Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Rart at se hvordan i bakker Crawdaddy op, så der undgås at blive skabt ondsvage rygter, på trods af at en mærkelig person givetvis keder sig enorm meget, og pludselig fik lyst til at skrive noget tåbeligt i Craw's log.

Desuden også rart at se hvordan Arne reagerer utrolig hurtigt.

Credit til ham og jer der bakker Craw op!!!

Vetö

Keep up the good work Crawdaddy, du er i mine øjne utrolig beundringsværdig, sådan som du slider med din træning osv.

Link to comment
Share on other sites

The Body> ???????? Hvor står det henne????? :4pooh:

For at mane den påstand i jorden en gang for alle, så har der ikke været noget krudt I C-Diddy nogensinde :4whip: Eller med andre ord, har jeg ALDRIG taget krudt!!

Alle andre> Thx for opbakningen :) :wave:

Weekendcardio:

Alt den spillen computer har givet en forfærdelig mængde væske i kroppen, så både igår og idag blev der kørt 45 minutters PW, for at dræne det overflødige væk :lol:

Link to comment
Share on other sites

For at mane den påstand i jorden en gang for alle, så har der ikke været noget krudt I C-Diddy nogensinde :4whip:  Eller med andre ord, har jeg ALDRIG taget krudt!!

Medmindre marengs ryger på dopinglisten! For SÅ bliver du busted! :D

De hedder Maritza Stænger ;) :lol: :bblush:

Link to comment
Share on other sites

Lige en sproglig kommentar til The Body-sagen:

Du skriver på side 1:

Jeg har nu trænet krudtfri i ca 9 år

Det betyder selvfølgelig: Craw begyndte at træne for ca. 9 år siden, og han har trænet krudtfrit i alle årene.

En 14-årig, der her mod slutningen af ferien er enormt tændt på at lave rav i den, og ikke helt er klar over, at det faktisk er meget alvorlige påstande, han kommer rmed, kan måske godt læse det som: Craw begyndte først at træne krudtfrit for ca. 9 år siden.

Mon ikke det kan forklare sagen?

Link to comment
Share on other sites

WSB-BB hybrid; uge 1, dag 1:

Så blev det tid til en tur på hybriden igen, da sidste gang var før DM. Desværre tillod min malerhjerne mig ikke at huske programmet, så jeg tog den udfra hukommelsen.....nok et mindre heldigt valg i mit tilfælde :4oops:

Dagens tal; ME i Dødløft/squat:

Dødløft:140x5, 160x3, 180x3, 190x1, 200x1, 205x1 (Tangerer min hidtidige PR fra MOLtræf 2 :) ).

Goodmornings:4x10@100 (Grillet i lænden :devil: ).

Flyes supersætted med Pullups: 4x12-13@25 & 4x10 (udemærket :) ).

Preachercurls supersætted med dips: stang+x13,12,10,10 & 25,24,20,20 (Skulle slet ikke have trænet triceps idag, ifølge det rigtige program :4oops: ).

Padded crunch: 13,11,8.

Unilateral Toepress: 3x20@slæde+120 (Naaasty :devil: ).

Link to comment
Share on other sites

Eftermiddagscardio:

Da jeg følte mig ret bombet her til morgen, besluttede jeg mig for at nørde den lidt på Tatooine og tage cardio'en om eftermiddagen. Det viste sig at være et godt valg, for da jeg var kommet ca halvvejs opdagede jeg at der lå en 200 lap og flød i vejkanten :confused2: Den kunne jeg jo lige så godt give et nyt hjem i tegnedrengen så den ikke lå der mutters alene :)

Gid alle cardiodage var sådan :lol: ...nåh ja, 45 minutter blev det til ;)

Link to comment
Share on other sites

Eftermiddagscardio:

Da jeg følte mig ret bombet her til morgen, besluttede jeg mig for at nørde den lidt på Tatooine og tage cardio'en om eftermiddagen. Det viste sig at være et godt valg, for da jeg var kommet ca halvvejs opdagede jeg at der lå en 200 lap og flød i vejkanten  Den kunne jeg jo lige så godt give et nyt hjem i tegnedrengen så den ikke lå der mutters alene

Gid alle cardiodage var sådan  ...nåh ja, 45 minutter blev det til

Hej Craw. Hvad består din cardio af, løb eller gang (powerwalk) ?

Vh. Bear :2revolver:

Link to comment
Share on other sites

Det viste sig at være et godt valg, for da jeg var kommet ca halvvejs opdagede jeg at der lå en 200 lap og flød i vejkanten :confused2: Den kunne jeg jo lige så godt give et nyt hjem i tegnedrengen så den ikke lå der mutters alene :)

Cool nok.. :bigsmile:

Hvorfor sker sådan noget aldrig når jeg er ude at powerwalke? :(

Link to comment
Share on other sites

Eftermiddagscardio:

Da jeg følte mig ret bombet her til morgen, besluttede jeg mig for at nørde den lidt på Tatooine og tage cardio'en om eftermiddagen. Det viste sig at være et godt valg, for da jeg var kommet ca halvvejs opdagede jeg at der lå en 200 lap og flød i vejkanten :confused2: Den kunne jeg jo lige så godt give et nyt hjem i tegnedrengen så den ikke lå der mutters alene :)

Gid alle cardiodage var sådan :lol: ...nåh ja, 45 minutter blev det til ;)

hmmmm.... så er næsten halvdelen af dit starwarsspil betalt!!!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

hmmmm.... så er næsten halvdelen af dit starwarsspil betalt!!!! :lol:

Hvertfald de næste to måneders spilletid :w00t:

WSB-BB hybrid; Uge 1, dag 2:

Måske var jeg stadig lidt mærket af mandagens døløft, eller måske var der noget andet i vejen? I hvertfald var træningen knap så god som den kunne have været. Det var som om der ikke var samme knald på som sædvanligt....for meget ævl og for lidt koncentration :( Alt kom da i hus, men det mentale aspekt var ikke godt nok :devil:

Dagens tal; ME i bænkpres:

Bænkpres: 100x5, 120x3, 130x3, 140x3, 150x1, 160x1, 162½-fail (Bah, burde kunne have taget mere, men de dips jeg tog i mandags, som jeg ikke burde have taget, spillede nok ind :angry: ).

Pullovers supersætted med Incline dumbbellcurls: 4x15-12@45 & 2x11@15, 2x8@18 (Pullovers var gode, men biceps hmmmmm).

Barbellrows supersætted med Dumbbell press: 5x10@120 & 3x13-10@30 (Næste gang skal jeg IKKE træne triceps før skuldre.....tåbeligt :confused2: :retard: ).

Seated calfraises: 60x30, 40x40, 40x40 (Højreps er naaaaasty :devil: :kj: ).

Link to comment
Share on other sites

Du kan jo tage en røvfuld femmere med på vejen ud - og så droppe dem som brødkrummer. Så kan du gå og samle dem op på vejen hjem og glædes over det. :angelgrin:

Morgencardio:

Jeg Fulgte Don K's fortrindelige råd og havde en masse femmere at gå efter idag. Ca 45 minutter gik der før jeg havde fået samlet dem alle sammen op igen....allerede her kl tidlig er der forbandet varmt :devil: Det kan kun blive værre :crying:

WSB-BB hybrid; Uge 1, dag 3 (Fredag):

Da MOL var nede i fredags, må der komme en opdatering for både fredag og lørdag i ét hug. Endnu engang var det svinevarmt nede i centeret. Det snyder lidt, for når man kommer derned, er det klart køligere end udendørs. Men efter ca 5 minutter :dead: På trods af det, var det en udemærket træning.

Dagens tal; DE i squat og dødløft:

Squat: 6x6@140 med 1 minuts pause (Af en eller anden grund føltes den tung, og især i de første 2 sæt....ikke tungere end at det sagtens kunne lade sig gøre, men alligevel tungere end sidst jeg squattede, og DOMS'en var og er nasty efterfølgende).

Dødløft:12 singler@140 med 30 sec pause.

Legcurls:4x6@40.

Flyes supersætted med Shrugs: 3x12@25 & 3x10@140 (underligt shrugsvag :confused2: ).

Unilateral cablepreachercurls supersætted med padded crunch: 15x16, 15x15, 20x12,25x8 & 15,15,15,14.

Unilateral Toepress: slæde+

x160x13, slæde+x15,15,14 (Førtse sæt var for tungt).

WSB-BB hybrid; Uge 1, dag 4:

Ikke så meget at sige om den her træning, udover at der var lede Ben DOMS fra fredagen, det var skidevarmt og det kørte meget godt :)

Dagens tal; DE i bænkpres:

Bænkpres: 12 singler@120 med 30 sec pause (Nemt nok og god fart på).

Closegrip BP Supersætted med Dumbbell Spidercurls: 100x13 & 12½x15, 3x10@110 & 15x11, 18x8, 18x8 (Godt pump i begge sataner!! :kj: ).

Seated rows: 3x12@85, 80x12 (Blev nødt til at sænke vægten i sidste sæt).

Reverse upright rows: 75x6, 2x8@70 (Ikke så meget pulling power efter det foregående :dead: ).

Seated calfraises: 30x61, 35x50, 35x50 (aaaaav højrep lægtræning gør naaaaaasss!!!).

Link to comment
Share on other sites

WSB-BB Hybrid Uge 2; dag 1:

Olympic var som sædvanligt en sved-Dungeon af rang. Ikke til at begynde med, men langsomt blev det til et dampende helvede af jern og sved :dead: Johnny Bravo & Kriz var inde og lave discotræning, og nåede at blive færdige inden vi kom ordentligt igang med dagens første øvelse....dødløft. Der blev faaandme sat ny PR i Dødløft idag, på trods af en knaldende hovedpine, så det var ret fedt, og lover godt for de næste par uger.

Dagens tal; ME i Dødløft: 140x5, 160x3, 180x3, 200x1, 205x1, 210x1 (PR) (Heeell yeah...Ny PR i den døde :w00t: ).

Goodmornings: 100x10, 100x10, 100x10, 110x10 (udemærket).

Flyes supersætted med Tri-chins: 2x13@25 & 2x11, 2x10@28 & 2x10 (Nasty pump!! :kj: ).

Strict dumbbellcurls supersætted med padded crunch: 4x10-9@15 & 13,12,12,11 (Fy for satan det sad noget bedre i da Gunz end det plejer, når det bliver udført helt efter bogen).

Peak contraction seated calfraises: 60x15, 13, 13, 13 (Fyyy for den lede...det var længe siden med de 5 sekunders pause, og det sved som ind i :devil::devil: ).

Link to comment
Share on other sites

Thx alle :)

Det var nnu også på tide med den dødløft. Den har været på de 205 i så lang tid at det var helt latterligt, men nu skal den saaatme bustes langt væk :devil::4whip:

Slemborg er jeg klar på næste gang jeg er på øen....så kan vi også slæbe nogle af Jsc's sten med derned :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share