Teh Art of Prospecting


Fru Erik
 Share

Recommended Posts

  • Replies 630
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

02042008

Jeg fik lige sneget en lillebitte smule ind:

Chins - OHG

30 fordelt på en del sæt.

Albert nakkede 55 kilo i squatten :devil:

2xkropsvægt coming up...

Ok det er næsten direkte pinligt, det er sgu ca. 10kg under mit maks. Hmm, shit hvor skal jeg squatte lidt mere!

Link to comment
Share on other sites

Tim fik pisset sit territorie af med 200 på nakken :superman: Ender med han owner styrkeløfterne...uden dragt

kæft det er lee... Den dreng stormer jo frem.. Hvor meget vejer han nu? Når han engang bliver "moden" som 85'er eller 94'er, så er der kradælme mange kilo i ham.....

Link to comment
Share on other sites

Incoqnito >> Tim er for ond, og har potentiale til at blive meget ondere. Jeg kunne sagtens se ham lave 150-175 som juniorløfter. Han har et stykke tid endnu i 77kilo-klassen, men er sikker på Anders vil have ham op i 85.

IMO er han en af de få i norden som har potentiale til at drive det rigtig langt. Her snakker vi om medalje til EM. Det er en kombination af at det internationale niveau falder i kraft af den omfattende kamp mod doping og at han bare er en fuldent sportsmand. Alt andet kommer i anden række. Damn! På et tidspunkt fik han med vilje en kæreste fordi hun boede tæt på træning gaygay.gif

Jeg tror og håber på at han kan blive dansk vægtløftnings Joachim B. Olsen. Samtidig ville det være en fantastisk inspirationskilde og et glimrende forbillede for alle andre i DVF - ikke mindst de drenge jeg træner :smile:

Jeg er til gengæld meget skeptisk ved at han bliver sendt på længerevarende træningslejre i Bulgarien. Tror det kan ødelægge ham mere end det kan styrke.

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Jeg teamede op med Tim og Michael til lidt formiddagstræning. Havde sovet 9 timer i streg med én enkelt tissepause, så var fresh og veludhvilet. Det sjældent set.

Bench

8@50

5@80

5x5@100

(AWESOME.....weakness!!!!!)

BB Incline Bench

5@70

12@50

11@50

(jeg er bare den værste slut til den øvelse, men gav udstyret skylden)

DB. Incline Bench (excentriske)

3x5@30

Dips

2x10@madameE

(gør sq stadig halvnas i sternum *buhu snøft*)

French Press

15@30

3x10@40

(intet pump på de sidste >> tidsspilde)

And then>>>> Videre til kommunekontoret og få ordnet pas. Jeg var chokeret. Stedet var proppet med yndige dåser mirsquad.gif

Link to comment
Share on other sites

04042008

Jeg ved ikke hvorfor, men besluttede mig for at lave lidt vl. Kæft' det fesent. Det er mindst et halvt år siden jeg sidst har lavet lidt, men det er ligesom at cykle. Det man har lært bliver siddende. Det bliver hverken dårligere eller bedre.

Råtræk f. blok

3@40

3@50

3@60

2@70

1@80

1@85

1@90

(failede et par gange på 95augentreher.gif Tror jeg vil køre det i ny og næ for sjov skyld)

Box Squat

2@100

2x10@130

2x8@140

2x6@150

2x4@160

2@170(exc.)

(god lang serie, med lidt for lange pauser. har virkelig forsømt hjulene de sidste par måneder, men det må høre op. NU!!!!!1)

SLDL

10@90 (PG - uden straps)

12@90 (WG)

6@130(exc)

(let over hele linien. selvfølgelig. prøver at eksperimentere lidt med kilo og rep-range da jeg ikke synes de tunge går nok i mine tiny hamstrings)

Stem

3x10@50

7x8@50

(teh weakness)

God runde i mellemgodt selskab. Michael maxede i træk og stød og det var ikke kønt.

DM Ungdom imorgen. Er ved at skide i bukserne af spænding :wub:

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

YOYOYO

Så oprendte dagen omsider. Det var stort...STORT siger jeg?!?!

Alle drengene skulle selvfølgelig squatte efter de havde løftet. Regardless their effort gaygay.gif

Albert var den første i ilden bestående af 37,whatever kilo mean muscle :devil:

Det blev til fem fine løft. Perfekt bundstilling, fornuftig teknik og god hurtighed. Nervøsiteten spillede ham et lille puds på første løft, men overall holdte han hovedet koldt og debutterede på fineste vis. Vi holdte vægten kunstigt lavt, da det mere eller mindre kun drejede sig om at vise en god figur. Det resulterede så i en bronze-medalje :smile: Den slags er jeg principielt ligeglad med da det blot er et spørgsmål om tid før han trumler dem alle ned coolcowboy.gif

18-25 = 43

Front squat

5x5@30

Pietro er klubbens nye ungdomsløfter, som idag blev matchet af Anders da jeg skulle coache Oskar. Førstnævnte sparkede røv med nogle elegante tekniske løft, nye rekorder over hele linien og stort overskud. Når han bliver kørt i stilling og får rettet nogle småtekniske detaljer bliver det rigtig godt.

57-72 = 129 (hvis jeg husker rigtigt eek5noes2.gif)

Back Squat

2x4@60, 2x2@80, 2@90, 2@100 (riiiimelig solidt da han kun vejer 55-56 kilo)

Oskar var ikke til at styre. Det var kraft-ede-me en fornøjelse af de store eek5r2.gif

Det blev til seks pissegode tekniske løft, hvor der samtidig var masser af power. God indstilling og dejligt at se at han "tør" løfte 100% igennem på hver og een.

Der var tæt konkurrence så citronen blev presset en smule. Det blev til 60 i træk og 76 i stød. Stor fremgang både teknisk og kilomæssigt. Awesome!

Back Squat

5x5@70

Der blev taget et hav af pics og alle løftene blev filmet. Vil gøre mit ypperste for at få det smidt ind i starten af næste uge, så mine læsere, oh kære læsere, da har noget at glæde sig over i denne kønsløse tilværelse som i visse stunder blot minder om et langt transportbånd med endestation i kødhakkeren...

Link to comment
Share on other sites

Grrrrrr, awesome dude :wolverine2:

Fandme godt gået af dine knægte :devil:

Tak, for helvede!! Jeg er også meget stolt :blush:

Jeg nåede lige at fyre lidt træning af med Arthur (den tredje bror - Teh TRINITY - på 8 år og 28 sølle kilo) som tog 5 pull-ups uden nogen som helst hjælp :devil::devil: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ja, tillykke med knægtene. De gjorde det flot og fedt at se lidt vildskab fra Oskar på podiet. :devil:

Ja, der er kommet lidt mere temperament efter test-fabrikken er begyndt at producere.

Tillykke med drengene, godt at høre også at de kunne holde hovedet koldt i konkurrence-situation, for det er jo ikke liiiige nemt. :smile:

Thanx! Albert var nu tydeligt nervøs og kiksede også sit første træk. Det gjorde Oskar også til sit første stævne. Ligger til familien highfive.gif

Der var virkelig run på med drengene, men begyndte på egen træning da de skulle squatte. De er virkelig begyndt at blive ondt konditioneret. De kører rundt regnet en sheiko til hvert træninspas og har meget sjældent DOMS. Der blev også knækket et par squat pr's idag. Oskar 2x2 på 80 i front squat og Albert(e) 2 på 50 i back squat.

Chins - OHG

4x4@fruen

6x3@fruen

Rack-pulls

2x15@200

12@180(pinky grip)

20@180(pinky grip)

(joinede Armada_I her da jeg ikke gad køre dødløft og slet ikke gad gøre stang og skiver klar. normalt er det en lidt fesen øvelse, men den brænde sq godt i erectoren ikke desto mindre. gad heller ikke sætte ekstra vægt på så kørte lidt highrep)

Mahine Rows

12@70

12@80

10@90

6@100

Dumbell Rows

2x12@35

6@48

2x12@35

(kunne tage 6 med højre hånd på 48 og kun én med venstre *tihi*BABOOSH3.gif)

Elevated Crunch

3x15

Så havde jeg været i Hulen i rundt regnet fire timer. Godt jeg ikke har et liv jeg spilder. Fik kæwet en del, men den kunne også godt tabe sig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg måtte lige indhente de forsømte træner i weekenden.

Hookede om med Lotte i Shitness.dk til lidt C2. Jeg vil lige minde mine læsere om at jeg ikke blot følger den intetsigende mol-masse men har nakket C2 før der gik inflation i den.

Concept 2

500 meter

400 meter

300 meter

200 meter

100 meter

(gad ikke notere tiderne, men holdte et godt tempo. selskabet var forrygende, og det var en god start på dagen :cheer: )

Privattime - WT

En medium omgang. Chi-sao kørte rigtig godt til sidst og fik nogle gode input vedr. tansaus position. Ellers stod den på lidt lat sao med aktivt fodarbejde og en masse pak-stød. Enkelt men godt haybunny.gif.

1,5 times WT

Fesen omgang. Si-hing Daniel plejer at fyre nogle fede træninger af, men brød mig ikke helt om øvelsesvalget. Værst var at holdet, idag, var tyndt besat og de to andre var first-timers. Vi sluttede af med 15-20 minutters chi-sao hvor den gode Daniel kom med glimrende corrections. Det trak en del op.

Hjem, fyre i kranen og snuppe en morfar. Jeg vaskede dyne og hovedpuder forleden, men en eller anden bozo må have taget sidstnævnte ud af tumleren i utide, for de er lidt våde og lugter som grillet fasan eek5nono.gif

Og så ned i Hulen. Havde en aftale med Shanti som ikke kan squatte uden mit glimrende selskab. Forståeligt.

Chins - OHG

5x5@fruen

Chins - UHG

5x5@fruen

Box Squat

20@100

15@130

10@140

8@150

2x4@160

(det blev sq tungt & kedeligt til sidst)

SLDL - Snatch Grip

10@100

3x6@130

(meget lette, men gav den ikke for lidt i den excentriske fase så det brændte en smule coolugh.gif)

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Jeg måtte lige indhente de forsømte træner i weekenden.

Hookede om med Lotte i Shitness.dk til lidt C2. Jeg vil lige minde mine læsere om at jeg ikke blot følger den intetsigende mol-masse men har nakket C2 før der gik inflation i den.

Concept 2

500 meter

400 meter

300 meter

200 meter

100 meter

(gad ikke notere tiderne, men holdte et godt tempo. selskabet var forrygende, og det var en god start på dagen :cheer: )

Selv tak for selskab i ShitnessDK

cutiepie.jpg

Link to comment
Share on other sites

09042008

I godt selskab med Incoqnito på IFI.

Jeg kom mest for at snakke, men endte med at få en acceptabel træning ud af det. Min biceps-træning var fx lige til scrap-bogenawwnigga_alcky.gif. Vi fik snakket en masse om drengenes træning og diverse støtteøvelsers overførbarhed. Nice!

Bench

2x5@80

6x4@100

- God serie. Masser af snak, for lidt opspænd, for smalt fat og for lidt magnesium. Rigtig god serie! Der kom en dum høne over og spurgte hvor meget vi manglede. Jeg gav hende et passende svar.

Incl. Bench

3x12@60

(kørte betydeligt bedre end i skod-stativet i Hulen)

MP

5x8@50

(leeet)

Laterals

5x12@15

(lænede mig med vilje lidt forover, men Anders bed ikke på krogen stephanietanner.gif)

Curls

4x8@40

Preacher curls (EXCENTRISKE)

10@ævdnzkvlnd

Laber runde i glimrende selskab 4205.gif

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Fatter ikke at du ikke bare smider en af de justerbare bænke under et rack, istedet for at bruge det møgstativ?

Hvem er du n00b?

Esse>> du er godt nok en frækkert. jeg er nysgerrig efter hvad du gav soen af svar på henvendelse ved pat-pressen...? Inspiration kan man altid bruge.

Ellers flot fremgang i patten.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Fatter ikke at du ikke bare smider en af de justerbare bænke under et rack, istedet for at bruge det møgstativ?

rhumbqj4.jpg

Der er meget du ikke fatter.

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

Fatter ikke at du ikke bare smider en af de justerbare bænke under et rack, istedet for at bruge det møgstativ?

Jeg er bare for doven. Men den dag jeg ikke er det tager jeg det til efterretning.

Hvem er du n00b?

Esse>> du er godt nok en frækkert. jeg er nysgerrig efter hvad du gav soen af svar på henvendelse ved pat-pressen...? Inspiration kan man altid bruge.

Ellers flot fremgang i patten.

Tak for helvede! For fanden. Det lyder jo lamt når man skriver det. Ser du, det er måden man siger det på.

Grim-kvindelig-løbe-ål: Mangler i mange sæt der?

Fruen: JA!

Stilhed....

Fruen: Jeg mangler seks sæt. Måske otte.

Stilhed.

Fruen: (sarkastisk) Du kan køre imellem.

Så var den ged barberet gaygay.gif

Det var selvfølgelig ikke det svar hun havde forventet, men jeg er ligeglad. Derudover, afbrød hun en meget interessant aftale og det skal man ikke slippe ustraffet fra.

PS: Man skulle nok have været der. Og så var det jo ikke vildere. Det føles bare som en lille sejr hver gang man giver en dåse røg bigmamorufast.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share