ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Smuk ja - og nu også med diæt hjerne! :tongue:

Ellers nogle lede pas du får fyret af, engle-basse! Godt med volumen...

:laugh::laugh::laugh:

... det var sgu lidt kikset!! men jo oven på alm. pushdown :blush:

VOLUMEN IS THA' SHIT :yo:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så er beslutningen taget ....

Mit nye indkøb bliver et Nikon D200 kamera :w00t::4jumpy:

Mit første semi-profe kamera ... så nu har Englen snart fået en ny hobby :innocent:

SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT ... glæder mig som bare fanden til at få det mellem hænderne!!! :banana:

Håber jeg kan få det allerede i næste ugen inden vi skal til Spanien så jeg kan være all-over Kragefar og få tonsvis af fotos med hjem af den blege polak :heartpump:

Det bedste af det hele.... min Far har alt udstyr fra Nikon lige fra 540 forskellige linser, kalibrerings udstyr og bla bla ... som jeg har fået lov at låne hvis jeg lover at passe godt på det :devil:

OK... prøv lige at spørge om jeg har haft det som om det var JULEAFTEN i dag :w00t::w00t::w00t:

Har hverken kunne sove mere end 3 timer, intet spist og været helt kuldret :blush:

hvorfor???

ARGHHHH .... fordi jeg fik mit nye legetøj i dag :cool:

Hentede det i Svendborg og hele min mave boblede da jeg gik ud fra butikken med mit nye kamera... tror ekspedienten fik intrykket af at jeg var manisk :tongue:

.... Og hele vejen tilbage til Odense sad jeg med mine fugtigere hænder og klamrede mig til tasken ivrig efter at komme hjem og pakke det ud.... UHHHHH ... DET ER TOP $$$$$ og klart det bedste jeg har gjort for mig selv i årevis... KÆFTTTTT jeg er GLAD :4jumpy:

... endda helt urimelig glad for det :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nå... en anden god ting ved dagen i dag er at min gamle studiemakker og en af mine bedste buddies lige har fået en fin lille datter på 4 kg for nogle uger siden og hun skulle jo have et navn.....

Valget faldt meget fornuftigt på NORAH :4jumpy::innocent:

Ret godt navn hvis jeg selv skal sige det... :cool:

Og det her er så lille Norah en time efter fødslen :heartpump:

post-363-1152815929_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Tænk engang......det bemærkede jeg slet ikke da du berettede om det i dag :innocent::wink:

Håber i får en rigtig god og fantastisk tur til sydens sol og sommer :4thumbup:

:tease:

Lidt glad ... JA :blush:

Åndssvagt at sådan en foto-kasse kan gøre en helt .... pip pip :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Torsdag d. 13. Juli (15 UGER TIL K-DAG)

BEN - RYG kl. 15:45

¤ POWERWALK 15 min

BOX SQUAT

1 set x 12reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 60kg

OL SQUAT

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 6reps @ 70kg

1 set x 6reps @ 70kg

1 set x 6reps @ 70kg

1 set x 3reps @ 80kg

1 set x 3reps @ 80kg

1 set x 3reps @ 80kg

1 set x 2reps @ 90kg

1 set x 2reps @ 90kg

1 set x 2reps @ 90kg

1 set x 8reps @ 80kg

1 set x 12reps @ 70kg

CHINS

1 set x 10reps @ BW

T-BAR ROWS

1 set x 15reps @ 25kg

1 set x 15reps @ 40kg

1 set x 15reps @ 60kg

1 set x 15reps @ 75kg

1 set x 10reps @ 90kg

.... måtte lige ud at have noget at spise medtvejs... blev helt rundtosset men havde heller ikke fået mere end lidt kvark + prot drink i dag inden træning :blush:

CHINS

1 set x 10reps @ BW

REAR LAT. RAISE MACHINE

1 set x 12reps @ 30kg

1 set x 11reps @ 35kg

1 set x 10reps @ 40kg

¤ POWERWALK 25 min

Ok træning... er pudsigt nok ved at blive god i chins selvom min kampvægt er omkring de 75 kg??? Har aldrig før lavet 10 chins så let med den vægt jeg har nu :4thumbup:

Blev dog lidt brugt i kroppen halvvejs eller også gik jeg bare kold fordi jeg lige skulle :blahblah: med hvem der var villig... og det var der heldigvis mange der var :innocent:

Nu er det så med afgang til Spanien inden længe med mit nye legetøj.... og ... Nå JA .... også Kragen som er ved at være i led form :4flex:

Skal nok blive dejligt :sun:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hey skønne tøz :bigsmile:

Tillykke med det nye legetøj - det må du da gerne have frnøjelsen af at afprøve på mig ved lejlighed :4flex: :boobs:

:laugh:

Håber du får en dejlig tur til syden :sun: Glæder mig sådan til du kommer tilbage igen og jeg skal på besøg i Odense - så skal jeg prøve at komme helt ovenpå med træningen til du er tilbage igen :showoff: Så vi for engang skyld kan lave noget hardcore træning sammen - nu hvor jeg så er helt skadefri :wink:

Mega stor ferie knuzer fra B.

Link to comment
Share on other sites

Hey skønne tøz :bigsmile:

Tillykke med det nye legetøj - det må du da gerne have frnøjelsen af at afprøve på mig ved lejlighed :4flex: :boobs:

:laugh:

Håber du får en dejlig tur til syden :sun: Glæder mig sådan til du kommer tilbage igen og jeg skal på besøg i Odense - så skal jeg prøve at komme helt ovenpå med træningen til du er tilbage igen :showoff: Så vi for engang skyld kan lave noget hardcore træning sammen - nu hvor jeg så er helt skadefri :wink:

Mega stor ferie knuzer fra B.

Heyyyyy BOOOOP ... dit skønne menneske :wub:

Vær du sikker på at der nok skal blive knipset lidt af dig... pt. søger jeg jo frivillige ... jo flere desto bedre :wink:

Ang. hygge... havde helt glemt at spørge dig om du var ledig tir/ons d. 25-26. Juli ... vil mægtigt gerne komme til Århus denne gang :w00t:

KNUUUUS :sun:

No

Link to comment
Share on other sites

:w00t::superman:

Heyyyyy BOOOOP ... dit skønne menneske :wub:

Vær du sikker på at der nok skal blive knipset lidt af dig... pt. søger jeg jo frivillige ... jo flere desto bedre :wink:

Ang. hygge... havde helt glemt at spørge dig om du var ledig tir/ons d. 25-26. Juli ... vil mægtigt gerne komme til Århus denne gang :w00t:

KNUUUUS :sun:

No

Olympic olympic olympic :tongue::w00t::superman:

Link to comment
Share on other sites

Heyyyyy BOOOOP ... dit skønne menneske :wub:

Vær du sikker på at der nok skal blive knipset lidt af dig... pt. søger jeg jo frivillige ... jo flere desto bedre :wink:

Ang. hygge... havde helt glemt at spørge dig om du var ledig tir/ons d. 25-26. Juli ... vil mægtigt gerne komme til Århus denne gang :w00t:

KNUUUUS :sun:

No

:yahoo::yahoo:

Har lige sat stor kryds i kalenderen d. 25/26 Juli, så der er reserveret plads til dig søde :wink: FEDT at du kommer til Århus !

Jeg melder mig frivilligt :alright:

Link to comment
Share on other sites

:yahoo::yahoo:

Har lige sat stor kryds i kalenderen d. 25/26 Juli, så der er reserveret plads til dig søde :wink: FEDT at du kommer til Århus !

Jeg melder mig frivilligt :alright:

Nice.... :heartpump:

Så har jeg en sommerdate når je kommer hjem!!

Ses snart så :w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

:crazy: HUUUUUU........

Rent faktisk godt at være hjemme efter 10 dage i ESP

Rent træningsmæssigt er det blevet til 3 x deloads træninger i det lokale motionscenter (har ikke trænet så lidt i RIGTIGT mange år :blink: )

... egentligt fint nok center men det er altid svært at finde en rytme når man ikke er vænnet til maskiner og håndvægter, så tæningen blev også derefter!!

Har også fået lavet 1 times PW hver dag for ikke at tale om alle de timer på benene med lange gåture i det spanske .... HOLD KÆÆÆÆÆFT hvor var jeg kvæstet allerede efter de første 3 dage!! :blink:

Mig og Kragen var jo afsted med mine forældre da det var deres lejlighed i Torrox Costa vi skulle bo i .... og de gamle kørte os næsten i sænk med alle de 140 ting i lige skulle se, besøge, fotografere osv..... så efter et par dage blev vi nødt til at insistere på at drosle lidt ned i tempo :blush:

Fik også mulighed for at lege lidt med mit nye kamera hvilket var helt super :4thumbup:

Nu gælder det så de næste 13 uger til første stævne og de resterende 8-9 kg fedt der skal fjernes... fik heldigvis høvlet 2 kg af i Spanien så er nu under 10 kgs grænsen :cool:

Glæder mig til at ramme OBBC i morgen for en ordentlig omgang ben træning :4crutches:

Lige et snapshoot fra udsigten fra mine forældres lejlighed :sun:

esp_2006_6.jpg

esp_2006_7.jpg

En af de små byer som min mor bare ææææælsker at besøge og spise kylling på torvet (der kunne jeg godt være med :tongue: )

esp_2006_4.jpg

Selskabet jeg har haft de sidste 10 dage :smile:

esp_2006_5.jpg

2. dag i ESP - på besøg i min søster og hendes mands hus ... fandme lækkert sted med pool og køkken i det fri - omgivelserne klædte også Kragen godt :cool:

esp_2006.jpg

Jeg har haft meget sjov med mit nye kamera og været meget fascineret af både mulighederne i det men ikke mindst den skraphed som objektivet har kunne fange... glæder mig meget til at få taget en masse billeder de kommende uger :w00t:

esp_2006_c.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Velkommen hjem engle-basse :tease:

Håber i har haft en dejlig tur...

Hey FLEXI :tease:

SUPER TUR - har fået flettet rigtigt meget fingre med min mand hvilket var tiltrængt :4thumbup:

Har lige læst din PM og ser om jeg ikke kan nå og svare på den før BED_TIME :smile:

/NO

Link to comment
Share on other sites

Hej Norah

Velkommen hjem. At dømme ud fra billederne, er det et rigtig dejligt sted.

Jeg kender godt det med, at man kan gå en del på ferie. Min kæreste og jeg var på Kreta i starten af juni. Jeg powerwalkede en time hver morgen, men for fand.., resten af dagen var jo også nærmest ren pw :crazy: , ned til stranden, op til supermarkedet, ind til byen og shoppe, hjem på stranden, ind til byen og spise aftensmad, hjem på hotellet. Forfra næste dag :wink:

Er Kragen på diæt? I så fald til hviken konkurrence?

Jeg skal forøvrigt til Odense i slutningen af uge 32 på ferie hos mine forældre, og jeg skal træne torsdag og lørdag i OBBC. Det kan være vi ses? :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Norah

Velkommen hjem. At dømme ud fra billederne, er det et rigtig dejligt sted.

Hej Rall :yo:

Stedet er skønt men det havde nok været rart med lidt mere hvile og primært kun at dase på stranden og være i vandet

... men klart at mine forældre gerne ville vise lokal området frem og så ved vi da også hvor vi skal køre hen næste gang vi kommer :smile:

Jeg kender godt det med, at man kan gå en del på ferie. Min kæreste og jeg var på Kreta i starten af juni. Jeg powerwalkede en time hver morgen, men for fand.., resten af dagen var jo også nærmest ren pw :crazy: , ned til stranden, op til supermarkedet, ind til byen og shoppe, hjem på stranden, ind til byen og spise aftensmad, hjem på hotellet. Forfra næste dag :wink:
Ja... det er sygt ikke :blink:

Man tror man bare skal slappe af men ender med at gå sammenlagt 4-5 timer hver dag blot for de nødvendige ting :crazy:

Er Kragen på diæt? I så fald til hviken konkurrence?

Jeg skal forøvrigt til Odense i slutningen af uge 32 på ferie hos mine forældre, og jeg skal træne torsdag og lørdag i OBBC. Det kan være vi ses? :superman:

:smile:

Kragen er på diæt til konkurrence .... ved ikke om han vil ud med til hvad??!

... og som du nok har regnet ud så er det for et andet forbund end dbff og tror umiddelbart også at dette bliver langt den fedeste oplevelse hidtil og lidt mere storslået end hvad vi har prøvet soo fare :superman:

Men om ikke andet kan du høre det når du kommer til Odense hvor en af os sikkert vil være til stedet i ÅBBC :4flex:

KLEM

No

Link to comment
Share on other sites

Velkommen hjem skønne tøs!

Fedt at I har haft en god tur, selvom det ikke lyder til det har været ren afslapning med al den powerwalk og guidede ture.... :crazy::laugh: FEDE billeder det kamera tager - regner med det betyder flere billedopdateringer i loggen :w00t::w00t::w00t: !

KNUS

S.

Pssst: Hvis du søger off-season modeller er jeg klar.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Velkommen hjem skønne tøs!

Fedt at I har haft en god tur, selvom det ikke lyder til det har været ren afslapning med al den powerwalk og guidede ture.... :crazy::laugh: FEDE billeder det kamera tager - regner med det betyder flere billedopdateringer i loggen :w00t::w00t::w00t: !

KNUS

S.

Hey skøre tøz :tease:

Tak for det .... det er sgu godt at være hjemme - jeg er jo ikke den store trækfugl så er glad for at være hjemme :smile:

Billeder skal nok komme men det er jo mest af andre, da det jo er mig der fører kameraet nu :wink:

Pssst: Hvis du søger off-season modeller er jeg klar.... :wink:

ABSOLUUUUUTEEEELYYYYYY :w00t:

Kragen er allerede pisse træt af hele tiden at få stukket et kamera i fjæset!!

Vi aftaler bare noget en af dagene :wink:

p.s. Off season er vist så meget sagt ... ved jo godt hvilken form du render rundt i :wub:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Mandag d. 24. Juli (13 UGER TIL K-DAG)

CARDIO kl. 9:30

¤ POWERWALK 60 min

BEN kl. 17

¤ POWERWALK 25 min

BOX SQUAT

1 set x 12reps @ 20kg

1 set x 12reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 60kg

OL SQUAT

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 6reps @ 70kg

1 set x 6reps @ 70kg

1 set x 3reps @ 80kg

1 set x 3reps @ 80kg

---bred stand---

1 set x 6reps @ 70kg

1 set x 12reps @ 60kg

... OK squat omgang! Starter roligt op efter ferien og de lange gåture som har smadret mit bentøj i lettere grad :crazy:

Fik dog konstateret at jeg ikke er blevet fri for mine lænde smerter der kommer i dybden af øvelsen lige før jeg vender til pres, så måske jeg skulle få besøgt mig en knogle knækker snarest :smile:

LUNGES, smith

1 set x 12reps @ 50kg

1 set x 11reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 50kg

... stadigvæk ømme balder fra alt den bjerg vandring :blink:

STIVBENET DL

1 set x 10reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 15reps @ 50kg

1 set x 15reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

... let - men godt at få strukket hams ud :bigsmile:

ADDUCTOR

1 set x 15reps @ 110lb

1 set x 15reps @ 130lb

1 set x 15reps @ 150lb

CHINS

1 set x 12reps @ BW

1 set x 7reps @ BW

... 12 lette chins :w00t: efterfulgt af 7 langsomt udført reps

¤ POWERWALK 30 min

En OK og ikke mindst rolig omgang....

SGU GODT at være hjemme igen :heartpump: og SUPER nice at få set både Bozne Bomstærk :superman: og Nina :boobs: i dag.... samt selvfølgelige alle drengene i hytten :cool:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Ja, vi var også glade for at se din numse igen... ehm, jeg mener, dig igen... :innocent:

Du er en slem mand Honning :bottom:

Dine wheels så forresten EVIL :devil: ud ... og synes sgu det var en sjov info jeg fik om dig der i den forbindelse :innocent: :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Nå... en anden god ting ved dagen i dag er at min gamle studiemakker og en af mine bedste buddies lige har fået en fin lille datter på 4 kg for nogle uger siden og hun skulle jo have et navn.....

Valget faldt meget fornuftigt på NORAH :4jumpy::innocent:

Ret godt navn hvis jeg selv skal sige det... :cool:

Og det her er så lille Norah en time efter fødslen :heartpump:

Du har faktisk rimelig mandlige hænder på det billede der :blink:

:tongue:

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share