Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Bleeeh :dry:

Jeg havde ellers planlagt at gå tidligt i seng og få en god nats søvn, men den var Bibi ikke med på :hmmm::cry3: Når man sover det meste af dagen, har man åbenbart ikke den store forståelse for at andre vil sove om natten :sleepy: Så fra kl 03.00 og ca hver time, blev jeg vækket af piven og mjaven :mad: Det hjalp ikke noget at smide hjemmesko efter hende og det var meget tæt på at hun røg ud på altanen :4whip:

Kl. 05.30 begynder hun så at grave helt vanvittigt ude i bakken og mjave, så for at få hende til at holde kæft, måtte jeg gøre rent i deres møgbakke, hvilket hjalp en times tid :sleepy: Ved 6.30 tiden kører toget så igen :4slap: Kl. 8 kunne jeg lige så godt droppe alle planer om at sove og stå op :dry::rocketwhore: Fedt nok :dry::laugh::bottom:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bleeeh :dry:

Jeg havde ellers planlagt at gå tidligt i seng og få en god nats søvn, men den var Bibi ikke med på :hmmm::cry3: Når man sover det meste af dagen, har man åbenbart ikke den store forståelse for at andre vil sove om natten :sleepy: Så fra kl 03.00 og ca hver time, blev jeg vækket af piven og mjaven :mad: Det hjalp ikke noget at smide hjemmesko efter hende og det var meget tæt på at hun røg ud på altanen :4whip:

Kl. 05.30 begynder hun så at grave helt vanvittigt ude i bakken og mjave, så for at få hende til at holde kæft, måtte jeg gøre rent i deres møgbakke, hvilket hjalp en times tid :sleepy: Ved 6.30 tiden kører toget så igen :4slap: Kl. 8 kunne jeg lige så godt droppe alle planer om at sove og stå op :dry::rocketwhore: Fedt nok :dry::laugh::bottom:

:rofl2::rofl2::rofl2:

... så kn du lære det!

p.s. Utroligt du kan sove fra en fest hvorimod Bibi...??

Link to comment
Share on other sites

:rofl2::rofl2::rofl2:

... så kn du lære det!

p.s. Utroligt du kan sove fra en fest hvorimod Bibi...??

Jeg ved ikke lige hvad der er galt med hende idag, hun skaber sig helt vildt og Baxter himself ser også ud til at have opbrugt sin tålmodighed. Hun er straffet 2 gange allerede, men hænger hele tiden herinde og mjaver som en gal :sleepy: Du kan godt begynde at glæde dig :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke lige hvad der er galt med hende idag, hun skaber sig helt vildt og Baxter himself ser også ud til at have opbrugt sin tålmodighed. Hun er straffet 2 gange allerede, men hænger hele tiden herinde og mjaver som en gal :sleepy: Du kan godt begynde at glæde dig :wink:

Hun er da i løbetid igen!!

p.s.

Poul siger at hun er helt vild fordi hun er alene med 2 handyr i huset!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hun er da i løbetid igen!!

p.s.

Poul siger at hun er helt vild fordi hun er alene med 2 handyr i huset!!

Aaaaargh, det kan sq da ikke passe....det er vel ikke mere end en måned sidst :crazy: Hvis hun er på krigsstien igen, så ryger al søvn ca. hver 5 uge :crybaby::violin:

jaja, ham Poul er så smart :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Krageprogram; Uge 1, dag 1:

Første dag med "normal" træning igen og det var sq nice nok :w00t: Hjulene havde det endda bedre end forventet og siden jeg kørte bare to snoldede sæt hypers i fredags, har min lænd også haft det bedre :4thumbup: Nu mangler det bare at venstre hjule kommer på plads igen og så kører vi igen :smile:

Resten af runden kørte også ganske fint, så ikke noget at klage over. Champ'en himself var også i huset idag, så udover at få lidt tips angående tilpasning af programmet, så fik jeg også set ham give Måsen en røffel for at krumme i ryggen på DL fra box :laugh: Så måtte han værsgo at lave løftet igen, uden den krumme ryg :tongue:

Dagens tal:

Champ VL Squat:

120x10

120x10

140x6

160x3

Er startet forfra i programmet, så jeg ikke har så mange tunge løft. Bortset fra sidste sæt kørte det hele fint og det generede ikke i lænden :4thumbup: Venstre ben er stadig lidt mørt i det, men det er som om det er i bedring.

Sheiko BP:

135x3

135x3

135x3

135x3

137½x3

Fint nok, selvom jeg var nødsaget til at indtage den ringeste bænk i OBBC :sneaky2:

Incline flyes:

25x10

27½x10

27½x10

30x10

Yessir!

Champ-Supported curls:

Stang+35x10

Stang+35x10

Stang+40x7

Stang+45x5

Yep.

Champ-Donkey calfraises:

Alt+40x12

Alt+40x12

Alt+80x9

Alt+100x6

Yep yep.

Maskin crunches:

50x20

60x17

70x10

Nice nok.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Skal du ikke teste hvad du er god for med wraps og triple layer knækogere og hvad det alt sammen hedder + mere udstyr end en over-geared WPO løfter i squat? :cool::tongue: (ved ikke om du fanger den..:D )

Hvad er der blevet af dine two-arm OH DB extensions? De skal da ind til LeeDaddy :devil: Og så snakkede du også lidt om muligheden for weighted dips :devil:

:tongue: God træning :smile:

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Skal du ikke teste hvad du er god for med wraps og triple layer knækogere og hvad det alt sammen hedder + mere udstyr end en over-geared WPO løfter i squat? :cool::tongue: (ved ikke om du fanger den..:D )

Hvad er der blevet af dine two-arm OH DB extensions? De skal da ind til LeeDaddy :devil: Og så snakkede du også lidt om muligheden for weighted dips :devil:

:tongue: God træning :smile:

Sålænge bentøjet ikke fungerer ordentligt, er der ingen grund til at forsøge på at løfte tungere end hvad der generer skaden, så der er ikke planer om den slags foreløbigt nej :wink::tongue:

Weighted dips hopper jeg også over, da jeg ikke synes det fungerer vuildt godt for mig, men overhead D. ext. er med ca hver 3 uge på programmet, så den skal nok komme på igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Krageprogram; Uge 1, dag 2:

En hurtig omgang morgentræning inden arbejde igår, men på trods af at det var tidligt, så gik det da helt ok. Træningstiden var rimelig fornuftigt og uden nogen der kæwer den, gik der også mindre tid med det og der var ingen ventetid nogen steder :4thumbup: Squatten kørte også helt fornuftigt og skader er i bedring. Det kan dog stadig mærkes, men det er kanp så galt som det har været, så forhåbentlig varer det ikke længe før det fungerer godt igen :smile:

Resten af omgangen var også ganske fin, bortset fra curls, hvor jeg nok skal have lidt mindre på for at få mere ud af øvelsen. Det skal siges, at det godt kan mærkes idag, men jeg synes det er bedre at curle med lidt mere kontrol end når vægten bvegynder at blive tung i det og der skal cheates meget.

Dagens tal (Onsdag):

Champ OL-squat:

120x10

120x10

140x6

140x6

160x3

Jojo, bedring :smile:

Weighted hypers:

23

stang+20x15

stang+20x15

stang+25x12

Sad nice...især den tungeste sad godt!

Sheiko BP:

135x2

135x2

135x2

135x2

135x2

135x2

Nemt.

Pullups:

13

12

11

Sad godt.

Side laterals:

15x12

17½x10

20x10

Skulle være startet tungere.

Champ curls:

Stang+35x10

Stang+35x10

Stang+40x7

Stang+40x7

Stang+45x5

Ok, men ville nok være bedre med lidt lavere vægt. Jeg ser det lige an til imorgen.

Champ-Donkey calfraises:

Alt+40x12

Alt+40x12

Alt+80x9

Alt+80x9

Alt+100x6

Yessir!

Link to comment
Share on other sites

Krageprogram; Uge 1, dag 3 (fredag):

Vanen tro, er jeg kommet et par dage efter med opdatering, da jeg var på arbejde både fredag og lørdag. Jeg fik lige brændt mig selv aw fredag inden arbejde og så skulle der mødes tidligt lørdag og så træning lige bagefter. Efter den omgang skulle der lige køres lidt zzzzzzz'er i skabet, så derfor opdaterer jeg først idag :smile:

Overraskende nok, gik squatten lidt bedre end sidst og bænken bød på masser af overskud :smile: Bænkmæssigt lader det hvertfald til at der er fremgang og massemæssigt er der også sket lidt kan jeg se. Formen er hvertfald bedre end før sidst jeg hoppede på diæt, så hvis jeg vælger at gå den vej, kan formen blive bedre end sidst og det kan gå hurtigere......alt i alt ganske fint :smile:

Ellers var træningen helt ok, selvom morgenholdet godt kan være lidt en prøvelse idet der er mange gamle træningsnisser, som tror de ved alt om træning og meget gerne fortæller om det, uanset om man ser interesseret ud eller ej :laugh:

Dagens tal (Fredag morgen):

Champ VL-Squat:

120x10

120x10

140x6

140x6

160x3

160x3

Squat lige efter man er rullet ud af sengen er ikke lige min kop te, men udover det så gik det da nogenlunde og med mindre gene i hjulet.

Sheiko BP:

135x3

135x3

135x3

135x3

135x3

127½x3

127½x3

127½x3

127½x3

127½x3

Yessir, godt pres i patværket :smile:

OL-rows:

140x10

140x10

145x10

150x10

Det tager lidt tid at få gang i ryggen, men så går det også helt fint :smile:

Reverse upright rows:

100x12

110x10

120x7

Nice nok :4thumbup:

Seated legcurls:

150x10

170x10

170x10

170x10

Sidder godt :superman:

Bænk-crunches:

19

13

11

Tjah, den sidder da fint nok, men bagefter mærker jeg intet til det, så måske noget andet havde været bedre?

Krageprogram; Uge 1, dag 4 (Lørdag):

Efter arbejde lørdag gik det hurtigt mod OBBC, så jeg lige kunne få brændt igennem inden lukketid. Det viste sig at gå helt fint og der var endda tid til overs :4thumbup: Så er der ingen dage, hvor det ikke kan lade sig gøre at brænde pga arbejde, så det spiller jo max :wink: Træningen var også ganske fin og da jeg havde en smule travlt, holdt jeg kæweri til et minimum. Godt pump over det hele...i modsætning til hvad jeg havde troet, virker det kreatinprodukt jeg bruger nu, rent faktisk på mig :w00t:

Dagens tal:

Champ curls:

Champ curls:

Stang+35x10

Stang+35x10

Stang+40x7

Stang+40x7

Stang+45x5

Stang+45x5

Det gik lidt bedre end sidst, så jeg nedjusterede ikke vægten.Tog i øvrigt biceps og læg først for at være sikker på at nå det :innocent:

Champ-Donkey calfraises:

Alt+40x12

Alt+40x12

Alt+80x9

Alt+80x9

Alt+100x6

Alt+100x6

Hell yeah, spillede max!

Pres bag nakken:

70x12

70x12

70x12

Yessir, kørte fint!

Pullovers:

50x12

52x12

54x12

54x11

Så er pulloverformen ved at være deroppe igen :superman:

Dips:

22

22

22

Som forventet ikke så meget efter både pullovers og nakkestem.

Light hypers:

20

20

Bare to nemme sæt for at løsne op i lænden.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Godt pump over det hele...i modsætning til hvad jeg havde troet, virker det kreatinprodukt jeg bruger nu, rent faktisk på mig :w00t:

I told you sooooooooooooo :w00t:

Måske det også er baggrunden for at du har gainet lidt igen efter din diæt, på trods af at du holder dig til fornuftig kost :tongue:

Link to comment
Share on other sites

I told you sooooooooooooo :w00t:

Måske det også er baggrunden for at du har gainet lidt igen efter din diæt, på trods af at du holder dig til fornuftig kost :tongue:

Det er ikke umuligt at det skulle være det :wink:

Herkie> Ved ikke om det er reklame at skrive det her, så det må være over PM, hvis det er :smile:

Link to comment
Share on other sites

Krageprogram; Uge 2, dag 1 (mandag):

Bortset fra squatten, som dog alligevel kørte bedre end sidst, så var resten rigtig fint. Der ser ud til at være lidt liv i patten igen og gunz og læg kørte helt perfekt :4thumbup: Nu skal lændne og venstre hjul bare op i omdrejninger igen og så begynder det at ligne noget :smile: Både gunz og lægge er blevet bedre over det sidste stykke tid og delts er vist også vokset, nu hvor jeg træner dem lidt mere konsekvent :tongue:

Bedring i hjul og lænd og så kan jeg ikke ønske meget mere :smile: Udover min egen træning, så var huset proppet. Heldigvis fik jeg ordnet squat og BP inden det værste indryk, for senere hen ville det have været noget vanskeligt. Især når OB'erne vælger at dukke op i primetime og fylder halvdelen af centeret mens de står og kæwer/feder den :dry:

Dagens tal:

Champ VL-Squat:

120x10

120x10

120x10

140x6

140x6

160x3

160x3

Bedre end sidst, men stadig bøvlet at finde en bane, hvor det gør mindst muligt nas.

Sheiko BP:

137½x3

137½x3

137½x3

147½x2

147½x2

147½x2

125x4

125x4

125x4

125x4

Dejligt med lidt power i patten igen. Ingen probs nogetsteds :smile:

Flyes:

27½x12

30x10

32½x10

32½x10

Yessir!

Champ-Donkey calfraises:

Alt+40x12

Alt+40x12

Alt+40x12

Alt+80x9

Alt+80x9

Alt+100x6

Alt+100x6

Hell yeah, spillede max!

Champ curls:

Champ curls:

Stang+35x10

Stang+35x10

Stang+35x10

Stang+40x7

Stang+40x7

Stang+45x5

Stang+45x5

Det gik rigtig fint, så jeg nedjusterede ikke vægten.

Floating crunch:

11

10

12

Gjorde lidt ondt i lænden, så det skal justeres på en eler anden måde. Ellers sad den fint nok.

Link to comment
Share on other sites

Jeg snakkede lige kort med Bjørn og han sagde at de var OBS på problemet med at de det sidste stykke tid var dukket op prime-time ... så vi kan jo håbe på at det ændre sig!!

Det ville da være dejligt, især når nu der alligevel er mere end rigeligt med medlemmer. Så er der ingen grund til at få endnu flere ind og især ikke når de træner gratis og kun tager plads op uden rigtig at lave noget :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan har maveskindet det idag?

Hvis du ikke kan mærke noget så har du kørt den for let :superman:

Så må jeg have kørt den for let :tongue: Jeg kan kun mærke noget i lænden, som ikke er vild med for meget stræk, så jeg skal nok lave en lidt anden version og så smide lidt vægt på :smile:

Link to comment
Share on other sites

Krageprogram; Uge 2, dag 2 (Onsdag):

Da jeg havde nattevagt i nat, fik jeg ikke lige opdateret gårsdagens omgang, så den kommer her. Trods irritation i hjulene, fik jeg afviklet squatten i lidt bedre stil end sidst, så hjulene er lige så stille og roligt ved at have en smule fremgang igen. Bænken kørte også upåklageligt og det meste af træningen gik også ret fint.

Jeg fik ellers kørt goodmornings igen, for første gang i lang tid og der var jeg satme blevet slap :crazy: Min lænd føltes som en gang spagetti, så der er håb forude at min DL kan blive lidt bedre i takt med at min GM igen kommer til at ligne noget.

Udover min egen awbrænding, var der masser af folk i hulen. Englen brændte fx Kuldskær totalt aw og senere dukkede Masskinen og Swedish op og brændte deres pat aw :laugh: Lidt kæwe blev det til undervejs, men ikke det helt vilde, så koncentreret nok indsats :smile:

Dagens tal:

Champ Squat:

120x10

120x10

120x10

140x6

140x6

140x6

160x3

160x3

Bedre end sidst, men stadig bøvlet at finde en bane, hvor det gør mindst muligt nas.

Goodmornings:

60x12

100x6

100x6

100x6

110x5

Sølle omgang :laugh:

Sheiko BP:

137½x2

137½x2

137½x2

137½x2

137½x2

Nemt!

Pullups:

14

13

11

11

Sad lige i latværket :4thumbup:

Side laterals:

17x10

20x10

20x10

Yessir, sad fint!

Champ-Donkey calfraises:

Alt+40x12

Alt+40x12

Alt+40x12

Alt+80x9

Alt+80x9

Alt+80x9

Alt+100x6

Alt+100x6

Hell yeah, spillede sq!

Champ curls:

Stang+35x10

Stang+35x10

Stang+35x10

Stang+40x7

Stang+40x7

Stang+40x7

Stang+45x5

Stang+45x5

Det gik fint nok, så selvom den var tung tilsidst, nedjusterede jeg ikke vægten da den sad ok i gunz.

Link to comment
Share on other sites

Krageprogram; Uge 2, dag 3:

Egentig var det meningen at jeg skulle træne igår, men efter 2 dages nattevagt, var jeg alt for awbrændt til at lave andet end at spise og sove igår. Når man vågner totalt kvæstet kl 15, er første tanke ikke at springe op og skynde sig ind og champ-squatte.underligt nok, men det følte jeg ikke lige for :laugh: Heldigvis har det hjulpet at koge den godt aw igår, selvom det stadig føltes tung og lænden ikke var glad for at squatte :dry: Jeg har vist reddet mig en mindre fiber et sted nede i højre side af lænden, ¨å det generer både der og i begge ben når jeg squatter :4thumbup: Meget bedre kan det vist ikke blive :laugh:

Bortset fra squatten, gik det hæderligt nok og jeg fik kæwet den en smule med et par non-MOL'ere, så det var en vældig hyggelig omgang :wink:

Dagens tal:

Champ squat:

120x10

120x10

120x10

140x6

140x6

140x6

160x3

160x3

160x3

Tjah, de første 3 sæt gjorde det nas og resten af vejen fik jeg dem i skabet, selvom det ikke kørte vildt godt.

Sheiko Bænkpres:

127½x3

127½x3

127½x3

127½x3

127½x3

Nemt.

OL-rows:

140x10

140x10

150x10

160x10

Skulle lige have ryggen varmet op, men så kørte det jo helt fint.

Reverse upright rows:

100x7 Bæltet sad i vejen og havde for smalt fat :dry:

100x12

100x11

Stangen hang desværre lidt fat i bukserne og 1 æt kagede totalt. Ellers var det ok.

Legcurls:

150x10

170x10

170x10

170x10

Ok, selvom lænden generede lidt.

Abs:

3 sæt til failure.

Ok.

Link to comment
Share on other sites

Krageprogram; Uge 3, dag 1:

Gårsdagens træning blev lige pludselig rimelig presset, da centeret lukkede tidligere end ellers, fordi der skulle være generalforsamling. Bortset fra mavetræningen, lykkedes det dog at komme hele vejen igennem på fornuftig vis, så det spillede jo ganske fint. Til generalforsamlingen gik det fint nok selvom Erik ikke kom i bestyrelsen, men til gengæld blev det vedtaget at klubben indfører komplet rygeforbud øjeblikkeligt :4thumbup:

Træningsmæssigt gik squatten ok, når først hjulene holdt op med at brokke sig og bænken var også nem nok, selvom der var onde doms i triceps :tongue:

Så alt i alt en fin omgang og god generalforsamling :smile:

Dagens tal (Tirsdag):

Champ squat:

120x10

120x10

120x10

120x10

140x6

140x6

140x6

160x3

160x3

160x3

Bedre end sidst og det blev først lidt tungt ide sidste tunge sæt. Allersidste sæt var sådan set rigtig fint på de 2 første rep, hvor det mindede lidt om squat som det burde se ud :laugh:

Sheiko BP:

140x2

140x2

140x2

140x2

140x2

140x2

Det skulle egentlig have været 137½, men jeg gad ikke fedte omkring med alle de småskiver, så det blev 140 istedet. Det kunne også sagtens lade sig gøre, selvom der var lee' DOMS i hesteskoene :smile:

Incline flyes:

25x10

27½x10

27½x10

27½x10

Måtte holde pauserne korte for at kunne nå at blive færdig, så mindre vægt end hvad der ellers havde været muligt.

Champ-Donkey calfraises:

Alt+40x12

Alt+40x12

Alt+40x12

Alt+80x9

Alt+80x9

Alt+80x9

Alt+100x6

Alt+100x6

Alt+100x6

Fint nok.

Champ curls:

Stang+35x10

Stang+35x10

Stang+35x10

Stang+35x10

Stang+40x7

Stang+40x7

Stang+40x7

Stang+45x5

Stang+45x5

Stang+45x5

OK, de meget korte pauser taget i betragtning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Krageprogram; Uge 2, dag 3:

Egentig var det meningen at jeg skulle træne igår, men efter 2 dages nattevagt, var jeg alt for awbrændt til at lave andet end at spise og sove igår. Når man vågner totalt kvæstet kl 15, er første tanke ikke at springe op og skynde sig ind og champ-squatte.underligt nok, men det følte jeg ikke lige for :laugh: Heldigvis har det hjulpet at koge den godt aw igår, selvom det stadig føltes tung og lænden ikke var glad for at squatte :dry: Jeg har vist reddet mig en mindre fiber et sted nede i højre side af lænden, ¨å det generer både der og i begge ben når jeg squatter :4thumbup: Meget bedre kan det vist ikke blive :laugh:

Bortset fra squatten, gik det hæderligt nok og jeg fik kæwet den en smule med et par non-MOL'ere, så det var en vældig hyggelig omgang :wink:

Nattevagter, føj for s.... :dry: Lyder ikke fedt, men hvordan er det nye job ellers?

Hvordan har champ programmet virket på læggene? :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share