Arnes 7. log


Arne
 Share

Recommended Posts

Kosten er fornuftig mht indhold. Jeg går meget efter lødighed pt. Styrketræningen er højt priorteret - så nok derfor at vægttabet i kg er afdæmpet. Du fisker nok efter hvad jeg indtager i Kcal - det har jeg pt bikke 100% styr på... men vil nok snart skære ned - men ikke på proteinindtaget.

Link to comment
Share on other sites

Den store mængde skuldertræning i denne log, glæder mig at se. :4thumbup: :innocent:

Jeg kan ikke leve med at Princesse Pump ydmyger mig i skulderøvelserne :tongue:

Opsamling på uge 33

Mandag

Formiddag: Styrke i Garagen

Aften: Spinning elite

Tirsdag

Aften: Spinning Øvet og PUMP

Onsdag

Fri

Torsdag

Morgen: Spinning øvet

Aften: 2 x spinning øvet

Fredag

Morgen: Tung styrke i Fields

Aften: 90 min spinning elite

Lørdag

Fri

Søndag

Morgen: Spinning elite

Ialt:

7 x spinning 2 elite, en elite 90 og 4 øvet

2 x styrketræning

1 x pump

Der mangler en pumptime på den opsamling ift at gøre mig HELT tilfreds :smile: Det trækker også lidt ned at PUMP tirsdag gik så ringe. Alt i alt en træningsuge jeg kan leve med.

Skriver plan for næste uge senere - evt også med aktuelle kropsmål...

Link to comment
Share on other sites

Nå kan ikke finde målebåndet - så det får vente...

Træningsplan uge 34

Mandag:

Morgen: Styrke i Fields

Aften: Spinning elite og øvet med Chris på Nygårdsvej

Tirsdag:

Morgen: Spinnning II i Boltens (Mettehelena)

Aften: PUMP på Adelgade med Henriette

Onsdag:

Står åbent

Torsdag:

Morgen: Spinning øvet med Tanja på Royal

Eftermiddag: 1 eller 2 timer med Henrik Withen på Nygårdsvej

Fredag:

Formentligt PUMP eftermiddag på Royal med Henriette

Weekenden står åben...

Link to comment
Share on other sites

Ikke godt! Dagen begyndte med en overspringshandling af typen: "Jeg sover videre - herre gud - det er jo bare træning....."... Mystisk - for jeg glæder mig hver gang jeg skal styrketræne for tiden... Ved ikke lige hvad der skete der - var gået tidligt i seng und alles...

Sket er sket - i aften har jeg sikkret mig. Det er mig der har lokket Candygirl til at komme til Chris 2. time - og så er jeg jo nød til at køre dem begge.... UHHHH the fear!

Link to comment
Share on other sites

Ikke godt! Dagen begyndte med en overspringshandling af typen: "Jeg sover videre - herre gud - det er jo bare træning....."... Mystisk - for jeg glæder mig hver gang jeg skal styrketræne for tiden... Ved ikke lige hvad der skete der - var gået tidligt i seng und alles...

Sket er sket - i aften har jeg sikkret mig. Det er mig der har lokket Candygirl til at komme til Chris 2. time - og så er jeg jo nød til at køre dem begge.... UHHHH the fear!

Hvad er forskellen på elite og øvet ved jer???

Link to comment
Share on other sites

Hvad er forskellen på elite og øvet ved jer???

Svaret blæser lidt i vinden... Ved ikke om der en offeciell forklaring. I praksis er der jo forskelle... Chris køre sine elitetimer med arbejde enten jævnt på 85%+ eller med intervaller på 10 på fysskalaen - hvor hans øvet timer indeholder en del arbejde på 75-80%. Generelt køre de fleste også elitetimer uden pauser - måske noget dobbelttakt recovery - hvorimod der er pauser (aktive) på 1-2½ min på de fleste øvet timer... Men det er (vist) ikke fastlagt med regler som f.eks de (ikke for kunden kendte) regler der altid har været hos SATS...

Link to comment
Share on other sites

Nå kan ikke finde målebåndet - så det får vente...

Træningsplan uge 34

Mandag:

Morgen: Styrke i Fields

Aften: Spinning elite og øvet med Chris på Nygårdsvej

Tirsdag:

Morgen: Spinnning II i Boltens (Mettehelena)

Aften: PUMP på Adelgade med Henriette

Onsdag:

Står åbent

Torsdag:

Morgen: Spinning øvet med Tanja på Royal

Eftermiddag: 1 eller 2 timer med Henrik Withen på Nygårdsvej

Fredag:

Formentligt PUMP eftermiddag på Royal med Henriette

Weekenden står åben...

Glæd dig, det bliver TUUUUUUUUUUUUUUNGT :devil:

Link to comment
Share on other sites

Thank God the dark nights are drawing in again

'Cos high summer has got me down

I'll wait till the end of August

And get off this merry-go-round

...

High summer's got him lonesome

Eyen when he makes the rounds

There's been no two ways about it

High summer's got him low down

..

High summer's on the rebound

High summer's got him low down

High summer's on the rebound

High summer's got him down, low down

High summer's on the rebound

High summer's got him low down

Low down

Van Morrison 1999

Van the Man er på anlægget, hans fremragende album "Back on top" fra 1999 - det er nummeret "High Summer" der køre på repeat... Ved nu ikke om det er "high summer" elller fraværet af den der har ramt mig i denne august... Må dog indrømme, at selv om jeg ser frem til kulden med noget der ligner angst, så glæder jeg mig til riv og rusk efterår og at mennesker søger sammen indendørs til hygge, i stedet for alt den hormon pumpede stres der præger sådan en sommer...

Endnu et party endnu en fest

endnu et glas har du tømt

endnu en sommer er gået & blev igen forsømt

endnu et kærtegn endnu et kys

endnu en dans er forbi

du er stadig svimmel men uforløst indeni

Sommeren er forbi nu

& den nærmest fløj afsted

tomhændet står du tilbage & ka' slet ikke følge med

det sortner for dine øjne

mens du stirrende står her & ser

endnu et dødt løb bli' kørt med dig som blind passager

endnu en gang til men så heller aldrig mer'

CV Jørgensen 1979

Nå time to shape up... "Frygt sjælen og dyrk den ej thi den ligner en last" - som gode gamle Tom skrev som motto for "Hærværk"... Ellere som Bruce synger "Every fool got a reason to feel sorry for himself..."

Må heller sige noget om aftenens træning - det er vist nok en træningslog det her :smile:

Jeg kørte Chris elite time på første række sammen med Kasper. Jeg fik givet godt med gas alt i alt - men da Candygirl dukkede op som aftalt til timen bagefter - ja da måtte jeg melde pas. Kroppen var færdig - ren gele... Så jeg er ret langt fra at havet gennemført planen for i dag... Sådan er det...

PS: Jeg glæder mig til det tunge Mette!

post-125-1187636263_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

hmm har lyst til at slette indlæget fra i aftes - var man en lille smule patetisk der? Tror det nok...

MetteHelena har håneretten i dag - jeg kom ikke op og afsted... Måske en indre modstand mod at stå op i mørke allerede......

Link to comment
Share on other sites

Der er som bekendt en hårfin grænse mellem at være patetisk og personlig. Du rammer altid den personlige side af stregen, og derfor er din blog interessant at følge med i. Keep it up!

Go' tirsdag.

Jep Jep - HELT ENIG!!!!!! :4thumbup:

:4winkkiss:

M :elvis:

Når i siger det... Tak

Link to comment
Share on other sites

Patatisk eller ej - jeg havde det på nogenlunde samme måde, da jeg var nede i døgneren klokken halv ti, og det var mørkt og blæsende med visne blade og cykler med lys på...

Kh Rullemarie, en trofast læser af din log, der først for nylig har taget sig sammen til selv at blive oprettet.

Link to comment
Share on other sites

PS: Jeg glæder mig til det tunge Mette!

...

MetteHelena har håneretten i dag - jeg kom ikke op og afsted... Måske en indre modstand mod at stå op i mørke allerede......

Det er nu, du skal vænne dig til det.

Torsdag morgen i Boltens og fredag morgen i Parken køres samme program, hvis ellers du kan komme ud af dynerne :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Patatisk eller ej - jeg havde det på nogenlunde samme måde, da jeg var nede i døgneren klokken halv ti, og det var mørkt og blæsende med visne blade og cykler med lys på...

Kh Rullemarie, en trofast læser af din log, der først for nylig har taget sig sammen til selv at blive oprettet.

Velkommen i den skrivende flok! Og tak for at du følger med her :smile:

Jeg har fået lavet tænder - og må ikke anstrenge mig før i morgen - lidt noget nedtur

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share