The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

Jeg var lige hurtigt forbi TG i dag, fordi jeg skulle låne printeren.

Tro mod mit løfte til mig selv om at lave GHR hver gang jeg er i TG. lavede jeg nemme 3x5. Derefter hjalp jeg Gulkaskets ven der vist hedder Louis med at få styr på GHR. Det var han pisse god til da han lige fik styr på bevægelsen. Han lavede en 5er med kontrolleret eccentrisk (2-3s) i sit første forsøg.

Bigboiiiiii reddede mit liv da jeg fik fanget mig selv i en sårbar position - thanks bro.

T-Pain var sød og flot, omend han nægtede at få store biceps. Jeg gav ham ellers en stensikker metode.

Nåh ja, jeg lavede også 3 21s med 11kg i concentration curls, noget der vakte jubel og glæde omkring mig. Åh ja!

Link to comment
Share on other sites

Ej ok en dejlig træning.

I dagens anledning havde jeg gråmeleret joggingtøj på og masser af grå t-shirts og noget. Jeg har nemlig fået mit Rocky DVD boxsæt. <3

Dejlig opvarmning sluttet af med noget medball kasteri. Helt lækker og varm var jeg.

Pres:

8x75kg

V-grip chins:

10xBW+17,5kg

Bænktryk:

4x112,5kg

Power curls, ligesom <3 Ricky Bruch <3:

2x

40

50

60

70

80

90

<3

Undervejs:

5x5xBW chins

3x8x8kg DB cuban press

Masser af band work

Afslutningsvis:

10x frem og tilbage med slæde og 25kg. Kun forlæns.

2x2/2 minutters mob.

Åh det var NICE som man siger.

Link to comment
Share on other sites

Åh den træning. Det er så dejligt.

Jeg startede dagen med at gå i Frederiksberg Centret, men det er ikke interessant. Hvad der derimod er meget interessant er at jeg i aften skal se Rocky 4. Det er altså 4. film i rækken af perler. I går så jeg nummer 3, i forgårs nummer 2 og dagen før nummer 1. Jeg har købt hele hexologien for 10 pund. Rocky er sej, og Rocky gør tæt på alt rigtigt i livet.

Af samme årsag havde jeg et Rocky/The Wrestler-inspireret outfit på i dag, og det gik rent ind hos mig selv. Jeg var meget imponeret over hvor godt det virkede - et faktum der syntes at gå hen over hovedet på de tilstedeværende i TG.

Nåh, det var træning ikk'?:

OHS:

3x3x40kg

Jump squat:

3x3x40kg

Squat:

5x105kg

DL:

3x187,5kg

Her sagde Karim at jeg skulle bruge benene lidt mere, hvortil jeg kækt svarede "det samme kan man jo passende sige om dit squat" HAHAHAHAHAHHAHAHA hvor var det sjovt.

DL er betydeligt hårdere når man ikke bare kraner den op, men jeg tror det er til det bedre.

GHR:

8xBW

8xBW+5kg

8xBW+10kg - ouch!

Jeg havde ændret lidt på indstillingen af maskinen i dag, hvilket gjorde dem markant hårdere. Jeg havde nemlig hævet holderen til fødderne. Bummelum.

Bulgarian splitz:

3x6x40kg

Jess hjalp mig lidt her med venlige tilråb.

Undervejs det evindelige bavl om volumen på min træning, noget der dog gik hurtigt i sig selv, da jeg skulle skifte t-shirt. Folk var fulde af imponade over hvor flot jeg egentlig går rundt og er. Jeg bebrejder dem ikke, idet jeg tit selv falder i staver over mit spejlbillede. Det er dejligt for de andre at de godt kan lide volumen. Det kan jeg sådan set også på nogle punkter, men jeg har ikke noget behov for at lave ekstra volumen bare for at gøre det. Træning gælder (for mig) i bund og grund om at lave så lidt som nødvendigt. Okay?

Jeg havde følgende beklædningsdele på under min træning: underbukser, shorts, joggingbunkser, knækogere, strømper, sko, langærmet t-shirt, t-shirt, hættetrøje, t-shirt udover hættetrøjen, skovmandsskjorte uden ærmer udover t-shirten, der var udover hættetrøjen. Under DL var jeg dog nødt til at tage joggingbukserne af, hvilket resulterede i akut influenza og træk. TRÆK!

Jeg glæder mig til at se Ivan Drago.

Link to comment
Share on other sites

Åh den træning. Det er så dejligt.

Jeg havde følgende beklædningsdele på under min træning: underbukser, shorts, joggingbunkser, knækogere, strømper, sko, langærmet t-shirt, t-shirt, hættetrøje, t-shirt udover hættetrøjen, skovmandsskjorte uden ærmer udover t-shirten, der var udover hættetrøjen. Under DL var jeg dog nødt til at tage joggingbukserne af, hvilket resulterede i akut influenza og træk. TRÆK!

Jeg glæder mig til at se Ivan Drago.

Godt din mor ikke så dig i det outfit, for hun vil straks påpege at du manglede langt hjemmestrikket halstørklæde (kan bruges som hjælper i dødløften, hvis du lige vikler det om stangen), rulamsluffer (forhindrer vabler i GHR træningen) og ørkenstøvler (bedste alternativ til ægte squat sko).

For egen regning vil jeg mene, du i den grad overser Rocky effekten ved at smide et pandebånd rundt om ørene.

Link to comment
Share on other sites

Min mor ville ikke påpege en skid, dertil ville hun være for svimmel. Min mor drikker nemlig ret voldsomme mængder rødvin.

Jeg ved ikke hvordan handsker skulle hjælpe i GHR, men det er trods alt tilnærmelsesvist Rocky-ish beklædning.

Med hensyn til pandebåndet tror jeg du forveksler Rocky med en anden Stallone-karakter. Rocky foretager størstedelen af sin træning i kolde områder (han er fra Philly), bortset fra naturligvis 3eren hvor han tager med Apollo til hans gym i Californien. Den ikoniske Rocky-hovedbeklædning må derfor siges at være en sort strikhue.

Han bruger desuden læderhandsker, som man kan se på billedet nedenfor - et af de klassiske billeder af denne stolte helt.

Bjergstøvlerne ville klart gå godt til Mickey Rourke i The Wrestler, men er igen noget, der slet ikke passer ind i Rocky-universet.

Rocky-Balboa-rocky-12062422-1024-768.jpg

Link to comment
Share on other sites

Træning med Trust, BROnas, Dagsformen, Rød Joker og Angel i en lukket Garage. Ren kærlighed.

Trust var pusher og havde RAGE med - det får man det dumt nok af. Specielt fastet. Jeg har glemt at fortælle jer at jeg er begyndt at faste en lille smule. Det fungerer helt fint for mig. Jeg har mere energi i løbet af dagen, og jeg kan æde mig bælgøjet om aftenen. Win. Vægten er konstant.

Pres:

5x5x62,5kg

V-grip Chins:

5x12

5x6 m. fat gripz

Som superset throughout

Bænk:

3x10x80kg

Nåh ja HEJ-HEJ shrug complex:

1A: shrugs med 60kg+56kg fra elastikker, pause i toppen: 8, 10, 8

1B: Trap bar shrugs 10x70kg, 8x110kg, 10x110kg

Vist nok. Lige i YOKE!

Uuuuha

Prowlerklamhed:

Kropsvægt+prowler, down and back første mand til 3 wins mod Trust og Dagsform.

Dagsform vandt første runde, jeg vandt anden, Dagsform tredje, hvor jeg døde halvvejs. Så stoppede vi og havde det klamt. Fuck hvor var det ubehageligt.

Derefter snakkede vi lidt om livet og guns. Det var dejligt.

Link to comment
Share on other sites

En dejlig træning i selskab med selveste Hr Kaufmann.
Træningen i sig selv var ikke det mest imponerende, men jeg fik da ordnet business.
Vi fik snakket lidt om intravaginal manipulation, og K overbeviste mig om at jeg skal have lidt behandling på røven.

Squat:
5x5x122,5kg

Chins:
5x5xBW

RDL:
3x5x120kg
Pause i bunden

BOR:
3x8x90kg
Uden pause i dagens anledning

BSS:
3x6x48kg - de to sidste sæt med KBs i front rack - det går lige i madkassen. <3

Lidt swings med 60eren, et sæt af 5 og et af 13 reps.

Link to comment
Share on other sites

Efter ganske få hundrede meter på min cykel på vejen mod TG, kunne jeg konstatere en krampe/lurende fiber i mit ene baglår. Hvor den kom fra har jeg ingen idé om, men jeg er da glad for at den stod på overkropsning i dag.

Masser af dejlig opvarmning, hvor jeg bl.a. fik lavet alt mit ekstraarbejde til øvre ryg. Det er ikke så dårligt endda.

Pres:

7x80kg

Dejligt sæt - 3 reps fra det bedste jeg har lavet, men også 10kg lettere.

Bænkpres:

5x72,5kg

Chins:

5x5xBW (ekstraarbejde - jeg går op til 6 rep sæt nu)

1x18xBW - to lavere end sidst, men det var også på en ren deloaddag.

Dips:

1x15 - lol, jeg gad ikke rigtig.

GHR:

3x5xBW - ekstraarbejde, dejligt. Det hjalp overraskende nok på mit baglår.

Lidt DB patpres med Søren fordi jeg havde lovet ham det. 2 sæt af 7-9 reps med sløv excentrisk. Tjah. Jeg er lort til at løfte håndvægte.

Hold nu op hvor var der meget flothed i TG i dag. Åhhh!

Link to comment
Share on other sites

Efter ganske få hundrede meter på min cykel på vejen mod TG, kunne jeg konstatere en krampe/lurende fiber i mit ene baglår. Hvor den kom fra har jeg ingen idé om, men jeg er da glad for at den stod på overkropsning i dag.

Masser af dejlig opvarmning, hvor jeg bl.a. fik lavet alt mit ekstraarbejde til øvre ryg. Det er ikke så dårligt endda.

Pres:

7x80kg

Dejligt sæt - 3 reps fra det bedste jeg har lavet, men også 10kg lettere.

Bænkpres:

5x72,5kg

Chins:

5x5xBW (ekstraarbejde - jeg går op til 6 rep sæt nu)

1x18xBW - to lavere end sidst, men det var også på en ren deloaddag.

Dips:

1x15 - lol, jeg gad ikke rigtig.

GHR:

3x5xBW - ekstraarbejde, dejligt. Det hjalp overraskende nok på mit baglår.

Lidt DB patpres med Søren fordi jeg havde lovet ham det. 2 sæt af 7-9 reps med sløv excentrisk. Tjah. Jeg er lort til at løfte håndvægte.

Hold nu op hvor var der meget flothed i TG i dag. Åhhh!

Når du skriver "Pres" er det så siddende barbell shoulder, eller hur?

Link to comment
Share on other sites

Thanks.

Jeg har aldrig syntes særlig godt om bænkpres, og har nok fokuseret min energi/tid på at presse i stedet. Jeg prioriterer det også over bænkpres i min programmering. :)

Well rent anvendeligt så er MP også en langt bedre øvelse. Jeg har egentlig også været ret glad for MP, omend jeg kun har haft en ugentlig MP dag indført. Men efterjeg har smidt bodymass er jeg blevet en whimp, så nu er det ikke sjovt mere (-;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share