Fedling forsøger formforbedring


stinger
 Share

Recommended Posts

Første baskettræning i går.

4 mod 4 på hel bane. Det gik ok, bortset fra at jeg skulle passe meget på min venstre hånd især i forsvaret. i dag er det desværre underligt nok ikke hånden der brokker men mit dårlige knæ :-( håber dog det er hurtigt overstået, men i dag har jeg lidt svært ved at gå/bøje benet benet. det er heldigvis før set at det bare skal ha et par dages pause.

Nu må vi se

Link to comment
Share on other sites

der har ikke været tid til noget fysisk siden i søndags, men i dag var det så basket 5-5

Der blev løbet og svedt i 1 1/2 time. Kønt var det ikke (folk er rustne efter sommerferie) men lidt motion gav det og som altid rart at røre en bold

Link to comment
Share on other sites

løbetur mandag og tirsdag.

Knap 4 km mandag og små 5 tirsdag.

Har forresten fået svar på røntgen og der er intet brækket. Så åbenbart "bare" ledbånd der skaber sig og kan vist ikke gøre andet end at forsøge at behandle det skånsomt og håbe det går i sig selv med tiden

Link to comment
Share on other sites

i går, onsdag stod den som vanligt på baskettræning, men det var en af den slags hvor man skulle være blevet hjemme. 8 spillere, 2 blev skadet efter kort tid, og det endte derfor med 3-3 på halvbane :-( tam omgang. Det går lidt fremad med hånden, men der er et stykke vej endnu.

Dagens gode nyhed er at jeg har fundet frem til en babyjogger på DBA, så når det halve års barsel startet på næste fredag så er det forhåbentlig startskuddet til en masse løbeture med medfølgende vægttab. Vi får se.

Link to comment
Share on other sites

Løb 5 km i går i bakker i slagelse. Var meget træt pga forkølet knægt der havde svært ved at sove. resultat det tog næsten 27 minutter. I dag stod den på en cooper test med eleverne. Klarede kun skuffende 2700 m men det betyder jo bare at der er fremgangspotentiale. Håber på 3 km når vi skal løbe den igen tyil foråret, men det sker selvfølgelig kun, hvis det lykkes at komme ned i vægt.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag en god omgang 5 mod 5 og i dag 4 km lunt, babyjoggerens jomfrutur, og derefter første forsøg på interval inspireret af forsiden. hvilket i dette tilfælde betød 1000 m, 800 m, 600 m, 400 m, 200 m med 1 1/2-2 min gang imellem hver. Selve løbet tog 13.02. Faktisk en fin måde at træne interval.

Link to comment
Share on other sites

Skal i spille weekendens turnering? Det går jeg næsten ud fra...

Ja det skal vi, selvom det desværre bliver i en noget amputeret udgave. men på den anden side så er turneringen vist også noget amputeret i år, så mon ikke det går. kan næsten forstå at I overlevede som klub alligevel siden jeg hører at et par PIIBBK-spillere er rykket ind til jer og kan se i programmet at stiller op til turneringen.

Link to comment
Share on other sites

Fik løbet lidt interval i dag.

1 km som opvarmning, 1,4 k som nedvarmning og 3 km interval udfra samme devise som sidst. Altså 1000-800-600-400-200 med 2 min pause imellem intervallerne. Løb reelt set i 12.07 og det svarer jo faktisk til mit drømmeresultat på en coopertest. Nu mangler jeg bare at fjerne de 8 min pause uden at miste fart bigsmile.gif hmmmcrazy.gif

Link to comment
Share on other sites

Ja det skal vi, selvom det desværre bliver i en noget amputeret udgave. men på den anden side så er turneringen vist også noget amputeret i år, så mon ikke det går. kan næsten forstå at I overlevede som klub alligevel siden jeg hører at et par PIIBBK-spillere er rykket ind til jer og kan se i programmet at stiller op til turneringen.

Jeg ved ikke helt om man kan sige vi 'overlevede' endnu. Vi har stadig problemer med vores administration der nægter at indkøbe spilletøj til os selvom det er over 1 år siden de lovede at få det bragt i orden.

Vi har fået en enkelt PIIBBK-spiller, jeg ved ikke hvad resten laver, men det kan være at de prøver lykken i andre kluuber.

Med hensyn til jeres amputerede hold så skal det nok gå, der er jo en del lavere rangerende hold + et par U18 hold. Jeg kunne dog se at vi skal spille mod Comets, det bliver nok noget af en mundfuld for os.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke helt om man kan sige vi 'overlevede' endnu. Vi har stadig problemer med vores administration der nægter at indkøbe spilletøj til os selvom det er over 1 år siden de lovede at få det bragt i orden.

Vi har fået en enkelt PIIBBK-spiller, jeg ved ikke hvad resten laver, men det kan være at de prøver lykken i andre kluuber.

Med hensyn til jeres amputerede hold så skal det nok gå, der er jo en del lavere rangerende hold + et par U18 hold. Jeg kunne dog se at vi skal spille mod Comets, det bliver nok noget af en mundfuld for os.

Ja det er sq en tam turnering i år, men personligt havde jeg på grund af turneringsformen håbet på at undgå jer og comets, som må forventes at være de klart bedste, så vi ku have sluppet for at spille kvartfinale.

Vi er nok kun 5 fredag, hvoraf de to normalt ikke får synderlig meget spilletid så det bliver nok ikke nogen fornøjelse, i hvertfald ikke hvis I stiller med noget nær fuldt hold. Men på den anden side er det jo nok også de to eneste kampe, der kommer til at give mening i forhold til at blive klar til sæsonen og så bliver vi vist heldigvis forstærket med et par spillere til evt semi osv.

Hvad Comets angår skal I ikke være vanvittig bange. De har mistet deres inside spillere fra sidste år, så skal nu leve højt på deres kaner og deres tempo, som nok trods alt er for højt til både jer og os. Jeg tror dog godt vi ku drille dem kva vores størrelse og rutine hvis vi for en gangs skyld kunne have stillet fuldt, men sådan er betingelserne med gamle mænd med mange andre forpligtelser.

Er det forresten Mathieu (franskmanden) I har fået, for hvis han kan holde sig skadesfri er han da en god forstærkning i 3. div.

men god fornøjelse, kan være vi ses

Link to comment
Share on other sites

Ja det er sq en tam turnering i år, men personligt havde jeg på grund af turneringsformen håbet på at undgå jer og comets, som må forventes at være de klart bedste, så vi ku have sluppet for at spille kvartfinale.

Vi er nok kun 5 fredag, hvoraf de to normalt ikke får synderlig meget spilletid så det bliver nok ikke nogen fornøjelse, i hvertfald ikke hvis I stiller med noget nær fuldt hold. Men på den anden side er det jo nok også de to eneste kampe, der kommer til at give mening i forhold til at blive klar til sæsonen og så bliver vi vist heldigvis forstærket med et par spillere til evt semi osv.

Hvad Comets angår skal I ikke være vanvittig bange. De har mistet deres inside spillere fra sidste år, så skal nu leve højt på deres kaner og deres tempo, som nok trods alt er for højt til både jer og os. Jeg tror dog godt vi ku drille dem kva vores størrelse og rutine hvis vi for en gangs skyld kunne have stillet fuldt, men sådan er betingelserne med gamle mænd med mange andre forpligtelser.

Er det forresten Mathieu (franskmanden) I har fået, for hvis han kan holde sig skadesfri er han da en god forstærkning i 3. div.

men god fornøjelse, kan være vi ses

Hey du, tak for kamp.

Jeg kan se på resultaterne at Comets vandt med 5 point over Solrød U21. Nu ved jeg personligt ikke meget om jeres U21 hold, men jeg havde nok forventet et blowout til comets?

Som du nok så, var Mathieu den spiller fra PIIBK jeg snakkede om. Vi var ikke i stærkeste opstilling, men havde dog vores grundstamme af spillere fra 1-7ish og så et par spillere som nok ikke kommer til at spille nogle minutter når turneringen starter.

Faktisk er det netop tempoet fra comets jeg var bange for og ikke så meget deres inside spillere (som jeg ikke kender noget til). Jeg er bare i så latterligt dårlig form at jeg ikke har lyst til at blive løbet over ende af et 1. div hold!

Link to comment
Share on other sites

tak for kampen.

Jose er også fra PIIBBK.

Anyway så forlyder det at Comets kun er en ca 6 spillere, da resten af truppen (bortset fra 2 skader)faktisk er deres U-21 hold. Reelt set er det en Meget tyndt besat turnering. Uden at det skal være en undskyldning, men nærmere en forklaring så manglede vi i hvert fald 5 fra vores første otte spillere og deriblandt vores 3 guards tongue.gif Men god fornøjelse med resten af turneringen. tror sku egentlig bare vi arrangerer træningskampe næste år for med vores fremmøde og turneringens kvalitet, så er det blevet lidt af en farce.

Link to comment
Share on other sites

tak for kampen.

Jose er også fra PIIBBK.

Anyway så forlyder det at Comets kun er en ca 6 spillere, da resten af truppen (bortset fra 2 skader)faktisk er deres U-21 hold. Reelt set er det en Meget tyndt besat turnering. Uden at det skal være en undskyldning, men nærmere en forklaring så manglede vi i hvert fald 5 fra vores første otte spillere og deriblandt vores 3 guards tongue.gif Men god fornøjelse med resten af turneringen. tror sku egentlig bare vi arrangerer træningskampe næste år for med vores fremmøde og turneringens kvalitet, så er det blevet lidt af en farce.

Bare rolig, vi er mere end klar over at i har meget mere at byde på end hvad vi så i går. Jeg går heller ikke ud fra at Rune normalt spiller på jeres hold? Kampen i går var faktisk en jeg frygtede utroligt meget da jeg tænker at vi har meget gode chancer mod U18, mens jeg regnede med at blive savet midt over af Comets. Så tænkte jeg at nu skulle jeg ind og bokse med nogle store, tunge, rutinerede herrer fra OSB og det følte jeg mig sku ikke klar til her i årets første kamp.

Med hensyn til Jose, så er det ikke meningen at han skal spille kampe i år. Men vi kunne ikke skrabe så mange spillere sammen selvom vi reelt set er 22 spillere på holdet og så kom han med. :nonono:

Link to comment
Share on other sites

træningsturnering med basketholdet i de her dage. Egentlig et tamt set-up med ikke voldsomt inspirerende modstandere og meget få spillere på mit hold der kunne møde op.

I går tabte vi til et hold fra 3 div (vi vandt selv 3. div sidste år) men i dag var straks lidt sjovere.

Vi slog først overraskende et meget tamt 1. divisionshold der manglede en del spillere i sudden death og i kamp 2 havde jeg personligt endelig en kamp, hvor jeg følte jeg gjorde en forskel og ramte både skud, lay up og fik løbet lidt.

I morgen skal vi forsøge at få revanche for fredagens nederlag, men det bliver nok halvsvært, da vi umiddelbart har svært ved bare at skrabe 5 spillere sammen. Vi må se

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share