ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nogle koger til 7:30 :wink:

... andre koger for alvor igennem til kl 12:05 :4thumbup:

DAMN det er længe siden jeg har sovet så lang tid .... var også helt omtåget da jeg endelig faldt ud af sengen, fik kogt nogle æg, smurt mig ind i solcreme og så videre ud og koge i solen på stranden i en time inden jeg endelig fandt kræfter til at gå i bad og cykle en time ned i byen inden arbejde.... FUCK det forøvrigt varmt :crazy: og FUCK jeg er bleg i min hvide/tyrkise bikini ... lige før jeg blænder mere end solen :blink:

(måske jeg skulle se om jeg ikke kunne finde en bikini i en mere varm farve for at "dæmpe" min egen kulør bare en smule :tongue: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Ja, du ved godt at hvis man skal stave Nikon heeelt rigtigt, så staves det C A N O N. :tongue::wink:

Angående billeder. Nu er jeg ikke nogen mesterfotograf, som mine billeder fra Loaded Cup 2006 viser, men jeg har efterhånden fået lært mig lidt om ISO-værdier, blitz vs. ingen blitz osv. - så jeg kan godt tage enkelte gode billeder. Og hvis du gerne vil offentliggøre de billeder der trods alt bliver skarpe på en hjemmeside, så ingen problemer herfra. Jeg skyder kun for at lære, og naturligvis fordi jeg alligevel ta'r til stævnet og ser rollemodellerne flexe og vise hvor godt det styrketræning KAN gøres. :laugh:

Så de atleter jeg får i skudlinien, kan sagtens forvente billeder allerede dagene efter stævnet. Jeg skal bare hente billederne ud af mit kamera og over i computeren. Det vil tage maksimalt 15 minutter, men herfra bliver den videre formidling så en anelse sværere. For jeg skyder i en ret stor størrelse (3504x2336), og de fylder ca. 2,5 - 3,3 mb. pr. stk. :blush: Ganger man det med 2 - 400 stykker, så begynder båndbredden altså at skulle være stor for at kunne overføre via nettet. Alternativet er at brænde dem ud og poste dem, og så går der en ekstra dag, men det er jo et alternativ man sagtens vil kunne leve med.

Nu vil jeg ikke kapre din log mere med den slags fotosnak. Forvent jeg er der til DM i Herning, og at jeg skyder så godt jeg kan uden at genere de andre tilskuere. Satser på, at der ikke er alt for meget run på (tilskuermæssigt) til forbedømmelserne, og så vil jeg skyde 80% af mine billeder dér, og så selv nyde showet om aftenen, medmindre nogen specifikt ønsker at jeg skal fortsætte. Distribueringen af billederne derefter er intet problem. Det finder vi ud af, om det bliver via nettet, posten eller andet... :smile:

Lyder godt det hele KongKent :w00t:

Tror bare vi lige skal snakke sammen i midt september og ligge en slagplan :wink:

Uanset kvalitet på billederne ved jeg af erfaring at vi med stor glæde kan uploade alt hvad vi har og det vil blive taget imod med kyshånd!!

Nogle gange er det forfærdeligt at tænke på alle de timer der bliver lagt i træningen for at stå på scenen i blot 1 time sammenlagt og så har man ikke mere end et par billeder som bevis!!

Håber også på at kunne uploade video fra noget af showet men det kommer nok lidt senere end billeder... og om der går 1 dag eller 3 før billeder kommer online er nok et fedt... bare der som skrevet ikke går et halvt år :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Onsdag d. 5. Juli

AFTENCARDIO kl. 22:45

POWERWALK / LØB

¤ 50 minutter

... mest løb :firebounce:

Kæft det var et lækkert tidspunkt at være afsted på - god temp, ingen mennesker og gode ben efter en dag i stilstand :innocent:

Så også en ræv, noget der mindede om en fritte og en KÆMPE tudse :w00t: sikken en aften :laugh:

(nå ... ja ... og straffen for at sove længe ... jeg er MEGA VÅGEN NU :crazy: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

og FUCK jeg er bleg i min hvide/tyrkise bikini ... lige før jeg blænder mere end solen :blink:

(måske jeg skulle se om jeg ikke kunne finde en bikini i en mere varm farve for at "dæmpe" min egen kulør bare en smule :tongue: )

join the club :wink:

ikke at jeg har nogen hvid/turkis bikini altså :innocent:

Link to comment
Share on other sites

hmmm....

Yo HIPPO ... ærgeligt at jeg ikke nåede at flexe min GUN ordentligt på det billed :nonono: men om ikke andet fik jeg flexet min nye bukser lidt :innocent:

Jups,

det sponsormærke er da placeret for maksimal eksponering

Niske

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Torsdag d. 6. Juli (16 UGER TIL K-DAG)

MORGENCARDIO kl. 8 :sun:

¤ POWERWALK 60 min

SKULDER - TRICEPS kl. 17

¤ POWERWALK 30 min

Skulderpres superset'et med laterals

DB SKULDERPRES

1 set x 15reps @ 12.5kg

1 set x 15reps @ 12.5kg

1 set x 15reps @ 15kg

1 set x 13reps @ 17.5kg

1 set x 10reps @ 20kg

1 set x 9reps @ 20kg

1 set x 8reps @ 20kg

...let omgang - beskytter både skulder og kraveben en del for tiden

LATERLAS DB

1 set x 15reps @ 2 x 5kg

1 set x 15reps @ 2 x 5kg

1 set x 15reps @ 2 x 7kg

1 set x 15reps @ 2 x 8kg

1 set x 10reps @ 2 x 10kg

1 set x 10reps @ 2 x 10kg

1 set x 10reps @ 2 x 10kg

1 set x 10reps @ 2 x 11kg

1 set x 10reps @ 2 x 12.5kg

L-LATERLAS DB

1 set x 10reps @ 2 x 10kg

1 set x 10reps @ 2 x 10kg

1 set x 10reps @ 2 x 10kg

DB PULLOVERS

1 set x 10reps @ 30kg

1 set x 10reps @ 32kg

1 set x 8reps @ 34kg

1 set x 6reps @ 36kg

... går helt godt i denne øvelse for tiden - og presser mig ikke engang maks :superman:

DIPS

1 set x 20reps @ BW

1 set x 20reps @ BW

1 set x 20reps @ BW

HALFPRESS - smith

1 set x 6reps @ 27kg

1 set x 5reps @ 37kg

1 set x 3reps @ 47kg

1 set x 3reps @ 47kg

1 set x 3reps @ 47kg

1 set x 3reps @ 47kg

... igen let omgang ... noget bugger med mit kraveben stadigvæk driller men måske lidt lidt træning mens vi er i Spanien kan fiske problemet en smule

DONKEY RAISE

1 set x 15reps @ 150kg

1 set x 15reps @ 150kg

1 set x 15reps @ 150kg

1 set x 15reps @ 150kg

1 set x 15reps @ 150kg

FLOATING CRUNCH

1 set x 15reps @ BW

1 set x 15reps @ BW

1 set x 15reps @ BW

¤ KÆBE 30 min :blahblah: med skønne STINE (godt at se dig smukke tøz :slut:) og en Nina :boobs: i absolut sommerhopla i en skøn sommerkjole :w00t:

¤ POWERWALK 25 min

God omgang idag - lette vægte og passede fint med den massive varme :crazy: dog var OBBC rent faktisk ganske forfriskende at være i for en gangs skyld og det gode selvskabe aka BigJ gjorde det blot endnu bedre :cool:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Så også en ræv, noget der mindede om en fritte og en KÆMPE tudse :w00t: sikken en aften :laugh:

LOL

"Kære dagbog - i dag på sommerkolonien så jeg en ræv og mange andre spændende dyr, som jeg fangede med mit fiskenet"

Du er sgu skøn :tongue:

Link to comment
Share on other sites

¤ KÆBE 30 min :blahblah: med skønne STINE (godt at se dig smukke tøz :slut:) og en Nina :boobs: i absolut sommerhopla i en skøn sommerkjole :w00t:
Jaaaaa! Det var totalsuperhyggeligt! :4thumbup: :superman::w00t::banana::cheer::slut::tease: Mon ikke vi kan nå at ses til en kop (Bailey)kaffe inden I allesammen rejser væk?! :wink:(...eller måske når I kommer hjem igen :smile: ).
Link to comment
Share on other sites

LOL

"Kære dagbog - i dag på sommerkolonien så jeg en ræv og mange andre spændende dyr, som jeg fangede med mit fiskenet"

Du er sgu skøn :tongue:

:laugh::laugh: '

Kære Dagbog i dag fredag ....

I dag i et sommervarmt OBBC så jeg en sommerfugl fanget ved T-bar row maskinen ... Nej hvor var den var flot!!

Synes det var synd den skulle være inde blandt alle de svedige mennesker, så fik fanget den og smidt den ud af vinduet ... håber da ikke den tog skade af mine ru hænder :blink:

På vej hjem fra træning mødte jeg en kat og sikke sjov den var, den gik til angreb på mit ben :w00t:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jaaaaa! Det var totalsuperhyggeligt! :4thumbup: :superman::w00t::banana::cheer::slut::tease: Mon ikke vi kan nå at ses til en kop (Bailey)kaffe inden I allesammen rejser væk?! :wink:(...eller måske når I kommer hjem igen :smile: ).

Hej Fartstribemastine....

DU er nu en dejlig tøz :slut: og Kæft jeg kunne mærke efter at have sladret med dig igår hvor jeg har savnet dig :cry:

Vi får nok ikke tid til at ses før efter jeg kommer jeg fra ESP om nogle uger... måske dog kort i OBBC hvis jeg er heldig :innocent:

KLEM

No

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Fredag d. 7. Juli (16 UGER TIL K-DAG)

BEN kl. 13:30

¤ POWERWALK 25 min

BOX SQUAT

1 set x 12reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 60kg

OL SQUAT

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 6reps @ 70kg

1 set x 6reps @ 70kg

1 set x 3reps @ 80kg

1 set x 3reps @ 80kg

1 set x 3reps @ 90kg

1 set x 3reps @ 90kg

1 set x 8reps @ 80kg

1 set x 12reps @ 70kg

... 90'erne langt mere overbevisende end i tirsdags på trods af en meget træt lænd!! Droppede de 60 kg da jeg ikke orker at reppe +25 reps i den her varme!

T-BAR ROWS

1 set x 15reps @ 25kg

1 set x 15reps @ 40kg

1 set x 15reps @ 60kg

1 set x 15reps @ 80kg

1 set x 10reps @ 90kg

1 set x 10reps @ 95kg

1 set x 7reps @ 100kg PR .... nøøøøj mand jeg er stærk :4flex: :laugh:

.... KÆFT den kørte overraskende godt i dag??? Normalt er jeg på maks 90 kg men der var bare power i dag???

CHINS

1 set x 8reps @ BW

... udført langsomt med lang eccentrisk fase og pause i bunden før træk

Superset mellem low row og bagskulder

LOW ROW

1 set x 12reps @ 70kg

1 set x 12reps @ 84kg

1 set x 10reps @ 98kg

1 set x 8reps @ 112kg

REAR LAT. RAISE MACHINE

1 set x 12reps @ 25kg

1 set x 12reps @ 30kg

1 set x 11reps @ 35kg

1 set x 7reps @ 40kg

ONE ARM DB ROW

1 set x 10reps @ 42kg

1 set x 10reps @ 46kg

1 set x 10reps @ 50kg

¤ POWERWALK 25 min

+ planlagt aften PW på 60 min (når det er blevet køligt!!)

GOD TRÆNING MED FEEEEED PR i T-BAR :firebounce: men følte mig også godt mørbanket efter det hele var overstået og sidder lige nu og flyder i sofaen og har ikke specielt høje tanker om min PW og blot et par timer :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Endnu en epsiode af "Engel på vej til OBBC"....

littlehouse_83.jpgLittle%20House%20on%20The%20prairie%20sign.JPG

LOL :laugh:

Det ender jo med at blive fast inventar i min log....

Bare vent ... i morgen + søndag skal jeg gå i Nyborg så skal der nok være historier at fortælle!!!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Fredag d. 7. Juli (16 UGER TIL K-DAG)

BEN kl. 13:30

1 set x 7reps @ 100kg PR .... nøøøøj mand jeg er stærk :4flex: :laugh:

.... KÆFT den kørte overraskende godt i dag??? Normalt er jeg på maks 90 kg men der var bare power i dag???

Thss.. det kan jeg da os ;D

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Lørdag d. 8. Juli (16 UGER TIL K-DAG)

CARDIO kl. 11:30

¤ POWERWALK 45 min

Er lige blevet færdig med min sidste bøtte VAULT i denne omgang så i morgen er det 100% diæt.... synes ikke diæt harmonere med produkter som VAULT for at få maks ud af det!!

Så i morgen er der 15 uger til at droppe cirka 10 kg i hvilket skulle være mere end rigeligt :blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Så er beslutningen taget ....

Mit nye indkøb bliver et Nikon D200 kamera :w00t::4jumpy:

Mit første semi-profe kamera ... så nu har Englen snart fået en ny hobby :innocent:

SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT ... glæder mig som bare fanden til at få det mellem hænderne!!! :banana:

Håber jeg kan få det allerede i næste ugen inden vi skal til Spanien så jeg kan være all-over Kragefar og få tonsvis af fotos med hjem af den blege polak :heartpump:

Det bedste af det hele.... min Far har alt udstyr fra Nikon lige fra 540 forskellige linser, kalibrerings udstyr og bla bla ... som jeg har fået lov at låne hvis jeg lover at passe godt på det :devil:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share