ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

11.753 kr. omg :crazy: mange penge :D

... og det er kun for huset... så kommer der lige linse + ekstra blitz + batterier + taske!!

Regner med at skulle af med 16-18.000 boobs for den lille sjover med tilbehør :w00t:

Det bliver lige alt det jeg tjener i løbet af sommeren som får ben at gå på... men hva .. så får jeg forhåbentligt nogle fede billeder at gøre godt med :cool:

p.s. Når du nu bliver lidt ældre :poking: så vil det ikke synes som nær så mange penge :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

... og det er kun for huset... så kommer der lige linse + ekstra blitz + batterier + taske!!

Regner med at skulle af med 16-18.000 boobs for den lille sjover med tilbehør :w00t:

Det bliver lige alt det jeg tjener i løbet af sommeren som får ben at gå på... men hva .. så får jeg forhåbentligt nogle fede billeder at gøre godt med :cool:

p.s. Når du nu bliver lidt ældre :poking: så vil det ikke synes som nær så mange penge :innocent:

Jamen der regner jeg jo os med at få penge for at posere osv. :D.. så er det som småpenge for mig ;)

Link to comment
Share on other sites

Så er beslutningen taget ....

Mit nye indkøb bliver et Nikon D200 kamera :w00t::4jumpy:

Mit første semi-profe kamera ... så nu har Englen snart fået en ny hobby :innocent:

Det bedste af det hele.... min Far har alt udstyr fra Nikon lige fra 540 forskellige linser, kalibrerings udstyr og bla bla ... som jeg har fået lov at låne hvis jeg lover at passe godt på det :devil:

Tillykke med det. :4thumbup: Det er jo et riiiiiimelig seriøst kamera, så det skal du nok få nogle gode oplevelser med. Og da ikke helt uheldigt, at farmand har nogle objektiver man kan låne. For linserne er sgu som regel det dyreste, når man først begynder at bevæge sig udover den medfølgende optik.

Har selv lige købt en Sigma 70 - 300 mm. som skal bruges til DM. Det' ikke billigt. :blush:

EDIT: Og vil man læse mere om Angels fabelagtige indkøb (selvom det jo altså ikke er en Canon!! :devil: ), kan man læse nettets mest seriøse testside, og de har i februar 2006 anmeldt Nikon D200. De ka' vist godt lide dit kamera, Angel. :wink:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

derfor kan man godt lige stille op til Mr. Fitness eller så noget :D

Tror du virkelig at du vil blive respekteret af de andre wrestlere hvis du har rendt rundt i et par små poseringsbukser på scenen mens du har danset til "tango kat" :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med det. :4thumbup: Det er jo et riiiiiimelig seriøst kamera, så det skal du nok få nogle gode oplevelser med. Og da ikke helt uheldigt, at farmand har nogle objektiver man kan låne. For linserne er sgu som regel det dyreste, når man først begynder at bevæge sig udover den medfølgende optik.

Hej Kongkent

Ja... er sgu ikke et øjeblik i tvivl om at det nok skal blive en fornøjelse med det kamera og ikke mindst FEDT at Farmand har givet grønt lys for objektiv-lån ... han har sgu nogle fede nogle som let koster 1/4 del af min årsløn :blink:

Har selv lige købt en Sigma 70 - 300 mm. som skal bruges til DM. Det' ikke billigt. :blush:
... så er der vist ikke så meget amatør i dig mere!!

Sig mig... regner du med at bruge blits til DM eller satser du på at få indstillet iso efter forholdene i stedet??

EDIT: Og vil man læse mere om Angels fabelagtige indkøb (selvom det jo altså ikke er en Canon!! :devil: ), kan man læse nettets mest seriøse testside, og de har i februar 2006 anmeldt Nikon D200. De ka' vist godt lide dit kamera, Angel. :wink:

Jep... de fleste steder får det en god anbefaling hvilket self også har gjort det lettere at vælge det :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tror du virkelig at du vil blive respekteret af de andre wrestlere hvis du har rendt rundt i et par små poseringsbukser på scenen mens du har danset til "tango kat" :tongue:

Det er der faktisk en wrestler der har gjort.. og han har lige været "wrestling mester" ? :P

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Mandag d. 10. Juli (15 UGER TIL K-DAG)

CARDIO kl. 8

¤ POWERWALK 60 min

BEN kl. 16

¤ POWERWALK 20 min

OL SQUAT

1 set x 12reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 6reps @ 70kg

1 set x 6reps @ 70kg

1 set x 6reps @ 70kg

1 set x 3reps @ 80kg

1 set x 3reps @ 80kg

1 set x 3reps @ 80kg

1 set x 2reps @ 90kg

1 set x 2reps @ 90kg

1 set x 2reps @ 90kg

1 set x 2reps @ 90kg

1 set x 7reps @ 80kg

1 set x 12reps @ 70kg

... OK runde :smile:

LUNGES

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

STIVBENET DL

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

... meget let vægt men tror ikke min lænd pt. kan klare noget tungere :dry:

LEG EXTENSION

1 set x 12reps @ 100lb

1 set x 15reps @ 110lb

1 set x 15reps @ 110lb

1 set x 15reps @ 120lb

1 set x 13reps @ 120lb

¤ POWERWALK 40 min

OK omgang med SUPER selvskab :w00t::boobs: :moon: + :blahblah:

... men hold da op jeg trænger til den deload der starter fredag - føler mig godt nok slidt!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hvad skyldes pyramidestrukturen og den overdrevne workload i squatten?

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Hey Pauli :yo:

Overdreven siger du... der er jeg så ikke enig i :wink: eftersom det ikke er så mange kg jeg håndtere :smile:

Jeg er såmænd bare ved at bygge min kapacitet op igen til 5x10 med 100kg igen og gerne 10 x 10 derefter ... det kræver lidt km'er i benene og den struktur jeg kører er ala Champens squat rutine som tidligere i år har sparket både mere booty og quad-maaaa på hjulene samt den pt. som skrevet giver mig km'erne jeg skal bruge til mine 10'ere :w00t:

Pt kan jeg godt lave en 10'er med 85-90 kg men både pga. lidt ømhed i lænd + skulder samt min workkapacitet ikke er til 5 x 10 med 90 kg endnu så kørerne vi lige hjulene til først med lidt lettere vægt :bigsmile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej Kongkent

... så er der vist ikke så meget amatør i dig mere!!

Sig mig... regner du med at bruge blits til DM eller satser du på at få indstillet iso efter forholdene i stedet??

Njarh, udstyret er jo efterhånden ved at være semi-pro', men det hjælper ikke meget når fjollehovedet BAG kameraet endnu ikke har fået det sorte bælte i fotografering. :laugh: Men jeg skal nok komme efter det... :cool:

Ang. blitz vs. høj iso-værdi, så er det jo en smagssag. For mig bliver det rimelig nemt at afgøre: Jeg har ikke en blitz der vil kunne nå op til deltagerne, når jeg skal sidde blandt publikum, så jeg må vælge iso-modellen, og skyde med en iso-værdi på mellem 600 - 1600. Det kan (vil!) gøre billederne lidt grynet, men jeg håber at min opløsning gør, at jeg ved efterfølgende nedskalering alligevel vil kunne præsentere nogle rimelig hæderlige resultater.

Det ærgerlige ved DM/Loaded osv. er, at belysningen er elendig for fotografer, men perfekt for dommerne. Belysningen er tilstrækkelig for dommerne, men 5 meter længere bagude er den ikke god nok til at der kan komme noget lys ind i kameraet, desværre. :blush: Men ved Loaded '06 fik jeg mig nogle erfaringer, og med en ekstra optik i bagagen håber jeg, at der kan komme rimelig styr på det ved DM i Herning. Forhåbentlig kan jeg sikre mig en billet nogenlunde midtfor i én af de fire forreste rækker, for så er jeg nogenlunde indenfor det område dommerne også sidder i - og så er der lys nok til måske kun iso 3 - 500, og så er billederne pludselig knivskarpe igen - også i kæmpe opløsning.

Blitz-løsningen er mere vanskelig, dvs. kun økonomisk. For jeg har kig på en blitz, men den koster 3.000 kr., men de penge har jeg ikke p.t., så det bliver nok først til DM i 2007 at jeg har den valgmulighed. :smile:

Som altid er der det samme problem som alle fotografer har: IKKE NOK LYS!! :laugh::laugh:

Og jeg kompenserer i år med at indstille iso-værdien ved hvert skud. Det dejlige ved dslr er jo, at billederne bliver taget uden forsinkelse OG at man kan se resultatet med det samme. Er det så ikke godt nok, ja - så prøver man bare igen. :tongue:

Vi skal nok få det lært, Angel. Du har i hvert fald også fået værktøjerne i orden!! :4thumbup: Hvis din far har en optik med en F-værdi på under 2, så lån det med og skyd som en pro. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Njarh, udstyret er jo efterhånden ved at være semi-pro', men det hjælper ikke meget når fjollehovedet BAG kameraet endnu ikke har fået det sorte bælte i fotografering. :laugh: Men jeg skal nok komme efter det... :cool:

Ang. blitz vs. høj iso-værdi, så er det jo en smagssag. For mig bliver det rimelig nemt at afgøre: Jeg har ikke en blitz der vil kunne nå op til deltagerne, når jeg skal sidde blandt publikum, så jeg må vælge iso-modellen, og skyde med en iso-værdi på mellem 600 - 1600. Det kan (vil!) gøre billederne lidt grynet, men jeg håber at min opløsning gør, at jeg ved efterfølgende nedskalering alligevel vil kunne præsentere nogle rimelig hæderlige resultater.

Det ærgerlige ved DM/Loaded osv. er, at belysningen er elendig for fotografer, men perfekt for dommerne. Belysningen er tilstrækkelig for dommerne, men 5 meter længere bagude er den ikke god nok til at der kan komme noget lys ind i kameraet, desværre. :blush: Men ved Loaded '06 fik jeg mig nogle erfaringer, og med en ekstra optik i bagagen håber jeg, at der kan komme rimelig styr på det ved DM i Herning. Forhåbentlig kan jeg sikre mig en billet nogenlunde midtfor i én af de fire forreste rækker, for så er jeg nogenlunde indenfor det område dommerne også sidder i - og så er der lys nok til måske kun iso 3 - 500, og så er billederne pludselig knivskarpe igen - også i kæmpe opløsning.

Blitz-løsningen er mere vanskelig, dvs. kun økonomisk. For jeg har kig på en blitz, men den koster 3.000 kr., men de penge har jeg ikke p.t., så det bliver nok først til DM i 2007 at jeg har den valgmulighed. :smile:

Som altid er der det samme problem som alle fotografer har: IKKE NOK LYS!! :laugh::laugh:

Og jeg kompenserer i år med at indstille iso-værdien ved hvert skud. Det dejlige ved dslr er jo, at billederne bliver taget uden forsinkelse OG at man kan se resultatet med det samme. Er det så ikke godt nok, ja - så prøver man bare igen. :tongue:

Vi skal nok få det lært, Angel. Du har i hvert fald også fået værktøjerne i orden!! :4thumbup: Hvis din far har en optik med en F-værdi på under 2, så lån det med og skyd som en pro. :devil:

Lyder til du har rimelig fod på hvad der skal til :4thumbup:

Og hvis du bare er der i god til til forbedømmelser så burde du kunne få en god plads!!

Ang. blitz brug så har der jo været snak om helt at fobyde det, da dommerne jo vist har været ret generet af det men ved dog ikke om det bliver gennemført!! Men gør helt sikkert at man skal have styr på sine iso-indstillingerne såfremt det bliver tilfældet!!

Regner selv med at købe den her blitz SB800 som burde have lidt rækkevidde :smile:

Min Far tog jo billeder fra sidelinien sidste år med blitz af samme kaliber og de endte rent faktisk op i god kvalitet :smile:

Han har også et par eller er det 3 objektiver med f-værdier under 2, tror det laveste er omkring f/1.4D på 85 mm så burde være perfekt til fotografering af atlerne på scenen!

... men det gør mig næppe til pro... er jo SUPER noob så kan sikkert ikke på trods af super optik, blitz og hus sikkert ikke skyde halvt så godt som dig :blush:

Men skal nok gøre mit forsøg - det bliver dog primært fotografering backstage af dem der er villig :tongue: da jeg jo har en atlet jeg skal pudsle om på samme tid :w00t: og så selvfølgelig fotografering af OBBCs atleter på scenen :4flex:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Og hvis du bare er der i god til til forbedømmelser så burde du kunne få en god plads!!

Det regner jeg i hvert fald med at gøre. Jeg satser jo, som sagt, primært på forbedømmelserne, da der er mindre run på rent tilskuermæssigt, og så kan jeg "nøjes" med at skyde finale-tingene ved selve finalerne. Poseringer osv. burde jeg kunne få i kassen v. forbedømmelserne - og det er jo, som nævnt tidligere, omkring 80% af arbejdet. :smile:

Ang. blitz brug så har der jo været snak om helt at fobyde det, da dommerne jo vist har været ret generet af det men ved dog ikke om det bliver gennemført!! Men gør helt sikkert at man skal have styr på sine iso-indstillingerne såfremt det bliver tilfældet!!

Regner selv med at købe den her blitz SB800 som burde have lidt rækkevidde :smile:

Min Far tog jo billeder fra sidelinien sidste år med blitz af samme kaliber og de endte rent faktisk op i god kvalitet :smile:

Han har også et par eller er det 3 objektiver med f-værdier under 2, tror det laveste er omkring f/1.4D på 85 mm så burde være perfekt til fotografering af atlerne på scenen!

... men det gør mig næppe til pro... er jo SUPER noob så kan sikkert ikke på trods af super optik, blitz og hus sikkert ikke skyde halvt så godt som dig :blush:

Men skal nok gøre mit forsøg - det bliver dog primært fotografering backstage af dem der er villig :tongue: da jeg jo har en atlet jeg skal pudsle om på samme tid :w00t: og så selvfølgelig fotografering af OBBCs atleter på scenen :4flex:

Den blitz ser rent spec-mæssigt ud til at ligne den jeg har kig på, nemlig en Canon Speedlite 430. Der får man rigelig lys for pengene. :tongue:

Og hvis din far har en 85 mm. med en f/1.4, så kan du jo nærmest skyde knivskarpe billeder ved iso 100 i totalt mørklagte rum! Tag FLUKS den med til DM og bliv imponeret. Med en D200 bagved, kan det altså give nogle seriøst solide billeder. :wub:

Hvis blitz bliver forbudt, så er det jo så nemt. Så må vi ud i iso-helvedet, men det går nok. :blush: Nu får vi se hvad der sker - og om ikke andet, sidder jeg klar ved tasterne når billetterne bliver sat til salg. For en god plads gør arbejdet noget nemmere. :cool:

Og hvis Kragen stiller op (gør han?), kan vi jo battle billedkvalitet bagefter. :laugh: Mine linser er F/3,5-5,6 og F/4,0-5,6, så jeg kan ikke rigtig hamle op med den f/1,4 på papiret - men vil gøre mit bedste for at kompensere alligevel. :superman::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det regner jeg i hvert fald med at gøre. Jeg satser jo, som sagt, primært på forbedømmelserne, da der er mindre run på rent tilskuermæssigt, og så kan jeg "nøjes" med at skyde finale-tingene ved selve finalerne. Poseringer osv. burde jeg kunne få i kassen v. forbedømmelserne - og det er jo, som nævnt tidligere, omkring 80% af arbejdet. :smile:

Den blitz ser rent spec-mæssigt ud til at ligne den jeg har kig på, nemlig en Canon Speedlite 430. Der får man rigelig lys for pengene. :tongue:

Vi har vist samme gode smag :cool::cool:

... men som du selv skriver er det ikke billigt men ved køb af både hus, objektiv + blitz så får jeg næsten blitz'en gratis oven i .... sårn næsten :tongue:

Og hvis din far har en 85 mm. med en f/1.4, så kan du jo nærmest skyde knivskarpe billeder ved iso 100 i totalt mørklagte rum! Tag FLUKS den med til DM og bliv imponeret. Med en D200 bagved, kan det altså give nogle seriøst solide billeder. :wub:
Jeg må "smøre" ham lidt på ferien i Spanien ... "faaaaaaaaaar .... må jeg ikke godt...." :blush:

Mener nu han snakkede om et andet objektiv til 25.000 kr. :crazy: som han mente var bedre ... må se hvad han har i gemmeren :wink:

Hvis blitz bliver forbudt, så er det jo så nemt. Så må vi ud i iso-helvedet, men det går nok. :blush: Nu får vi se hvad der sker - og om ikke andet, sidder jeg klar ved tasterne når billetterne bliver sat til salg. For en god plads gør arbejdet noget nemmere. :cool:

Jeg satser på at DBFF igen i år har valgt at lave en sektion kun til opvarmerne som jeg kan knipse lidt fra sidelinien... så pt. er det din opgave at tage dem klods på :4thumbup:

Og hvis Kragen stiller op (gør han?),
nope.... det gør han ikke - han vil sjovt nok heller stille op i østlandene sammen med Englen :superman:
kan vi jo battle billedkvalitet bagefter. :laugh:

... det kan vi jo bare alligevel!!

Regner også med at have bærbar med hvis du har lyst til at tjekke kvali og pics undervejs i en pause!

Ved ikke hvad du bruger af fotoprogrammer på din comp men har selv det obligatoriske photoshop CS2 som kan give lidt info ....

(de andre programmer er vist Nikon specifikke så det kan ikke hjælpe!!)

Mine linser er F/3,5-5,6 og F/4,0-5,6, så jeg kan ikke rigtig hamle op med den f/1,4 på papiret - men vil gøre mit bedste for at kompensere alligevel. :superman::tongue:

CANON vs. NIKON

ØVET vs Noob

... det bliver spændende - men jeg er altd god for en lille combat :ninja:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jeg må "smøre" ham lidt på ferien i Spanien ... "faaaaaaaaaar .... må jeg ikke godt...." :blush:

Mener nu han snakkede om et andet objektiv til 25.000 kr. :crazy: som han mente var bedre ... må se hvad han har i gemmeren :wink:

En satan til 25K?? Smør ham ALT hvad du kan. Frem med de blanke dådyrøjne, og virker det ikke, så plag som kun 7-årige der ikke får sin vilje ved ishuset på en strand kan! :laugh::laugh:

CANON vs. NIKON

ØVET vs Noob

... det bliver spændende - men jeg er altd god for en lille combat :ninja:

Get ready to get your ass handed to ya'! :devil:

Ja, det bliver cool nok at se hvad udstyret kan præstere. Om ikke andet, får vi forhåbentlig begge nogle gode skud i kassen, således både hjemmesider, atleter og os selv bliver tilfredse med indsatsen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

En satan til 25K?? Smør ham ALT hvad du kan. Frem med de blanke dådyrøjne, og virker det ikke, så plag som kun 7-årige der ikke får sin vilje ved ishuset på en strand kan! :laugh::laugh:

.... mon ikke vejen allerede er lagt... for han nævnte jo selv det "dyre" objektiv :slut:

Pt. er jeg glad for at min gamle far har så stort et behov for gode objektiver til når han fotografere billeder i mikroskop... det kommer mig jo nok til gode på den ene eller anden måde :blush:

Get ready to get your ass handed to ya'! :devil:
:superman:
Ja, det bliver cool nok at se hvad udstyret kan præstere. Om ikke andet, får vi forhåbentlig begge nogle gode skud i kassen, således både hjemmesider, atleter og os selv bliver tilfredse med indsatsen. :smile:

Alt bedre en ingenting!!! Der skal nok være et par stykker som bliver glade for det :innocent:

Forresten så regner jeg med at oprette en mobil nyhedssektion hvor man via sin mobil kan sende en email til en bestemt adresse hvorefter resultaterne tikker ind få minutter efter på hjemmesiden... ret cool og betyder også øjeblikkelig nyhedsopdatering fra stævner fremover :4thumbup:

... er spændt på om jeg kan få det til at virke :blush:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

med det kamera har du jo ingen undskyldning for ikke at tage nogle svedige

sexede pics af mig liggende i en strandkant smurt ind i olie...

Det må vi jo lige se på :cool:

men du husker nok vores deal anderledes :innocent:

:tongue:

Nu hvor du siger det ... så Ja... men der kan vel godt være plads til begge ting!! :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Tirsdag d. 11. Juli (15 UGER TIL K-DAG)

CARDIO kl. 10

¤ POWERWALK 60 min

BRYST - BICEPS - LÆG kl. 19

¤ POWERWALK 30 min

Bænkpres superset'et med siddende lægpres

BENCHPRESS

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 6reps @ 60kg

1 set x 6reps @ 60kg

1 set x 6reps @ 60kg

1 set x 6reps @ 60kg

1 set x 6reps @ 60kg

... overraskende eksplosiv i dag :blink:

SEATED CALF RAISE

1 set x 15reps @ 40kg

1 set x 15reps @ 50kg

1 set x 15reps @ 60kg

1 set x 15reps @ 70kg

1 set x 13reps @ 80kg

1 set x 10reps @ 90kg

1 set x 10reps @ 90kg

1 set x 10reps @ 90kg

INCLINE DB PRESS

1 set x 13reps @ 2 x 25kg

1 set x 11reps @ 2 x 25kg

1 set x 11reps @ 2 x 25kg

1 set x 12reps @ 2 x 25kg

FRONT RAISE

1 set x 10reps @ 2 x 10kg

1 set x 10reps @ 2 x 10kg

1 set x 10reps @ 2 x 10kg

DB CURL

1 set x 10reps @ 2 x 12.5kg

1 set x 10reps @ 2 x 15kg

1 set x 10reps @ 2 x 17.5kg

1 set x 5reps @ 2 x 20kg

... god råstyrke for tiden :4flex:

DB FRONT CURL

1 set x 10reps @ 2 x 12.5kg

DB HAMMER CURL

1 set x 12reps @ 2 x 12.5kg

DB FRONT HAMMER CURL

1 set x 10reps @ 2 x 12.5kg

FLOATING CRUNCH

1 set x 15reps @ BW

1 set x 15reps @ BW

1 set x 15reps @ BW

¤ POWERWALK 25 min

Troede egentligt ikke jeg ville komme til træning i dag for skulle bare lige have et powernap på sofaen fra 16:30 til kl 17 og vågnede i stedet lettere omtumlet 2 timer senere :blush:

Men fik noget powerdrive indenbords og så gik der ikk mere end 20 minutter før jeg sad og trippede... og rent faktisk fik en SUPER træning på trods af jeg ikk eumiddelbart havde troet det!!

Har forresten onde DOMS i stængerne i dag - tror også det er derfor jeg er så træt!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Onsdag d. 12. Juli (15 UGER TIL K-DAG)

SKULDER - TRICEPS kl. 10:30

¤ POWERWALK 15 min

Laterals i superset med Seated DB Pres

LATERALS DB

--- warm up ---

1 set x 15reps @ 2 x 5kg

1 set x 15reps @ 2 x 7kg

1 set x 15reps @ 2 x 8kg

--- workset ---

1 set x 15reps @ 2 x 10kg

1 set x 12reps @ 2 x 12kg

1 set x 8reps @ 2 x 15kg

1 set x 12reps @ 2 x 10kg

1 set x 12reps @ 2 x 10kg

1 set x 12reps @ 2 x 10kg

SEATED DB PRESS

1 set x 15reps @ 2 x 12.5kg

1 set x 12reps @ 2 x 15kg

1 set x 12reps @ 2 x 15kg

1 set x 10reps @ 2 x 17.5kg

1 set x 8reps @ 2 x 17.5kg

1 set x 8reps @ 2 x 17.5kg

TRICEPS PUSHDOWN

1 set x 12reps @ 50kg

1 set x 12reps @ 60kg

1 set x 12reps @ 70kg

1 set x 12reps @ 80kg

ROBE PUSHDOWN - triset

1 set x 10-10-10reps @ 30-35-40kg

1 set x 10-10-10reps @ 35-40-45kg

... det brændte oven på alm. pushdow

LATERALS - maskine

1 set x 20reps @ 20lb

1 set x 20reps @ 25lb

1 set x 20reps @ 30lb

... omvendt dropset - DAMN det gjorde ondt!!

CARDIO kl. 23:15

¤ POWERWALK 60 min

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share