ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

WHAUUUU :4thumbup: Du bliver så LEEEEEE i år :devil:

Glæder mig godt nok til at se dig i totalt konkurrence form i år - det bliver vildt :wink:

Knuz fra B.

Heyyyyjaaa Boopsy :boobs:

Tak søde... ligger ikke skjul på at vi er to som glæder os :wink: til at se formen :innocent:

KÆMPE KLEM og ikke mindst GOD WEEKEND!!

/NO

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey Angle!

Ser jo hammer godt ud :4thumbup: En stor skam vi ikke kommer til at se dig på dansk jord i år :sneaky2: Håber det sker næste år. En skandale hvis danmarks klart bedste tøse atlet ikke sku stille mere op herhjemme :smile:

Hej Cj :bigsmile:

Glad for at du kan lide looket :slut::w00t:

Om det er en skandale kommer jo nok an på hvem du spøger :blink:

Vil ikke udelukke at jeg ikke stiller op herhjemme igen, men så bliver det nok eks. til LOADED CUP som Stallan jo har fået så mange roser for... til DM igen - næppe!

... hva er det man siger.... been there - done that :wink:

Nu er det mod nye udfordringerne :superman:

p.s. Kommer dog med som opvarmer for Karen Louise :heartpump: og ikke mindst som ekstra support for Boopsy :wub: og for at få en masse :blahblah::blush:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Heyyyy Sune :yo:

TAAARK :blush:

(kan jo kun sige det samme om dine USA billeder :tongue4: )

... ang glutes - så er der da også blevet udbygget i det område - billeder af dem taget vi på et andet tidspunkt :tongue:

Bare hit med dem - jeg er klar. Har 92'' herhjemme, som jeg tager i brug ved særlige lejligheder :wub: Der "burde være plads" :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Bare hit med dem - jeg er klar. Har 92'' herhjemme, som jeg tager i brug ved særlige lejligheder :wub: Der "burde være plads" :w00t:

ARGGGHHHHH MAND... hvis min NUMZAAAA skal blæses op på en 92" så skal jeg sgu også selv være tilstede!!!

Tror det må være topmålet :superman:

Jeg øver lige min bootyshake lidt mere de næste par uger og så må vi se om der kommer en video på banen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Har forrresten fået den skøre ide at jeg vil købe mig en MB til blandt andet at køre mellem Odense og Nyborg i weekender for at brænde ekstra kalorier af!!!

HVis nogen har nogle input om en ide til cykel så fyr dem gerne af!!!

Skal dog snakke med en ekspert i næste uge :cool: men altid rart ikke at virker for "ny"

Er lidt sat på en MB! Ikke mindst for den ekstra modstand cyklen yder men også fordi jeg elsker at cykle på dem! At det er tungere at køre generer mig ikke ... det er kun 30 km der skal trædes igennem og altså ikke flere 100 km vi snakker om :smile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

“Specialized” og “Ghost” er rigtig gode mærker. Der kan du godt få en god og ikke mindst holdbar cykel til 4-6000 kr

Hold dig fra billigt no-name skrammel… sådan noget falder hurtigt fra hinanden - taler af erfaring :gal:

God fornøjelse med det - du vil ikke fortryde det, især ikke når vejret nu er så godt! :sun:

Link to comment
Share on other sites

“Specialized” og “Ghost” er rigtig gode mærker. Der kan du godt få en god og ikke mindst holdbar cykel til 4-6000 kr

Hold dig fra billigt no-name skrammel… sådan noget falder hurtigt fra hinanden - taler af erfaring :gal:

God fornøjelse med det - du vil ikke fortryde det, især ikke når vejret nu er så godt! :sun:

Hejsa Fast

De mærker du snakker om er de gode at køre på asfalt med??

Er ikke interesseret i en eller anden superheavy downhill mother-fucker :crazy:

Regner med at spendere omkring de 5-8000 alt efter hvor gejlet den skal være - skal sgu være noget kram med ordentlig kranke, gear osv. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

De mærker du snakker om er de gode at køre på asfalt med??

Ja, bestemt....jeg bruger selv en Ghost til transportcykling. Du kommer til at overhale alt og alle :superman::tongue:

Og med de penge skal du også nok få noget ordentligt med hjem :4thumbup:

Englen skal have en pink MB med banansæde og rævehale..!
Og klemmer med papstykker til at lave larm i egerne. :superman:

:laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Har også været svært glad for min Cannondale F500, som jeg nu ikke har brugt i snart 2 år! :blush:

Hvis ikke du boede så pokkers langt væk, så var Flexi-bike i stedet Angel-bike så længe du gad :wink:

Edited by Flexipecs
Link to comment
Share on other sites

Norah din ryg er downright sick'... på den gode måde... :w00t: :4flex: forhelvede der er sq godt nok sket noget... det ser skide godt ud :clap:

sys' du skal købe dig en puch maxi med mælkekasse bagpå ligesom Stewart Stardust.... så slipper du også for at cykle al massen af dine hjul :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Har også været svært glad for min Cannondale F500, som jeg nu ikke har brugt i snart 2 år! :blush:

Hvis ikke du boede så pokkers langt væk, så var Flexi-bike i stedet Angel-bike så længe du gad :wink:

Det var sgu ellers noget af et tilbud Flexi :cool: men AK JA

... vejen er jo nok lidt for lang til at skulle låne den regelmæssigt!! Ellers bliver det sgu en ordentlig omgang cardio når den skal returneres engang om ugen på Sjælland :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share