ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Følger spændt med fra sidelinien..! :4thumbup:

Der skal nok komme snapshots af dig fra DM samt en vurdering af din præstation :innocent:

I WILL BE WATCHING :cool:

p.s. Regner forresten med at kunne medbringe lækkert spejl-refleks digi-cam til DM og snuppe lækre pics backstage for dem som er interesseret... har lidt en amat. fotograf i maven som nok snart folder sig ud ... så modeller til DM må gerne stille sig op til mine spæde amatør pics og indgå i min samling af smukke drenge :w00t:

(høhøhøh ... lyder lidt gustent :blink: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Der skal nok komme snapshots af dig fra DM samt en vurdering af din præstation :innocent:

I WILL BE WATCHING :cool:

p.s. Regner forresten med at kunne medbringe lækkert spejl-refleks digi-cam til DM og snuppe lækre pics backstage for dem som er interesseret... har lidt en amat. fotograf i maven som nok snart folder sig ud ... så modeller til DM må gerne stille sig op :w00t:

Lyder godt Englen.. :bigsmile:

Så vil jeg se frem til lidt flexen backstage..! :4flex:

Link to comment
Share on other sites

hmmmm... så er det første sommerferie-mandag i morgen og jeg begynder min diæt frem mod første stævne i år :w00t:

Planen i år har ændret sig lidt fra den oprindelig... lød egentlig på stævne 2. september som første konkurrence, men har rykket dette til oktober måned i stedet, da en endnu bedre mulighed bød sig på :innocent:

Så i morgen tidlig er der lige lidt under 16 uger til mit først BB forsøg i kombination med en figur-konkurrence samme dag :slut:

(vil jo så gerne have lov at stå på scenen i lidt bling bling... så det bliver ikke et rent BB show fra min side :innocent: )

:yahoo::yahoo:

Lige nu drømmer jeg næsten hver dag om vores oktober planer :wink:

Glæder mig sindssygt meget - det bliver så VIIIILLDT :bigsmile:

Glæder mig også til at se dig i BB outfit og posedown flex :4flex:

Knuz og kram :wink:

Link to comment
Share on other sites

p.s. Regner forresten med at kunne medbringe lækkert spejl-refleks digi-cam til DM og snuppe lækre pics backstage for dem som er interesseret... har lidt en amat. fotograf i maven som nok snart folder sig ud ... så modeller til DM må gerne stille sig op til mine spæde amatør pics og indgå i min samling af smukke drenge :w00t:

Hvilket cam? Regner selv med at skyde deltagerne ude foran med mit eget 20D. Er også selv en amatør-nørd... :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvilket cam? Regner selv med at skyde deltagerne ude foran med mit eget 20D. Er også selv en amatør-nørd... :laugh::tongue:

Mener du ikke 200D??

Regner med at det bliver et 70D eller 200 D jeg sselv skal have.... eftersom det er mit første kamera og jeg lige skal vænne mig til det så tror jeg det bliver den billigere 70D ... meeeen - er ikke helt sikker endnu!!

Om ikke andet så bringer jeg min fars Nikon D2X Prof med hvis han tør overlade det til mig :innocent:

Men ellers lyder det jo fint ... du dækker fronten så dækker jeg backstage :wink:

Link to comment
Share on other sites

:yahoo::yahoo:

Lige nu drømmer jeg næsten hver dag om vores oktober planer :wink:

Glæder mig sindssygt meget - det bliver så VIIIILLDT :bigsmile:

Glæder mig også til at se dig i BB outfit og posedown flex :4flex:

Knuz og kram :wink:

Hey Boopsy

Lyder godt at du glæder dig :w00t:

Vi skal nok få dig basket på scenen til lidt fitness halløj :slut:

KLEM

No

Link to comment
Share on other sites

p.s. Regner forresten med at kunne medbringe lækkert spejl-refleks digi-cam til DM og snuppe lækre pics backstage for dem som er interesseret... har lidt en amat. fotograf i maven som nok snart folder sig ud ... så modeller til DM må gerne stille sig op til mine spæde amatør pics og indgå i min samling af smukke drenge :w00t:

(høhøhøh ... lyder lidt gustent :blink: )

Du siger bare til :shades::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Mener du ikke 200D??

Regner med at det bliver et 70D eller 200 D jeg sselv skal have.... eftersom det er mit første kamera og jeg lige skal vænne mig til det så tror jeg det bliver den billigere 70D ... meeeen - er ikke helt sikker endnu!!

Om ikke andet så bringer jeg min fars Nikon D2X Prof med hvis han tør overlade det til mig :innocent:

Men ellers lyder det jo fint ... du dækker fronten så dækker jeg backstage :wink:

Nej, det er ikke et 200D. Det er skam et Canon 20D jeg render rundt med. Desværre p.t. kun med den medfølgende 18-55 mm. zoom-linse, men med tiden får jeg forhåbentlig en bedre optik foran huset. For kamera'et er lige i øjet - det er bare glasset og fotografen der skal forbedres lidt. :laugh:

Og ja - jeg har frontlinjen! Et par 1gb-kort i lommen, og så burde det DM være i vinkel. :superman::tongue:

Link to comment
Share on other sites

:yahoo::yahoo:

Lige nu drømmer jeg næsten hver dag om vores oktober planer :wink:

Glæder mig sindssygt meget - det bliver så VIIIILLDT :bigsmile:

Glæder mig også til at se dig i BB outfit og posedown flex :4flex:

Knuz og kram :wink:

Skal nok blive SUPER GODT.... ikk mindst de efterfølgende dage med afslapning, shopping og kurbad inden jeg skal hjem og holde stand til VM :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel

Det lyder spænende med dine planer. Held og lykke :superman:

:smile:

Hej Rall

Ja... spændende skal det nok blive!!!

Har godt nok lidt sommerfugle i maven over det med fri posering :blink: men bonus er at jeg godt må have bling bling på min dragt ... så kommer jeg da til at føle mig lidt hjemme :tongue::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Nej, det er ikke et 200D. Det er skam et Canon 20D jeg render rundt med. Desværre p.t. kun med den medfølgende 18-55 mm. zoom-linse, men med tiden får jeg forhåbentlig en bedre optik foran huset. For kamera'et er lige i øjet - det er bare glasset og fotografen der skal forbedres lidt. :laugh:

Og ja - jeg har frontlinjen! Et par 1gb-kort i lommen, og så burde det DM være i vinkel. :superman::tongue:

AAHHHH ... for :4slap:

Det er fordi jeg sidder og tænker i NIKON baner.... det forklarer det jo!!

Det er ellers også et lækkert kamera :4thumbup:

Så må vi jo lige lave lidt samarbejde til den tid :innocent:

.... er ved at sætte HP om til udgivelse af stævne billeder til fri afbenyttelse, så hvis du vil med på vognen siger du bare til :wink:

Ved jo selv hvor meget det betyder som atlet at få billeder dagene lige efter stævnet og ikke skulle vente et halvt år!!!

Har forresten comp med til stævnet så hvis du får plads problemer med dine kort så kan jeg snilt rumme et par tusindende billeder :cool:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Mandag d. 10. Juli (16 UGER TIL K-DAG)

CARDIO kl. 8

¤ POWERWALK 60 min

BEN kl. 16

¤ POWERWALK 20 min

OL SQUAT

1 set x 12reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 6reps @ 70kg

1 set x 6reps @ 70kg

1 set x 6reps @ 70kg

1 set x 3reps @ 80kg

1 set x 3reps @ 80kg

1 set x 3reps @ 80kg

1 set x 2reps @ 90kg

1 set x 2reps @ 90kg

1 set x 2reps @ 90kg

1 set x 2reps @ 90kg

1 set x 7reps @ 80kg

1 set x 12reps @ 70kg

... OK runde :smile:

LUNGES

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

STIVBENET DL

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

... meget let vægt men tror ikke min lænd pt. kan klare noget tungere :dry:

LEG EXTENSION

1 set x 12reps @ 100lb

1 set x 15reps @ 110lb

1 set x 15reps @ 110lb

1 set x 15reps @ 120lb

1 set x 13reps @ 120lb

¤ POWERWALK 40 min

OK omgang ... men hold da op jeg trænger til den deload der strater fredag - føler mig godt nok slidt!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Tirsdag d. 4. Juli (16 UGER TIL K-DAG)

BEN kl. 10

¤ POWERWALK 25 min

BOX SQUAT

1 set x 12reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 60kg

eksplosiv OL SQUAT

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 6reps @ 70kg

1 set x 6reps @ 70kg

1 set x 3reps @ 80kg

1 set x 3reps @ 80kg

1 set x 2reps @ 90kg

1 set x 2reps @ 90kg

1 set x 2reps @ 90kg

1 set x 8reps @ 80kg

1 set x 14reps @ 70kg

1 set x 25reps @ 60kg

:crazy:

LUNGES

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

LEG EXTENSION

1 set x 12reps @ 100lb

1 set x 10reps @ 110lb

1 set x 10reps @ 110lb

1 set x 11reps @ 110lb

1 set x 10reps @ 110lb

ABDUCTOR

1 set x 12reps @ 110lb

1 set x 11reps @ 120lb

1 set x 12reps @ 120lb

1 set x 12reps @ 120lb

ADDCUTOR

1 set x 15reps @ 130lb

1 set x 15reps @ 130lb

... skulle lige løsne inderlårene op fra gårdsdagens løb!

CHINS

1 set x 10reps @ BW

+ planlagt aften PW på 60 min

Bentræning kører OK i disse dage på trods af at jeg er begyndt at løbe... nu håber jeg at jeg kan holde det kørende eftersom planen er 10 km hver 2.-3. dag det næste lange stykke tid!

Lee' omgang squat :devil:

Vidste da ikke at du også var begyndt at løbe :w00t: ... Men tror du ikke det river for meget Maaa' af bentøjet når du skal stille op i BB ?? Især når det er så lange ture som 10km..

Link to comment
Share on other sites

Det var da en filthy omgang ben... De 25 rep må have brændt godt her i sommervarmen :4thumbup:

Hej Skjold

Det er nu ikke fordi de bed så meget igen... kæmpede i stedet med en svedig ryg og en stang som absolut mente den skulle glide ned hele tiden :dry:

Link to comment
Share on other sites

Lee' omgang squat :devil:

Vidste da ikke at du også var begyndt at løbe :w00t: ... Men tror du ikke det river for meget Maaa' af bentøjet når du skal stille op i BB ?? Især når det er så lange ture som 10km..

OOOONKKKEL Grafrakka ... smukke mand :slut::wink:

Squaten er OK for tiden :bigsmile:

... og mht. løb så har jeg også gjort mine overvejelser men forsøger at tage det i opløbet hvis jeg kan mærke jeg begynder at miste styrke!!

Min krop er jo egentligt bygget til løb og sjovt nok så er min puls ofte lavere ved let løb omkring 12-13 km/t i forhold til powerwalk... så min teori er lidt at jeg måske ikke belaster min krop så meget ved løb i moderat tempo som i forhold til pw :innocent:

Det må komme an på en prøve :superman:

... men når det så er sagt så må vi også se om knæet holder! Det er jo nok det som kommer til at sætte første begrænsning!!!

Link to comment
Share on other sites

Min krop er jo egentligt bygget til løb og sjovt nok så er min puls ofte lavere ved let løb omkring 12-13 km/t i forhold til powerwalk... så min teori er lidt at jeg måske ikke belaster min krop så meget ved løb i moderat tempo som i forhold til pw :innocent:

Det må komme an på en prøve :superman:

Nu hvor du alligevel er så godt igang mend stævner og hvad ved jeg, ku du så ikke lige snuppe DHL staffetten for mig? :flowers:

Kan ikke fordrage løb!!

Dejligt ellers at se liv i loggen igen - følger spændt med (og ser ikke mindst frem til billeder) :heartpump:

Hilsen den hemmelige beundrer

....nå nej, du ved jo godt hvem jeg er :tease:

Link to comment
Share on other sites

Nu hvor du alligevel er så godt igang mend stævner og hvad ved jeg, ku du så ikke lige snuppe DHL staffetten for mig? :flowers:

Kan ikke fordrage løb!!

Dejligt ellers at se liv i loggen igen - følger spændt med (og ser ikke mindst frem til billeder) :heartpump:

Hilsen den hemmelige beundrer

....nå nej, du ved jo godt hvem jeg er :tease:

LOL

Hejsa FLEXI :4flex:

Ja... nu hvor det er sommerferie og jeg er lidt oven på igen så vil jeg prøve at opdatere lidt træning!

DHL stafetten siger du ... er rent faktisk tilmeldt her i Odense :tongue:

... og godt du holder øje med mig - får jo nok brug for det :innocent:

/No

domo-kun.gif

Link to comment
Share on other sites

AAHHHH ... for :4slap:

Det er fordi jeg sidder og tænker i NIKON baner.... det forklarer det jo!!

Det er ellers også et lækkert kamera :4thumbup:

Så må vi jo lige lave lidt samarbejde til den tid :innocent:

.... er ved at sætte HP om til udgivelse af stævne billeder til fri afbenyttelse, så hvis du vil med på vognen siger du bare til :wink:

Ved jo selv hvor meget det betyder som atlet at få billeder dagene lige efter stævnet og ikke skulle vente et halvt år!!!

Har forresten comp med til stævnet så hvis du får plads problemer med dine kort så kan jeg snilt rumme et par tusindende billeder :cool:

Ja, du ved godt at hvis man skal stave Nikon heeelt rigtigt, så staves det C A N O N. :tongue::wink:

Angående billeder. Nu er jeg ikke nogen mesterfotograf, som mine billeder fra Loaded Cup 2006 viser, men jeg har efterhånden fået lært mig lidt om ISO-værdier, blitz vs. ingen blitz osv. - så jeg kan godt tage enkelte gode billeder. Og hvis du gerne vil offentliggøre de billeder der trods alt bliver skarpe på en hjemmeside, så ingen problemer herfra. Jeg skyder kun for at lære, og naturligvis fordi jeg alligevel ta'r til stævnet og ser rollemodellerne flexe og vise hvor godt det styrketræning KAN gøres. :laugh:

Så de atleter jeg får i skudlinien, kan sagtens forvente billeder allerede dagene efter stævnet. Jeg skal bare hente billederne ud af mit kamera og over i computeren. Det vil tage maksimalt 15 minutter, men herfra bliver den videre formidling så en anelse sværere. For jeg skyder i en ret stor størrelse (3504x2336), og de fylder ca. 2,5 - 3,3 mb. pr. stk. :blush: Ganger man det med 2 - 400 stykker, så begynder båndbredden altså at skulle være stor for at kunne overføre via nettet. Alternativet er at brænde dem ud og poste dem, og så går der en ekstra dag, men det er jo et alternativ man sagtens vil kunne leve med.

Nu vil jeg ikke kapre din log mere med den slags fotosnak. Forvent jeg er der til DM i Herning, og at jeg skyder så godt jeg kan uden at genere de andre tilskuere. Satser på, at der ikke er alt for meget run på (tilskuermæssigt) til forbedømmelserne, og så vil jeg skyde 80% af mine billeder dér, og så selv nyde showet om aftenen, medmindre nogen specifikt ønsker at jeg skal fortsætte. Distribueringen af billederne derefter er intet problem. Det finder vi ud af, om det bliver via nettet, posten eller andet... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share