Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Supersæt dobbeltsplitprogram; Uge 3, dag 3 (Eftermiddag):

Eftermiddagens træning blev udført mere af pligt end lyst, men gennemført blev den. Ikke noget specielt at råbe hurra for, men ok alligevel <_<

Dagens tal; højrep læg, lavrep mave & underarme:

Rotary calfraises: 4X20@210 (AAAAAV, et naasty pump).

David-Seated calfraises: 3x20@40 (udemærket).

Bænk crunches: 20, 12, 12, 11 (god bænk, bedre end samtlige mavemaskiner :lol: ).

Wristcurls: stang+30x16, 11, 8, 8 (Auch, men stærkere end sidst).

Rope hammercurls: 3x15@30 (godt nok føl).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sidste nyt:

Efter at have sovet røven ud af bukserne her til morgen og sammenlagt med den generelle træthed og manglende lyst til at lave noget for tiden er skriften på væggen til at få øje på........Den grimme overtræning har ramt mig :o Ikke engang en gang biftur med Jsc og Baardi og Ahhhhnold kunne hjælpe på det :lol:

Konsekvensen er at dagens planlagte træning er skrinlagt, og at dobbeltsplit programmet er foreløbigt skrinlagt efter ca 46 træninger over de sidste 6 uger. 4 uger er nok en mere passende tidsramme for programmet, som ellers har givet rimelig pæn fremgang. Sjovt nok har jeg blevet ved med at kunne øge i træningsvægt, selvom jeg er totalt slatten resten af dagen osv...

Næste uge bliver en form for deload uge, og i de to næste dage skal der buffes max :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Slap-af splittræning:

Dagens træning foregik med noget større gåpåmod end ellers på det sidste, og det blev da også til et par gode løft hist og her :w00t:

Bænkpres gik rigtig godt, mens barbellcurls var noget skrammel.....men det er vel en ok fordeling ;)

Dagens tal; powerfull pecs, Ballistic bi's & Kalve:

Bænkpres: 140x8, 150x4, 160x1 (Fik næsten to reps med 160, men den gik desværre ikke helt, så rep 2 blev med assistence :4oops: ).

Incline dumbbellpress: 46x10, 46x9, 46x8 (hmmmm kunne være bedre).

Flyes: 27½x14, 2x8@30 (uh yeah, naaaasty pump :devil: ).

Barbell curls: 2x10@stang+35, stang+30x10 (Bah, rigtig dårlig stil og svaaaaag :( :crying: ).

Hammer machine curls: 25x12, 2x8@30 (naaasty pump!!!).

Dumbbell spidercurls: 3x10-11@15 (udemærket).

Rotex calfraises: 210x21, 230x20, 250x16 (heeeeelll yeah, den maskine må med hjem til Olympic!!!!).

David-seated calfraises: 3x20@40 (udemærket).

Link to comment
Share on other sites

MNC & Spock> bjaaaaah nogen maskine er jeg jo ikke ;)

Update for tirsdagens, torsdagens & dagens træning på Slap-af splittræning:

Tirsdag; Ben, mave & underarme:

Da jeg ikke havde lyst til at løfte tungt, og da det jo var slap-af splittræning ala deload, fandt jeg på at forsøge at tage så mange reps som muligt med 140kg i squat :retard: Smart idé, og jeg nåede også næste at fortryde at jeg havde meddelagtiggjort Englemaskinen i mine planer.....eller også var det for ikke at bakke ud :lol: Men anyways, den gamle rekord lå på 24 reps, men det var vildt længe siden, så jeg vidste ikke lige hvor mange det blev til. I opvarmningssættene føltes vægten tung, så endnu en grund til ikke at forvente noget særligt :unsure:

Så gik sættet i gang, og de første 10 var lette og hurtige. De næste 5 var også ok, men da jeg nåede de 18 begyndte jeg at overveje at stoppe ved 20. Da jeg nåede 20 kunne jeg lige så godt nuppe 2 mere, og da jeg havde taget dem tænkte jeg at jeg måske kunne tangere min gamle rekord :unsure: Med lidt ekstra spark i røven kom den op på 24, og så måtte jeg jo forsøge at stikke den ;) 25 reps blev det til, før jeg fik vaklet mig ind i stativet med gummiben af rang.......resten af træningen var også ok :lol:

Dagens tal; Wheels, Gut & Forearms:

Squat: 25x140 (Alltime PR i reps :w00t: )

Rumænsk DL: 100x10, 120x6, 140x6 (yuuup !!!).

Cybex legextensions supersætted med seated legcurls: 170x12 & 90x12, 190x11 & 110x11, 210x9 & 130x6 (niiice ;) ).

Crunches: 21, 14,13 (korte pauser).

Wristcurls: stang+304,10,7 (lidt svagt :( ).

Rope hammercurls: 30x15, 40x14, 50x9.

Dagens tal Torsdag; Cannonball delts, Titanic Triceps & Kalve:

En lidt halvslatten træning, selvom alle vægtene var ganske ok at løfte....

Seated military press: 70x10, 80x8, 85x6 (Fine forbedringer i forhold til tidligere :) ).

Reverse upright rows: 70x11, 75x8, 75x8 (lidt svageligt :( ).

Cable side laterals: 3x12@15 (hmm ok vel?? ).

Seated dumbbell extensions: 3x8@50 (tjahh).

Dips: 28,21, 17 (hmmm).

Closegrip BP: 3x10@100 (pffff).

Rotary calfraises: 3x20'ish@230 (Sådan en maskine måååå jeg have :crying: ).

David seated calfraises: 3x21@40 (nice).

Dagens tal; Hangarwide lats & Ballistic biceps:

Første træning tilbage i Olympic, som var ret tomt.....surprise surprise :lol: Det var en megasvedig træning, som egentlig var ret god, men gik lidt død efter rygtræningen var kørt i skabet. Ved gensynet med Olympics spejle, kunne jeg konstatere at jeg er ekspanderet under englens tag, så dobbeltsplittræning og hyggeri er en god opskridt på masssssss ;)

Dødløft: 170x5, 180x3, 190x3, 200x2 (Det føltes rimelig overkommeligt idag, de 200 bliver jo snart rutine :lol: ).

T-rows: 75x15, 2x12@80 (ok).

Pulldown: 3x11@75 (følte ikke lige for pullups).

Dumbbell shrugs: 3x15@65.

Dumbbell spidercurls: 12½x15, 15x10, 18x8 (Gik efter the feeeell, hvorfor den lette vægt).

Incline hammercurls: 3x11-13@12½ (the feel igen :4oops: ).

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

25x140 (Alltime PR i reps )
craw> 25x140 (Alltime PR i reps  )

Du er ikke rask :unsure::blink::tongue:

Nu har jeg ikke rigtig fulgt med - men hvordan går det med fremgang uden at tage nævneværdig på i fedtprocent ?

Thx alle :)

Jeps, hende englepigen kan nogle tricks ;)

Fitt>

Det går ganske udemærket....jeg har ikke lige fået taget mål endnu, men jeg kan se at jeg har gainet, selvom vægten ikke har flyttet sig voldsomt meget, og formen er rimeliog ok :)

Jeg er selv lidt spændt på målene, så dem må jeg lige få taget ved lejlighed, mens jeg tænker over hvad jeg skal træne det næste stykke tid :tongue:

Jeg regner ikke med at loggen bliver opdateret de næste mange uger da du jo sikkert er dybt begravet med at lege med den mørke side på nettet!

"In a gym, far far away....", fniiis!

Ahhhhh...jeg skal nu nok få det gjort, selvom "the force" trækker pænt ondt i mig ;)

Link to comment
Share on other sites

Ved gensynet med Olympics spejle, kunne jeg konstatere at jeg er ekspanderet under englens tag, så dobbeltsplittræning og hyggeri er en god opskridt på masssssss

... kom du bare igang :wub: så får vi dig op i +90 kg til næste DM ;)

Og til debatten om Craw har krudtet tidligere - SÅ ABSOLUT NEJ!!!!!!! :angry: så læs dog hans log!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share