Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

.....Men ok, så er der desto mere overskud til at foretage lidt mental opvarmning til spisedag imorgen sammen med los muchachos del cacao :lol:

BTW, så er jeg ikke løbet på en af dem endnu, men det er måske pga de gode sommervejr :lol:

Ja... jeg er også begyndt at undre mig!!! Træner de overhovedet mere????? :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jamen det gør vi da (bare ikke så tit i mit tilfælde :chicken: ). Både Baardi og undertegnede skal ind i OBBC i morgen eftermiddag. For mit vedkommende bliver det nok omkring klokken 14.30.

"You can find me in da club, bottle full of prot....."

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

I kan ikke gemme jer for evigt :evillaughter: :lol:

Morgenposering:

Da jeg har været en anelse slidt de sidste par dage, blve morgencardio afløst af en gang længere søvn og så ca 20 minutters morgenposering. Det var sq lækkert at sove længe...helt til kl 07.30 :lol: Hell, nu er jeg sq ved at være rimelig frisk, så måske jeg skulle forsøge at sove længe på søndag igen, og lave cardioen om eftermiddagen i centeret ;)

Link to comment
Share on other sites

Supersæt dobbeltsplitprogram; Uge 1, dag 4 (Morgen):

Efter en gang "all u can eat" extravaganza med en flok af de hårde gutter og gutinder fra Odense, burde der være både carbs og prots i rigelige reserver til en gevaldig gang kickass træning. Desværre blev det ikke til så forbandet meget søvn, hvilket bevirkede en irriterende gang sløvhed hele dagen :angry: Det bevirkede to gange sløve træninger :crying:

Hardwaren fejlede ikke noget, og alt blev løftet som det skulle, men softwaren funkede ikke efter hensigten, så der var ikke ordentlig forbindelse mellem muller og grødmasse :headwall:

Dagens tal; højrep ben & lavrep skuldre:

Legpress supersætted med Legcurls: slæde+200x12 & 110x12, slæde+240x12 & 130x10, 2x10@slæde+280 & 2x10@130 (Tjoh, ok vel men ikke kontakt til møfferne :( ).

Legextensions: 4x12@65 (tjah <_< ).

Seated barbellpress: 70x7, 75x6, 75x6, 2x5@80 (nemt det hele, men mangel på moxy :( ).

Upright rows: 5x5@60 (er set bedre før:( ).

Reverse upright rows: 70x7, 3x6@80, 85x6 (hmmmm <_< ).

Link to comment
Share on other sites

Supersæt dobbeltsplitprogram; Uge 1, dag 4 (Eftermiddag):

Hvad der skullehave været en god gang afbrænding af Gunz, blev desværre til en noget ynkelig forestilling :crying: Igen var det søvnmanglen der resulterede i sløvhed og slaphed grrrrrr :angry:

Den eneste formildende omstændighed var at Gunz'ne blev pumpet ordentligt op, så de så bedre ud end jeg havde det :(

Dagens tal; lavrep biceps & triceps:

Incline Dumbbellcurls supersætted med pullovers: 2x7@20 & 2x7@54, 21x6 & 54x7, 22x5 & 54x7, 23x4 & 54x7 (Baaahhhhh :headwall: ak ak ak hvor slaaaapt :crying: totalt No-go :chicken: ).

Barbellcurls supersætted med Closegrip BP: 5x7@30 & 5x6@120 (pffffffff, lamt at løfte 7 reps med den samme vægt, som jeg lavede 10 reps med sidst <_< ).

Hammercurls supersætted med seated dumbbellextensions: 5x5@23 & 5x7@50 (Bahh mere af det samme bleeehhhhh :4pooh::thumb_down: ).

Nu kan det kun blive bedre :devil::4whip:

Link to comment
Share on other sites

Lawman & Mass> Jeps :)

Supersæt dobbeltsplitprogram; Uge 2, dag 1 (Morgen):

Gah endnu en morgen hvor energien var lidt lav. Jeg kom dog igennem det hele, men alt blev vanskeliggjort af at jeg havde lavet et styrtstunt på cyklen igår <_< Ud over styret og hele svineriet, så den ene hånd havde en træls hudafskrabning, som gjorde det svært at holde i vægtene :(

Men hvad, det gik da, og det går fremad med alle småskavankerne :lol:

Dagens tal; højrep bryst og ryg:

Flyes supersætted med pullups: 4x12@27½ & 4x11 (Bedre end forventet, selvom hånden drillede).

Incline flyes supersætted med Hammer pulldowns: 4x10@29 & 4x12@30 (Lidt bedre end sidst :) ).

Hammer BP supersætted med Hammer rows: 2x12@35 & 2x12@40, 2x10@40 & 2x11@45 (ok, selvom BP'en ikke lige var min kop te <_< ).

Link to comment
Share on other sites

Supersæt dobbeltsplitprogram; Uge 2, dag 1 (Eftermiddag):

Dagens anden træning var en del bedre end den første, selvom jeg måtte erstatte lavrep lægtræning af højrep lægtræning, pga det føromtalte cykelstyrt. Pedalen havde givet mig et ordentligt rap over akillessenen, så det var ikke muligt at køre alt for tungt uden at det gjorde nas. Istedet fik de en gang buuuuuurrrrrrnnnnnnn!!!! :devil::4whip: Det var sq lækkert nok ;)

Hippo var i bulen til en posedown, men endnu engang var der ingen kakaobande <_<

Dagens tal; højrep læg, mave & underarme:

Rotary calfraises: 4X18-20@250 (Sådan en maskine vil jeg have i julegave :crying: ).

Hammer seated calfraises: 4x20-19@40 (buuuuuurrnn :devil: :kj: ).

Unilateral rotary calfraises: 4x20@90 (Måtte lige tilbage og nakke læggene færdigt ;) ).

Machine crunches: 4x12@70 (Tjah, ok vel men ikke noget særligt :devil: <_< ).

Wristcurls: stang+20x18, 12, 9,8 (daaaayum jeg syrer hurtigt til!! :blink: :confused2: ).

reverse wristcurls: 4x12-9@stang+5 (naaasty burn :devil: ).

Link to comment
Share on other sites

Supersæt dobbeltsplitprogram; Uge 2, dag 2 (Morgen):

Efter lidt slattenhed i nogle af de sidste par træninger, besluttede jeg mig for at bytte eftermiddagstræningerne ud med med morgentræningerne. Det var noget der var nice. Istedet for en ond gang ben blev det til Guuuuunzzz, og bentræningen blev skubbet til eftermiddagen, hvor jeg er mere vågen :woot:

Kort sagt gav det pote, og gunz'ne blev pumpet max :kj:

Dagens tal; højrep biceps & triceps:

Barbellcurls supersætted med pressdown: 2x12@30 & 2x12@45, 2x10@35 & 2x12@50 (Uh yeah, fik øget vægten på begge øvelser :kj: ).

Hammerstrenght bicepcurl supersætted med dips: 4x12@25 & 28,21,19,17 (yuup øget vægten og reps :kj: ).

Curldowns supersætted med triceps extension machine: 4x12@5 plader & 4x12@10plader (Yup yup yuuuup ;) ).

Link to comment
Share on other sites

Supersæt dobbeltsplitprogram; Uge 2, dag 2 (Eftermiddag):

Efter en letter afslappet dag var der godt gang i bentøjet til noget benprygl. Det var forbandet varmt nede i centeret, og jeg fik sikkert svedt mere end de 2ltr vand der røg ned under træningen. Squat kørte rigtig godt, og gav en smule fremgang siden sidst :)

Dagens tal; lavrep ben & højrep skuldre:

Squat: 130x7, 140x7, 160x6, 170x5, 180x3 (yeah buddy, første triple med den vægt siden DM :) ).

Goodmornings: 120x7, 130x6, 130x6, 2x5@140 (Lidt slatten i benene og trøjen gennemsvedt--->irriterende stangmærker på ryggen).

Splitsquats: 5x5@90 (Motorikken var ret noneksistent, og det sved i stangmærkerne på ryggen :( :devil: ).

Seated sidelaterals: 2x12@12½, 2x10@13 (McPump ;) ).

Lying rear laterals: 4X10@10 (Lidt brugt :dead: )

Link to comment
Share on other sites

Hvad er splitsquat?

Det er en etbenet squat med stang. Lidt alá en lunge, men med større betoning på det forreste ben, og ikke så meget på det bageste :wave:

Supersæt dobbeltsplitprogram; Uge 2, dag 3 (Morgen):

Som sidste gang, blev der byttet rundt i rækkefølgen for dagens træninger. Alt det lette kom af vejen, så det tunge blev reserveret til om eftermiddagen. Det fungerede også ganske glimrende idag (Torsdag), og det blev til en god gang læg, mave og underarmsafbrænding :devil: :kj:

Dagens tal; Højrep læg, lavrep mave & lavrep underarme:

Peak contraction Rotary calfraises: 250x13, 290x10, 290x10, 290x10 (Avvvvvvvv, længe siden med PC ;) ).

P.C. Seated calfraises: 4x10@40 (yeeeehaaaa det sved ;) ).

P.C Toepress: 4x12-10@slæde+140 (Totalt brændt af i læggene ;) ).

Flags: 12,9,7,7 (Bænken bøjer lidt, ellers kunne jeg få flere :( ).

Wristcurls: 5x9-6@stang+30 (godt pump).

Reverse wristcurls: 4x7@5 (ret akavet øvelse <_< ).

Link to comment
Share on other sites

Supersæt dobbeltsplitprogram; Uge 2, dag 3 (Eftermiddag):

Eftermiddagens træning var den mest svedige i mands minde. Jeg efterlod nærmest et spor af sved efter mig og alt mit tøj var sq helt gennemblødt :blink: Selve træningen var meget god, da jeg fik øget i både bænkpres og incline dumbbellpress, men det hele blev besværliggjort at mit endnu uhelede sår på den ene hånd :chicken: Især i dødløft var det en ren pestilens :crying:

Dagens tal; Lavrep bryst & ryg:

Dødløft supersætted med Bænkpres: 170x5 & 135x5, 180x3 & 138½x5, 190x3 & 140x5, 195x2 & 140x5, 200x1 & 140x5 (Hård dødløft, men god bænkpres pta. den skide hånd :angry: ).

Barbell rows supersætted med Incline dumbbellpress: 2x7@130 & 2x7@46, 135x7 & 48x7, 2x7@140 & 2x7@48 (Pres var god, roning var lidt svag <_< ).

Barbell shrugs supersætted med flyes: 2x5@170 & 2x7@30, 3x6@180 & 3x7@30 ( Ok, men det kunne være bedre, især med en ny hånd :lol: ).

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Grillaften:

Dagen igår bød på en totalt hyggelig gang grillaften med Jsc, et par af Powergutterne, AF og Hipsteren :) Ud over den gode mad, fik vi også taget en tur over i GBBC og dystet i clean & press samt prøvet nogle af GBBC's lettere fantasifuldt udførte "maskiner" og udstyr :tongue: Bagefter prøvede en gang stenløft, som idag krævede en tur til pladesmeden, for at få udskiftet mit ene kraven og skulder med en ny :lol: Jsc var, udover bagemester også den helt store Overheadpress-master og tog alle stenene uden de store problemer. Den ondeste sten gav mig lidt problemer, og det tog en 3-4 forsøg før den kom bare nogenlunde op i strakt arm :lol: :kj:

Alt stenløfteriet åbnede det gode gamle window of oportunity, så det blev udnyttet med noget god tærte ;)

Supersæt splitprogram; uge 2, dag 4 (morgen):

Efter alt den gode mad var der rigeligt med energi til morgentræningen, og det lykkedes da også at forbedre på nogle af løftene :)

Dagens tal; højrep ben & lavrep skuldre:

Hacksquats supersætted med Legcurls: 4x12@slæde+110 & 4x11@130 (bedre end sidst på begge øvelser :w00t: ).

Legextensions: 4x12@nogle plader på en anden maskine end sidst ;)

Seated militarypress: 5x5@80 (kanonlet idag påtrods af stenløft og clean & press challenge igår, må øge næste gang :) ).

Reverse upright rows: 5x6-7@80 (den gik også meget godt idag :) ).

Link to comment
Share on other sites

:unsure: Supersæt dobbeltsplitprogram; Uge 2, dag 4 (Eftermiddag):

Det er efterhånden ved at være en rigtig dårlig vane at svede som en absolut sindsyg til træning, men det er ret svært at lade være <_< hmmm måske er en våddragt løsningen? :lol: Eftermiddagen bød på en gang afbrænding af Gunz, og Xax med bror var der også. Træningen var desværre ikke så inspireret, men stadigvæk ok.

Dagens tal; lavrep biceps og triceps:

Barbellcurls supersætted med seated dumbbellextensions: 56@stang+35 & 5x7@50 (hånden generer stadigvæk, så det var ikke til at presse ordentligt :crying: ).

Incline dumbbellcurls supersætted med Closegrip BP: 5x5@22½ & 5x6@120 (hmmm den ene skulder var stadig mærket af stenløfteriet igår <_< ).

Spidercurls supersætted med pullovers: 5x7@stang+25 & 5x7@54 (hånden generer også på pullovers :thumb_down: :crying: ).

Link to comment
Share on other sites

Supersæt dobbeltsplitprogram; Uge 3, dag 1 (Morgen):

En ganske udemærket morgentræning, som der ikke er de helt store anmærkninger til :tongue:

Det eneste er at jeg har øget repantallet på lavrepdage, på nogle af øvelserne.

Dagens tal; lavrep læg, mave & underarme:

Rotary calfraises: 4x18-16@250 (Yup, godt føl og pump :) ).

Seated calfraises; David maskine: 4x15@50 (Bedre end den anden maskine :w00t: ).

Machine crunch: 4x10@90 (Sux, fremover bliver det uden maskiner!!).

Machine sidetwists: 3x20@90 (udemærket).

Wristcurls: stang+30x12, 10, 8, 7 (naaaasty, og bedre end sidst :) ).

Ez-reversewristcurls: stangx12, 8, 6, 5 (Bleeeh, rådden øvelse, som ryger ud!!).

Link to comment
Share on other sites

Supersæt dobbeltsplitprogram; Uge 3, dag 1 (Eftermiddag):

Eftermiddagstræningen var rigtig god :w00t: Jeg havde øget antallet af gentagelser fra 10/12 til 15, og det var sq lækkert nok :) Det blev så til et sæt mindre per øvelse, så antallet af samlede gentagelser var uændret.

Derudover var Baaaaardi i hytten for at tæve sit championship chest :kj:

Dagens tal; højrep bryst & ryg:

Flyes supersætted med pullups: 3x27½ & 12,11,10 (Bedre end sidst. Får 15 reps med den vægt jeg sidst lavede 12 reps med ;) :kj: ).

Machine presses supersætted med Hammer pulldowns: 3x15@79 & 3x15@30 (Naaasty burn og pump).

Incline flyes supersætted med Hammer rows: 3x15@27½ & 3x15@40 (Naaaasty pump og buuurn!!).

Pulldowns: 5 Blokke x 3 sæt@14-12 (Crappy, men pga at latsne var deepfried efter supersættene ;) ).

Link to comment
Share on other sites

Hippo> Feeede pics ;) Den store sten var sq ond, ærgeligt der ikke var billede af den :lol:

Well, efter længere tids inaktivitet i loggen, grundet den langsomme og bøvlede opkobling, kommer der lige en hurtig opdatering over de sidste træninger:

Supersæt dobbeltsplitprogram; Uge 3, dag 2 (Morgen):

Gun-dag i højrep stil er altid god for en gang pump. Ballistic bi's og titanic tri's blev det til før træningen var omme :)

Dagens tal; højrep biceps & tricpes:

Barbellcurls supersætted med pressdown: 4x10@stang+35 & 4x12@55 (Bedre end sidst).

Hammermachine curls supersætted med dips: 4x11@27½ & 30, 23, 21, 20 (bedre end sidst).

Cable front double biceps supersætted med decline frenchpress: 4x10-12@3blokke & 4x12@stang+30 (Ok uden at være suverænt, men det samlede pump var vildt nok :w00t: ).

Link to comment
Share on other sites

Supersæt dobbeltsplitprogram; Uge 3, dag 2 (Eftermiddag):

Bendagen var ok, selvom stangen til frontsquat var elendig, og lå rigtig skidt på kravebenene :angry: Baardi var i hytten og blastede nogle nasty dødløft af mens jeg fik frontsquattet :) Derudover var det totalt naaasty at lave 15 reps i skuldre, med den vægt jeg plejer at lave 12 reps med :blink:

Dagens tal; lavrep ben & højrep skuldre:

Frontsquat: 120x5, 130x5, 140x4, 150x2, 140x3 (Bah stangen ødelægger det hele, så vægten føles meget tungere end ellers :crying: ).

Goodmornings: 120x7, 130x7, 130x7, 2x5@140 (Ret træt af den her, så den bliver nok udskiftet med stifflegged DL snart ;) ).

Unilateral legpress: 4pladerx15, 5pladerx15, 6pladerx13, 5pladerx15 (naaaasty :w00t: ).

Seated sidelaterals: 3x15@13 (buuuuurn baby buuuurrn ;) ).

Lying rearlaterals 3x15@10 (aaaaaav siger jeg bare :lol: ).

Link to comment
Share on other sites

Supersæt dobbeltsplitprogram; Uge 3, dag 3 (Morgen):

Dagens træning blev ganske udemærket på trods af at jeg følte mig noget uoplagt. Jeg løb også lidt tør for damp efter de første supersæt, hvilket tyder på at det snart (skrivende stund) er slut med dobbeltsplit programmet. Overtraining has arrived, men dagen blev alligevel gennemført, som den sidste på programmet.

Dagens tal; lavrep bryst & ryg:

Dødløft supersætted med bænkpres: 170x5 & 135x5, 180x3 & 138½x5, 190x3 & 140x5, 195x3 & 142½x5, 200x2 (PR) & 142½x4 (Ny DL PR var sq for sejt, så i det mindste fungerer DL godt her for tiden :w00t: ).

Barbellrows supersætted med incline dumbbellpress: 4x10@120 & 4x10@46 (lidt flad og ugidelig :( ).

Dumbbell shrugs supersætted med flyes: 4x10@60 & 4x10@27½ (Endnu mere træt og ugidelig end sidste supersæt).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share