Ved at blive "en mand"


Eduardo
 Share

Recommended Posts

Hey!

Må indrømme at jeg føler mig lidt "underlig" ved at skrive og spørge her...men ja, der vel os andre som har det samme problemer..!

Men altså ja, jeg er lidt træt af en af de ting der godt nok hører med når man bliver "en voksen mand" hehe (er 18) jeg er nemli begyndt at få lidt for meget hår på brystet, sys ik selv det er særligt pænt, og jeg synes lidt det egentligt "ødelægger" formen lidt....men ved ik hvad jeg ska gøre?

For barberer man det af med en skraber kommer det jo nærmest hurtigere og kraftigere igen end før...så tænkte om ik nogen herinde ku komme med et par gode råd, hvad gør i konkurence BBére og fitness folk herinde eksempelvis?

Hvad gør modellerne i bladene?

Håer i kan hjælpe mig, kan umuligt være den eneste der har dette problem...hehe

vil jo gerne kunne vise formen frem hertil sommer;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hey!

Må indrømme at jeg føler mig lidt "underlig" ved at skrive og spørge her...men ja, der vel os andre som har det samme problemer..!

Men altså ja, jeg er lidt træt af en af de ting der godt nok hører med når man bliver "en voksen mand" hehe (er 18) jeg er nemli begyndt at få lidt for meget hår på brystet, sys ik selv det er særligt pænt, og jeg synes lidt det egentligt "ødelægger" formen lidt....men ved ik hvad jeg ska gøre?

For barberer man det af med en skraber kommer det jo nærmest hurtigere og kraftigere igen end før...så tænkte om ik nogen herinde ku komme med et par gode råd, hvad gør i konkurence BBére og fitness folk herinde eksempelvis?

Hvad gør modellerne i bladene?

Håer i kan hjælpe mig, kan umuligt være den eneste der har dette problem...hehe

vil jo gerne kunne vise formen frem hertil sommer;)

Når måtten er fuldt udvokset bliver det lidt pænere end hvis man bare har en bette rævehale midt på kassen, så giv det lidt tid inden du bestemmer dig for at blive veet-kinda-guy.

Har du prøvet at trimme det lidt, så det ikke ligner pubes-hår, istedet for at rage det helt af?

edit: Du kan sgu' da ikke hedde Eduardo og være imod kropsbehåring man :tongue:

Edited by Krumborg
Link to comment
Share on other sites

Altså hvis du vil have en permanent løsning er, det en tur på en "hår-klinik" de fjerner hårene med Laser. Men det koster altså en del gysser.

Som en anden også skrev, så er du "kun" 18år, hvis du vælger overstående drastiske løsning skal du nok lige vente til ALT er udvokset :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Min måtte på patkassen er eksploderet ekstra efter jeg blev 23 - så vent med at give den gas med laser.

Du kan altid trimme det - som Krumme foreslår.

Jeg prøvede sgu engang at waxe mit - det resulterede i røde prikker ved hvert eneste hår = rødspætte over hele patkassen og en helvedes kløe, da alle hårene voksede ud igen :laugh: :laugh:

(Den ekstra lille detalje, der gjorde fik det til at gå fra nee'eern til HERRE Neee'eern, var at jeg gik på fysioterapi studiet, hvor man ofte kun render rundt i undertøj :laugh::tongue: )

Så hvis du stadig gerne vil ligne en lille dreng, istedet for et ri'ti mandfolk, så kan du da sagtens trimme eller Veet'e!

- Eller også kan du gå i den anden grøft og føre dig frem overfor dine kammerater ved at barbere et slips, et omvendt kors eller lign. i din måtte, næste gang i tager på stranden - det giver MAXXX streetcredit!!! :devil:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Eller også kan du gå i den anden grøft og føre dig frem overfor dine kammerater ved at barbere et slips, et omvendt kors eller lign. i din måtte, næste gang i tager på stranden - det giver MAXXX streetcredit!!! :devil:

Hvilket du selvfølgelig ved aaalt om :superman:

Link to comment
Share on other sites

Væk med det, det ser gyseligt ud, og jeg har endnu ikke mødt en tøs der syntes det var lækkert, desuden lever vi jo ikke i 70´erne længere (Burt reynolds & Chuck norris) :laugh:

så se du bare at få det af i en fart :superman:

Link to comment
Share on other sites

Få du bare gang i shaveren...

Der gror selvfølgelig ikke mos på en ordentlig patkasse, så bare af med det. Skulle du imod hensigten komme til at ligne en lille baby, så har du stadig chancen på Envy, så helt galt kan det ikke gå...

KONG bænkpres har TALT!! :bowdown:

Link to comment
Share on other sites

Hvilket du selvfølgelig ved aaalt om :superman:

En af mine kammerater, som spiller i hvad de selv kalder "Et kristent punkband" med det fantastiske navn "Flaming sword of Gabriel" - og det holdte MAXXX da han flåede trøjen af under deres slamming jump around hit "Omvendt, Omvendt Kors" og han under skjorten skjulte en måtte så tung at selv Chuck Norris måtte blegne. I måtten var der føromtalte omvendte kors barberet tværs over brystet/maven - se DET gav probs blandt publikum!!! :king:

Kaufen har som så mange andre prøvet det og fået røde knopper, men det problem kan man som regel peele sig ud af. Køb en 40kr's peeling-creme i matas og giv brystkassen en omgang i dagene efter, så slipper du for knopperne.

AAAhhh, that's the secret Scotty :wink: - den skulle næsten stå på wox pakkerne, for DAMN en kløe!!! :4ranting:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Hår på brystet er nice nok. Men de der lange sorte hår på ryggen er tilgængæld ad ad!!

Men hvis de skal være usynlige sommeren over, er det mest effektive så ikke at drikke 10 øl og så få en til at plukke dem ud med en pincet?

Link to comment
Share on other sites

Hår på brystet er nice nok. Men de der lange sorte hår på ryggen er tilgængæld ad ad!!

Men hvis de skal være usynlige sommeren over, er det mest effektive så ikke at drikke 10 øl og så få en til at plukke dem ud med en pincet?

Bare for at stille min nysgerrighed... Hvem er du så fortrolig med, at du regner med at han/hun vil pille hårene på ryggen af dig af med en pincet? Jeg kan ihf ikke lige nævne nogen selv... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hår på brystet er nice nok. Men de der lange sorte hår på ryggen er tilgængæld ad ad!!

Men hvis de skal være usynlige sommeren over, er det mest effektive så ikke at drikke 10 øl og så få en til at plukke dem ud med en pincet?

Så bliver tålmodigheden da sat lidt på prøve :crazy:

/Olsen

Link to comment
Share on other sites

Når måtten er fuldt udvokset bliver det lidt pænere end hvis man bare har en bette rævehale midt på kassen, så giv det lidt tid inden du bestemmer dig for at blive veet-kinda-guy.

Har du prøvet at trimme det lidt, så det ikke ligner pubes-hår, istedet for at rage det helt af?

edit: Du kan sgu' da ikke hedde Eduardo og være imod kropsbehåring man :tongue:

Hm nej, har ik prøvet det, sku jeg måske...det heller ik så meget det på brystet, mere det lidt længere nede på maven, omkring navlen det også lidt, og det er sq ik så fedt!!

Altså nu vil jeg lige slå fast, det er jo ikke fordi der ligefrem er en hel tæt skov, hehe, rolig nu, bar li sådan så det begynder at blive lidt mere seriøst end den der teenage rævehale ;) hehe

Haha, nej, det er selvfølgeligt rigtigt nok med navnet, man er vel lidt latino;)

Link to comment
Share on other sites

Altså hvis du vil have en permanent løsning er, det en tur på en "hår-klinik" de fjerner hårene med Laser. Men det koster altså en del gysser.

Som en anden også skrev, så er du "kun" 18år, hvis du vælger overstående drastiske løsning skal du nok lige vente til ALT er udvokset :bigsmile:

Arh, det var måske os lidt drastisk med lasserbehandling sys jeg...hehe

Link to comment
Share on other sites

Min måtte på patkassen er eksploderet ekstra efter jeg blev 23 - så vent med at give den gas med laser.

Du kan altid trimme det - som Krumme foreslår.

Jeg prøvede sgu engang at waxe mit - det resulterede i røde prikker ved hvert eneste hår = rødspætte over hele patkassen og en helvedes kløe, da alle hårene voksede ud igen :laugh: :laugh:

(Den ekstra lille detalje, der gjorde fik det til at gå fra nee'eern til HERRE Neee'eern, var at jeg gik på fysioterapi studiet, hvor man ofte kun render rundt i undertøj :laugh::tongue: )

Så hvis du stadig gerne vil ligne en lille dreng, istedet for et ri'ti mandfolk, så kan du da sagtens trimme eller Veet'e!

- Eller også kan du gå i den anden grøft og føre dig frem overfor dine kammerater ved at barbere et slips, et omvendt kors eller lign. i din måtte, næste gang i tager på stranden - det giver MAXXX streetcredit!!! :devil:

tror os det er li i overkanten med det der lasserbehandling, hehe...

haha, sjov historie;) lyder lidt trist ja, heh.

Tjaeh, måske, men sys nu bar drengene driller når vi kommer ind på emnet, men de er sq da nok bar jaloux fordi de ik selv har noget :) haha

Link to comment
Share on other sites

Der er flere måder at fjerne hårene på og det er en myte at der kommer mere eller de bliver mere kraftige af at blive barberet.

Du kan vælge at skrabe dem af med en shaver, men 2 dage efter har du stubbe der kradser din ladys bløde hud. Det samme gælder hvis du fjerner dem med Veet eller anden hårfjerningscreme - de skriver godt nok at man får afrundede og bløde stubbe, men det er bull.

Som Kauf siger, så vent med laser. For det første får du med sikkerhed (ah næsten da :tongue: ) flere hår end du har nu og det er en seriøst pebret omgang - 10K kommer du nok til at smide.

Som Slikpigen siger, så kan man også vokse dem hvor alle hår bliver hevet op med rode - hvilket giver noget længere tid før de dukker op igen. Kaufen har som så mange andre prøvet det og fået røde knopper, men det problem kan man som regel peele sig ud af. Køb en 40kr's peeling-creme i matas og giv brystkassen en omgang i dagene efter, så slipper du for knopperne.

Jeg fjerner som regel hårene på min brystkasse med 1-2 måneders mellemrum alt efter årstid og bruger altid Veet.

det var os det jeg tænkte, sys det ville blive for besværligt med en shaver, da det hurtigt kommer de små stubbe..som tidligere nævnt, så er jeg ik li på den der med lasseren, lidt for voldsomt til mig tak! peeling-creme, hvad er det?

1-2 måneders mellemrum, bar ved at bruge veet? holder det godt nok så længe?

Link to comment
Share on other sites

Væk med det, det ser gyseligt ud, og jeg har endnu ikke mødt en tøs der syntes det var lækkert, desuden lever vi jo ikke i 70´erne længere (Burt reynolds & Chuck norris) :laugh:

så se du bare at få det af i en fart :superman:

...så har du vist ikke mødt ret mange... tøser altså! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share