Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Morgencardio:

Fik nappet ca 45 minutters powerwalk, og det var egentlig meget godt. Fik swedt godt igennem og powerwalken hjalp lidt med til at afhjælpe den begyndende DOMS, der sidder over det meste af kroppen :lol: Det lyder lidt vildt at bare en smule vægt mere på DL end jeg plejer skulle kunne give DOMS på den måde :blink: Men idag kan jeg hvertfald godt mærke at jeg har en ryg :santa2: Når delts syrer til ved hårvask må de jo også være godt tilfredse med gårsdagens træning :evillaughter:

Ah well, må bare øge mit squid-indtag B) :devil:

Der var også et nyhedsbrev i posten idag. Næste års DM bliver d. 23 Oktober i Herning Kongresscenter, og der kommer nye vægtklasser, så jeg nok kommer til at konkurrere i -87½kg :santa2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ah well, må bare øge mit squid-indtag B)  :devil:

Der var også et nyhedsbrev i posten idag. Næste års DM bliver d. 23 Oktober i Herning Kongresscenter, og der kommer nye vægtklasser, så jeg nok kommer til at konkurrere i -87½kg :santa2:

Godt med squiiiiiiid til den vinge-skudte kraw'e.... (læs DOMS) :D

Super lækkert med den nye klasse indeling. :)

Skiller det så således -87½kg og +90kg eller hvordan? og er det en permanent beslutning fra bestyrelsens side??

Btw: Du sparker sq da pænt fra dig i dødløften for tiden..... :blink::devil:

Link to comment
Share on other sites

Ah well, må bare øge mit squid-indtag B)  :devil:

Der var også et nyhedsbrev i posten idag. Næste års DM bliver d. 23 Oktober i Herning Kongresscenter, og der kommer nye vægtklasser, så jeg nok kommer til at konkurrere i -87½kg :santa2:

Godt med squiiiiiiid til den vinge-skudte kraw'e.... (læs DOMS) :D

Super lækkert med den nye klasse indeling. :)

Skiller det så således -87½kg og +90kg eller hvordan? og er det en permanent beslutning fra bestyrelsens side??

Btw: Du sparker sq da pænt fra dig i dødløften for tiden..... :blink::devil:

Dødløft spiller for tiden, men det er kun begyndelsen :evillaughter: Squid works ;)

Vægtklasserne bliver så -70, -80, -87½, -95, +95. Det bliver så evalueret om det er en god ide eller ej, og så må vi se til næste år. Det afhænger af hvor mange deltagere der kommer i hver vægtklasse, så der er et tilfredsstillende antal deltagere i hver.

Link to comment
Share on other sites

Oh yes, Squid work big time, komrades. :devil:

Nu er det godt nok Craws log, men få dog røven med dig (M)aaaaaas og stil op! :4whip::4whip: Du ER allerede god nok.

Jeg har også punket ham for hårdt!!! :devil::devil::devil:

.... han sagde måske!!!

MEN JEG SYNES OGSÅ HAN SKAL TAGE SIG SAMMEN <_<

...ikke mindst for erfaringens skyld men også fordi han selvfølgelig vil gøre en kanon flot debut!!! :santa2:

Vi har sgu brug for flere rene athleter af Craw og Mass's standard :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Oh yes, Squid work big time, komrades.  :devil:

Nu er det godt nok Craws log, men få dog røven med dig (M)aaaaaas og stil op! :4whip:  :4whip:  Du ER allerede god nok.

Jeg har også punket ham for hårdt!!! :devil::devil::devil:

.... han sagde måske!!!

MEN JEG SYNES OGSÅ HAN SKAL TAGE SIG SAMMEN <_<

...ikke mindst for erfaringens skyld men også fordi han selvfølgelig vil gøre en kanon flot debut!!! :santa2:

Vi har sgu brug for flere rene athleter af Craw og Mass's standard :4thumbup:

Enig, det er bare om at komme igang ;) Man gainer jo også så niiice bagefter :D

Jsc> Squid pro quo ;)

Link to comment
Share on other sites

Hepburn program; Uge 5, dag 2:

Wooohoooo, Kragen var sq flyvende igen idag :w00t: Det er jo slet ikke til at kapere ;) Man kommer derned og tænker "Bah, nu må vi se, for oplagt?...ikke her" <_< Efter ca det første opvarmingssæt var det dog klart at der var power i pattøjet. Og når pattøjet er godt (Eller bare den første øvelse), så er det hele jo godt :santa2: Masser af squid igår, og så kommer det nasty pump over det hele :evillaughter: Det eneste der ikke var godt, var stifflegged DL tilsidst, men nu var erectoren jo rimelig busted fra i mandags :tongue:

Squidpower!!!! :w00t:

Dagens tal, Bænkpres og co:

Bænkpress: (opv. 100x4, 130x2, 150x1) Ws. 160x1, 2x1@162½, 165x1, 167½x1, 5x5@145 (Ahhhhh, patten kørte som smurt. Fedtede lige omkring med opspændet efter 3 sæt, og så blev det hele en del nemmere. Kunne nok godt have nappet en PR idag, men det haster ikke. Lad bænken tro at den har vundet for nu :evillaughter: ).

Chins: 12,10,10,11 (Mhhh, den nye chinbar er jo en drøm at chinne på og den gav et niiice pump i hangarwide lats :) God at holde i og langt tykkere end den gamle skod-chinbar).

Dips: 30,23,20 (Titanic triceps fik en god håndfuld reps, og så blev de pumpet op så de bedre matchede championship chest og hangarwide lats :tongue: ).

Side laterals: 12½(15)X12, 12½(15)X10, 15(17½)X7 (Læg et par cannonball delts til de pumpede kropsdele :) ).

Spidercurls: 18(20½)x10, 20(22½)x6, 2x8@18(20½) (Så var gunz også med på pumpvognen, og der var flere reps end sidst....gunz er på optur).

Stifflegged DL: 120x5, 130x5, 2x5@140, 150x5 (Ret så stiv i lænden, så det tog lidt tid at få den igang).

Standing wristcurls: 70x13,10,10 (Ikke med i planen, men jeg nuppede dem alligevel :bigsmile: ).

Link to comment
Share on other sites

... gav et niiice pump i hangarwide lats :)

.... og så blev de pumpet op så de bedre matchede championship chest og hangarwide lats :tongue: ).

....(Læg et par cannonball delts til de pumpede kropsdele :) ).

......(Så var gunz også med på pumpvognen, og der var flere reps end sidst....gunz er på optur).

JAMEN.... vi ved godt at du er læker ;)

:wub:

Link to comment
Share on other sites

... gav et niiice pump i hangarwide lats :)

.... og så blev de pumpet op så de bedre matchede championship chest og hangarwide lats :tongue: ).

....(Læg et par cannonball delts til de pumpede kropsdele :) ).

......(Så var gunz også med på pumpvognen, og der var flere reps end sidst....gunz er på optur).

JAMEN.... vi ved godt at du er læker ;)

:wub:

Det grænser jo nærmest til sexchikane det der :raisebrow::santa2:

Cardio:

Endnu en gang morgencardio blev skudt af stablen, og selv om der var morgenDOMS rundt omkring, så blev det da til en ok tur, med godt puuump på ydersiden af lægbasserne. Det eneste der spillede minus var, at de lousy batterier i min discman var :dead: A curse on all batterymakers :cussing:

Link to comment
Share on other sites

Hepburn Program; Uge 5, dag 3:

Jeg kunne desværre ikke nå at opdatere igår, så den kommer lige et par timer inden jeg skal ind og nappe den næste træning.

Squat var godt igår, og noget bedre end sidst. Vægten føltes ok let når den ligger på ryggen, og det eneste sted den føles lidt tung er i bunden af løftet. Balladen er den nedarvede BB måde at squatte på ift til den ballistic styrkeløfta stil, som styrkeløfta kører. Jeg bruger lang tid på at sætte mig ift Stuka-squats ala SL :lol: Det betyder så at der ikke er meget momentum at komme efter, og så bliver den sq tungere :cussing: Men det er fandme svært at ændre på sådan en vane efter mange år med den anden slags squat <_<

Resten af træningen var ok, men jeg var noget brændt af i lænden, så rows var noget crap og tilsidst var jeg bare træt. Men sammenlagt en fin nok træning.

Dagens tal; Squat &sv:

Squat: (opv. 100x3, 140x2, 170x1, 180x1) ws. 190x1, 2x1@195, 2x1@200, 5x5@160 (Bedre end sidst, men noget brugt tilsidst :dead: Føles også lidt spooky at køre uden spotter i tung skwat <_< ).

OL-Rows: 3x5@130, 2x5@135 (Blev nødt til at samle den op fra gulvet da stativet var optaget, så lidt ekstra DL også hehe).

Reverse upright rows: 3x8@90 (Udemærket, men den er lidt stuck på de 90 lige nu).

Dumbbell legcurls: 38x8, 3x8@40 (Makkeren var der ikke, så kunne ikke lave de der modificerede GH raises <_< ).

Closegrip BP: 120x6, 2x6@130, 140x6 (Det tager fandme en evighed om at få skuldrene klar til det her. Enten skal den lægges på hylden lidt, eller også skal jeg køre den lettere en overgang).

Link to comment
Share on other sites

Hepburn Program; Uge 5, dag 4:

Idag var der nat i Olympic da jeg kom. Men det var jo ikke helt ved siden af, for så kunne jeg sætte den onde cd på og have det hele for mig selv :evillaughter: Lænden var godt nok en smule wasted efter igår, men highpulls kørte helt ok alligevel :) Jeg forsøgte også et lile eksperiment idag. Istedet for at lave pullovers med enten stang eller en håndvægt, tog jeg den med en håndvægt i hver hånd. Den var egentlig ok, men noget sværere end de to andre versioner. Så kom der desværre to glatnakker, der begyndte at brokke sig over musikken, men de fik lov at høre cd'en færdig....den der kommer først bestemmer jo ;) :evillaughter:

Mht. vægtnotation, så bruger jeg vægtangivelser uden håndtagets 2½kg. Er blevet for vant til at gøre det på den måde, så det andet føles som snyd :lol:

Dagens tal; Alt det andet:

Highpulls: 5x3@105 (Ikke helt dumt idag pta en træææt lænd :) ).

2 Dumbbell Pullover: 20x8, 25x8, 25x8, 25x6, 22½x8 (Blev brændt helt af i 4 sæt :devil: ).

Incline Dumbbellcurls: 20x9, 8, 7, 7 (Gik lidt død efter 2 sæt).

Standing wristcurls: 70x13, 11, 10, 9 (Yep yep, der er håb for undergunz'ne).

Toe-presses: slæde+240x20, 3x15@slæde+260 (Udemærket, men den er næsten bedre med et ben af gangen).

Link to comment
Share on other sites

Hepburn Program; Uge 6, dag 1:

Dagens træning var sq langfra god :( For lidt søvn 3 dage i træk er ikke lige den bedste måde at lade op til træning på hehe :devil: Selvom de fleste løft var ok, og der også var nogle forbedringer hist og her, men når man er lidt for træt, så føles selv et godt løft som noget crap. Man sidder der, og gider egentlig ikke (Rimelig uvant situation), men man SKAL jo :tongue: Must train, must finish B) Måske er jeg ved at overreache, eller også er jeg bare træt. Uanset hvad, så er det her nok sidste uge på det her program. Det har ellers været vildt godt, og er et program der helt sikkert skal køres igen. Lige nu er det bare som om tiden er kommet til noget nyt. Sandsynligvis en form for 2 split. Først skal der dog køres noget deload, og det er juletiden jo som skræddersyet til :santa2:

+2½kg til alle DB løft ;)

Dagens tal; Dødløft & det andet:

Dødløft: (opv. 100x3, 140x1, 180x1, 200x1) 210x1, 4x1@215, 5x5@175 (Den var sq lidt halvtung idag, og der var ikke vildt meget fart i løftene. Allgevel blev det til en lille stigning sammenlagt ift. sidst, men bagefter---> :dead: ).

Seated Dumbbellpress: 30x5, 35x5, 40x5, 2x3@45 (100 år siden jeg sidst har lavet den her, så jeg startede let ud. Alt op til 45 var til at cleane op, men 45'eren var sq for bøvlet, så det var lidt irriterende at få den derop. Kunne godt have nappet flere reps, men venter til næste uge med at flere reps med 45'eren).

Flyes: 3x8@25, 2x8@28 (God stil og føl, men skulderhæftningerne gjorde lidt nas :chicken: ).

Legextensions: 3x12@hele stakken (Pumpede jo meget godt i de små stængeletter, og der blev brændt en masse nye streger ind i wheels'ne :devil: ;) :lol: ).

Hammercurls: 20x9, 22½x8, 25x5, 22½x8 (Skide 25'er var for tung, men stadigvæk fremskridt for the puny guns).

Seated calfraises: 75x19, 3x15@75 (Farvel og tak til Kragen :dead: ).

Vender frygteligt tilbage næste gang :evillaughter:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio:

Fik lige sneget 45 minutters Powawalk ind fra morgenstunden. En god klar og kold morgen spiller max til en gang cardio, så der var godt tryk på :) Det eneste minus er at min løbetøjsdragt er ved at være for lille :cussing: Den er begyndt at stramme omkring armene og ryggen, og benene kan nok snart heller ikke være i den mere :santa2: Jeg kunne jo bare købe en ny, men Newline laver dem vist ikke større end XXL <_< :thumb_down: :evillaughter:

Link to comment
Share on other sites

Det eneste minus er at min løbetøjsdragt er ved at være for lille  Den er begyndt at stramme omkring armene og ryggen, og benene kan nok snart heller ikke være i den mere  Jeg kunne jo bare købe en ny, men Newline laver dem vist ikke større end XXL   

Det tyder jo på, at vi får en endnu mere muskuløs Crawdaddy at se til DM 2004. Det bliver da interessant. For at tøjet strammer skyldes vel ikke for meget julemad :poking:

Link to comment
Share on other sites

Det eneste minus er at min løbetøjsdragt er ved at være for lille  Den er begyndt at stramme omkring armene og ryggen, og benene kan nok snart heller ikke være i den mere  Jeg kunne jo bare købe en ny, men Newline laver dem vist ikke større end XXL   

Det tyder jo på, at vi får en endnu mere muskuløs Crawdaddy at se til DM 2004. Det bliver da interessant. For at tøjet strammer skyldes vel ikke for meget julemad :poking:

hvis det skyldes noget så er det nok nærmere spareribs :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det eneste minus er at min løbetøjsdragt er ved at være for lille  Den er begyndt at stramme omkring armene og ryggen, og benene kan nok snart heller ikke være i den mere  Jeg kunne jo bare købe en ny, men Newline laver dem vist ikke større end XXL   

Det tyder jo på, at vi får en endnu mere muskuløs Crawdaddy at se til DM 2004. Det bliver da interessant. For at tøjet strammer skyldes vel ikke for meget julemad :poking:

hvis det skyldes noget så er det nok nærmere spareribs :tongue:

Kan være at Engletøsen kan overtales til at tage et par billeder af undertegnede? Så vi kan se om jeg bare er fed eller ej :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Syntes du laver meget morgen-cardio.. Er det ikke noget man laver pre-contest?? ;) Er det på tom mave, eller hvordan? - Hvis ja, syntes du ikke at det nedsætter gains? Jeg

Jeg laver, for tiden, kun cardio på de dage hvor jeg ikke skal træne, så det er kun 3 gange om ugen :) Det er lidt forskelligt om det er på tom mave eller ikke, men hvis det er om morgenen, så er det på tom mave.

Jeg synes ikke rigtig det går ud over gains og så hjælper det til med at holde styr på fedt%'en, så jeg ikke bliver for fed :lol: Jeg er rimelig stationær i det daglige, hvilket nok er en underdrivelse, så en smule morgenmotion er kun en god ting. Når det bliver diættid, skal der en mere cardio til, ikke noget fancy, bare en højere frekvens, og så nok noget rygsæksbelasting på et tidspunkt :)

Link to comment
Share on other sites

Hepburn Program; Uge 6, dag 2:

Et tomt center er ikke lige verdens bedste udgangspunkt til en gang tung bænkpres, men der var godt tryk på patten, og viljen sad godt pattøjet idag, så det lykkedes uden problemer :) Stangen måtte sande at den skulle have været blevet hjemme, for Kragen var ikke til at skyde igennem. Spotter eller ej :tongue: Det endte med en PR tangering på 170 uden spotter og det var sq feeed :evillaughter: Resten spillede sq også. Det blev til noget mean-ass pump i delts og triceps, og gunz'ne havde også god power idag. De små gunz vokser stille og roligt, så det ender måske med et par nasty sataner til DM :bigsmile:

+2½kg i alle Dumbbell øvelser.

Dagens tal; Bænkpres og det andet:

Bænkpres: (opv. 100x3, 130x2, 150x1) ws.160x1, 165x1, 167½x1, 167½x1, 170x1, 3x5@150, 2x5@145 (Tangering af 1RM :w00t: Bagefter måtte jeg dog gå ned til 145, da 150 var for tung til at nappe i 5 sæt :dead: ).

Weighted Pullups: 4x8@5kg (God afveksling fra de evindelige 10 reps).

Weighted dips: 5x24, 5x20, 5x16 (Yeeehaaaa tric'erne gik pumpmok :) ).

Sidelaterals: 12½x12, 15x8, 15x7 (Bedre end sidst. Det hjælper at give dem lidt mere opmærksomhed igen).

Unilateral Spidercurls: 18x11, 20x8, 20x7, 20x7 (Yep yep yep, gunz responderer :devil: ).

Goodmornings: 120x5, 130x5, 3x5@140 (Ryggen var lidt træt, men stadigvæk bedre end sidste uges jammerlighed).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share