Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Thx Anyone & Massa :) :wave:

WSB-BB; Uge 2, Dag 2:

Endelig en dag uden gyselig kvælende varme, og så var det endda bænkdag :w00t: Træningen var af en eller anden grund usædvanlig ond :confused2: Måske er min workcapacity gået sig en tur, for det meste føltes ret uoverkommeligt, men over det kom vi da :)

Dagens tal; ME i bænkpres:

Bænkpres: 100x5, 120x3, 130x3, 140x3, 150x1, 160x1, 162½x1, 165x1 (Heell yeah!! En del bedre end sidst, så det spiller sq bare :tongue: ).

Seated dumbellpress supersætted med T-Rows: 30x14 & 60x15, 30x12 & 70x15, 30x12 & 80x11, 30x10 & 80x11 (holy crap det trak tænder ud :dead: ).

Strict incline dumbbellcurls supersætted med dips: 15x10 & 25, 18x7 & 22, 18x6 & 19, 12½x10 & 18 (Eftersom de stricte curls sidste gang var en succes, tog jeg dem også i incline :kj: ).

3 positioners standing calfraises: 3x30@magasinet (3x10reps i 3 fodstillinger per sæt giver et meganasty pump og buuurn i los læggos :dead: ).

Link to comment
Share on other sites

Hey Craw. Jeg er for doven til selv at se efter. Hvor ofte makser

og

QUOTE

Måske er min workcapacity gået sig en tur, for det meste føltes ret uoverkommeligt, men over det kom vi da

Det kan være du trænger til at få opladet dine batterier af din powerbunny du i øvelserne?

Hver mandag og onsdag per WSB programmets struktur, så der er nok at se til. Det er dog kun i en øvelse på hver dag ;)

Powerbunny> En opladning er altid tiltrængt når nu det er powerbunny'en ;)

Link to comment
Share on other sites

Eftermiddagscardio:

Da jeg endnu engang var for morgenslatten til at tage cardio'en der, blve den udført om eftermiddagen. ME dag betyder åbenbart morgenslattenhed dagen efter, men at tage cardioen om eftermiddagen er også fint nok, så ingen problemer der. 45 minutters powerwalk i strid modvind blev det til, og det var sq egentlig meget godt :)

Link to comment
Share on other sites

WSB-BB; Uge 2, Dag 3:

Åh ja, så oprandt den uskønne DE dag med squat helvedet alá 6x6 med 1 minuts pause. Heller ikke denne gang var det nogen udpræget fornøjelse, så det var fint nok at det var hurtigt overstået, så vi kunne komme videre med noget mere spændende. Selve træningen var meget god, og det endte da også med en del ok løft :)

Dagens tal; DE i squat & Dødløft:

Squat: 6x6@140 med 1 minuts pause mellem sæt ( :dead: Men aligevel lidt bedre end sidst).

Dødløft: 12 singler á 140 (Ok, no problemo der).

Legcurls: 35x10, 37½x10, 37½x10 (udemærket).

Flyes supersætted med Shrugs: 25x13 & 140x10, 25x13 & 150x10, 28x11 & 150x10 (udemærket..især shrugs kørte godt).

Seated dumbbellcurls supersætted med Flags: 12½x13 & 9, 15x10 & 8, 15x10 & 7, 18x7 & 6 (Ultrastrict curlstil for at minimere skulderaktivering).

Smith standing calfraises: stang+x15, 14, 14 (sved jo som en ren satan, og læggene var stadigvæk møre fra i onsdags <_< :lol: ).

Link to comment
Share on other sites

WSB-BB; Uge 2, Dag 4:

Åh ja, en tidlig morgentræning blev det til, og det var egentlig meget godt :) Bænkpres var superlet og det meste gik ganske fint. Gunz'ne var nu engang lidt døde efter igår, og en ret højrepsagtig session til kalvene fik dem både pumpet op "to da max" samtidig med at det gjorde nas som ind :devil: Rent faktisk tror jeg aldrig de har set bedre ud, så det var lidt ærgeligt jeg ikke havde kameraet med, så jeg kunne lave en "before and after Crabletech reklame :( ;)

Dagens tal; DE i Bænkpres:

Bænkpres: 12 singler á 120 (Superlet og med god fart på...kunne næsten kaste den op og gribe den på vej ned ;) :lol: ).

Seated rows supersætted med Reverse upright rows: 75x16 & 70x6, 80x15 & 60x8, 85x12 & 60x7, (Længere snakkepause) 85x14 (Ret dårlig kombination at lave de her to øvelser sammen. Nr 2 øvelse gik mange kg ned og var ret dårlig, og så fik jeg også sat for få kg på i første sæt rows......man synes den er let, og bliver glad fordi man tror man er stærkere, men så er der bare for lidt på :lol: :( ).

Closegrip BP & Prone curls: 100x13 & 12½x12, 3x10@110 & 12½x12, 15x7, 12½x10 (Prone curls var det eneste mine zappede gunz kunne lave idag, og det endda med nød og næppe hehe ;) ).

Highrep toepress: slæde+120x50, x50, x50 (Arghhhhh det gjorde fandme nas :cursing: Det var nødvendigt med lidt rest/pause for at få dem i hus, og så var kalvene pumpet op til hidtil usete dimensioner :evillaughter: ).

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Craw> ok.

Må lige kommentere...

Bænkpres: 12 singler á 120
So far so good....
(Superlet og med god fart på...kunne næsten kaste den op og gribe den på vej ned  ).

Du ER ikke rask altså :):):)

Ja vedr. pics - de hænger ikke på træerne de fotografer der, men kunne være godt at se hvordan den træning har giver frugt, fordi du har da givet den max gas henover sommeren ?

Link to comment
Share on other sites

Ja vedr. pics - de hænger ikke på træerne de fotografer der, men kunne være godt at se hvordan den træning har giver frugt, fordi du har da givet den max gas henover sommeren ?

.... lille rettelse - han har ikke kun givet den gas men også maritza- og yoghurtstænger!! :lol: :lol: :lol:

(undskyld C - men kunne ikke lade være :bblush: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

ANGEL:

.... ....maritza- og yoghurtstænger!!

:unsure: ....hmmm er det en drinks ? :mandance:

Det er sådan nogle kager, Craw er helt syg med og kan fortælle om i timevis. :D

Don K> Rettelse ;) Det er ikke kager men slik, og desværre noget af det eneste af slagsen som virkelig kan friste :crying: :lol:

Powerwalk Søndag:

Jeg nåede lige at stå megatidligt op og gå mine 45 minutter, inden jeg skulle pakke mad til hele dagen og afsted til DBFF generalforsamling i Kbh. Det blev sq en lidt lang dag, så måske er det derfor der ikke kom en ny PR i dødløft idag :thumb_down: :finger: :pissed:

WSB-BB; Uge 3, dag 1:

Hmmmjah dagens træning var egentlig en lidt blandet omgang. Bortset fra dødløft, hvor det ikke var muligt at øge idag, gik det egentlig ok. Næste uge bliver det så med squat som ME øvelse...yeehaaa <_< :lol:

Dødløft:140x5, 160x3, 180x3, 190x1, 200x1, 210x1, 215 fail (Bleeeeh :thumb_down: Var ellers ret sikker på at den ville gå, da alt op til selve de 210 gik ganske fint <_< ).

Goodmornings: 100x10, 105x10, 105x10, 110x10 (Bedre end sidst :) ).

Flyes supersætted med Tri-chins: 25x14 & 13, 25x14 & 12, 2x11@28 & 2x10 (Bedre end sidst, selvom tri-chins føltes tungt :dead: ).

Strict dumbbellcurls supersætted med padded crunch: 4x11-10@15 & 4x12 (Godt føl og stræk i gunz'ne samt et godt pump.....snart er stilen helt på plads, og så skal der lidt mere vægt på :) ).

Peakcontraction seated calfraises: 4x15-13@60 (Ajajaj det gør sq nas det lort..... :devil: ).

Link to comment
Share on other sites

Jeg nåede lige at stå megatidligt op og gå mine 45 minutter, inden jeg skulle pakke mad til hele dagen og afsted til DBFF generalforsamling i Kbh. Det blev sq en lidt lang dag, så måske er det derfor der ikke kom en ny PR i dødløft idag :thumb_down: :finger: :pissed:

Dødløft:140x5, 160x3, 180x3, 190x1, 200x1, 210x1, 215 fail (Bleeeeh :thumb_down: Var ellers ret sikker på at den ville gå, da alt op til selve de 210 gik ganske fint <_< ).

Juhuuuuuuu, øhm jeg mener, det var da synd. (Så har jeg lidt tid til at prøve selv)

Nåede I frem til noget på det møde?

Link to comment
Share on other sites

Jeg nåede lige at stå megatidligt op og gå mine 45 minutter, inden jeg skulle pakke mad til hele dagen og afsted til DBFF generalforsamling i Kbh. Det blev sq en lidt lang dag, så måske er det derfor der ikke kom en ny PR i dødløft idag :thumb_down:  :finger:  :pissed:

Dødløft:140x5, 160x3, 180x3, 190x1, 200x1, 210x1, 215 fail (Bleeeeh :thumb_down: Var ellers ret sikker på at den ville gå, da alt op til selve de 210 gik ganske fint <_< ).

Juhuuuuuuu, øhm jeg mener, det var da synd. (Så har jeg lidt tid til at prøve selv)

Nåede I frem til noget på det møde?

Mødet...hmmmmm tjah :lol: Det startede med at der blev indkaldt til ekstraordinær generalforsamling, grundet "uoverstigelige" samarbejdsvanskeligheder i bestyrelsen. Til at begynde med blev der stillet et ultimatum op, som betød at man enten var med formanden, eller de 4 resterende bestyrelsesmedlemmer. Da stemningen overvejende lå til fordel for formanden, trak de øvrige bestyrelsesmedlemmer lidt i land, og udbad en pause, hvor de kunne snakke med formanden om sagerne. Efter pausen kunne de så pludselig godt arbejde sammen alligevel :confused2:

Så er det man tænker.....måske hele skidtet kunne have været undgået ved at tage snakken først :unsure: :lol: Oh well <_<

Powerwalk:

Det blev til 45 gode minutter her til morgen, med god fart på og en god gang heavy ass sweating :kj: Lidt senere vil jeg lave lidt posering, som jeg desværre har fået forsømt lige lovlig meget på det sidste :bblush:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan det være du har kastet dig over WSB, er du ikke mere intresseret i muskelmasse end styrke :)

Det ene hænger jo sammen med det andet, så WSB, i form af en modificeret WSB/BB hybrid er fin nok i et stykke tid til at få lidt mere maxstyrke, som også kommer til at forplante sig til repstyrke :)

Posering:

Det er desværre ved at være et godt stykke tid siden jeg har sidst har poseret...nok pga varmen, men idag fik den hele armen i ca 20 minutter og det var sq feeej ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share