ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. hvem er dynamo-manden på dit billede?

2. hvordan fungerer jeres forhold egentlig, hvor tit og hvordan mødes i?

1) Det er Kragen himself!! I MIT blå trikot

2) Om det fungere... tjaaaaaaaaa :argue: :tongue: Hvis man kan holde til gas-niveauet :poking: så fungere det vel egenligt OK! :angelgrin:

Vi mødes på toilettet om morgenen, nogle gange i køkkenet... og hvis jeg er heldig, så når jeg da også ind i mellem at sidde ved siden af ham mens han skovler mad indenbords :4pizza:

Jeg skal nok carbe dig op :evillaughter: ;) :wub:

hmmmmmm..... det skulle jeg nok kunne klare selv inden mandag :4eat:

Link to comment
Share on other sites

[2) Om det fungere... tjaaaaaaaaa :argue: :tongue: Hvis man kan holde til gas-niveauet :poking: så fungere det vel egenligt OK! :angelgrin:

Vi mødes på toilettet om morgenen, nogle gange i køkkenet... og hvis jeg er heldig, så når jeg da også ind i mellem at sidde ved siden af ham mens han skovler mad indenbords :4pizza:

Harh harh harh <_< :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
1. hvem er dynamo-manden på dit billede?

2. hvordan fungerer jeres forhold egentlig, hvor tit og hvordan mødes i?

Haha, nu mangler du bare sidde overfor i en høj stol og tænde en kontorlampe i hovedet på dem :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning søndag d. 22. august

MIDDAGSCARDIO kl. 11:30 :sun:

POWERWALK

... 65 minutter

Perfekt søndag!

Overnattede i mine forældres tomme hus, så kunne gøre lige hvad der passede mig hvilket inkluderede at falde i søvn på sofaen til Startrek, slæbe mig i seng et par timer senere og sove lige til jeg vågnede af mig selv :D

FEEEEE' :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning mandag d. 23. august

MORGENCARDIO kl. 6:30 :sun:

POWERWALK

... 50 minutter

POSERING

... 5 minutter line-up + 2 x de 4 anatomiske sider

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 14:45

BRYST - BICEPS - MAVE - LÆG

ROTATOR CUFF - maskine

external

1set x 15reps @ 8lb

internal

1set x 15reps @ 8lb

CHINS

1set x 8reps @ BW

... let - mest for opvarmningens skyld :)

Bryst blev superset'et med mave-øvelserne

SKRÅ BRYSTPRES DB

1set x 15reps @ 2x19kg

1set x 12reps @ 2x23kg

1set x 10reps @ 2x27kg

1set x 5reps @ 2x30kg

MAVE - LIGE

hyperextensionbænk

1set x 40reps @ BW

MAVE - SKRÅ

1set x 12reps @ 100lb

1set x 12reps @ 120lb

1set x 10reps @ 140lb

1set x 8reps @ 160lb

Biceps curl blev superset'et med lidt mere mave

BICEPS CURL DB

1set x 15reps @ 2x12kg

1set x 10reps @ 2x15kg

1set x 10reps @ 2x17kg

1set x 6reps @ 2x19kg

1set x 6reps @ 2x21kg

1set x 10reps @ 2x17kg

MAVE - SEMI FLAGS

inclinebænk

1set x 15reps @ BW

1set x 8reps @ BW

MAVE - LIGE

padded crunch

1set x 12reps @ BW

1set x 15reps @ BW

1set x 20reps @ BW

DIPS - swedish style

1set x 22reps @ BW

PREACHER CURL - maskine

1set x 15reps @ 20kg

1set x 12reps @ 25kg

1set x 11reps @ 25kg

1set x 8reps @ 25kg

FRONT BICEPS DB CURL

3set x 10reps @ 11kg

HAMMER DB CURL

2set x 10reps @ 11kg

KABEL FLYES

1set x 30reps @ 20kg

1set x 22reps @ 20kg

LÆG PRES - LIGGENDE

2set x 20reps @ klods 12

AFTENTRÆNING kl. 19:45

POSERING

... 75 minutter

DAMN - det er lang tid at vandre rundt på 12.7 cm.... det var uden tvivl kanon lægtræning :w00t:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

DAMN - det er lang tid at vandre rundt på 12.7 cm.... det var uden tvivl kanon lægtræning  :w00t:
Du får også de mest URIMELIGT lange ben, når du skrider rundt i de hæle!! :dropjaw: :4jumpy:

HEHE B)

Ja - lange er de - det kommer jeg vist ikke uden om :D

... og dog - kun sølle 119 cm lange :tongue:

- det er faktisk sjovt at tænke på at en Olympisk gymnastikpige med gennemsnitshøjde kun ville nå mig til navlen :blink::blink::unsure:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Gå rundt i 72 minutter på de hæle?? Det må da gi' en masse leee vabler! :thumb_down:

.. Men man må vel lide for skøndheden :)

Tjaaa.... vablerne er der i forvejen så det er begrænset hvad skoene kan gøre der ;)

Men er dog vant til de høje sko når jeg er på arbejde ... man er vel receptionist med maner :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning tirsdag d. 24. august

MORGENCARDIO kl. 6:15 :sun:

POWERWALK

... 50 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 17:00

POWERWALK

... 10 minutter

RYG - TRICEPS

DØDLØFT

overhåndsgreb

1set x 10reps @ 60kg

1set x 8reps @ 60kg

1set x 8reps @ 80kg

1set x 5reps @ 100kg

miksetgreb

1set x 5reps @ 100kg ... 30 sek. pause

1set x 6reps @ 100kg ... 45 sek. pause

1set x 7reps @ 100kg ... 60 sek. pause

1set x 8reps @ 100kg ... 75 sek. pause

1set x 9reps @ 100kg ... 90 sek. pause

1set x 10reps @ 100kg

ONE ARM DB ROW

1set x 8reps @ 35kg

1set x 6reps @ 42kg

1set x 7reps @ 42kg

1set x 8reps @ 42kg

1set x 9reps @ 42kg

1set x 10reps @ 42kg

TRÆK NED FORAN

overhåndsgreb

1set x 25reps @ klods 10

1set x 10reps @ klods 10

Som sædvanligt superset'ede jeg stivarmet pulldown med lidt triceps pushdown

STIVARMET PULLDOWN

1set x 25reps @ 40kg

1set x 20reps @ 40kg

1set x 20reps @ 40kg

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 35reps @ 55kg

1set x 20reps @ 50kg

1set x 30reps @ 45kg

ONE ARM DB KICKBACK

1set x 10reps @ 10kg

1set x 12reps @ 10kg

1set x 14reps @ 10kg

1set x 16reps @ 10kg

... øvelsen blev kørt uden pauser

Til sidst superset'ede jeg lidt biceps curl med 10kg med lidt DB laterals - min biceps var så stiv efter træningen igår så skulle simpelthen have gang i den med lidt let vægt.

POWERWALK

... 25 minutter

En lidt anderledes træning hvor jeg simpelthen vente op og ned på antal reps i forhold til normalt - startede ud med få reps og arbejdede mig for hvert set et par reps op ...

DET VAR LEEEE' :devil: og helt sikkert ikke sidste gang jeg gør det!! DAMN jeg svedte for en gangs skyld helt vildt og pulsen kom godt op :blink: det var næsten BØF-agtigt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

ONE ARM DB ROW

1set x 8reps @ 35kg

1set x 6reps @ 42kg

1set x 7reps @ 42kg

1set x 8reps @ 42kg

1set x 9reps @ 42kg

1set x 10reps @ 42kg

Enten er jeg en større slapsvans, end jeg frygtede :chicken: , eller også er du uhyggeligt stærk :devil: . Jeg lavede den øvelse i sidste uge som 5 x 5 x 35, og det var hårdt nok for mig.

Link to comment
Share on other sites

Bruno J--> jeg har også været igang med at beklage mig over de DB rows et par sider tilbage. Jeg tror desværre det er os det er galt med  :lol:  ;)

Nix !!!! Det er Englen der er heeeeeelt helt syg i den øvelse.. Osse i den øvelse ;)

Næææ du.... ikke syg!!! ;)

men LEEEEEE' :asthanos:

Elsker mine DB rows... simpelthen elsker den :wub:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning onsdag d. 24. august

MORGENCARDIO kl. 6:15 :sun:

POWERWALK

... 50 minutter

DAMN - hvor er det dog belastende med 2 x vabler på siden af trædepuderne, man kommer jo til at gå fuldstændigt skævt <_<

Så tempoet her til morgen var vist også derefter (vralte vralte :( )

Link to comment
Share on other sites

Øhh Angel,

Lige et spørsmål, du virker til at have styr på det :)

Med hensyn til standardposeringer i BF:

Hvordan er det lige man gør? Hvordan ved man om man står rigtigt? Er det noget med at det skal se æstetisk ud? Må man spænde op? Jeg har set nogle af billederne hvor atleterne står med siden til, jeg vil næsten sværge at de ikke flexer deres tricep til det yderste, kan det passe?

Link to comment
Share on other sites

Øhh Angel,

Lige et spørsmål, du virker til at have styr på det  :)

Med hensyn til standardposeringer i BF:

Hvordan er det lige man gør? Hvordan ved man om man står rigtigt? Er det noget med at det skal se æstetisk ud? Må man spænde op? Jeg har set nogle af billederne hvor atleterne står med siden til, jeg vil næsten sværge at de ikke flexer deres tricep til det yderste, kan det passe?

Nu er det svært at forklare hvordan man skal posere lidt lettere at vise... :unsure:

Men en ting er sikkert - til fitness må du IKKE flexe!! :graduate:

... og du kan være sikker på at få det af vide hvis du står og spænder for meget - fortsætter du konsekvent med at stå og flexe dine muskler kan dette give fradrag i din totale pointscore....

Du må derfor heller ikke flexe din triceps, men man kan jo sagtens snyde lidt... Når du eks. laver en vending fra line-up til side-pose, så kan du jo lige flexe engang mens du svinger armen forbi kroppen... men når du indtager din side-pose skal du være semi-relaxed!! :)

Når du vender rundt og skal vise ryg kan man lige hurtigt stille sig på tåspidserne, som om man bare lige skal have lidt blod til benene, hvor ved du så får vist din læg frem inden du indtager din standard posering :D

Hvad semi-relaxed indebærer er jo et vidt begreb, men selve den positur du skal indtage i din posering tillader ikke særligt meget flexen uden du kommer til at virke unaturlig og stiv i din holdning!!

Jeg vil klart anbefale dig at få fat i DM-videoen fra sidste år og se hvordan de poserer eller få fat i en af drengene der har stillet op i fitness!

Du kan hurtigt kvaje dig, komme til at virke stiv og unaturlig samt ikke mindst miste mange point hvis du ikke får lært det korrekt!

Hvis du heller ikke er vant til at stå line-up så er det vist på tide at komme igang - du kan jo risikere at skulle stå line-up i 20 minutter måske mere hvis der er mange atleter tilmeldt... og tro mig ... det er MEGET HÅRDT!!! :blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

To måder at lave side-pose på... bedøm selv hvem der virker mest afslappet og naturlig

01.jpg

02.jpg

Line-up posering ... dog behøves dine hænder ikke at røre låret, men pas på med at lade dem stritte for meget ud fra kroppen, da det ser komplet åndssvagt ud!

04.jpg

09.jpg

Meget mere må du ikke spænde i ryggen... dog kunne atleten godt have løftet armene en smule for at vise lidt mere lat

23.jpg

Her kan du se en der spænder op så han ser anspændt ud... hvilket ikke sælger særligt godt... (ser næsten krampe-agtigt ud!!!)

25.jpg

Link to comment
Share on other sites

He he, 1000 tak for et fyldigt svar...

Jeg har stået line-up nede i baren ved train og var tilmed semirelaxed :lol: , nej spøg til side, det er vist på tide at øve mig lidt...

Jeg har et par videoklip fra Mr.Fittnes jeg kan lure lidt på. Jeg tror bestemt på at det er hårdt :blink: Snyde-tricksene tror jeg jeg springer over, så er det nok helt sikkert at eet eller andet går galt...

Link to comment
Share on other sites

He he, 1000 tak for et fyldigt svar...

Jeg har stået line-up nede i baren ved train og var tilmed semirelaxed  :lol:

Du er vist den perfekte fitness-atlet ;)

Jeg har et par videoklip fra Mr.Fittnes jeg kan lure lidt på. Jeg tror bestemt på at det er hårdt  :blink: Snyde-tricksene tror jeg jeg springer over, så er det nok helt sikkert at eet eller andet går galt...

JEP - lyder fornuftigt ... heller holde dig til hvad du skal i første omgang end alt muligt andet :)

Men et godt tip.... heller virker lidt for afslappet end anspændt... Specielt med din muskelvolumen så skal der ikke så meget arbejde til... Du skal endda måske også passe på ikke at komme til at virke for stor ;)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share