ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

TRÆNING TIRSDAG D. 9/3

KL. 8

POWERWALK 55 minutter

KL. 16:30

BRYST + lidt skulder

BÆNKPRES DB

1set x 12reps @ 17kg

1set x 10reps @ 21kg

1set x 8reps @ 23kg

1set x 8reps @ 25kg

1set x 8reps @ 27kg

12et x 4reps @ 29kg

3set x 2reps @ 30kg

FLIES DB

1set x 10reps @ 17kg

1set x 10reps @ 21kg

...stoppede her da mit venstre håndled var lidt for ømt til den slags udskejelser :(

BÆNKPRES BB

2set x 10reps @ 40kg

1set x 5reps @ 50kg

5set x 1reps @ 60kg

Hvert set kørt med over 1 sekunds pause på sternum samt jeg forsøgte at støde stangen op så eksplosivt jeg kunne :bigsmile:

LATERALS DB

1set x 10reps @ 4kg

1set x 5reps @ 5kg

1set x 1reps @ 7kg

5set x 10reps @ 9kg

1set x 12reps @ 6kg

DIPS - swedish style

1set x 12reps @ BW

1set x 14reps @ BW

1set x 16reps @ BW

Stille og rolig træning, det satte sine begrænsninger at jeg skal træne skulder og triceps i morgen og havde trænet ryg og biceps igår - så der var ikke det helt store jeg kunne lave idag - men hyggede mig med at tulle lidt rundt og små sludrer for en gangs skyld :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tester de ikke for væksthormon uden for konkurrence?

Så vidt jeg kan se på denne liste tester de for væksthormon mm både i og udenfor konkurrence ;)

de tester mig bekendt ikke endnu, da de endnu ikke har en brugbar test

Talsmand for det internationale dopingagentur WADA Frederic Donze siger, at agenturet inden for de kommende måneder vil kunne teste for væksthormoner.

Væksthormoner er populære blandt idrætsudøvere, fordi de effektivt giver bedre præstationer og er næsten umulige at spore. WADA håber, at kunne teste atleterne til OL i Athen til næste sommer.

Men professor Bengt Saltin, formand for Anti Doping Danmark, tvivler på at det internationale dopingagentur WADA kan have en brugbar test mod væksthormon klar så hurtigt.

WADA arbejder på to forskellige tests men det kan ligne en skræmmekampagne frem mod OL næste år, så udøvere ikke føler sig fristet til at tage væksthormon, hedder det i artiklen.

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING ONSDAG D. 10/3

KL. 8

POWERWALK 45 minutter

KL. 17:30

SKULDER, TRICEPS & MAVE

SKULDERPRES DB

stående

1set x 8reps @ 13kg

1set x 8reps @ 15kg

1set x 8reps @ 17kg

1set x 6reps @ 19kg

siddende

2set x 5reps @ 21kg

3set x 4reps @ 21kg

PADDEDE CRUNCH

5set x 12-20-20-15-15reps @ BW

SKRÅ MAVE

3set x 12reps @ BW

LATERALS DB

siddende

4set x 10reps @ 8kg

BENT OVER ROW

bredt overhåndsgreb

4set x 15reps @ lille stang + 20kg

... kørt med korte pauser

DIPS

1set x 20reps @ BW

1set x 12reps @ BW

...mit håndled drillede lidt igen så jeg stoppede efter andet set

STIVARMET PULLDOWNE

1set x 12reps @ 50kg

3set x 10reps @ 60kg

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 12reps @ 60kg

1set x 10reps @ 65kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 10reps @ 75kg

1set x 6reps @ 80kg

...kørte over al forventning :D

THAT'S IT!!! :bunny:

Rolig omgang, var lidt flad og kort for hovedet på grund af en træls rapportskrivning idag <_<

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

I morgen skulle jeg have 100% styr på mit kostindtag og parat til at notere en uge frem!!

Så tager jeg det en uge af gangen - er lidt spændt på at prøve mig frem - det er lang tid siden jeg har givet "slip" på min diæt på den måde og bare ladet min sult kontrollere mit indtag :D

Hvordan går det med dét? :)

Link to comment
Share on other sites

I morgen skulle jeg have 100% styr på mit kostindtag og parat til at notere en uge frem!!

Så tager jeg det en uge af gangen - er lidt spændt på at prøve mig frem - det er lang tid siden jeg har givet "slip" på min diæt på den måde og bare ladet min sult kontrollere mit indtag :D

Hvordan går det med dét? :)

Kanon.... hvis man går efter vægttab... mine bukser er en del løsere igen og jeg vil skyde på der er røget cirka 1 kg.... gider ikke veje mig før 10 uger ud fra Thy-cuppen... men jeg ligger på cirka 2000kcal daglig hvis jeg spiser efter min sult...

Dette er for lidt... men jeg orker ikke mere for tiden - så sådan må det være!!! På trods af et lidt lavere indtag er mine arme da vokset - så det er jo super :D

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej Angel

Kan se at du powerwalker en del for tiden. Jeg er klar over, at det er almindeligt under cutning, men hvorfor ikke bare løbe/cykle i et kortere tidsinterval, men med højere intensitet? Energi forbruget vil jo typisk blive højere (alt efter tidsforbruget) og en bedre kondition er vel bare en bonus.

Kort og godt: Hvad er ulempen ved højintensitets cardio-træning, der gør at powerwalk foretrækkes?

Mvh

Q

Link to comment
Share on other sites

Hej Quantanamo

... den har godt nok været oppe at vende før - men grunden til at jeg powerwalker er først og fremmest fordi jeg ELSKER :heartpump: det!!

Det er lidt meditativt for mig at gå - jeg får koblet godt af inden dagens strabasser!! :D

En hel anden ting er under diæt - der bør man vælge at powerwalke fremfor eks. løb eller cykling.

Grund: Når du laver høj intensitet cardio så brænder du en masse af dit muskelglycogen af, hvilket er langt fra optimalt, da du helst skulle bruge det til din tungttræning samt det mentalt er svært at overskue højintensitetstræning hver dag - du kan altid gå, også selvom dine ben er tunge som bly og du har DOMS i hele kroppen!!

At energiforbruget er højere er korrekt hvis du sammenligner kcal forbruget per minut

- men hvis du sammeligner resultatet af 20 minutter høj intensitet mod 40 minutters powerwalk (cirka tider...) - så får du brændt lige meget fedt under begge aktiviteter, men powerwalken vil slet ikke trætte din muskel eller opbruge glycogendepoterne nær så meget som den høje intensitet vil! Dette gør at du stadigvæk vil have overskud til endnu en træningsomgang senere på dagen. Noget andet er at du ikke er nær så katabolsk under powerwalk som i forhold til høj intensitetstræning - dvs. det er mere skånsomt og muskelbevarende at gå fremfor at løbe hvis du er på et negativ kalorieindtag.

post-12-1079036504.gif

Link to comment
Share on other sites

... UNDSKYLD.... men måtte bare bruge den gif til et eller andet  :tongue:

Har du en svaghed for Pecs? :tongue:

Hvordan kunne du gætte det :unsure:

... dog er det blot en af mine svagheder... den største er helt klart booty :bblush:

Link to comment
Share on other sites

:lol: Hvor syret. Lige inden jeg klikkede ind på din log tænkte jeg det snart måtte være tid til du postede lidt billeder. Og tænk, så var der billeder :w00t: (selvom de så ikke er helt nye) ;)

Crazy abs :crazy: :4thumbup:

SYRET!!!! :blink: hmmmm.....

Der kommer billeder så snart vi får fingre i et digicam

- mit gik desværre i stykker til konkurrencen... men Craw henter sit i Århus snart - så skal der nok kommer friske pics :w00t:

(altså inden alt for længe.... B) )

Link to comment
Share on other sites

:lol: Hvor syret. Lige inden jeg klikkede ind på din log tænkte jeg det snart måtte være tid til du postede lidt billeder. Og tænk, så var der billeder :w00t: (selvom de så ikke er helt nye) ;)

Jeg tænkte præcis det samme, no shit.

Damn gode billeder! Hvad var dine stats cirka på det tidspunkt?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share