ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det var nogle gode stabile løft du fik lavet i dag, det skal sgu nok komme til, at spille :devil:

Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at METAL'en nok skal give mig de +100kg når først mit opspænd, FOKUS og ikke mindst lock-out :tongue: fungerer...

Jeg var i hvert tilfælde meget overrasket ovet at i det jeg flyttede stangens bane en smule længere ned mod maven, som Niels anbefalede - så føltes det jo pludselig som pice-off-cake :blink::blink::blink:

Stine>

Hvad siger du til næste gang at vi shopper - at vi lige smutter i trøjerne først ??!!

Det her spiller da maks (p.s. bemærk lige den flotte blå-lilla kulør på mine arme B) )

sejetozer.jpg

Link to comment
Share on other sites

Stine>

Hvad siger du til næste gang at vi shopper - at vi lige smutter i trøjerne først ??!!

Den er jeg med på B)...tror bare jeg får problemer med tortur-trøje OG 12 cm høje hæle! :blink: :lol: Men det ville helt sikkert være underholdende. :lol: :lol:
Det her spiller da maks (p.s. bemærk lige den flotte blå-lilla kulør på mine arme  B) )
Knapt så imponerende guns, når de klemt ind i sådan en trøje! ;) Men fed farve.. :lol: :lol: (jeg er bare glad for at det lykkes at få den på kan man se...det endte jo faktisk med at jeg blev løftet op fra gulvet, da Moos og Loonie skulle have den trukket af igen :lol:).
Link to comment
Share on other sites

Fede løft. Sorry jeg var ved at rive armen af dig og give dig piskesmæld da jeg skulle forsøge at trække trøjen af dig :bblush:

HEHE... din størrelse taget i betragtning så kan du jo ikke gør for det ;)

... og faktisk var det lettere forløsende :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Bænktrøje--tjek!

kridtstøv- tjek!

Løftebælter- tjek!

Håndledsfætre- tjek!

tendenser til rødt hår- tjek!

Double trouble løftesøstre- tjek!

=:drool: :drool:

sorry..can't help it :bigsmile::tongue:

:w00t::w00t::tongue: B) :bblush:

coool nok Blackmoore ;)

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning søndag d. 15. august

MORGENCARDIO kl. 6:30 :sun:

POWERWALK + 11kg

... 50 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:00

SKULDER - TRICEPS - LÆG - MAVE

ROTATOR CUFF - maskine

internal

3set x 15reps @ 8lb

external

3set x 15reps @ 8lb

CHINS

Træk til bryst, overhåndsgreb

1set x 10reps @ BW

... mærkede intet til min ellers irriterede bicepssene :D

Skulderpres superset'et med mave

SKULDERPRES DB

1set x 12reps @ 2x15kg

1set x 10reps @ 2x17.5kg

1set x 8reps @ 2x20kg

1set x 4reps @ 2x23kg

3set x 8reps @ 2x21kg

... ikke så meget energi i skulder i dag - så tog lidt lavere vægt og flere reps :)

MAVE - LIGE

hyperextensionbænk

2set x 25reps @ BW

ROTARY TORSO

1set x 15reps @ 90lb

3set x 12reps @ 110lb

LATERALS DB

1set x 12reps @ 2x6kg

1set x 10reps @ 2x8kg

3set x 8reps @ 2x10kg

Laterals i maskine superset'et med DB kickbacks

LATERALS - maskine

1set x 12reps @ 35lb

3set x 15reps @ 30lb

KICKBACK DB

4set x 12reps @ 10kg

DIPS - swedish style

1set x 29reps @ BW

... 29 reps igen uden problemer - YES!!! :w00t:

PULLOVER DB

1set x 12reps @ 25kg

1set x 10reps @ 27.5kg

1set x 8reps @ 30kg

... sad kanon godt i triceps i dag og var egenligt ikke spor tung, men jeg passede alligevel på med at køre til failure, da øvelsen før har irriteret min albue og skulder lidt

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 15reps @ 50kg

1set x 15reps @ 60kg

1set x 11reps @ 70kg

1set x 30reps @ 50kg

LIGGENDE LÆGPRES

1set x 30reps @ klods 10

1set x 23reps @ klods 10

1set x 30reps @ klods 10

... sidste set gjorde virkeligt NAS :dead: ikke nok med at ens læg bliver smadret af alt det powerwalk med rygsæk, men at man så også "tvinger" sig selv til at dræne den yderligt... hmmmmmm :tongue:

BAGSKULDER DB

bent over, stående

1set x 10reps @ 8kg

3set x 8reps @ 10kg

God og svedig omgang med MASS i huset. Han brændte som sædvanligt godt igennem og så virkeligt PUFF'et ud :w00t: synes bestemt at 3 dage i sengen havde gjort ham langt mere fyldig at se på end normalt :D

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

God og svedig omgang med MASS i huset. Han brændte som sædvanligt godt igennem og så virkeligt PUFF'et ud  :w00t: synes bestemt at 3 dage i sengen havde gjort ham langt mere fyldig at se på end normalt :D

:dance: :4flex: :upwave:

taaak.... lige indtil du nævnte min store squat røv.. :lol:

Også gik der vist også "røv" snak i den..... :biggrin2:

Formen begynder sq ellers at se godt ud.... ihvertfald noget nasty posering du lige fremviste for publikum.... :devil:

Maaaaa' :)

Edited by MASS
Link to comment
Share on other sites

God og svedig omgang med MASS i huset. Han brændte som sædvanligt godt igennem og så virkeligt PUFF'et ud  :w00t: synes bestemt at 3 dage i sengen havde gjort ham langt mere fyldig at se på end normalt :D

:dance: :4flex: :upwave:

taaak.... lige indtil du nævnte min store squat røv.. :lol:

Også gik der vist også "røv" snak i den..... :biggrin2:

Din BUT :bootyshake: er et helt kapitel for sig selv :tongue:

Formen begynder sq ellers at se godt ud.... ihvertfald noget nasty posering du lige fremviste for publikum....  :devil:

Håber de satte pris på det :pimp:

Håber sq ikke at jeg bliver særligt meget mere cut på bryst og ryg - nu må der godt begynde at ryge det sidste på maven!! :unsure:

Det spiller simpelthen ikke med striber på hele overkroppen hvis ikke også maven har samme karakter!

Er også glad for du synes mine quads ser leeeeede ud :w00t:

(må også indrømme jeg selv synes dete ret så fedt at man kan se opdeling mellem musklerne i låret allerede nu :D )

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning mandag d. 16. august

MORGENCARDIO kl. 8:00 :sun:

POWERWALK

... 50 minutter

AFTENTRÆNING kl. 18:30

SQUAT

SQUAT

2set x 10reps @ 20kg

2set x 6reps @ 40kg

1set x 6reps @ 50kg

1set x 4reps @ 60kg

KNÆBIND

1set x 2reps @ 75kg

1set x 2reps @ 80kg

1set x 1reps @ 85kg

1set x 1reps @ 90kg

Mere blev det ikke til i dag - prøvede med lidt bænk, men kunne hurtigt mærke jeg var alt for brændt af!!! Sidste uge har været en hård omgang og mine led i overkroppen virkede alt for drænet - så en fornuftig beslutning var at stoppe tids nok :D

Jeg har SM i bænk om 1½ uge og skulle helst ikke brænde af inden da! Min fys, som også var i OBBC, syntes også det var en kanon beslutning :tongue: det var noget han kunne lide at høre :) (eller også var det bare fordi han så for engangs skyld blev den sidste der ville forlade OBBC ;) )

En anden årsag til dagens afbrændthed kunne selvfølgelig også være at det tapper total meget på kræfterne at hænge posters op af Arnold :blink: specielt når man skal lave hul i en beton væg med et sløvt bor :unsure:

Link to comment
Share on other sites

God og svedig omgang med MASS i huset. Han brændte som sædvanligt godt igennem og så virkeligt PUFF'et ud  :w00t: synes bestemt at 3 dage i sengen havde gjort ham langt mere fyldig at se på end normalt :D

:dance: :4flex: :upwave:

taaak.... lige indtil du nævnte min store squat røv.. :lol:

Også gik der vist også "røv" snak i den..... :biggrin2:

Din BUT :bootyshake: er et helt kapitel for sig selv :tongue:

Formen begynder sq ellers at se godt ud.... ihvertfald noget nasty posering du lige fremviste for publikum....  :devil:
Håber de satte pris på det :pimp:

Håber sq ikke at jeg bliver særligt meget mere cut på bryst og ryg - nu må der godt begynde at ryge det sidste på maven!! :unsure:

Det spiller simpelthen ikke med striber på hele overkroppen hvis ikke også maven har samme karakter!

Er også glad for du synes mine quads ser leeeeede ud :w00t:

(må også indrømme jeg selv synes dete ret så fedt at man kan se opdeling mellem musklerne i låret allerede nu :D )

Hehe, så skal du se hende, eller rettere høre hende, når der er OL :o "Ham der har en god røv, ham der har en ærwelig røv, ham der blablabla" :lol: :nahnah:

En del af det der sidder på maven er nok vand ;) Og det er jo også der englen plejer at have sine vandreserver, så mon ikke det nok skal se nydeligt ud, ligesom sidst ;) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, så skal du se hende, eller rettere høre hende, når der er OL :o "Ham der har en god røv, ham der har en ærwelig røv, ham der blablabla" :lol: :nahnah:

OG!!!??

Det var da kun af rent faglig interesse og total objektiv bedømmelse :unsure:

Er det ikke OK at have en interesse i veludviklet muskulatur? :tongue:

.... Og By the way.... Ingen af dem nåede alligevel din Booty til sokkeholderne :wub:

En del af det der sidder på maven er nok vand ;) Og det er jo også der englen plejer at have sine vandreserver, så mon ikke det nok skal se nydeligt ud, ligesom sidst ;) :wub:

Nogle dyr har en pukkel - jeg har en dunk <_<

... og som sagt tidligere - Kragen ved bedst, så mon ikke det bliver godt igen i år :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning tirsdag d. 17. august

MORGENCARDIO kl. 6:30 :sun:

POWERWALK

... 50 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:00

BRYST - BICEPS - MAVE

ROTATOR CUFF - maskine

internal

3set x 15reps @ 8lb

external

3set x 15reps @ 8lb

CHINS

Træk til bryst, overhåndsgreb

1set x 11reps @ BW

BÆNKPRES

1set x 10reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 60kg

KLODS - 2 stk.

1set x 2reps @ 62.5kg

1set x 2reps @ 65kg

1set x 2reps @ 67.5kg

1set x 2reps @ 70kg

1set x 2reps @ 72.5kg

1set x 2reps @ 72.5kg

... virkelig god kontakt i dag - og total meget power!! For en gangs skyld var jeg vist rimeligt eksplosiv på den sidste omgang med klods :w00t:

MAVE - SKRÅ

hyperextensionbænk

3set x 12reps @ BW

MAVE - LIGE

padded crunch

2set x 30reps @ BW

SKRÅ DB PRES

1set x 15reps @ 2x21kg

1set x 12reps @ 2x23kg

1set x 12reps @ 2x25kg

1set x 15reps @ 2x21kg

.... ARGHHH - det brændte helt vildt :firebounce: men skønt med lidt høj-rep til en forandring :)

KABEL FLYES

1set x 10 / 12 / 13reps @ 25kg / 20kg / 15kg

BICEP DB CURL

alm. curl

1set x 15reps @ 2x12kg

front curl

1set x 12reps @ 2x12kg

alm. curl

1set x 12reps @ 2x12kg

hammer curl

1set x 12reps @ 2x12kg

alm. curl

1set x 10reps @ 2x12kg

UNDERARM - superset

wrist curl

1set x 30reps @ lille stang

hammer curl

1set x 12reps @ lille stang

bent over - front curl

1set x 15reps @ lille stang

-----------------------------------

wrist curl

1set x 20reps @ lille stang

hammer curl

1set x 15reps @ lille stang

bent over - front curl

1set x 20reps @ lille stang

DONKERY RAISE

1set x 30reps @ 100kg

CYKLE

... 15 minutter

CII

... 1 minutter - 315 meter

... langt tid siden jeg har fået lavet eksplosiv roning - nu er der 15 uger til decembercuppen - så jeg må heller igang igen :)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning onsdag d. 18. august

MORGENCARDIO kl. 6:00 :sun:

POWERWALK

... 50 minutter

AFTENTRÆNING kl. 18:30

RYG - SKULDER

DØDLØFT

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 70kg

DØDLØFT TIL KNÆ

overhåndsgreb, minus bælte

1set x 3reps @ 85kg

1set x 3reps @ 90kg

1set x 3reps @ 95kg

1set x 3reps @ 100kg

... hmmm - gad vide om jeg overhovede trænede :unsure:

ufatteligt let eller rettere sagt flyvende :angelgrin:

GOODMORNING BB

1set x 10reps @ 20kg

4set x 6reps @ 40kg

ONE ARM DB ROW

1set x 5reps @ 35kg

1set x 5reps @ 42kg

1set x 5reps @ 48kg

1set x 3reps @ 52kg ... hmmm - MEGET LET :devil: LEEEE'

1set x 2reps @ 56kg PR

1set x 1-2reps @ 58kg PR

... Sidste set var leeeee' - ikke for venstre men min højre arm føltes lidt svag og trækket ikke helt optimalt men venstre - GOD DAMN - den sad perfekt :bunny:

CHINS

Træk til bryst, overhåndsgreb

1set x 10reps @ BW

... lidt hårdt med chins efter rows :blink:

UPRIGTH ROW BB

1set x 10reps @ lille stang

1set x 10reps @ lille stang + 10kg

1set x 10reps @ lille stang + 20kg

... den funker ikke helt den her øvelse - den irriterer min skulder en helt del!! Spiller ikke!!! :angry:

LATERALS DB

1set x 20reps @ 2x4kg

1set x 20reps @ 2x5kg

1set x 15reps @ 2x6kg

1set x 15reps @ 2x7kg

1set x 12reps @ 2x8kg

... nu kan jeg endelig igen køre alm laterals uden at afklemme min supraspinatus sene :D

DIPS - swedish style

1set x 20reps @ BW

... lidt stiv i bryst og triceps efter de sidste par træningsomgange

POWERWALK

... 25 minutter

God omgang med total power - havde sikkert sat ny DL-rekord hvis jeg havde prøvet idag - for DAMN der var træk i ryggen - helt ærgeligt at jeg havde besluttet mig for en let omgang :(

Ellers rimeligt godt med mennesker i huset Big J, Jacob Vind, BØF, Grinder + kærste og den selvantændelige MAAA' (hehe - kan ellers godt lide det vi to snakkede om idag du ;) Jeg ender nok med at tage dig på ordet så jeg er sikker på at du stiller op næste år :firebounce: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

ONE ARM DB ROW

1set x 5reps @ 35kg

1set x 5reps @ 42kg

1set x 5reps @ 48kg

1set x 3reps @ 52kg ... hmmm - MEGET LET  :devil: LEEEE'

1set x 2reps @ 56kg PR

1set x 1-2reps @ 58kg PR

Hæhæ - syge kælling ;) ;)

Tillykke med det !!!

og den selvantændelige MAAA' (hehe - kan ellers godt lide det vi to snakkede om idag du ;) Jeg ender nok med at tage dig på ordet så jeg er sikker på at du stiller op næste år :firebounce: )

Ja, så er Racer nysgerrig :dance: :rolleyes:

Edited by RacerMusen
Link to comment
Share on other sites

kæft du kom sq skræmmende tæt på de 60kg jeg lagde ud med at sige du nåede op på... :o :zcyclon:

hehe... Englen er ekspert i at lokke..... :angelgrin: kan lige forestille mig hvordan du lokker Kraw'en i fælder på hjemmefronten... :lol:

Maaaa' :upwave:

Link to comment
Share on other sites

hehe... Englen er ekspert i at lokke..... :angelgrin: kan lige forestille mig hvordan du lokker Kraw'en i fælder på hjemmefronten... :lol:

"Prøv se her, Krawe" kvidrer englen, mens hun peger på sine velproportionerede 60 kg ultra caaat nøddebrune bikini-klædte krop og store beskidte gaarnz... "alt dette kan blive dit til fri afbenyttelse.... hvis du tager opvasken" :w00t::devil:

Men ligemeget nytter det.... kragefar brænder aw til Discovery :lol:

Link to comment
Share on other sites

ONE ARM DB ROW

1set x 5reps @ 35kg

1set x 5reps @ 42kg

1set x 5reps @ 48kg

1set x 3reps @ 52kg ... hmmm - MEGET LET  :devil: LEEEE'

1set x 2reps @ 56kg PR

1set x 1-2reps @ 58kg PR

Hæhæ - syge kælling ;) ;)

Tillykke med det !!!

B) THX

Jeg er sgu glad for jeg ikke kørte min DB rows sammen med dig da jeg var på besøg  :blink:
:evillaughter: mwhahahahahaha
Ellers nogle fine løft du lavede i trøjen i weekenden

Ja - det kørte helt godt til sidst :D

Kan slet ikke komme mig over at bare fordi man flytter stangens bane 5 cm længere ind over brystet betyder så meget :blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share