QueenPearls Toughness Training


QueenPearl
 Share

Recommended Posts

Reklame!! Næste søndag - Pige seminar i Brazilian Jiu-Jitsu

Havde helt glemt at smide lidt reklame op her på min log for et seminar jeg holder næste weekend sammen med min veninde. :4thumbup:

Kender du Brazilian Jiu-Jitsu? Kom og prøv en anderledes form for selvforsvar!

Søndag d. 30. marts kl 14.30 holder vi et åbent seminar i Brazilian Jiu-Jitsu (BJJ) for kvinder. BJJ er en kampsport, der baserer sig på gulvkamp, kast, og brydning. Systemet kombinerer teknik, balance og kropsbevidsthed, og fri sparring (kontrolleret kamp) udgør en vigtig del af træning. Dette gør BJJ meget anvendelig, da man hurtig får omsat teknikkerne til praktiske situationer og finder ud af hvilke fungerer bedst for en selv.

Alle er velkomme uanset alder, erfaring og kondition/form – eneste krav er at du er kvinde og har lyst til at prøve!

Pris.: 150kr

Tag en veninde i hånden og betal kun 125kr hver!

Påklædning:

Har du en gammel judo, karate eller ju-jitsu gi liggende, så tag den med – men det er ingen krav. Ellers mød op i noget behageligt tøj, gerne stramt.

Tilmelding sker senest onsdag d. 26. marts til 2721 2103 eller [email protected] – begrænset antal pladser!

Shanti Abelha

1. plads EM 2008

1. plads VM 2007

1. plads World Cup 2007

Ida Hansson

1. plads EM 2008

1. plads World Cup 2007

post-15080-1206289849_thumb.jpgpost-15080-1206289897_thumb.jpg

Hvis der er nogen læsere der er interesseret er kan I selvfølgelig bare melde jer på siden her.

Jeg har også oprettet en Facebook gruppe:

http://www.facebook.com/event.php?eid=8392889510&ref=mf

Edited by QueenPearl
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så tøflede vi nedunder, spiste viiiillld lækker salat til frokost samt lidt mørk choko til dessert :4mewantfood: , hyggesnakket, købt ind m.m., og så gik vi op igen hvor vi mødtes med Guarden og Baron Bandit til træningspas nr.2!! :smile:

Ihh lyder hyggeligt.. og sikke en seriøs dag med hele 2 trænings pas.. :devil:

Btw. girl.. har du været i ÅRHUS.. til en anden gang kunne det være hyggeligt hvis du havde tid til en træningspas :cool:

Link to comment
Share on other sites

Ihh lyder hyggeligt.. og sikke en seriøs dag med hele 2 trænings pas.. :devil:

Btw. girl.. har du været i ÅRHUS.. til en anden gang kunne det være hyggeligt hvis du havde tid til en træningspas :cool:

Ja det var seriøs nok, uden at være stresset! Når man kan bruge hele dagen på det føles det næsten som om man ikke har trænet...eller...ok jo man kan godt mærke det.

Jeg overvejede at skrive i din log og se om vi kunne mødes til en omgang træning, men var kun derover i to dage og skulle nå både Sussi og Leo koncert, Legoland og alt muligt andet...men næste gang er jeg frisk. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Prøvet ihærdigt efter i lørdags til at få trænet lidt KB herhjemme, eller tage op i FDK og træne et eller i løbet af søndag/mandag. Men det mislykkedes fuldstændigt!!! Motivationen er lider lige nu virkelig meget under at jeg ikke må grapple. :mad::cry: Både træningsmotivationen men også i høj grad diætmotivation. Har bare følt at det er sgu rimelig lige meget at rende rundt og blive stærkere og slankere hvis jeg alligevel ikke får det brugt til noget. :mad: Det er ikke fordi jeg slet ikke træner eller lige pludselig vil tage 10kg på, men det "ekstra" jeg plejer at yde, og som er det der skal til for at være på diæt og træne 6 gange om ugen, har jeg svært ved lige nu.

Men men men, håber at det begynder at se lysere ud, jeg begynder at grapple igen på fredag, i hvert fald med teknik træning. Og så skal jeg jo lige pudse sparring lidt af inden jeg skal undervise seminar søndag. Og næste uge regner jeg med at træne fast på teknik-delen, så må jeg se hvor meget jeg langsom kan få sat på af sparring.

Tirsdag - Selvforsvar + HardCore

Det var sidste gang jeg havde mine selvforsvarspiger i går - øv jeg kommer til at savne at undervise dem!! :wub::unhappy: De lavede noget situationssparring på gulvet, og så viste vi dem hurtigt alt det vi havde været igennem af pensum. Og så havde vi lånt os frem til to Escrima hjelme, og taget boksehandsker med. Vi (Ida og jeg) fik hjelm på, og de fik boksehandskerne. Så gik det ud på at de skulle på tur gå helt amok på os i ca. 1 minut - med slag, spark, knæ, og hvad de ellers havde lært. Vi ville så give dem noget modstand så de kunne føle sig presset, men hvor det stadig var overkommelig. Det var sjovt, jeg var imponerede, og jeg var rimelig glad for at jeg havde hjelm på - selvom vi ikke havde øvet slag så meget, så var der nogle stykker der slog rimelig godt. Og et par stykker hvis gentagne knæ ikke var sjovt at få i maven!! Omvendt blev det en øjenåbner for dem at skulle overskue så meget på en gang - jeg gav dem nogle lette spark og lussinger (havde ingen handsker på), tog dem ned, og gav dem lussinger på gulvet. :laugh: :laugh:

Og det hele sluttede selvfølgelig med en god omgang slik og sludder. :4thumbup: :4mewantfood:

Bagefter direkte til HardCore med den efterhånden ret gravid og rimelig sej Cat :wub: :4thumbup: Er helt imponerede over at hun på trods af maven stadig kan mere end en del af de andre piger!! :superman: :superman:

Synes selv jeg var lidt træt i går, blev godt nok presset i løbet af timen, mere end jeg plejer, og jeg synes KB'en var tung!! Men det var en god time. :bigsmile: Masser af snatch, swing og så noget TGU/windmill/dead clean serie på KB, og den sædvanlig snatch/squat/row med sandsæk. Til sidste den onde øvelser hvor man skal løbe mens ens partner holder en tilbage ved hoften :crazy: , men heldigvis fik jeg en pige som ikke kunne finde ud af at holde mig tilbage så meget. :laugh:

Onsdag morgen - lidt KB

Som sagt er motivation død, men alligevel ret varierende. Når (og ikke hvis!) jeg skal til at tage mig ordentlig sammen, så har jeg tænkt på at indføre 10-20 mins KB træning om morgenen, og det er nemmere nu hvor det er lyst når man vågner. Men det kræver stadig at jeg står lidt tidligere op, så det besluttet jeg mig for at afprøve i dag.

TGU, 5 min, 16kg

4/4, 2/2, 1/1, 2/2, 1/1, 1/1

Swing, 16kg, ca. 5 min

10/10, 6 sæt

Godt nok kun 10 min, men det er da en start!

Link to comment
Share on other sites

Bagefter direkte til HardCore med den efterhånden ret gravid og rimelig sej Cat :wub: :4thumbup: Er helt imponerede over at hun på trods af maven stadig kan mere end en del af de andre piger!! :superman: :superman:

Tak for de pæne ord Girl :bigsmile::cheer::flowers:

Angående motivationen skal overveje hvor fedt du egentlig synes det er når du træner :devil::superman:

Knæet skal squ' nok komme i orden så du kan grapple ligeså tosset du vil :yo::bigsmile:

og super arbejde til timen i aftes :devil: - du er squ hård og sej :cheer:

/Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Tak for de pæne ord Girl :bigsmile::cheer::flowers:

Angående motivationen skal overveje hvor fedt du egentlig synes det er når du træner :devil::superman:

Knæet skal squ' nok komme i orden så du kan grapple ligeså tosset du vil :yo::bigsmile:

og super arbejde til timen i aftes :devil: - du er squ hård og sej :cheer:

/Cat

Ja det gør jeg også, men problemet er også lige at jeg mangler både struktur og variation i min træning når jeg lige pludselig skal have optrappet kondi/styrke fra 2-3xugen til 5-6 gange...og så synes jeg ikke det er så fedt! Men jo, selvfølgelig er det altid godt når man er kommet afsted og taget sig sammen. :bigsmile:

Torsdag - FDK Falkoner

Har siddet på kursus hele dagen, så havde egentlig ok god energi til at få trænet. I hvertfald til at starte med!

Løb

3x1km, med lidt gang i mellem. Prøvede at køre det som intervaltræning, bare med længere intervaller end det jeg plejer. Dvs rimelig presset på de 1km. Hastighed på omkring hhv. ca. 11km/t, 13km/t, 12,5km/t. Faktisk ikke så høj hastighed ift hvor presset jeg følt mig...der er plads til rimelig meget forbedring på kondisiden!! :smile:

DB Rows

20kg, 7/7

mens jeg ventede på squat...som blev hurtig ledig...så er det bare om at tage den...der er ikke overskud af udstyr dernede...

Back squat

20kg, 5

30kg, 7

35kg, 5

40kg, 5

supersættet med

Front squat

20kg, 5

30kg, 5

35kg, 5

40kg, 5

Det kunne mærkes at jeg havde løbet lige inden... :crazy:

Stiff-legged DL

50kg, 5

50kg, 5

50kg,

Dødløft

med dobbel overhåndsgreb

50kg, 7

60kg, 7

60kg, 7

70kg, 2

blandet greb

70kg, 5

70kg, 5

Knap så tung og hård træning i dag, men godt alligevel...nogle gange er det da meget rart ikke at køre mega tungt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag - SW!!! :bigsmile:

Så var det tid til at teste knæet igen. Eller, rettere sagt så havde jeg besluttede mig for at begynde at træne teknik uanset hvad, og se hvor meget mere det kunne tåle. Men der var ingen tekniktræning i dag, vi startede med et par runders opvarmningsrul, og så ellers bare almindelig sparring. Jeg var rigtig god til at passe på knæet, skiftede position hver gang jeg kunne mærke noget, og sørgede for at lave nogle af tingene til den raske side.

Mit game havde tydeligvis samlet en del støv, jeg var ikke så skarp, kondi'en var nogenlunde (men tog det også stille og roligt og rullede ikke med nogen som pressede mig meget), maks styrken fejlet ikke noget men forskellen mellem maks styrken og syretærsklen var ret høj!! Shit hvor jeg syrede til i benene og grebet. Det blev til 2-3 runders opvarming og vist 4 runder sparring.

Men jeg er her til aften mega meget glad for at kunne være i gang igen :superman: :4thumbup: nu skal jeg bare sørge for fortsæt at behandle og genoptræne knæet, og selvfølgelig skal jeg prøve at huske mig selv på langsom at trappe op og ikke bare træne 10 timers BJJ næste uge... :innocent:

Bagefter tog jeg hjem til Ida, hvor vi har planlagt søndagens seminar (bliver super fedt!! :4thumbup: ) og snakkede om hendes kampstrategi til Adrenaline (www.adrenalinesports.dk) - samt fået god mad :4mewantfood:

Det er bare virkelig dejligt at kunne mærke at jeg kan snart komme i gang igen, og nu skal jeg bare snart have lagt en plan for hvordan træningen skal se ud de næste to måneder op til VM. :wink:

Edit:

Cyklede 15km i alt

(dejligt det ikke er minusgrader mere)

Edited by QueenPearl
Link to comment
Share on other sites

Lørdag - KB hjemme

Solen skinner, der er plus grader udenfor, og jeg fik grapplet igår -----Z motivationen på vej op igen!! :smile:

En hurtig omgang herhjemme:

Knæstabiliseringsøvelser

Knæet er blevet en del mere stabil, så det er godt. Men får altid DOMS og lidt ømhed i knæhasene efter jeg har trænet dem (f.eks. stiff-legged DL i torsdags) - forstår det ikke taget i betragtning jeg aldrig får DOMS andre steder. Og det er lidt værre på venstre knæ, stikker lidt.

Kettlebell træning, 16kg

Alle sæt/runder med ca. 30 sek pause imellem, og så ellers ingen pauser.

Swing, 10/10 + Snatch 10/10, 2 runder

Snatch, 10/10 x2, 4 runder

Military pres, 5/5

Military pres, 4/4

Armstrækkere, 5 smal + 5 brede, 3 runder

Tid: ca. 30 min i alt (inkl. knæøvelser).

Snatch formen er absolut ikke imponerende....regner stadig med TSC næste uge, men det bliver for sjovt, for resultatet bliver ikke specielt godt! Jeg er i dårlig snatch-form og for tung til pullups. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Søndag - BJJ Tøseseminar, BJJ og lidt leg

Så var det i dag Ida og jeg skulle holde tøseseminar i BJJ! Der var 11 tøser plus os to, og allle havde vist trænet en eller anden form for kampsport før, og nogle har grappling som en del af deres pensum. Vi gennemgik nogle basale teknikker - guard pass, sweeps, mount, escape fra mount og side mount, og et par subs. Indimellem fik vi også lavet lidt situationssparring. Det hele gik rigtig godt og de virkede glade for det, og det var super fedt at få samlet nogle tøser fra forskellige baggrund, det tror jeg vi kommer til at gør noget mere. :bigsmile: :4thumbup:

Jeg fik jo undervist i de 2 timer, men før det havde jeg også lige sparret lidt med en pige som træner i UK, og hende trænede jeg videre med efter seminaret. Så fik jeg også lige sparret i en halv time med en af mine venner som havde været forbi for at se det. Så i alt fik jeg selv sparret ca. halvanden time. Knæet har det ok, men kunne selvfølgelig mærke det lidt til sidst. Havde planer om at grapple i morgen, men det er nok bedst hvis jeg ikke grappler hver dag endnu.

Bagefter mødtes jeg med Fru Erik som tiggede om en træningspartner til hvad som helst. Af mangel på bedre tog vi over til en legeplads (den var faktisk en af de bedre!), hvor jeg blev tæsket igennem alt for mange assisted pullups, og hvor jeg tæskede Fruen i legepladsen forhindringsbane :cool: (hele vejen rundt uden at røre jorden). Jeg brugt hjernen, han brugt styrken. :wink: Det var en del leg men hårdt nok oveni al den sparring til at jeg er riiiimelig færdig lige nu. :smile:

Træning for denne uge bliver:

Mandag: styrke

Tirsdag: HardCore

Onsdag: BJJ

Torsdag: ?

Fredag: sandsynligvis SW

Lørdag: TSC

Link to comment
Share on other sites

Mandag - IK99

God omgang styrke ned i IK, under vejledning af Fru Erik. :smile:

Benene var lidt mærket af at jeg har cyklet en del i dag (og det er jeg absolut ikke vant til!), så taget det i betragtning synes jeg det gik ok.

Aktivering af midterste og nederste traps

1,25kg, 3x10sek af hver

Pullups

bw, 2

bw, 3

bw, 3

bw, 3,5

Irriterende jeg ikke helt kan komme op på 4...men taget vægten i betragtning så er der alligevel sket lidt...

Back squat

30kg, 8

30kg, 8

40kg, 5

40kg, 5

50kg, 3

50kg, 3

50kg, 3

60kg, 2

60kg, 2

60kg, 2

Fik lidt hjælp på 2. rep i 60kg-sættene...men rart at mærke hvordan det skal føles i bunden hvis jeg skal køre lige op

Dødløft

50kg, 5

60kg, 3

70kg, 2

80kg, 2

85kg, 1

90kg, 1

95kg, 1

100kg, 1

Easy... :4thumbup: men får næsten noget andet at vide omkring startstilling hver gang nogen kommentere på min DL, hvilket er lidt forvirrende!! Dejligt at køre nogle tunge singles uden at have lavet 5x5 eller lign inden!! Håber på 110kg til TSC på lørdag :wink:

Front squat

30kg, 5

35kg, 5, 4 sæt

skulle have været 5x5...men mærkede noget i knæet på 4. sæt så valgte at stoppe der.

Chinups

bw, 2

bw, 2

bw, 2

Og så dagens cykling...puha det var lidt hårdt. Tror jeg vil gøre det 1-2 gange om ugen og bruge det som syretræning til benene, hvilket jeg nogle gange magler (altså lidt mere benudholdenhed) i grappling.

Cykle på arb (13,5km)

43 min

Cykle til IK (8km plus lidt omvej, var ved at fare vild på østerbrønx!!)

ca. 30 min

Cykle hjem (7,5km)

23 min

Link to comment
Share on other sites

Hey Girl

Sikke nogle gode træningspas du får fyret af og gode squats :devil: ..

Det lyder til i havde en rigtig god seminar i søndags, men hvor er stemningsbillederne.. :bruce:

Ja træningen begynder at gå op igen. :smile::bigsmile: Jeg er personligt også glad nok for mine squats og antal kg, men håber også på at jeg snart kan klare lidt over min egen BW i dem :wink:

Men det er stadig ikke noget der erstattet den dejlig følelse man får af tung DL!! :w00t: :w00t: *nam nam*

Billederne - de kommer, de kommer!!

Tirsdag - HardCore og lidt til

Var maks træt i dag på flere måder - synes jeg har snart have søvnproblemer i to uger, igen igen. :dry: Og så har jeg også lovet mig selv at jeg aldrig igen må lade to uger gå uden at jeg går i høje hæle!! Det gør simpelthen for nas i fødderne hvis man vænner sig af med det!! :nonono: Det siger nok mest noget om hvor sund det egentlig er at gå i hæle, men jeg kan sgu ikke undvære dem helt, så den træning må også vedligholdes. :wink:

Nå, nok log-tuderi - back to the real deal.

HardCore

April måneds program består af:

KB: dobbelt snatch, renegade rows, og noget halv-situps tam-tam.

Gik ok i dag, men må lige acceptere at jeg ikke kan dobbelt-snatch 16'erne men må tage 12'erne. Heldigvis var der andre der også opdagede de skulle finde en mindre KB. Kom op på 15 dobbelt-snatches, og så heller ikke mere.

Sandsæk: split jerk, et-bens squat eller pistols, noget snatch/træk til skulder fra siden.

Fik endelig styr på rytmen/bevægelsen i split jerk, har ellers haft motoriske vanskeligheder med det der med at gå ned i benene, op, og så lande ned igen. :laugh: Det blev hurtig kedelig med 15kg sandsæk så jeg tog 20kg.

Bagefter

En masse leg med Guarden og hans medbragtes rings. Blev til nogle sæt fat man pullups, et par forsøg på rigtig pullups ( :nonono: ), og nogle sæt armstrække på rings. Og noget knæstabiliseringsøvelse på Bosu'en (hvem troede jeg nogensinde ville lege så meget med den...!!)

Og så færdig.

Nå ja - lidt mere log-tuderi, knæene (ja begge) har været stive idag, af cykelturen igår (nej tror ikke det er squats). Har tidligere haft samme stivhed af cykelture over 10km. Det gode er så at min fantastisk teori om at cykelturen kunne bruges som syretræning for benene med en vis overførselsbarhed til når mine ben syrer til i grappling, blev skudt ned af Guarden. :smile: Så meget for mine gode teorier, godt der er nogen der har mere styr på det end mig!!

Link to comment
Share on other sites

Onsdag - 1 times BJJ sparring

Var inde og bliv røntgenfotograferet og fik en ultralydsscanning af knæet. Radiografen var tydeligvis under oplæring men sød, ultralydsscanningslæge var kold, afvisende og gad tydeligvis ikke snakke med eller til mig. :dry: Fik kun at vide at der var lidt væske i knæet (DOH!) og ellers så fint ud.

5-6 runder sparring. Prøver stadig at passe på knæet, men det var i hvert fald fået det så godt at jeg ikke længere mærker noget når det er varmt - men det er jo selvfølgelig nu der er størst risiko for (gen)skade.

Weeeee...BJJ træning... :4thumbup: :wub::bigsmile:

Æææævvv....teknikken er langsom, jeg er absolut ikke skarp...!! :unhappy::laugh:

Men sådan er det. To uger så burde det køre igen. Det er dog lidt underligt, de andre gange jeg har holdt pause har det være thelt pause og jeg har været slap og i dårlig form både kondi og teknik - men denne gang er jeg jo ikke slap, og formen skal bare lige pudses af!

Link to comment
Share on other sites

Du skulle da bare have smidt hende i en arm-bar og tvunget de gode manerer ud af hende cool.gif

Ja jeg kæmpede også en indre kamp for ikke at gør det. Synes efterhånden altid det er spild af tid at gå til nogen som helst læge-agtig, de er enten uduelige eller uhøflige.

Torsag - 1,5 times SW + Snatches

Havde en god træning idag. Kan selvfølgelig mærke uskarpheden, men får også lavet nogle anderledes ting jeg ikke plejer, men som fungerer. Som en super sweet armbar på min veninde. :smile: Kan også mærke at jeg er blevet stærkere - oh yeahhhhh :superman::devil: :devil: Tror også squats o.l. har gjort godt, det har ikke været sjovt at være i min lukket guard i dag...*gnæk gnæk* Nu skal jeg bare vænne musklerne til at arbejde konstant i nogle minutter istedet for de der få reps de er blevet vant til :laugh:

Og på en styrke-sidenote, skal jeg til at køre nogle flere brede/dybe dips eller noget bænk - brystmusklerne lider under SW clinch lige nu ift resten.

Var træt med med havde mega overskud da jeg kom hjem, så jeg skulle lige prøve mine snatches.

KB snatch

16kg, 5 min, 120 (PR)

Og det bedste var at jeg ikke holdt nogen pauser! Tempoet var ikke sindssygt højt, men jævnt i det mindste.

Link to comment
Share on other sites

Fredag - Cardio og lidt i FDK Royal

Hvad gør man når man er helt fredags-færdig i hovedet, har sovet for lidt i tre dage, været på arb i 9 timer, skal ikke træne tungt eller grapple - jamen så tager man en af de der sjælden dage hvor man kun laver lidt cardio!! :bigsmile::laugh: (næsten) :smile:

PW/Løb

Ville have løbet, men fik ondt i ryggen, så det blev til skiftevis løb og PW, ca. 7 min ad gangen

5km, 33min

C2

2000m, 8:50, tempo var på 2:10-2:15 /500m

Og så kunne jeg alligevel ikke helt lade være med at bruge mullerne en smule:

Aktivering af midt/nederst traps

2kg, 4x10sek af hver

DB Rows

20kg, 5/5, 3 sæt

Stiff-legged DL

40kg, 7

40kg, 6

40kg, 7

Lat pulldowns

50kg, 5

55kg, 5

55kg, 3

Aftenens fitnesscenter historie:

Deler pulldown maskine med en kvinde, som tager de der mange gentagelser. Hun kigger med store øjne da jeg tager mine på 50-55kg. Efter mit sidste sæt siger hun,

"Ja, så meget kan jeg slet ikke tage."

Jeg svarer ved at sige at hun kan godt tage mere vægt på end de 30kg hun har på. Hun sætter lidt mere på, tager nogle reps, men konstatere hun ikke kan tage alle sine reps.

"Jeg har jo altid fået at vide, at hvis man ikke kan tage 13 reps, så er der for meget vægt på. Altså som om 13 er det magiske tal, og man ikke fik noget ud af det hvis man tog mindre."

I mit hoved: :mad::devil::crazy::devil:

Hvorefter jeg bruger dete næste styk tid på at forklare hende lidt bedre om hvordan det hænger sammen.

Nu: stener foran TV - ja, har endelig fået TV igen, har ikke haft nogen kanaler siden 1. jan 07. :4thumbup:

I morgen: TSC!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Aftenens fitnesscenter historie:

Deler pulldown maskine med en kvinde, som tager de der mange gentagelser. Hun kigger med store øjne da jeg tager mine på 50-55kg. Efter mit sidste sæt siger hun,

"Ja, så meget kan jeg slet ikke tage."

Jeg svarer ved at sige at hun kan godt tage mere vægt på end de 30kg hun har på. Hun sætter lidt mere på, tager nogle reps, men konstatere hun ikke kan tage alle sine reps.

"Jeg har jo altid fået at vide, at hvis man ikke kan tage 13 reps, så er der for meget vægt på. Altså som om 13 er det magiske tal, og man ikke fik noget ud af det hvis man tog mindre."

I mit hoved: :mad::devil::crazy::devil:

Hvorefter jeg bruger dete næste styk tid på at forklare hende lidt bedre om hvordan det hænger sammen.

:4slap::rofl2: de er overalt!!! :devil:

I morgen: TSC!! :4thumbup:

Give em' hell Chica!!!!!!!!!! :smilerock:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

:4slap::rofl2: de er overalt!!! :devil:

Give em' hell Chica!!!!!!!!!! :smilerock:

M :elvis:

Ja jeg synes bare det var synd for hende, det gør mig gal hvor meget dårlig information kvinder altid får. Snakkede med hende faktisk i pæn lang tid, hun var oprindelig interesseret i at forstå noget og synes også det var sejt jeg kunne tage så meget - hun havde aldrig set en pige lave DB Rows (eller andet) med de store håndvægte. :laugh: :laugh:

Og en smule reklame...

Min veninde og træningspartner Ida skal kæmpe til Adrenaline 2 (www.adrenalinesports.dk), her er en lille preview video af hende og hendes modstander (ja det er mig i baggrunden og som grappler med hende på et tidspunkt)

Link to comment
Share on other sites

Lørdag - Tactical Strength Challenge

Synes det var liiiige lovlig tidligt at være ude i Grøndals Center kl09, men det gik. :smile:

Vi var nok en 12-14 styks, så det var ok, men håber der er flere næste gang.

Rosa-Viola og undertegnede var de eneste tøser, "pretty in pink" :bigsmile: Cat tog billeder, MaxPower tog tid og skiver, og så var Kauf, Musashi, CoqRouge, DBM, og garanteret et par andre hvis MOL navn jeg ikke lige fangede.

Dødløft - opvarmning

60kg, 2

70kg, 1

80kg, 1

90kg, 1

Pigerne skulle starte, da dem med laveste start vægt altid starter.

Dødløft

100kg, 1

105kg, 1

110kg, 1 (PR)

Kom op...men alle tre var meeega grimme, kunne mærke at jeg havde slet ikke taget nok DL inden og havde minus minus opspænd i ryggen... :crazy: Men jeg var godt nok ikke den eneste som havde grimme DL! :laugh:

Pullups

bw, 4 (PR)

Fint...har taget 3,5 de sidst par gange, så jeg er godt tilfreds med 4 lige nu

Så gik turen udenfor til snatches.

KB Snatch på 5 min

16kg, 124 (PR)

Rimelig meget overskud! Holdt samme tempo som i torsdags herhjemme, og gav den maks gas det sidste minut...skulle have gjort det de sidste halvanden minut istedet for, da jeg afsluttet med forholdsvis ok overskud. Men troede ikke jeg ville kunne tage flere.

Og det var vel det...hyggeligt og sjvot at prøve, og selskabet var helt i top!! :4thumbup:

Da vi stod udenfor ved græsplanen fik Rosa-Viola og jeg også lige gejlet hinanden op til at prøve snatch med 24'en

KB Snatch

24kg, 5/5 (PR)

Det var tungt, men det kom faktisk nemmere op end jeg havde regnet med, tror det var værre for mine hænder end noget andet!

Så gik vi op igen i CSAs lokaler og hygget med en masse sunde snacks....mmmm.. :4mewantfood:

Blev lige fristet til lidt grappling og havde faktisk taget tøjet til det, det blev ikke til meget men lidt rul med både Kauf og Musashi...Kauf var i hvertfald ikke sjovt at rulle med, 20kg+ i BW og pæææænnnnt stærk...måtte tappe på en neck-crank noget :crazy: Musashi var mere håndgribelig men bestemt ikke nemt, men fik lige sneget en armbar ind!! :smile:

Cyklede

13,5km, stille og rolig tempo

Er ret træt nu, synes de par omgang grappling tog mine resterende kræfter, og jeg har DOMS i inderlår fra SW i torsdags.

Tusind tak til Musashi for et godt arrangement, glæder mig til næste gang!!! :superman: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Super godt gået i dag med 3 x PR! :4thumbup: Synes ikke dine dødløft var så 'grimme'!! Næste gang kan du også få lov til at tappe mig ud i en omgang BJJ :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag - Tactical Strength Challenge

Men jeg var godt nok ikke den eneste som havde grimme DL! :laugh:

[

Det var da skægt, jeg så slet ikke nogen med grimme DL :innocent:

Filosofien må være, at man skal DL'e. som X-Martin synger - det behøver ikke at være kønt, bare man klarer sig.

Til lykke med dit fine resultat - god kæmpet.

Link to comment
Share on other sites

Super godt gået i dag med 3 x PR! :4thumbup: Synes ikke dine dødløft var så 'grimme'!! Næste gang kan du også få lov til at tappe mig ud i en omgang BJJ :smile:

Du behøves ikke give mig lov, jeg tager lov selv :wink::tongue::laugh: :laugh:

CoqRouge - fuldstændig enig, det handler om at klare sig! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Søndag

Total ubeslutsom dag i dag, hvor jeg har skiftet mening om hvorvidt jeg skulle træne eller ej ca. 3-4 gange i løbet af dagen. :laugh:

Det blev til en smule træning og en god og restituerende tur i sauna :bigsmile:

Back squat

22,5kg, 5, 2 sæt

42,5kg, 5, 5 sæt

47,5kg, 3, 3 sæt

37,5kg, 5, 3 sæt

Pullups

bw, 3, 3 sæt

Cyklede

22km i alt

Link to comment
Share on other sites

Du behøves ikke give mig lov, jeg tager lov selv :wink::tongue::laugh::laugh:

Ta' selvbord af subs.... ved jeg sgu ik om jeg tør! :w00t:

Total ubeslutsom dag i dag, hvor jeg har skiftet mening om hvorvidt jeg skulle træne eller ej ca. 3-4 gange i løbet af dagen. :laugh:

Det må være pga. TSC .... jeg havde det på samme måde!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share