles hård kombination af øvelser i dag og det var en ret hård omgang at komme igennem. Knæet brokker sig stadigvæk, men jeg kan godt træne tungt ben uden det generer der store - det lader til specielt at være cykling der irriterer det. Det har jeg ellers aldrig haft problemer med og er lidt uheldigt i og med jeg transportcykler en del. Jeg håber det går i sig selv i løbet af de næste par uger.

Ellers er der ikke det store at berette om dagens træning - hårdt, men godt! Smeden dukkede op da jeg var færdig og sad og cyklede lidt med sine tynde tynde lægge! Jeg ordinerede store mængder dropsæts og high rep seated db raises til dem.

Quads and hams - heavy

Mobilitydrills

A Front Squat:

opv

10 @ 40kg

9 @ 60kg

6 @ 70kg

5 @ 80kg

5 @ 85kg

4 @ 85kg

6 @ 80kg

5 @ 80kg

5 @ 80kg

6 @ 70kg

B1 Db lunges:

lidt opv med 11kg

8 @ 18,5kg

8 @ 21kg

8 @ 23,5kg

8 @ 23,5kg

- vurderede det alligevel var lidt for farligt og skiftede til leg extensions:

10 @ 70kg

12 @ 80kg

B2 Glute ham raise:

8 x bw

6 @ bw+5kg

6 @ bw+5kg

6 @ bw+5kg

6 @ bw+5kg

6 @ bw+5kg

C Stiff legged deadlift:

10 @ 60kg

8 @ 90kg

8 @ 100kg

8 @ 100kg

8 @ 100kg

8 @ 100kg

8 @ 100kg

- A1, A2 bliver kørt uden pause, så 2 min og derefter B1 og B2 uden pause. 2 mins pause og derefter forfra.

-----------------------------

Kørt for sig selv:

X1 Seated db calves raise:

25 @ 38,5kg

22 @ 38,5kg

20 @ 38,5kg

X2 standing calves raise:

10 @ 160kg

10 @ 260kg

10 @ 280kg

10 @ 280kg + 10 @ 240 + 10 @ 180kg + 10 @ 140kg

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

Biiver>> Posedown er altid godt :shades:

Træning den 21/5 - 2009

Grundet en fest på 4. salen der blev meget højlydt samt et besøg af et styk halv-japansk booty betød jeg kom en del senere i seng i går end planlagt - jeg var derfor heller ikke helt frisk da jeg kom op i morges, men det er jo ikke noget en dosis koffein ikke kan kurere. Jeg aftalte derfor at mødes med DBM og Jhax i Teh GymZ hvilket vi så gjorde - og vi var ikke de eneste mol'ere der, jeg nævner i flæng; Incognito, Lassefar + homie, MikaelLS, underwear, busted, Johnny bravo samt nogle non-mol'ere. Skide god stemning og jeg fik også selv lavet en anstændig omgang træning, dog med alt for lang pause mellem circuit 2 og 3 da jeg fik sludret lidt med Incognito der jo er en flink fyr (:

MikaelLS hoppede med på første runde og var tynd som aldrig før - han mener givetvis man kan gøre det mere fornuftigt, men faktum er den her form for trænig med den rette kost gør en shredded og det er 100 gange sjovere end cardio. Formen begynder at bære præg af cuttet, umiddelbart er overkroppen mere cut og vaskulær og jeg forudser derfor maven og ryg vil følge i løbet af de næste 3 uger.

Lactate-inducing workout 1

Db press: A1

12 @ 24kg

15 @ 28,5kg

15 @ 28,5kg

15 @ 28,5kg

back squat: A2

15 @ 50kg

15 @ 60kg

15 @ 60kg

15 @ 60kg

seated cable rows: A3

15 @ 80kg

15 @ 100kg

15 @ 100kg

Pull through: A4

15 @ 30kg

15 @ 32,5kg

15 @ 32,5kg

Face pulls: A5

15 @ 30kg

15 @ 32,5kg

15 @ 32,5kg

------------------------------------------------------------

seated cable flies:B1

20 @ 20kg

20 @ 40kg

20 @ 40kg

front pulldown: B2

20 @ 80kg

20 @ 90kg

20 @ 90kg

Db SL DL: B3

20 @ 18,5kg

20 @ 18,5kg

20 @ 18,5kg

leg extensions: B4

20 @ 15kg

20 @ 15kg

20 @ 15kg

standing cable crunches: B5

20 @ 40kg

20 @ 60kg

20 @ 60kg

-------------------------------------------------------

Cable hammercurls: C1

20 @ 25kg

20 @ 25kg

20 @ 25kg

Hack calf raise: C2

20 @ 140kg

20 @ 180kg

15 @ 200kg

20 @ 200kg

rope overhead extension: C3

20 @ 30kg

20 @ 30kg

20 @ 30kg

Lateral raise: C4

20 @ 6kg

20 @ 6kg

20 @ 6kg

crunches: C5

20 x bw

20 x bw

15 x bw

+ 30 mins cardio (20 min løbebånd samt 10 min crosstrainer) - jeg kan 100 gange bedre lide crosstraineren, pulsen kommer lettere op og jeg føler den er mere effektiv, desværre lader det stadig ikke til knæet er helt begejstret for den :unhappy:

------------------------------------------------------------------------------------------------

Og så faldt jeg igen i snak - denne gang med Johnny Bravo; jeg kunne i den grad godt mærke tanken om eksamensopgave samt arbejde ventede efter træning gjorde jeg ikke helt var så hurtig til at komme ud af centeret.

Nu skal der skrives lidt opgave før arbejde - yay!

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Træning den 22/5 - 2009

I morges stod jeg op og havde lyst til at bodybuilde rigtig meget, jeg smed derfor min BB-bro BROrmand en sms og umiddelbart efter ringede han - helt blasted efter druk - og han var selvfølgelig klar på at bodybuilde efter noget mad og kaffe.

Nogle timer senere mødtes vi i Teh GymZ og så broke all hell loose - virkelig en god omgang træning i dag! Vi lagde ud med high rep dødløft og smadrede derefter delts. Vægten er stadig nedadgående, men styrken var stadig overraskende god i dag - dejligt.

Dødløft:

10 @ 60kg

8 @ 100kg

5 @ 120kg

1 @ 120kg

Touch and go:

20 @ 115kg - De sidste reps var lidt hårde.

----

6 @ 100kg

Seated db shoulderpress:

10 @ 21kg

6 @ 26kg

7 @ 31kg

3 @ 33,5kg - lavede 4, men det første var med hjælp op. Havde håbet der var til 4-5 selv.

7 @ 31kg - Her skulle jeg til at sige noget til brormand, men bliver afbrudt af klask på skuldrene og råb hvorefter jeg var in the ZONE og øjeblikkeligt afbrød talen for at gå i krig med vægtene.

- Igen bedre end sidste uge.

Rear delt db rows:

10 @ 21kg

7 @ 28,5kg

7 @ 28,5kg

8 @ 26kg

8 @ 26kg

SS:

Seated lateral raise:

12 @ 10kg

8 @ 13,5kg

9 @ 16kg

9 @ 16kg

9 @ 16kg

Barbell curls:

10 @ 30kg

8 @ 40kg

8 @ 50kg

6 @ 60kg

6 @ 60kg

8 @ 50kg

SS:

Cg bench:

10 @ 50kg

8 @ 70kg

5 @ 80kg

4 @ 90kg - fik en helt forkert bane på flere reps.

5 @ 90kg - straks bedre

6 @ 85kg

6 @ 85kg

Lying incline db extensions:

12 @ 11kg

8 @ 16kg

9 @ 16kg

9 @ 16kg

10 @ 13,5kg

SS:

Preacher db curls:

10 @ 13,5kg

10 @ 13,5kg

10 @ 13,5kg

8 @ 13,5kg

- Denne øvelse foregik på glute ham raisen i en ret akavet position til stor morskab for de andre tilstedeværende i rummet. Det var også ret BB at få store gunz på glute ham raisen!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu vil jeg arbejde lidt målrettet med min opgave de næste par timer - således kan jeg måske tage ud og være ulækker i aften med god samvittighed. Jeg burde dog lade være - dilemma.

Link to comment
Share on other sites

Træning den 23/5 - 2009

Forsinket update fra i lørdags. Fredag var meningen skulle være en stille bytur, men den endte med at bliver meget ulækker. Jeg tog på kassen med min bro KristianS og hyggede og drak. ChristianBBro kom også forbi - han skulle dog desværre videre til et andet arrangement! Da kassen lukkede havde jeg egentlig tiltænkt mig at tage hjem, men SimonHP slæbte mig ind i en taxa og så var der ingen vej tilbage. Vi tog på diskotekernes svar på de unge mødre; IN og så blev det for alvor ulækkert :laugh: Der blev trampet med klamme damer, drukket mængder af små grå og flexet guns til DKBN-fotografer. Fuck det var en sjov aften.

Dagen efter vågner jeg ved brormand skriver en sms - han vil bodybuilde. Jeg har på dette tidspunkt sovet omkring 4 timer og forsøger at sove mere, men uden held og står derfor op, spiser morgenmad og teamer op med Brormand i The Gym efter lukketid. Kristoffer og hans ven stødte også til lidt senere. Fin BB-stemning og ok træning.

Jeg ville lyve hvis denne træning ikke forekom en anelse hårdere end ellers, men det var faktisk ikke så slemt efter den første runde.

Lactate-inducing workout 1

db incline press: A1

12 @ 23,5

14 @ 33,5kg

12 @ 33,5kg

12 @ 31kg

front squat: A2

12 @ 40kg

12 @ 60kg

12 @ 60kg

12 @ 60kg

Db rows: A3

12 @ 33,5kg

12 @ 33,5kg

12 @ 33,5kg

Pull through: A4

12 @ 30kg

15 @ 30kg

15 @ 30kg

Face pulls: A5

15 @ 30kg

15 @ 30kg

15 @ 30kg

------------------------------------------------------------

Db incline press: B1

20 @ 13,5kg

20 @ 16kg

20 @ 16kg

Barbell rows: B2

15 @ 60kg

15 @ 60kg

15 @ 60kg

Db SL DL: B3

15 @ 18,5kg

20 @ 18,5kg

18 @ 18,5kg

front raise: B4

20 @ 6kg

20 @ 6kg

20 @ 6kg

standing cable crunches: B5

20 @ 40kg

20 @ 60kg

20 @ 60kg

-------------------------------------------------------

Cable curls: C1

20 @ 25kg

20 @ 25kg

20 @ 25kg

Hack calf raise: C2

20 @ 140kg

20 @ 180kg

15 @ 200kg

20 @ 200kg

rope pushdown: C3

20 @ 30kg

20 @ 30kg

20 @ 30kg

lateral raise: C4

20 @ 6kg

20 @ 6kg

20 @ 6kg

crunches: C5

15

15

15

+ 21 mins cardio (løbebånd + crosstrainer)

------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg fik ikke lavet en skid resten af dagen og nu har jeg seriøst travlt med min opgave. Oh well.

Søndag lavede jeg 40 min cardio.

Link to comment
Share on other sites

Det er simpelthen insane at du kan køre sådan en træning igennem med tømmermænd, efter at have sovet 4 timer. Jeg er stadigvæk så bombet efter druk i lørdags, at det tætteste jeg kommer på træning idag, er at læse om andres. I øvrigt en fed log du holder dig, fedt at der altid er en lille update med når du skriver dine træninger ind. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share