Hoosier's log


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Jarvig13>> Det skal jeg ikke kunne sige, da jeg ikke har trænet i andre S.A.T.S. centre. Men der er da en del, der træner med frie vægte - selvf. mest bænkpres og bicepscurl, men der er da også en del, der squatter, laver dips osv. ;) Og det kunne da være hyggeligt med endnu en MOL'boer deroppe. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har hørt det skulle være det mest "hardcore" af S.A.T.S-centrene

Tja, det eneste "hardcore" man kan sige i forhold til visse andre FF centre er at de i det mindste har et Squat-stativ, samt håndvægte op til 40kg.

En gang imellem træner jeg i FF Nørrebro (når jeg ikke gider slæbe mig op til Parken, bor ved Nørrebros Runddel), men de har intet squat stativ, og håndvægtene går kun til 30 kg. Selv for en lille spirrevip på 77 kg som mig er 30 kg altså for lidt til visse øvelser...

Men jeg synes også klart at Parken er bedst af FF centrene - igen, det siger måske ikke særligt meget :rolleyes: - til gengæld er pigerne klart sødere at se på :w00t::w00t::w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Men jeg synes også klart at Parken er bedst af FF centrene - igen, det siger måske ikke særligt meget  :rolleyes:    - til gengæld er pigerne klart sødere at se på  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:

Spock>> Så har jeg lige et spørgsmål til dig. Du har sikkert også lagt mærke til, at der er mange af pigerne, der folder den øverste rib/kant på deres træningsbukser ned, så man kan se hoftebenene?! Jeg har bestemt ikke noget imod lavtaljede bukser (har da selv et par eller to ;) ), men er det bare mig - ser det ikke lidt åndssvagt ud, når man kan se de indvendige syninger og nogle gange også mærket stikkende op bagved? "Naturligt" lavtaljede træningsbukser synes jeg derimod er meget pæne til dem, der kan bære det.

Link to comment
Share on other sites

:confused2: :confused2: :confused2: :confused2: naturligt eller ej ........... lavtaljet er altid godt når vi snakker trænede :poptøs: tøser :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:4oops: nu stiller jeg mig måske på øretævernes holdeplads :tongue::tongue::tongue:

Link to comment
Share on other sites

fair nok :D :D

jeg argumentere bare for at det så bedere ud med syningerne på ydersiden - end træningsbusker oppe under armhullerne B) Og i FF er udseendet jo alt for en stor del af kliantellet ;)

Det kan du så have ret i. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Der er nok nogle piger der ikke kan få dem lave nok :lol:

Men jo, det kan virkelig godt se ret dumt ud, jeg selv kan ikke helt lade være med at grine lidt af og til. Der er altså nogle stykker der kun kommer der for at blive set, og ikke for at træne... men det er jo kun godt for os andre - mere plads til at træne, og noget for øjet mens man gør det :rolleyes:

Ej, seriøst - jo, det ser da for lamt ud. Det kan være de er fattige studerende der kun har råd til eet par bukser - så skal de så bruges i forskellige sammenhænge eller hvad ved jeg, hehe...

AHHHHH- har totalt forædt mig. Det er faren ved at have et job, hvor frokosten består af den lækreste buffet, hvor man bare tager for sig af retterne... herligt herligt herligt for en grovæder som mig :devil: - men man er totalt smadret bagefter...

Efter dette frokost-orgie er der absolut ingen lavtaljede bukser til mig idag :bigsmile: - hverken rullet ned eller "naturligt"...

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

AHHHHH- har totalt forædt mig. Det er faren ved at have et job, hvor frokosten består af den lækreste buffet, hvor man bare tager for sig af retterne... herligt herligt herligt for en grovæder som mig  - men man er totalt smadret bagefter...

Du er da vist også ved at blive et lille nips, er du ikke? :o :lol: Så du kan vel tåle det? :rolleyes: Ej, seriøst - kender kun alt for godt det der med at spise for meget af den gode mad. Det praktiserede jeg også et par gange her i påskeferien, da jeg var hjemme. :rolleyes:

Desværre ingen træning i dag. :( Da jeg var i laboratoriet i morges, begyndte min højre skulder lige pludselig at gøre ondt i et bestemt punkt fortil på en underlig "stikkende" måde. :( (Efterlyser Tudekikssmiley). Så efter samråd med Arne, har jeg siddet med en pose wokblanding (havde ingen ærter :rolleyes: ) på den sølle arm her til aften. Satser på en let omgang styrketræning i morgen - dog uden millitary press i hvert fald, og nok heller ingen bænk.

Link to comment
Share on other sites

Du er da vist også ved at blive et lille nips, er du ikke? ohmy.gif laugh.gif Så du kan vel tåle det? rolleyes.gif Ej, seriøst - kender kun alt for godt det der med at spise for meget af den gode mad. Det praktiserede jeg også et par gange her i påskeferien, da jeg var hjemme. rolleyes.gif

Haha, nej, et lille nips bliver jeg aldrig med mine 188cm :D

Men jo, jeg har kørt den lidt for langt ud mht vægttab, så nu skal der ædes igen. Det jeg mente var mest, at når man æder så meget midt på dagen, er det så som så med den mulige arbejdsindsats resten af dagen. Hjernen er simpelthen ved at koge over, og mavesækken truer med at presse de sidste 10 procent af lungerne sammen, så man sidder og gisper efter vejret.. :devil::devil:

Surt med din arm, håber den kommer i orden så du kan komme afsted imorgen, hehe.

Men hvis du har smerter, så lad være med at træne. Det bliver måske bare værre, så.

God bedring.

Link to comment
Share on other sites

Surt med din arm, håber den kommer i orden så du kan komme afsted imorgen, hehe.

Men hvis du har smerter, så lad være med at træne. Det bliver måske bare værre, så.

God bedring.

Det håber jeg også. Ellers må jeg jo bare nøjes med at træne ben, mave og ryg.

Link to comment
Share on other sites

Det lyder ikke så godt med skulderen hoosier.....:( - håber det går over, det er ikke så sjovt med skulderskader, men tilsyneladende har du da ihvertfald ramt den i opløbet, det plejer at være positivt.

Vedr. lavtaljede bukser - og så dem der gøres lavtaljede....det er ekstrem kikset ! om hun så har jordens flotteste talje - så ødelægger det altså billedet med vaskemærker og indvendige syninger.

Jeg har set et par piger med det, men jeg troede ærlig talt at det var en fejl, og har været ved at sige noget / rette deres tøj når jeg er gået forbi.....men okay, det er så nok meget smart jeg ikke gjorde det ! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg har set et par piger med det, men jeg troede ærlig talt at det var en fejl, og har været ved at sige noget / rette deres tøj når jeg er gået forbi.....men okay, det er så nok meget smart jeg ikke gjorde det !  :D

Nope - ikke en fejl. Det er det sidste de gør, inden de går ud af omklædningsrummet. :lol:

Det lyder ikke så godt med skulderen hoosier..... - håber det går over, det er ikke så sjovt med skulderskader, men tilsyneladende har du da ihvertfald ramt den i opløbet, det plejer at være positivt.

Måske er det egentlig nærmere det øverste af overarmen end skulderen. :unsure: Det er foran ca. der, hvor armen bøjes, hvis det giver mening. Ved ikke helt, om det så går under betegnelsen skulder eller overarm :unsure: Arnes bud var en mild fibersprængning. :(

Link to comment
Share on other sites

Kedeligt med din skulder hooiser  :4crutches:  håber du fik fanget det i opløbet, da det ellers kan være noget  :4pooh: at komme af med.

God bedring  :thumbwink:  :thumbwink:  :thumbwink:  :thumbwink:  :thumbwink:  :thumbwink:

Tak. Det er bare p.... irriterende - først er det mit ben, så min achillessene (dog kun ømhed nogle få dage, heldigvis) og nu min arm. :angry: Heldigvis kun småskader, hvis man kan sige det sådan. Hader skader. Hader ufrivillige træningspauser. Forhåbentlig er jeg heldig, at det går væk lige så pludseligt, som det er kommet. :unsure: Men i morgen skal jeg i hvert fald styrketræne - bare ikke arme.

Link to comment
Share on other sites

Fitt>>>

så ødelægger det altså billedet med vaskemærker og indvendige syninger.
Hvis nu hun ser rigtig godt ud kan du jo komme i kontakt ved at spørge hvad vaskesymbolerne betyder... Så slår du 2 fluer med et smæk: kommer i snak med en lækker pige OG lærer måske at vaske tøj :lol: (nej hvor er jeg øretæveindbydende i dag ;) )
Link to comment
Share on other sites

ang. din skade, er du så sikker på at det er en fibersprængning ?? Hvis det er en lokal irration(betændelse) af nogle sener kunne noget ibuprofen evt. forkorte pausen

Nej - fibersprængningen var bare Arnes bud udfra min beskrivelse. Men jeg tror lidt på, at det "bare" var en nerve, der sad i klemme eller sådan noget. For allerede nu kan jeg stort set intet mærke. :D Dog nok stadig ingen armøvelser i dag. Påtænker at styrketræne ben - måske med lidt ekstra øvelser og i hvert fald køre noget cardio også.

Og mange tak skal I have allesammen. :)

Link to comment
Share on other sites

Fitt>>>
så ødelægger det altså billedet med vaskemærker og indvendige syninger.
Hvis nu hun ser rigtig godt ud kan du jo komme i kontakt ved at spørge hvad vaskesymbolerne betyder... Så slår du 2 fluer med et smæk: kommer i snak med en lækker pige OG lærer måske at vaske tøj :lol: (nej hvor er jeg øretæveindbydende i dag ;) )

Hæhæ, Fittsmoker - jeg tror det er bedre hvis du fx siger "Næhh, jeg kan se, at dine bukser skal vaskes ved en skånevask på 40 grader? Kender du så Omo's nye vaskepulver til kulørt tøj i kunststoffer? Det er alletiders til spandexbukser, de holder elasticiteten meget længere!"

Effektive scorereplikker ;)

Link to comment
Share on other sites

Træning-eller-noget-der-ligner den 24-4-03: :chicken:

Opvarmning: 10 min cykling

Blandede øvelser:

- seated leg curl: 10@40kg + 10@50kg + 5@55kg (PR :devil: ) + 10@50kg

- BB curl: 12/12/12@10kg :chicken:

- leg extension: 10@40kg + 10/10@50kg

- leg press: 10@80kg + 10/10@100kg

Cardio:

- 30 min cykling (24 min prg. + 6 min nedkøling)

Lidt flere øvelser:

- mave: 2x10

supersetted med:

- hyperextensions: 2x15

Kommentarer:

Pga. min arm + det, at jeg skal træne i TSK i morgen, :w00t: valgte jeg at køre et alternativt program i dag. Jeg har været sådan lidt halvtræt hele dagen, så jeg var ikke lige i det bedste træningshumør. Men jeg kom da afsted, og det var såmen også godt nok. Ville egentlig kun have givet to bananer for i dag, men nu har jeg opdaget, at jeg har "mødt" MZ, og det kan da ikke andet end at trække op i den samlede vurdering, så 3x :banana: for dagens indsats. :)

I morgen planlægger jeg i øvrigt at sætte pr i kæbe. B)

Jeg gjorde i øvrigt lige en ubehagelig "opdagelse" i dag. Vi har sidste undervisningsdag tirsdag den 20. maj, første eksamen fredag den 23. maj, nr. to lørdag den 24. maj, tredje onsdag den 28. maj og den sidste ikke før den 11. juni. Det er altså irriterende med den ikke-eksisterende læseferie til de første eksamener - og hvem i alverden har besluttet at lægge en eksamen på en lørdag?!? :blink:

Derudover har jeg fået bestilt en ny lommeregner. Jubi! En TI Voyage200, hvilket jeg forventer bliver en klar forbedring, da jeg i øjeblikket kun har en TI82 (elendig til statistisks brug :retard: ).

Link to comment
Share on other sites

I morgen planlægger jeg i øvrigt at sætte pr i kæbe. B)

Din opkomling! :lol:

:4flex: :4flex: :4flex:

JEG er kong kæbe!! INGEN - jeg gentager - INGEN overgår mig i kæbe! Og jeg har MASSER af sandheds-vidner! :tongue:

Nåe nej, men p'et i PR betyder det ikke personlig? Hun kan vel godt slå sin egen rekord, selvom ingen tror et sekund på at hun ikke slår din :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hæhæ, Fittsmoker - jeg tror det er bedre hvis du fx siger "Næhh, jeg kan se, at dine bukser skal vaskes ved en skånevask på 40 grader? Kender du så Omo's nye vaskepulver til kulørt tøj i kunststoffer? Det er alletiders til spandexbukser, de holder elasticiteten meget længere!"

Effektive scorereplikker 

Også et godt bud AF :lol: Men med det kendskab Fitt selv har givet os mht hans viden og evner inden for tøjvask tror jeg ikke helt han ved hvad ord som skånevask helt præcist betyder ;) :lol: (sorry Fitt, håber ikke du tager det nært ;) )
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share