ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Norah din ryg er downright sick'... på den gode måde... :w00t: :4flex: forhelvede der er sq godt nok sket noget... det ser skide godt ud :clap:

ÆÆÆHHHH MAA :devil:

GODT AT HØRE :4flex:

... og det er sgu noget skidt - for det lader jo til at alle de farvestårlende kosttilskud alligevel gør deres til at jeg pakker noget MAA på i forhold til hvad jeg har kunne før :innocent:

sys' du skal købe dig en puch maxi med mælkekasse bagpå ligesom Stewart Stardust.... så slipper du også for at cykle al massen af dine hjul :laugh:

hæhæ .... det har Kragen rent faktisk også forslået men er sgu bange for at mine skørter vil blafre alt for meget men den fart jeg kan skyde på sådan én!! :blink:

Forresten MAA' ... hvad er det jeg hører - stiller du alligevel heller ikke i år til DM!!???

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har selv en Trek MB, som jeg er vild glad for :bigsmile: har bare fået brugt den for lidt sidste år!

Øv, øv du ikke bor i Århus, for så skulle vi da ud på noget MB sjov i skoven sammen :w00t: Hold op det kunne være fedt :smile:

Altså .... Boopi!!!

Du er også MB-tøz.... FEEE :cool:

Giv mig lige de par år så returnerer jeg hjem igen!!

Så kan vi lave et tøsehold :superman:

Link to comment
Share on other sites

Altså .... Boopi!!!

Du er også MB-tøz.... FEEE :cool:

Giv mig lige de par år så returnerer jeg hjem igen!!

Så kan vi lave et tøsehold :superman:

Det er en aftale :4thumbup:

Ellers må jeg jo bare slæbe min MB med til Odense :laugh: Vi har jo også sådan problemer med at få tiden til at gå når vi er sammen :w00t: Til sidst ender det vil med, at det bliver en uge af gangen jeg kommer på besøg :laugh:

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er en aftale :4thumbup:

Ellers må jeg jo bare slæbe min MB med til Odense :laugh:

Det var faktisk en god iode.... når jeg har fået min hjem og samlet så er det en SWEET DEAL :4thumbup:

Vi har jo også sådan problemer med at få tiden til at gå når vi er sammen :w00t:
Ja... det er sgu lidt ekstremt så meget stilhed og kedsomhed der kan forekomme på en dag :wink:
Til sidst ender det vil med, at det bliver en uge af gangen jeg kommer på besøg :laugh::wink:

Ellers må vi jo ende med at tage på charterferie sammen så vi kan få snakket af :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Det var sgu ellers noget af et tilbud Flexi :cool: men AK JA

... vejen er jo nok lidt for lang til at skulle låne den regelmæssigt!! Ellers bliver det sgu en ordentlig omgang cardio når den skal returneres engang om ugen på Sjælland :blink:

Hvis du når at komme til Hovedstaden inden du får købt din egen, så tag et kig på den - bruger den som sagt aldrig, så du behøver skam ikke komme rendende med den ugentligt :laugh: Medmindre selvføleglig du kommer for at vise mig pics fra din private samling :pimp:

Link to comment
Share on other sites

Duktigt imponerande rygg-tavla du arbejdet dig til, Norah! :4thumbup:

Håber også kunne finde lidt mer V-form og gluteér under mit fedt siden sidste år... :hands:

Såg I snakker lidt om mountainbiking... nogle tips på gode områder her i Odense at køre i? Har efter et års tid endelig fået min hit ned, så nu skal der cykles!

Link to comment
Share on other sites

Hvis du når at komme til Hovedstaden inden du får købt din egen, så tag et kig på den - bruger den som sagt aldrig, så du behøver skam ikke komme rendende med den ugentligt :laugh:

Tager dig 110% på ordret hvis jeg stadigvæk er moutainbikeløs næste gang jeg er i KBH ... så er du advaret :wink:

Medmindre selvføleglig du kommer for at vise mig pics fra din private samling :pimp:

Tror nu ikke du ville finde min private samling interessant ... det er jo mest misserne og Kragen ... nok lidt et dårligt bytte :wink:

Link to comment
Share on other sites

så lige billederne nu her...

der er HELT klart kommet meget mere goddaw på ryggen. Mere masse, mere dybde, meget mere imponerende end før (og det siger ikke så lidt!)

Rigtigt flot arbejde!!!

Yo Blackmoore :yo:

... det værste er :innocent: jeg har ikke gjort en skid for ryggen i år (trænet mindre tungt og færre gange :blink: ) - kun delts og hjul har fået en ekstra skalle - men det kan så også ses :w00t:

/No

Link to comment
Share on other sites

Duktigt imponerande rygg-tavla du arbejdet dig til, Norah! :4thumbup:

Håber også kunne finde lidt mer V-form og gluteér under mit fedt siden sidste år... :hands:

Såg I snakker lidt om mountainbiking... nogle tips på gode områder her i Odense at køre i? Har efter et års tid endelig fået min hit ned, så nu skal der cykles!

Hey Linis

Bork Bork Bork

SwedishChef_s.jpg

:tongue:

(... og det er så måden jeg takker for dit kompliment på :innocent: )

Har set din form ... og den er god!! :w00t:

Det skal nok blive virkelig GODT når du lige smider den smule du gerne vil - helt sikkert V-FORM :4thumbup:

Ang. MB i Odense - Kender desværre ikke Odense på det område men håber da jeg kan lære området lidt at kende når jeg først for anskaffet mig en :smile:

/No

Link to comment
Share on other sites

Stemmer lige i koret der blev imponeret af de fine ryg fotos :wub::tongue: Dælme flot - dog lidt rystende når du siger, at du ikke har gjort noget særligt for den... :blink: :blink:

Apropos mtb: Jeg har netop skiftet min Kona ud med en bedstemor model, men skal have Kona'en klar igen, så jeg kan køre lettere vanvittigt rundt i byen til sommer :innocent::tongue:

Så Kona kan absolut ogs anbefales :devil:

:ninja: krammere, Tania

Link to comment
Share on other sites

Tager dig 110% på ordret hvis jeg stadigvæk er moutainbikeløs næste gang jeg er i KBH ... så er du advaret :wink:

Det var også mening, my sweet :smile:

Tror nu ikke du ville finde min private samling interessant ... det er jo mest misserne og Kragen ... nok lidt et dårligt bytte :wink:

Hmm.. Hvis Kragen kan finde ud af at se lige så sexet ud som dig, så måske........ og dog!! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey Linis

Bork Bork Bork

SwedishChef_s.jpg

:tongue:

(... og det er så måden jeg takker for dit kompliment på :innocent: )

Jamen jeg tar det som et kompliment at blive sammenlignet med den svenske kocken - hvem kan vise et bedre exemplar på V-form? ( hvis man nu vænder V'et på hovedet, men alligevel... :wink: )

Har set din form ... og den er god!! :w00t:

Det skal nok blive virkelig GODT når du lige smider den smule du gerne vil - helt sikkert V-FORM :4thumbup:

Tak for komplimentet! :blush: Skal nok blive godt, bare jeg har tålmodigheden hele vejen med den her langsomme diæt. Er kun siden tidligere vand til "idiot-dieter" når jeg taget til konkurence i karate. Da var det lige meget hvad det var der forsvand - muskler eller fedt - det skulle bare gå hurtigt at komme ned -60 kg. Men det er mgt mer behageligt det her og nemmere at læse til den sidste eksamen samtidig :smile:
Ang. MB i Odense - Kender desværre ikke Odense på det område men håber da jeg kan lære området lidt at kende når jeg først for anskaffet mig en :smile:

/No

Jeg har lykkets finde et par OK områder i Næsby og bagved hvor Poul bor i Holluf Pile. Men de er ikke så store, så ikke det bedste til de lange turer. Vil gerne finde områder hvor der ikke er så mange mennesker ude og går, de kommer sgu i vejen for min cardio!! :superman:

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Stemmer lige i koret der blev imponeret af de fine ryg fotos :wub::tongue: Dælme flot - dog lidt rystende når du siger, at du ikke har gjort noget særligt for den... :blink: :blink:

Tak Taninja :ninja:

... og Ja - deter lidt rystende :innocent: (eller også er det blot det gode lys :tongue: )

Apropos mtb: Jeg har netop skiftet min Kona ud med en bedstemor model, men skal have Kona'en klar igen, så jeg kan køre lettere vanvittigt rundt i byen til sommer :innocent::tongue:

Så Kona kan absolut ogs anbefales :devil:

Tror jeg er ved at have set mig lun på mærket Cannondale :wub:

Nu skal jeg så bare finde den helt rette model med kombination mellem primært lang distance på vej og til let brug i skoven :w00t:

:ninja: krammere, Tania

KLEMMER lige over :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Det var også mening, my sweet :smile:

:wink:

Hmm.. Hvis Kragen kan finde ud af at se lige så sexet ud som dig, så måske........ og dog!! :tongue:

Hvis det her tænder dig tilstrækkeligt .....

optrade.gif

... så er der flere hvor de kom fra :innocent: og så kan du godt tage at slippe den cykel :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Man slår lige et smut forbi mol, og hvad ser man så?

Gude-skønne billeder af din veludviklede ryg :w00t:

Alt for nice muskel-kvalitet :4thumbup:

God sommer til dig og kragen.

Hils ham lige.

De bedste :cool: fra J-man.

UHHHHH YEEEAAAAAAH

Min FAVORIT J-MAN :heartpump:

Takker ydmygt!!!! :blush:

Håber dig og dine piger får den varmeste og mest solskinsrige sommer :sun:

KYS, KLEM og KRAM :w00t::wink::innocent:

NO

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Jamen jeg tar det som et kompliment at blive sammenlignet med den svenske kocken - hvem kan vise et bedre exemplar på V-form? ( hvis man nu vænder V'et på hovedet, men alligevel... :wink: )

Den svenske kok er bare ... "THA SHIIIIT" :yo:

Tak for komplimentet! :blush: Skal nok blive godt, bare jeg har tålmodigheden hele vejen med den her langsomme diæt. Er kun siden tidligere vand til "idiot-dieter" når jeg taget til konkurence i karate. Da var det lige meget hvad det var der forsvand - muskler eller fedt - det skulle bare gå hurtigt at komme ned -60 kg. Men det er mgt mer behageligt det her og nemmere at læse til den sidste eksamen samtidig :smile:
AHHHH ... karate ..... så kender jeg en der er glad :innocent::tongue::wink:

naaaaah - spøg til side!! Det forklare egentligt meget godt din tætte og flot pakket kropsfigur! Det giver sgu en god figur :4thumbup:

Det er sjældent man ser piger der er "fast i kødet" som dig ... :w00t:

Jeg har lykkets finde et par OK områder i Næsby og bagved hvor Poul bor i Holluf Pile. Men de er ikke så store, så ikke det bedste til de lange turer. Vil gerne finde områder hvor der ikke er så mange mennesker ude og går, de kommer sgu i vejen for min cardio!! :superman:

hæhæ ... lyder ellers lækkert!!

Og ikke nogen tvivl - du slår hårest når du kommer susende på en cykel så de må jo bare hoppe af stien :wink:

/NO

p.s. Og god eksamen :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

hmmm....

Yo HIPPO ... ærgeligt at jeg ikke nåede at flexe min GUN ordentligt på det billed :nonono: men om ikke andet fik jeg flexet min nye bukser lidt :innocent:

post-363-1151010506_thumb.jpg

post-363-1151010518_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

hmmm....

Yo HIPPO ... ærgeligt at jeg ikke nåede at flexe min GUN ordentligt på det billed :nonono: men om ikke andet fik jeg flexet min nye bukser lidt :innocent:

kan ikke se problemet... det er jo alligevel ikke din gun der er det vigtige på det pic dér...

Link to comment
Share on other sites

hmmm....

Yo HIPPO ... ærgeligt at jeg ikke nåede at flexe min GUN ordentligt på det billed :nonono: men om ikke andet fik jeg flexet min nye bukser lidt :innocent:

Ved nærmere eftertanke må jeg hellere beholde min Cannondale selv, så jeg kan holde mit hjerte i form, så det IKKE slår kolbøtter som nu, hvor jeg ser de billeder... DAAAAAAMN!!!! hvor er du hot, engle-basse! :w00t::wub:

Kan du ikke bare begynde at lægge billeder ind i min log, så jeg ikke behøver poste billeder af alle de amerikanske piger?! :shades:

Nå, jeg vil snuppe et par betablokkere, og så ellers lure lidt på de billeder igen..... :sun:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

hmmmm... så er det første sommerferie-mandag i morgen og jeg begynder min diæt frem mod første stævne i år :w00t:

Planen i år har ændret sig lidt fra den oprindelig... lød egentlig på stævne 2. september som første konkurrence, men har rykket dette til oktober måned i stedet, da en endnu bedre mulighed bød sig på :innocent:

Så i morgen tidlig er der lige lidt under 16 uger til mit først BB forsøg i kombination med en figur-konkurrence samme dag :slut:

(vil jo så gerne have lov at stå på scenen i lidt bling bling... så det bliver ikke et rent BB show fra min side :innocent: )

Eftersom jeg jo har kørt lidt diæt i år så er planen pt. at droppe cirka 10 kg fedt, lidt muskel ryger der nok også samt noget væske... det skulle alt i alt inden slut oktober bringe mig ned under under 63 kg, så jeg kan komme i letvægts BB klassen :blink:

Derefter dropper jeg de efterfølgende uger yderligt et par kg (regner med til lige omkring de 60 kg) til VM i Rusland :w00t:

Skal nok få opdateret min HP i næste uge... har desværre ladet mig distrahere af et par side projekter som gerne skulle komme online snart ... herunder er jeg blevet involveret i en fitness portal der gerne skulle komme til at rumme al tænkelig info om konkurrence, alle de forbunde der findes, øvelser og :blahblah: samt over tid samt bringe info fra stævner i ind- og udland :bigsmile:

Det betyder også at jeg "ryder" op på min egen HP og overføre en del info til den nye hjemmeside, så min nuværende ATHLETIC.DK kun bliver om hvad jeg render og laver...

... mens jeg så deltager på sidelinien på den nye HP med den info jeg har liggende på min hjemmeside nu, bidrager med nyheder fra de forbindelse jeg efterhånden har fået i mange lande samt med info fra de stævner hvor jeg selv er til stede!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share