ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

kæft du kom sq skræmmende tæt på de 60kg jeg lagde ud med at sige du nåede op på...  :o  :zcyclon:
Jeg kunne nok godt have nappet den... men kan jo godt lide at være sulten :eatchicken:
hehe... Englen er ekspert i at lokke.....  :angelgrin:  kan lige forestille mig hvordan du lokker Kraw'en i fælder på hjemmefronten...  :lol: 

Det kunne da være så sjaaaw MAAAA ;)

... og Kragen kan sagtens lokkes :angelgrin: Han er nok den der kræver mindst arbejde at lokke :bblush:

hehe... Englen er ekspert i at lokke.....  :angelgrin:  kan lige forestille mig hvordan du lokker Kraw'en i fælder på hjemmefronten...  :lol:

Iiiiiihh det er ikke nemt at være nysgerrig :) :lol:

Hva sa hun, hva sa hun :w00t::w00t::tongue:

Hvad jeg sagde vil tiden måske afsløre :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hehe... Englen er ekspert i at lokke.....  :angelgrin:  kan lige forestille mig hvordan du lokker Kraw'en i fælder på hjemmefronten...  :lol: 

"Prøv se her, Krawe" kvidrer englen, mens hun peger på sine velproportionerede 60 kg ultra caaat nøddebrune bikini-klædte krop og store beskidte gaarnz... "alt dette kan blive dit til fri afbenyttelse.... hvis du tager opvasken" :w00t::devil:

Men ligemeget nytter det.... kragefar brænder aw til Discovery :lol:

HEHE :lol:

Der ramte du sgu et ømt punkt :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning torsdag d. 19. august

MORGENCARDIO kl. 6:30 :sun:

POWERWALK + 11kg

... 50 minutter

POSERING

... 10 minutter line-up + 2 x de 4 anatomiske sider

Nu kan jeg uden problemer stå line-up i +10 minutter og stadigvæk smile :angelgrin:

AFTENCARDIO kl. 17:30

POWERWALK

... 48 minutter

I dag tog jeg for sjov mit pulsur på :)

Jeg kunne konstatere at min puls gennemsnitlig er omkring de 132 bpm...

Under turen nåede pulsen et max på 143 bpm og et minimum på 122 bpm.

Den højeste værdi har været min tur op af bakke mens den laveste registreret har været under opstartsfasen.

Det var sjovt at registrere hvor meget underlaget havde at sige for pulsen - på den gode grove asfalt steg min puls, da jeg kunne få mere fart på - mens de glatte gule fliser der findes overalt i skibhuskvarteret sænker den <_<

Inden turen begyndte kunne jeg konstatere at i oprejst stilling er min puls på omkring 50 bpm mens jeg bevæger mig lidt rundt :blink:

Det er vildt at jeg gennem de sidste par år har kunne vedligeholde min kondi ved bare at powerwalke (men OK - jeg gør det jo næsten også hver dag selv off-season)

Jeg tør væde på at hvis jeg tager min morgenpuls inden jeg står ud af sengen at den stadigvæk er under 40 bpm :D

hun havde fået de vildeste og fedeste stoffer hjem til min bikini og badedragt - det bliver bare så vildt!!! :biggrinbounce:

Hun havde også fået syet en standard bikini som skal være udgangspunkt for de færdige og FUCK :w00t: den var perfekt!!

Den sad kanon godt på overkroppen, fremhævede skulder, bryst og lats og så var den samtidig elegant i snittet :D

Så nu glæder man sig jo kun endnu mere :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

det er jo som man tager det....

moos er braandt aw, kim har revet patten i stykker og jeg er bare ærwelig.... :tongue:

ej, jeg skal gerne gøre et forsøg, pumaens trøje sku jo nødig gå til spilde :)

til gengæld vil jeg godt love dig et stykke chokolade når du har nappet rekorden ;) :lol:

Link to comment
Share on other sites

det er jo som man tager det....

moos er braandt aw, kim har revet patten i stykker og jeg er bare ærwelig.... :tongue:

ej, jeg skal gerne gøre et forsøg, pumaens trøje sku jo nødig gå til spilde :)

til gengæld vil jeg godt love dig et stykke chokolade når du har nappet rekorden ;) :lol:

Som jeg sagde til dig... Du har bare at prøve!!!

og UHHHHH - chokolade siger du!!!

Hvis jeg nu forbedre rekorden med 2.5 kg ... må jeg så få to???? :angelgrin:

.... og ... og... hvis jeg nu forbedrer den med 5 kg .... må jeg så få 3???

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning fredag d. 20. august

MORGENCARDIO kl. 6:15 :sun:

POWERWALK

... 50 minutter

FORMIDDAGSTRÆNING kl. 10:30

BEN - BÆNK

SQUAT

2set x 12reps @ 20kg

1set x 6reps @ 40kg

1set x 6reps @ 50kg

1set x 6reps @ 65kg

1set x 6reps @ 80kg

... overraskende let - kunne snilt have taget 10 reps med 80 kg men havde mere lyst til at køre lidt tungere

KNÆBIND

3set x 4reps @ 90kg

... igen nogle meget lette set - hvis jeg ikke viste bedre :angelgrin: så ville jeg nok karakterisere mig selv som en :chicken:

Det er ufatteligt men jeg har virkelig ingen tro på mig selv i sqauten - selvom hver rep var let og stangen lå godt på ryggen - JA - så er jeg bange for at komme til at sidde og koge med vægten ... hvilket endnu aldrig er sket!!!

Nu må jeg altså snart lære at brænde igennem for der er en hulens masse flere reps i mine ben end det jeg lavede i dag <_<

BENPRES - slæde

1set x 10reps @ 200kg

3set x 14reps @ 200kg

LEGCURL

1set x 12reps @ 100lb

Og så kom min coach aka Høppo - så var det slut med ben! :tongue:

Hippo havde, som den gode ven han er :w00t: lovet at møde mig tidligt i klubben, da jeg skulle på arbejde i dag! Lidt svært at komme i trøjen selv (selvom jeg har set det gjort ;) Klaus)

Høppo hjalp mig endnu engang i trøjen så den sad perfekt samt var min motivator - hvilket han bare er eeeeeexceeeellent til :kiss:

BÆNKPRES

2set x 15reps @ 20kg

1set x 8reps @ 40kg

1set x 1reps @ 60kg

TRØJE

1set x 1reps @ 80kg ...til 2 klodser

5set x 1reps @ 90kg

... det kørte sådan nogenlunde :blink:

Var dog total ufokuseret på sidste delen af mit pres på stort set hver rep, og Vind pointerede også, at det var som om jeg allerede mentalt havde færdiggjort mit løft før stangen var halvvejs oppe for derefter helt at glemme at presse igennem.... og jeg må jo nok indrømme at han havde ret :bblush:

Nu var det sidste gang i trøjen før SM bænk på næste lørdag - jeg har stadigvæk en del at lære - specielt i min eksplosivitet samt når stangen skal ned til brystet - det går simpelthen for langsomt!! Men hva ... man kan ikke være ekspert fra første dag og at lære at bruge udstyr tager tid :)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

- hvis jeg ikke viste bedre :angelgrin: så ville jeg nok karakterisere mig selv som en  :chicken: 

Nu må jeg altså snart lære at brænde igennem for der er en hulens masse flere reps i mine ben end det jeg lavede i dag 

jamen jeg kan da os godt lige smide en :chicken: eller :chicken::chicken: ind....

:lol: :tongue:

men du har jo helt misforstået det med flere reps, det gælder jo kun om at lave een rep...som er tung B)

synes det gik ok i dag :) lidt flere tarvelige carbs og så spiller det max næste lørdag :a-okhand: :dance:

Link to comment
Share on other sites

KNÆBIND

3set x 4reps @ 90kg

... igen nogle meget lette set - hvis jeg ikke viste bedre :angelgrin: så ville jeg nok karakterisere mig selv som en :chicken:

Det er ufatteligt men jeg har virkelig ingen tro på mig selv i sqauten - selvom hver rep var let og stangen lå godt på ryggen - JA - så er jeg bange for at komme til at sidde og koge med vægten ... hvilket endnu aldrig er sket!!!

Nu må jeg altså snart lære at brænde igennem for der er en hulens masse flere reps i mine ben end det jeg lavede i dag <_<

Nu ved jeg ikke, hvornår du har dit næste trekampsstævne, men var det ikke bedre at få nogle flere kilo på stangen istedet for at gå efter flere reps? :)

Link to comment
Share on other sites

KNÆBIND

3set x 4reps @ 90kg

... igen nogle meget lette set - hvis jeg ikke viste bedre :angelgrin: så ville jeg nok karakterisere mig selv som en  :chicken: 

Det er ufatteligt men jeg har virkelig ingen tro på mig selv i sqauten - selvom hver rep var let og stangen lå godt på ryggen - JA - så er jeg bange for at komme til at sidde og koge med vægten ... hvilket endnu aldrig er sket!!!

Nu må jeg altså snart lære at brænde igennem for der er en hulens masse flere reps i mine ben end det jeg lavede i dag  <_<

Nu ved jeg ikke, hvornår du har dit næste trekampsstævne, men var det ikke bedre at få nogle flere kilo på stangen istedet for at gå efter flere reps? :)

Tre-kamp bliver først til næste år :D

... i dag var lidt et afbræk :angelgrin:

Skulle egenligt have været i udstyr (min nye HARDCORE :drool: ) men eftersom jeg allerede skulle træne kl 10 samt ikke have spotter var det ikke optimalt, så jeg valgte at køre lidt flere reps med lettere vægt!

Efter SM i bænk har jeg tænkte mig at køre det tungere, men uanset hvad er det begrænset hvad jeg kan gøre nu før mine 2 fitness-konkurrencer er overstået :D

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

OK, jeg troede også du skulle til SM i trekamp. Men hvis den først står på trekamp til næste år haster det jo ikke. :)

Det ville være et kønt syn.. styrkeløft og en pige med en fedt% på 9-10 stykker!! :blink:

Tror heller ikke jeg ville være til megen nytte total carbdepleted + jeg ville få mange grimme mærker af udstyret som ikke kan nå at gå væk før jeg skal på scenen og strutte af sundhed :tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning lørdag d. 21. august

MORGENCARDIO kl. 6:30 :sun:

POWERWALK

... 48 minutter

MIDDAGSTRÆNING kl. 11:15

SKULDER - TRICEPS - MAVE - LÆG

Skulderpres superset'et med mave-øvelserne

SKULDERPRES DB

1set x 10reps @ 2x15kg

1set x 10reps @ 2x17kg

1set x 10reps @ 2x19kg

... Jeg kan kun konstatere at den tunge bænkpres i trøje gør mig enormt træt inde i selve skulderleddet - så tog det lidt forsigtigt i dag :)

MAVE - LIGE

hyperextensionbænk

1set x 30reps @ BW

1set x 25reps @ BW

1set x 20reps @ BW

MAVE - SKRÅ

hyperextensionbænk

1set x 15reps @ BW

1set x 12reps @ BW

1set x 13reps @ BW

CHINS

1set x 14reps @ BW

... DAMN - jeg begynder at kunne mærke trækket igen :w00t: fløj jo op på de 14 reps - der var også til et par reps mere... men ikke mindre end 25 cm fra hvor jeg trænede, stod der en gut og gloede helt vildt - hvilket jeg bare ikke kan have!!!! <_< Så jeg gad ikke at tage flere da jeg blev total distraheret :(

DIPS

1set x 31reps @ BW

... JEP JEP :bunny: så kom vi på den rigtige side af de 30 igen og så endda helt fejlfrie dips i korrekt stil :D

Laterals blev superset'et med læg

LATERALS DB - STÅENDE

1set x 20reps @ 2x5kg

1set x 15reps @ 2x6kg

1set x 12reps @ 2x8kg

1set x 10reps @ 2x10kg

1set x 9reps @ 2x10kg

1set x 8reps @ 2x10kg

LATERALS DB - SIDDENDE

1set x 20reps @ 2x5kg

1set x 12reps @ 2x6kg

1set x 10reps @ 2x6kg

SIDDENDE LÆGPRES

1set x 15reps @ 30kg

1set x 15reps @ 40kg

1set x 14reps @ 50kg

1set x 12reps @ 60kg

1set x 20reps @ 30kg

ROTARY LÆGPRES

1set x 40reps @ 110lb

1set x 30reps @ 130lb

1set x 30reps @ 150lb

... min læg er blevet virkelig god det sidste halve år men DAMN hvor jeg dog hader at træne den :puke2:

TRICEPS KICKBACK DB

3set x 20reps @ 10kg

PULLOVER DB

1set x 12reps @ 25kg

1set x 15reps @ 25kg

1set x 14reps @ 25kg

Triceps pushdown blev superset'et med stivarmet pulldown

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 35reps @ 50kg ... BRÆNDEEEEE :firebounce:

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 7reps @ 80kg

... HE - lidt overraskende konstaterede Kragen faktisk noget om triceps :blink: Han mente at min triceps var meget symmetrisk - men hvad han mente forstod jeg nu ikke helt :unsure:

STIVARMET PULLDOWN

1set x 20reps @ 40kg

1set x 20reps @ 40kg

1set x 20reps @ 40kg

En god træningsomgang med priotet på høj-rep :D

Kan tydeligt mærke at vægten er på vej ned (der er også lidt flere striber hist og her :firebounce: ) Det hele fungere ligesom mere optimalt fordi min krop har det godt ved en lavere vægt! Styrken går op og det samme gør antal reps :w00t: og for en gangs skyld er min hormonbalance endnu ikke fucked up - tror simpelthen at min krop er ved at være vant til at min liv nu engang leves som det gør :blink:

Derfor har jeg også taget en beslutning om hvordan mit liv skal leves efter konkurrencen :)

Jeg vil konsekvent til at placere mig på en vægt omkring de 67.5 kg med en fedt% på 15-16% hele året, så jeg fast kommer til at konkurrere i -67.5 kg klassen til styrkeløft. Det er åbenbart ikke længere et problem for min krop at være ved denne fedt% og stadigvæk være sund :w00t: SPILLER JO MAX!!! :angelgrin:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

men ikke mindre end 25 cm fra hvor jeg trænede, stod der en gut og gloede helt vildt - hvilket jeg bare ikke kan have!!!!  Så jeg gad ikke at tage flere da jeg blev total distraheret 

Man kan da godt tillade sig at slynge en kommentar ud til såen en. Om han dog ikke lige kunne finde lidt andet at kigge på, eller vente et par mdr, så kan han se dig på scenen ;)

Det lyder fornuftigt mht til din vægtklasse, hvis du altså føler dig tilpas på den vægt, hvilket det lyder som om :)

Link to comment
Share on other sites

men ikke mindre end 25 cm fra hvor jeg trænede, stod der en gut og gloede helt vildt - hvilket jeg bare ikke kan have!!!!  Så jeg gad ikke at tage flere da jeg blev total distraheret 

Man kan da godt tillade sig at slynge en kommentar ud til såen en. Om han dog ikke lige kunne finde lidt andet at kigge på, eller vente et par mdr, så kan han se dig på scenen ;)

Jeg var også lige ved at sige noget meeeeeen var nok lidt for carbdepleted på det tidspunkt til at slynge noget ud... men det fik jeg dog gjort hele 2 gange senere på samme træning!!

En lille purk kom hen mens jeg lavede triceps pushdown med 80 kg og spurgte hvornår jeg var færdig :angry:

ARGGHHHHHH dit lille FJOLS :rocketwhore: kan du ikke se jeg står og er midt i en øvelse!!!

Han blev altså også sat på plads og fik yderligt et par ord med på vejen omkring god træningsetik :angelgrin:

Den anden snuppede mine vægtskiver bare fordi jeg var væk i 2 minutter :blink:

Hvad er det med folk - bare fordi man ikke sidder og hænger på en maskine så tror de at de kan tillade sig at tage ens skiver :4ranting:

Han fik også en flad :smashtard:

Det lyder fornuftigt mht til din vægtklasse, hvis du altså føler dig tilpas på den vægt, hvilket det lyder som om  :)

Min krop har altid haft det godt med at være slank og veje under 70 kg :D

... det eneste problem er bare, at ved den vægt bygger jeg kun minimalt med muskler - men nu er det også primært min eksplosivitet samt en smule mere masse på lårbasserne, butt og stadigvæk skulderen som skal til før jeg er tilfreds, og det burde nok kunne lade sig gøre selv ved lav fedt% (og så ekstrem er den jo heller ikke :) )

Og noget tyder jo på at billedet måske er ved at vende og min krop faktisk rent hormonmæssigt har affundet sig med den hårde træning og den lavere kropsvægt

Link to comment
Share on other sites

... HE - lidt overraskende konstaterede Kragen faktisk noget om triceps :blink:    Han mente at min triceps var meget symmetrisk - men hvad han mente forstod jeg nu ikke helt :unsure: 

Hva' faa'en :cussing: Her siger man du har en god triceps, som er lige stor i både det korte og lange hovede, og så får du det til at lyde som om jeg sviner dig :unsure::unsure:

Link to comment
Share on other sites

... HE - lidt overraskende konstaterede Kragen faktisk noget om triceps :blink:    Han mente at min triceps var meget symmetrisk - men hvad han mente forstod jeg nu ikke helt :unsure: 

Hva' faa'en :cussing: Her siger man du har en god triceps, som er lige stor i både det korte og lange hovede, og så får du det til at lyde som om jeg sviner dig :unsure::unsure:

øhhhhhh :blink:

forstod det bare ikke helt - det med lige lange hoveder - troede absolut ikke at en triceps skulle have lige lange hoveder!!! :unsure:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

... HE - lidt overraskende konstaterede Kragen faktisk noget om triceps :blink:    Han mente at min triceps var meget symmetrisk - men hvad han mente forstod jeg nu ikke helt :unsure: 

Hva' faa'en :cussing: Her siger man du har en god triceps, som er lige stor i både det korte og lange hovede, og så får du det til at lyde som om jeg sviner dig :unsure::unsure:

øhhhhhh :blink:

forstod det bare ikke helt - det med lige lange hoveder - troede absolut ikke at en triceps skulle have lige lange hoveder!!! :unsure:

Hvor står der lige lange? Jeg sagde lige store ;) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

... HE - lidt overraskende konstaterede Kragen faktisk noget om triceps :blink:    Han mente at min triceps var meget symmetrisk - men hvad han mente forstod jeg nu ikke helt :unsure: 

Hva' faa'en :cussing: Her siger man du har en god triceps, som er lige stor i både det korte og lange hovede, og så får du det til at lyde som om jeg sviner dig :unsure::unsure:

øhhhhhh :blink:

forstod det bare ikke helt - det med lige lange hoveder - troede absolut ikke at en triceps skulle have lige lange hoveder!!! :unsure:

Hvor står der lige lange? Jeg sagde lige store ;) :tongue:

CARBDEPLETED!!! :dead:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share