The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts



Dagens:
Jeg har meget at skrive om i dag. Hvis dine knæ (eller andre led) knirker lidt en dag, kan du med fordel bruge Felden Gel. Efter ca. 20 minutter putter du varmecreme og neopren udenpå. Så får man svævende knæ. Det er dejligt.
Jeg har også fået nye wrist wraps af modellen DIABLO fra et sted i England. Det er et sejt navn, og de er grundlæggende helt anderledes end andre wraps. De er dejlige.
På vej til træning i dag fik jeg tanken "det her bliver en dårlig træning". I samme øjeblik jeg havde tænkt tanken til ende, tænkte jeg "hvis jeg kan overbevise mig selv om at en træning bliver dårlig, så kan jeg også overbevise mig om det modsatte". Som sagt så gjort.
Har jeg forresten nogensinde fortalt at det er meget sjældent at jeg spier før en træning? Langt størstedelen af mine træninger er fastede. Ikke halv- eller snydefastede, men 100% (vand)fastede. Faktisk kun 99%, for det sker at jeg drikke en cortado på jobbet. ÅH-ÅH!!

Her til morgen var jeg fuld af pep og fest og Metallica! <3

1A: Pres:
8x3x80kg
De var nemme.

1B: Squat:
8x3x120kg
De var også nemme

1C: Pendlay rows:
8x3x80kg
De var FOR nemme. Jeg havde dog et mindre misfire på 100kg sidst med en lille gris i nedre ryg til følge, hvorfor jeg var konservativ her (ikke at forveksle med den politiske ideologi beskrevet af Lakoff).

Så stod den på pump af bollemuskler som damer godt kan lide:

1A: Shrugs:
5, 3, 5 @ 280kg
Lidt vel kort pause inden andet sæt

1B: Ring dips:
3x10xBW

Jeg var et fucking dyr i morges. Savlende, råbende, dansende. Jeg elsker at have Garagen for mig selv. <3

Link to comment
Share on other sites

Zimon: jeg træner dem faktisk ca. en gang om ugen. True story.

La'Quisha: den har vist toppet.

Paideia: jeg har købt Diablo fra Strengthshop.co.uk på 60cm. Det dejlige ved dem er at det er to forskellige materialer, der er sat sammen. Det betyder at de inderst inde er blødere og mere fleksible og længere ude er hårdere og stivere. De sidder skide godt synes jeg, men jeg kan godt lide semi-stramme wraps.

Link to comment
Share on other sites

Forleden dag drømte jeg at jeg overvejede at købe 12kg flødeis (ja kg) for 42kr til Peter Olsen. PETER OLSEN!!!!

I dag til træning var alle meget fascinerede af mine flotte muskler. Jeg fortalte dem at hemmeligheden er 4ere. Jeg har for øvrigt hørt at deca+ribena er en god begynderkur - hvad siger I?

Tidligere i dag har jeg haft første møde med specialevejleder, der synes jeg er nice og min idé god. Optur. Min speciale bliver godt, jeg er ON på grind!
Lidt senere på dagen fik jeg en aftale i hus om en kontorplads hos et IT-firma der ligger fem minutter væk, hvor jeg skal sidde og skrive speciale. Det er jeg også meget glad for.

Træning i TG var dejlig og der var mange flotte mennesker.

1A:
Front squat:
6x4x110kg

1B:
RDL:
6x4x110kg
FS var meget nemmere end forventet og føltes faktisk rigtig gode. Stangen lå godt og havde ingen problemer med at holde albuerne oppe. RDL var standard-nemme, men er jo heller ikke en bevægelse der egner sig til at gå tungt. Kontrolleret eccentrisk og pop koncentrisk.

2A:
HG chins:
6x4xBW+24kg

2B:
Incline bænk:
6x4x107,5kg
Incline med BL-Fredz, der havde de korte arme på. Han skulle lige kloge sig og sige at jeg ikke havde varmet nok op, men han havde jo ligesom ikke tænkt på at man bruger skuldrene til at lægge stangen på i FS vel?
Chins var for lette tror jeg, men noget med at holde albuerne tæt og fyre den af. Sådan. <3

Så havde jeg ligesom fået ret store muskler og Troels blev ked af at han ikke var mig, derfor tog jeg hjem.
Nu skal jeg spise farsbrød og desværre ikke chokolademousse, da min søs ikke har nået at lave den.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal lige vende den med hende der sover til middag, så giver jeg lige lyd.

Min kæreste tager sig så godt af mig at det er blevet standarden hvorefter mine venners kærester måles. Det er ikke dårligt.

Trænede inden job i morges som jeg så ofte gør. Jeg kan nemlig godt lide at træne.

1A:

Pres:

10x1x90kg

De blev tunge undervejs, så skar den ved 10 sæt i stedet for 5. Stadig fin pressestyrke over mange sæt. <3

Sæt 11-15 var BTN pres: 5x5x40kg

1B:

Squat:

15x1x130kg

Det suser afsted med squat - god følelse og ingen problemer. Timing er blevet meget bedre.

1C:

Clean->FS:

7x1x85kg

Drillede mit håndled lidt, så stoppede.

1D:

Pendlay row:

15x1x85kg

De var ret nemme, så burde nok have lavet et par reps eller 3.

1E:

Fatbar reverse curls:

5x10x22,5kg

De sidste 5 sæt efter jeg gik over til BTN.

Derefter 4 timers undervisning, hvor jeg var god, dygtig og motiveret. Jeg fik også strukket lidt som en del af opvarmningen og lavet lidt forskellig BRO-variationer som afslutning. Stille og roligt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er blevet mere vanvittig på det seneste. Det er dejligt. Jeg har desuden fundet kilden til evig ungdom.

Selvom det gør lidt ondt på skuldrene, er jeg ret hurtigt blevet glad for ben foran igen. Primært fordi jeg kan gå lidt mere til den end i ben bagpå.

1A:
Ben:
10x2x130kg
Nemmmmmmmmmmmmmmmøh!
Det skal nok blive godt altså. Så længe jeg bare er fornuftigt. FORNUFTIG! Huhuhu!

1B:
Pendlay rows
10x2x100kg
Uden straps! UDEN STRAPS!

2A:
Pres:
5x4x75kg
Dette er vel nærmest ca. det samme som Juicens (der laver mange damer) far.

2B:
Ben foran:
4x4x115kg
6x115kg - kærlig tribute til Elizabeth, der netop havde lavet en 6er på 90kg i ben bagpå. Det er sgu meget godt for sådan en lille semiautonom snottøs. Guzzfar, kender du hende? Hun har en tatovering med en flot ræv, der ryger pibe. <3

PS: Thorhawk GOAT? Nigguh please!

Link to comment
Share on other sites

Han er jo ikke engang i nærheden. Slet slet ikke.

Bevares, han spiller på et uhørt højt niveau lige nu, men det er ikke engang over en sæson.... Og så er der lige det der med ringene.

Nowhere near (endnu). At hævde andet kan kun være grundet i glemsomhed, uvidenhed eller mangel på internetadgang. :-)

Link to comment
Share on other sites

Det er et godt argument, uden tvivl.

Det her citat beskriver det meget godt:

But to suggest that, after one championship at age 27, James has surpassed Jordan as the greatest player a renowned basketball authority has ever seen? It is both silly and predictable -- and unnecessary. Bryant enters his 17th season in a few months, and only by virtue of two brilliant acquisitions by Mitch Kupchak appears to have one more legitimate shot at a sixth title to equal Jordan. Seventeen years. A lot can, and will happen for (and to) LeBron if he plays that long. Let's just enjoy his talent and see how it plays out, shall we?

The irony here -- and I'm confident James would say this, point-blank, if asked -- is that a significant aspect of James reinventing himself had to do with letting go of the comparisons to Jordan that had burdened him since he was a teenager. He shoots fewer 3s and long 2s than he used to, isolates at the end of games less than he used to, and has learned to exploit his true gifts -- the size, speed and strength that allow him entry to the lane at virtually any time of his choosing.

In that realm -- athletically -- James is superior to virtually any player under 7-feet who has ever played. But when you needlessly resurrect the LeBron-Jordan narrative, you're opening a Pandora's Box that James only recently was successful in closing -- thus catapulting himself to his own unique brand of success.

With all due respect to Coach Boeheim and anyone else who thinks now would be a good time to resurrect an old, unnecessary argument, I urge restraint. Let's just leave it alone, for now.

Link to comment
Share on other sites

Fik lige et hul undervejs i mit travle liv og susede i Gymzen. Der forvirrede jeg mig selv og Anne med noget sludder om nøgler og skaber. Det slog mig at jeg ikke har brugt et skab i flere år.

Masser af hestekradt på benern, så folk spurgte til hvad det var for en dejlig duft. Ok!

1A: Squat: 8x3x130kg - sans ceinture. Fint fint. Jeg tror på gode ting i ben til næste stævne.
1B: Bænkpres: 8x3x110kg - overraskende nemme. Det er jo ikke vanvittige kilo eller noget, men set i lyset af at jeg ikke rigtig bænker konsistent mere...
1C: DB rows: 8x3x71kg - Ja! Kontrollerede og flotte.

Squat fra sternum:
1x190kg - det var for nemt
1x5x220kg - lavet som cluster med ~5-10s pause. Nemt.
Jeg kunne konstatere at jeg slet ikke synes 220 føles tungt på ryggen. Hvad der tidligere har været et issue for mig er det slet ikke mere. Det er ikke sikkert at det kan overføres til noget på platformen, men mon ikke?

Pampz:
5x8xHG pullups
5x10x40kg BTN pres
5x12x11kg DB curls
Så havde jeg et anstændigt pamp på mine gynz, med deraf følgende vanskelligheder i badet. Det er godt nok lang tid siden jeg sidst har prøvet det.
Next up: træning med Kaufbro! <3

Link to comment
Share on other sites

Jeg overtrænede med min ven Nikolaj i går. Det var noget så hyggeligt. Der blev kastet både sludder og vrøvl til højre, men også til venstre. Jeg tror måske han har et par gode citater - undertegnede var en one-liner maskine.

Træning startet med romkugler og Red Bull i skægget - SÅDAN!

FS ss med BS:
Op til måske
4-5x1x140kg

BS:
1x170kg - nem.
1x180kg - ikke nem, men overbevisende. Blev påvirket negativt af at skiverne røg lidt ud på ærmet da jeg unrackede fra det mærkelige rack, og det lige skulle fikses mens jeg stod med stangen naturligvis. Uden tung squat i månedsvis er der uden de store problemer til 190.

Log C&P(P):
En masse opvarmning med max uden at få den op, indtil den til sidst kom op. Fik skræmt livet af et par af de lokale undervejs, da jeg blev rimelig irriteret på mig selv og den lortevægt.

Lidt lunges med slæde - den tror jeg faktisk jeg vil til at bruge noget mere, dog med lavere vægt og fokus på lige at få den til at sidde.
4-6 baner med 80kg

Derefter MAD og balsam til sjælen.
Da jeg kom hjem vejede jeg 100,1kg og her til morgen var jeg nede i 97,8. Bang.

I dag har jeg bag boller med GLUTEN i. Jeg købte desværre ikke det specielle GLUTEN-mel med EKSTRA GLUTEN i, da det kostede det dobbelte af normal hvedemel. GLUTEN er temmelig eftertragtet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share