Teh Art of Prospecting


Fru Erik
 Share

Recommended Posts

  • Replies 630
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

11042008

Vl-træningen byttet ud med lidt alternativ fysisk arbejde på IFI. Jeg havde en aftale med Musashi som ville stå for løjerne.

Derudover, havde jeg taget en navnefælle med fra Hulen. Rigtig fin fyr med et fornuftigt syn på træning udfra min optik. Han havde slået mig som en pædagogisk og sympatisk dude og havde derfor inviteret ham med :smile:

Oskar, Albert, Arthur og Pietro skulle igennem kværrnen. Havde håbet på jeg selv kunne lave lidt, men der var simpelthen ikke tid. Det blev til to forskellige baner hvor der blev givet max gas. Den første var en smule mere spurt/plyometrisk anlagt for at trække tænder ud. Det virkede på alle undtagen Arthur. Efter den første bane blev de delt op i par, som enten blev kørt igennem nogle fede øvelser med gymnastic-rings af Musse eller kunne boltre sig på klatrevæggen eek5r2.gif

Anden bane blev gjort klar. Den var lidt mere alternativ, men holdte hele vejen igennem. Alt i alt en times ret intensiv træning, og de var da også tydeligt trætte da de skulle ned og køre squat. Arthur er lidt for lille så han fik lov til at sidde på den flade og supersætte det med MP på en 10 kilos stang :devil:

Pietro har lidt probs med knæene og fik lov til at stå over. Så flink er jeg eek5xt.gif

Albert kørte serien: 20/8, 30/5, 35/4, 40/2, 45/1, 50/1.

Oskar: 50/8, 70/5, 80/3, 80/2, 90/1, 95/1.

De var meget trætte og det var mest for opdragelsens skyld de blev sat til at squatte. Lav volumen og høj intensitet.

YEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!! Det var smadder hyggeligt. Dejligt selskab og helt igennem fedt at Musse gad tage sig tid til det. Thanx dude :wub:

Og nu dagens højdepunkt. Min gennemtænkte plan var at at drikke mig completely shit-faced og urinere på forbipasserende mennesker som en forvildet hund. And so I did. Bortset fra det ikke var mennesker, men hippier. Jeg tog nemlig til uni-fest.

Kom hjem klokken 5 nul dut imorges. Det var fandens hyggeligt. Sprøde dåser og lange, slanke fyre i stramt tøj. Det er næsten hips som haps hvem man knalder.

Nattens sublime historie eek5spin.gif

Jeg står i køen ved indgangen med min såkaldte ven. Da jeg kommer ind ad døren ser jeg denne lille, underernærede ghey med stramtsiddende tøj og for kort tee. Han er åbenbart "guide" og fortæller folk hvor i bygningen festen finder sted. Da flokken er blevet tilstrækkeligt informeret nikker en af dem og spørger tørt:"Kan jeg lige få den på hetro"? Det var sjovt.

En anden besynderlig oplevelse var sidst på natten. Jeg havde lige været på potten og var på vej for at sætte mig i en sofa da en pige spørger om jeg har ild. Hun står med en ven og en veninde. Jeg stikker hende ilden, men lige pludselig træder vennen - som vel at mærke var en lam punker med gigantisk hanekam, korte lyse jeans, militærstøvler og læderjakke (a bit of teh nazi lookeek5noes2.gif) - frem, kigger mig meget alvorligt i øjnene, og siger at jeg er grim og mit tøj ligner lort. Jeg fortæller ham at jeg finder det dybt parakdoksalt at han i sin tilstand kan kalde andre det. Herefter, udbryder han:"Jamen, det er da en kompliment"!??! What a fucking FREAK!!!!1111 Han skulle fandme proppes i en kreaturvogn til Treblinka.

12042008

Jeg skulle have været til træning og holde et øje med Tim, men sov FULDSTÆNDIGT fra alarmen. Hvad sker der?! Hørte ikke en skid og vågnede tre timer for sent.

Fik selv sneget mig ned i Hulen for at holde korpus ved lige.

Deadlift - 7,5 cm ghey-blokke

2@100

1@140

3x4@180

8@180

(Det var så nederen. jeg har forsømt den en smule og efter en uge blir mine wanker-hænder silkebløde som en babyrøv. mellem tredje og fjerde sæt sad jeg i hjørnet og græd)

Machine Rows

2x10@90

8@90

(sad godt)

DB. Rows

3x12@40

(ditto)

Rack-Deads

10@180

8@180

7@180

(manglede nogle ordentlige stropper)

Lille fin træning i nederen selskab. Mine hang-overs slog mig nær ihjel på vej hjem.

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Hvor er det fedt, at du får banket knægtene igennem forhindringsbanerne - de har helt sikkert godt af alsidig træning!!!

Og hvad sker der lige, for at Oskar tog 95 kg i skvat???? :blink: Det er godt nok længe siden jeg har været i hulen, kan jeg se på det hele...

Hvad er hans max?

LOL @ unifesten - nazifyren lagde vist an på dig på sin meget specielle måde :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvor er det fedt, at du får banket knægtene igennem forhindringsbanerne - de har helt sikkert godt af alsidig træning!!!

Og hvad sker der lige, for at Oskar tog 95 kg i skvat???? :blink: Det er godt nok længe siden jeg har været i hulen, kan jeg se på det hele...

Hvad er hans max?

LOL @ unifesten - nazifyren lagde vist an på dig på sin meget specielle måde :laugh:

Thanx! Det er jeg også overbevist om :smile:

Han har taget 100, men efter 1½ times vl. 105 på en rigtig god dag vil jeg skyde til :superman:

Jeg tror nu ikke han var nazi. Bare en usikker emo-tosse med misvisende beklædning...

Tjekker du forbi IK mandag eller onsdag?

Link to comment
Share on other sites

Thanx! Det er jeg også overbevist om :smile:

Han har taget 100, men efter 1½ times vl. 105 på en rigtig god dag vil jeg skyde til :superman:

Jeg tror nu ikke han var nazi. Bare en usikker emo-tosse med misvisende beklædning...

Tjekker du forbi IK mandag eller onsdag?

Ja det kunne da faktisk være hyggeligt :smile:

Jeg tror højst sandsynligt, at det bliver onsdag, for jeg har fri torsdag, så kan med god samvittighed lave samme finte som i gode gamle dage og hænge ud i IK i et par timer :wub:

Det er vist også på tiden at køre noget dynamisk dødløft - og der er ikke noget bedre sted til det, end nede i jernhulen :devil:

Slæber sandsynligvis mr. Guarden med, så kan I lege med enhåndssnatches og whatever :laugh::wink:

Link to comment
Share on other sites

Ja det kunne da faktisk være hyggeligt :smile:

Jeg tror højst sandsynligt, at det bliver onsdag, for jeg har fri torsdag, så kan med god samvittighed lave samme finte som i gode gamle dage og hænge ud i IK i et par timer :wub:

Det er vist også på tiden at køre noget dynamisk dødløft - og der er ikke noget bedre sted til det, end nede i jernhulen :devil:

Slæber sandsynligvis mr. Guarden med, så kan I lege med enhåndssnatches og whatever :laugh::wink:

Dynamisk dødløft sutter behårede klunker, men i dit tilfælde er det nok en god ide.

Hvis du absolut slæber ham med må i fandme styre jeres hormoner...?!

Link to comment
Share on other sites

Dynamisk dødløft sutter behårede klunker, men i dit tilfælde er det nok en god ide.

Hvis du absolut slæber ham med må i fandme styre jeres hormoner...?!

Ja dynamisk DL er ikke det sjoveste i verden :dry: men alternativet er jo slet ikke at køre DL, så jeg håber jeg kan tilfredsstille min lyst bare nogenlunde på den måde...

Hehe, jeg lover ikke noget - jern, magnesium og Guarden i samme rum drive my hormones crazy. Testen bliver helt sikkert sygt høj hos os begge - men det kan da være det kan smitte lidt af på dig, så du kan løfte endnu tungere vægte :devil: (Bare Anti-Doping DK ikke ankommer uanmeldt :laugh:)

Link to comment
Share on other sites

Ja dynamisk DL er ikke det sjoveste i verden :dry: men alternativet er jo slet ikke at køre DL, så jeg håber jeg kan tilfredsstille min lyst bare nogenlunde på den måde...

Hehe, jeg lover ikke noget - jern, magnesium og Guarden i samme rum drive my hormones crazy. Testen bliver helt sikkert sygt høj hos os begge - men det kan da være det kan smitte lidt af på dig, så du kan løfte endnu tungere vægte :devil: (Bare Anti-Doping DK ikke ankommer uanmeldt :laugh:)

Hvis jeg bliver testet får jeg hundrede års karantæne med alt det selvlysende junk jeg har ladet såkaldte medicin-uddannede sprøjte i min gudsforladte krop for småpenge.

Link to comment
Share on other sites

Dynamisk dødløft sutter behårede klunker, men i dit tilfælde er det nok en god ide.

Hvis du absolut slæber ham med må i fandme styre jeres hormoner...?!

NOPE!

Ja dynamisk DL er ikke det sjoveste i verden :dry: men alternativet er jo slet ikke at køre DL, så jeg håber jeg kan tilfredsstille min lyst bare nogenlunde på den måde...

Hehe, jeg lover ikke noget - jern, magnesium og Guarden i samme rum drive my hormones crazy. Testen bliver helt sikkert sygt høj hos os begge - men det kan da være det kan smitte lidt af på dig, så du kan løfte endnu tungere vægte :devil: (Bare Anti-Doping DK ikke ankommer uanmeldt :laugh:)

:firebounce: :firebounce: :firebounce: :firebounce: :firebounce: :firebounce: :firebounce::devil:

Link to comment
Share on other sites

Guarden >>

ENOUGH OF THAT RELATIONSHIP BULLSHIT!

booom375.jpg

BOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!!

510672745_09f77c4c23.jpg

Fed træning med DBM som tydeligvis ser op til mig siden han per automatik kørte med på mit program. I don't blame him...

Jeg var helt overrasket over min egen fantastiske viljestyrke (læs: træning direkte efter en nattevagt).

Hele Østerbronx var proppet med spartanske løbebøsser- og ål. Lame!

Front squat

2@60

12@90

10@100

8@110

(fandme et solidt tryk i hjulene på trods af mine negro-sko og mangel på søvn)

Box squat

15@130

2x8@150

Bench

3@60

1@90

3x3@110

15@80

12@80

DB. Flyes

12@20

9@20

Fandme en nice træning i acceptabelt selskab...

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Havde brug for et let dag, så den lå lige til højrepoten at hoppe med på dit program...... Det var sgu godt jeg fik dig med forbi maratonløberne - du forsvandt jo helt i mængden af løbeål! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

DBM>> Luk kussen Mr. Hill Sprint...

Lige en lille blog entry. Den bedste arbejdsdag EVER!!! Ser i, kære læsere, jeg feder den altid max på mit (nat)arbejde. Stener, æder, ser film, læser etc. Jeg snakker ikke med andre end mig selv. Såfremt jeg er i humør til det. Da jeg så ankommer på jobbet her til aften er det en sprød ung høne som lukker mig ind, som tilsyneladende skulle på en såkaldt følgevagt, hvor hun lærer de mest basale moves og arbejdsgange. FUUUCKK hun var niced på trods af hendes tyrkiske rødder. Langt sort hår, flot fjæs, slank og grænsende til undervægtig, godt bagparti og jeg skal komme efter dig :wub:

Jeg fandt til min store skuffelse ud af at hun var gift på trods af hendes unge alder. Sygt - på den dårlige måde. Jeg mindede hende om hvor nederen og trivielt hendes tilværelse lød til være, hvilket hun kun kunne nikke genkendende til. Hun lukkede til gengæld i som en østers da jeg spurgte om hun kunne hooke mig op med hendes 18årige søster :w00t:

Hun er lige skredet, men X-Files Season III er også linet up crunkyellow512.png

Link to comment
Share on other sites

Johnny Bravo>> Alt kommer selvfølgelig efter en Rickroller...

14042008

Først en hektisk runde med drengene. Anders er til EM i Italien med -Chris- :wub: så jeg skulle holde styr på tropperne.

Højdepunktet var Oskars 5x5 på 70 i FSQ. Det begynder at ligne lidt :superman:

Bagefter var det direkte til Enghavevej med drengene til lidt træning med Sina herindefra. Hun er serious business til diverse håndstandvarianter eek5spin.gif Træningen bestod derfor af en masse af disse og slutteligt lidt grebstræning. Super inspirerende, fede faciliteter, gode opstartsøvelser og en masse gode tekniske input. Vi kommer helt sikkert til at implementere en masse af det allerede fra imorgen af :smile:

Drengene var helt vilde. VL er på mange måder et surt slid et langt stykke af vejen, så det er bare om at variere med alternative træningsmetoder med fornuftig overførbarhed som kan holde motiavationen i vejret.

Jeg fik selv nakket 40 pull-ups fordelt over flere sæt. Det blev til 10 i første 420naughty2.gif

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

14042008

En tur i en tom metro bød på 30 chins - uhg samt lidt hand stand push-ups i jordhulen + one-arm hand stand op ad væggen hsughno.gif

15042008

Føj for helvede det har været en lang dag og jeg har først fyraften om 11 timer dancingtr.gif

Startede tidligt ud på en militærforhindringsbane med Musashi. Det var koldt, vådt og pissehårdt. DBM havde snakket om at tage med, men konen gav ham ikke lov.

Min kondi er jo ikke noget at råbe hurra for, men synes det er en fed måde at arbejde med den. Der var en del teknik i mange af forhindringerne, men overall gik det fornuftigt. Til gengæld følte jeg mig som Gomer Pyle ved de to høøøje...

Slutteligt blev det lidt håndstandstræning + ca. 35 pull-ups af varieret greb.

Jeg overvejede at tage til WT. Det blev til en morfar i stedet.

Så blev det eftermiddag. Skulle coache Oskar og Pietro, men fik selv sneget en del ind. 20 minutters håndstandstræning. FUUUUC jeg har ondt i nakken nu...

Front Squat

2@60

2x10@90

2x8@100

2x6@110

(kørte smoooth...skulle have haft fire sæt mere, men det sløjfede jeg let og elegant)

SLDL - Snatch Grip

3x8@110

(meget let, men med masser af burn. excentriske og med et stop lige før bunden)

Curls

2x10@40

2x9@40

Nice lige at få lettet korpus lidt ekstra og smidt lidt kød på kroppen. Er løbet tør for pulver så skal have fat i noget ASAP!!! Forslag?

Oskar nakkede forresten 105 i squatten med en smule overskud :superman:

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

20 minutters håndstandstræning. FUUUUC jeg har ondt i nakken nu...

Nice lige at få lettet korpus lidt ekstra og smidt lidt kød på kroppen. Er løbet tør for pulver så skal have fat i noget ASAP!!! Forslag?

Oskar nakkede forresten 105 i squatten med en smule overskud :superman:

1) Hvordan får man ondt i nakken af håndstandstræning? Faldt du på hovedet eller hvad? :blink:

2) Du får lidt af mig i morgen og så bestiller fra min sponsor :tongue:

3) Damnit!! Der bliver bare længere og længere fra mig!

Link to comment
Share on other sites

1) Hvordan får man ondt i nakken af håndstandstræning? Faldt du på hovedet eller hvad? :blink:

2) Du får lidt af mig i morgen og så bestiller fra min sponsor :tongue:

3) Damnit!! Der bliver bare længere og længere fra mig!

1. I en af øvelserne skulle man stå på hovedet og hænderne dannende en trekant.

2. Jeg får ikke, jeg tager gaygay.gif

2. Har du nogensinde været i nærheden? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dejligt smadret i skroget idag og mega ondt i nakken, så snuppede en fortjent hviledag. Det afholdte mig selvfølgelig ikke fra at tage ned i Hulen og træne røvhullerne :smile:

En rigtig god teknisk træning på lette kilo for Alberts vedkommende mens Oskar havde en almen fysisk dag med masser af FSQ, squat og deadlift :superman:

Fuck me om Oskar ikke nakkede 95 i front squat :devil: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share