Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

175kg i bænkpres :devil: Fucking Nasty siger jeg bare :cry::devil:

Du får ellers lavet nogle fede PR's for tiden! Fortsæt den gode fremgang og du vil ligne HULK på Oxyer, væksthormon, inzulin og hele lortet til DM :devil:

Thx :) Jeg vil gøre mit bedste :evillaughter:

Infestedass>

25kg, det lyder jo ikke af meget, men det er nok 25 onde kg :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

6 Split; Uge 2, dag 6:

Den stod på disko-bentræning idag, så der er ikke det helt store at kommentere på det. Det var fedt og wheels og klave blev pumpet max :) Dog føles det en smule utilfredsstillende kun at lave maskingøvelser når alle andre laver alt det andet :( Fx Bamzfaren der trykkede 5 nasty reps af med 200 i squat og bagefter 11 med 160 :cry: Ellers var der ret proppet med godtfolk idag, så det er næsten håbløst at remse dem alle op :tongue:

Dagens tal; Wheels, Kalve & Undergunz:

Cybex legextensions:

190x15

190x15

210x14

230x11

Så begyndte pumpet :tongue:

Cybex maskinlegpress:

290x30

370x20

370x20

430x15

Det kørte godt nok, men sættene med flest reps var fedest :)

Standing Legcurls:

50x15

60x12

70x11

75x6

Det er som om den er en smule skæv i banen, men ellers var det bedre end sidst :) ).

Rotary calfraises:

290x30

290x26

290x28

290x24

AAAAVVVVV :tongue::w00t:

Seated calfraises:

40x26

50x20

50x16

50x15

Hasta lavista kalve :dead:

Standing wristcurls:

80x18

80x16

80x14

80x15+60x10

Så var de også kaput :tongue:

Da jeg så skulle til at i bad osv, stod Mass'kinen og shruggede med husets ondeste dumbbells. Det var helt så man fik lyst til at nappe et sæt, så jeg måtte lige snuppe et enkelt :bblush:

Dumbbell shruuugs:

80x20 :w00t: skuldrene blev nok trukket 10cm længere, men det var feee' :pimp:

Link to comment
Share on other sites

6 Split; Uge 3, dag 1:

Den længste træning i mands minde :dead: Den tog vel 2½ time, og det er noget i overkanten ift. hvad der ville være passende. Det snupper for meget af pumpet og det føles lidt som om man går i stå nogle gange. På plussiden fik jeg mig en PR i dødløft og nogle løft, der var noget bedre end dem jeg lavede sidst. Alt i alt var det godt og også hyggeligt, pga det gode fremmøde, men næste gang skal der være lidt mere fart over feltet :)

Dagens tal; Ryg, Gunz & Undergunz:

Dødløft:

Opv:

100x3

140x2

180x1

Worksæt:

210x1 (Den føltes sq tung :cry: ).

210x1 (den var så lidt bedre :) ).

220x1 (Tjoh :o ).

232½ Fail (Jeg brugte alt for meget energi på at gøre klar uden at blive det :lol: ).

232½x1 PR :w00t::w00t:Den var tung, den var langsom, men op kom den :tongue: Bagefter sortnede det helt for øjnene og det ringede totalt i ørene så jeg ikke kunne høre et klap af hvad Pussermatic'en sagde til mig :devil:

200x5

200x5

Pullups:

5x8

5x8

5x8

5x8

8

Der var ikke det store træk i mig idag, og grebet var også lidt puny <_<

OL-Rows:

120x9

125x9

130x9

135x9

Hell yeah! Denne gang var jeg langt bedre end sidst, hvr jeg var mega puny pga min ristede lænd :bigsmile: Det skadede heller ikke at Hesten og Mass'kinen DL'ede på samme platform og Boing og Loonie var der også.

Seated dumbellcurls:

(Opv. 15x10)

22½x4

25x4

25x4

27½x4

27½x4

27½x4

Da jeg har fundet ud af at jeg hurtigt går ned i curls, ville jeg lige prøve med flere sæt med lave reps i stedet for 6 reps. Det fungerede vist ok.

Alternate Hammercurls:

25x4

25x4

27½x4

27½x4

27½x4

27½x4

15x16

Hammer curls var ok, men Brachoradialis gav lidt lyd fra sig.

Standing wristcurls:

80x16

80x15

80x13

80x12

Undergunz'ne var lidt tappede efter både ryg og guntræning, men det var ok.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lovet at vi skal gøre noget ved det. Indtil videre er bestyrelsen faktisk bag os, men det varer ikke ved, hvis vi fortsætter stilen.

Det er måske lidt af en kovending jeg foretager mig, men omvendt var jeg da overrasket over at bestyrelsen ikke mente at problemet er så alvorligt, så derfor ser jeg en mulighed at ride med den gode stemning lige netop nu før alle synes at vi er for meget.. Der skal til at ske ting og sager nu med styrkeløft i klubben. B)

Så derfor, shhh... :baby:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lovet at vi skal gøre noget ved det. Indtil videre er bestyrelsen faktisk bag os, men det varer ikke ved, hvis vi fortsætter stilen.

Det er måske lidt af en kovending jeg foretager mig, men omvendt var jeg da overrasket over at bestyrelsen ikke mente at problemet er så alvorligt, så derfor ser jeg en mulighed at ride med den gode stemning lige netop nu før alle synes at vi er for meget.. Der skal til at ske ting og sager nu med styrkeløft i klubben. B)

Så derfor, shhh... :baby:

Vi larmede faktisk ikke.... B)

mig og Craw var mussestille..... :ssh:

Selv da CRAW løftede de 232.5kg kom der ikke en lyd .... måske derfor det ringede så meget for hans øre

Link to comment
Share on other sites

Så er din dødløft også begyndt at sparke lidt :moon: Godt gået :)

Jo tak :) Selvom det kun er 2½kg i forhold til sidst er det jo stadigvæk en PR :)

Pandatollah>

Hoov, jeg ved nu ikke om du helt fik den titel i hus :o Det kræver nok noget votering og fedten hist og her ;)

Link to comment
Share on other sites

& Split; Uge 3, Dag 2:

Store Discopumpdag er vel overstået, og det var nu en meget fed omgang. Masser af Squuuuueeeeeze og Pump i Pattøjet, Delts og Triceps :tongue: Der blev øget en smule hist og her, men ellers stod træningen i pumpets tegn :bigsmile: Det lykkedes mig også at bruge ca 1 time mindre på at træne end igår, så der var ikke ret meget kæbe før til allersidst :lol:

Dagens tal; Pat, Delts & Triceps:

Flyes:

27½x12

27½x12

30x10

30x10

Det kørte som smurt i patmassageolie :w00t: Godt pump i patten og øget vægt.

Incline Flyes:

27½x10

27½x10

27½x10

27½x10

Så var paten pumpet max :devil:

Maskin sidelaterals SS. plateraise:

70x13+15x6

70x12+15x6

75x10+15x5

Det pumpede delts meget godt op, men næste gang skal det være med dumbbells eller kabel.

Behind neck maskinepress:

40x15

20x15 (Unilateral)

25x15

Tjah, ikke det store hit, så næste gang prøver jeg noget andet.

Closegrip BP:

110x8

115x8

120x8

120x7

Jeg døde fuldstændig på sidste rep i sidste sæt, på trods af Mass'kinen som spotter :(

Dips:

26

21

21

Noget bedre end sidst, og så fik hesteskoen også lidt mere pump ;)

Link to comment
Share on other sites

Det kørte som smurt i patmassageolie :w00t: Godt pump i patten og øget vægt.

Så var paten pumpet max :devil:

Det pumpede delts meget godt op, men næste gang skal det være med dumbbells eller kabel.

Noget bedre end sidst, og så fik hesteskoen også lidt mere pump ;)

:cries: :cries: :cries: :cries: :cries: :cries: :cries:

SKU HAVE VÆRET DER... med alt det pump!!!

Tror du stadigvæk du er bare lidt pumpet i aften når jeg kommer hjem ??? ;)

Link to comment
Share on other sites

Det kørte som smurt i patmassageolie :w00t: Godt pump i patten og øget vægt.

Så var paten pumpet max :devil:

Det pumpede delts meget godt op, men næste gang skal det være med dumbbells eller kabel.

Noget bedre end sidst, og så fik hesteskoen også lidt mere pump ;)

:cries: :cries: :cries: :cries: :cries: :cries: :cries:

SKU HAVE VÆRET DER... med alt det pump!!!

Tror du stadigvæk du er bare lidt pumpet i aften når jeg kommer hjem ??? ;)

Jeg ved ikke lige om det kan holde sig :unsure: Men ellers kan jeg vel pumpe mig selv op med mine knæbindselastikker :lol:

Link to comment
Share on other sites

Det kørte som smurt i patmassageolie :w00t: Godt pump i patten og øget vægt.

Så var paten pumpet max :devil:

Det pumpede delts meget godt op, men næste gang skal det være med dumbbells eller kabel.

Noget bedre end sidst, og så fik hesteskoen også lidt mere pump ;)

:cries: :cries: :cries: :cries: :cries: :cries: :cries:

SKU HAVE VÆRET DER... med alt det pump!!!

Tror du stadigvæk du er bare lidt pumpet i aften når jeg kommer hjem ??? ;)

Jeg ved ikke lige om det kan holde sig :unsure: Men ellers kan jeg vel pumpe mig selv op med mine knæbindselastikker :lol:

LYDER KINKY :bblush:

gnæææææææææk :evillaughter:

Link to comment
Share on other sites

Kragen ligger da altid Ultrapumpet på futonen...eller måske ikke pumpet, men jeg ligger der da ;) :lol:

6 Split; Uge 3; dag 3:

Idag fik benene en ordentlig gang tæsk. Først blev der squattet i ca 1 time, og bagefter fik de bank med legpresses :cry: Før træning havde jeg ikke de store forventninger. Lige siden den PR jeg satte i dødløft i uge 2 af programmet, har mine wheels været lidt awbrændte, og jeg cykler åbenbart for hårdt til at de kan blive ordentligt klar. I hvertfald var de en smule flade, så der var ikke de store forventninger. Det gik doig bedre end ventet, og jeg tangerede endnu engang min gode gamle PR på 205. Jeg er dog ved at være ret træt af den, så snart skal den knuses.

Det var dog Loonie der havde beslag på Fætteren og voldtog ham to gange med PR'er i sumo DL :bigsmile: Big J fik også næsten trukket bukserne af fætteren, men en skade i Skinkestrengen satte en stopper for en dødløft PR på 230, som ellers så legende let ud :(

Dagens tal; Ben, Læg & Undergunz:

Squat:

Opv:

100x3

140x3

180x1

Worksæt:

190x1

200x1 (Føltes en smule tung)

200x1 (Bedre)

205x1

Så skulle jeg lige prøve med knæbind :o

190x4 (Løse knæbind, hvilket fungerede udemærket. Dog lidt svært at mærke hvor meget de hjalp).

200x1 (Strammere end sidste sæt, hvilket tog farten helt ud af løftet og den nåede vist heller ikke under parallel).

180x7 (Backoff sæt uden knæbind...var rimelig busted bagefter :dead: ).

Legpress:

Slæde+250x20

Slæde+290x17

Slæde+290x18

Slæde+320x13 :dead: Så var jeg brændt aw :lol:

Goodmornings:

110x5

120x5

120x5

120x5

120x5

Jeg burde nok have lavet hypers istedet, for jeg var totalt puny og ringe til den :(

Rotary calfraises:

330x20

330x17

330x18

350x15

350x15

Fik øget i vægt og reps endnu engang :evillaughter:

Hammerstrenght seated calfraises:

40x19

50x15

50x12

40x17

40x15

Jeg tog den som afveksling fra den sædvanlig...sikke en fejl, den sutter R :angry:

Dumbbell wristcurls:

30x23

35x14

35x14

Ikke meget værd og ret akavet, men jeg var så awbrændt at det var lige meget :lol:

Link to comment
Share on other sites

Dumbbell wristcurls:

30x23

35x14

35x14

Hey

Hvor længe har du kørt wristcurls og synes du at du får noget ud af dem?

Går de primært i selve håndledene, eller kan det mærkes i 'hele' underarmen?

Jeg har vist kørt dem i 3 uger efterhånden og jeg synes egentlig de er ok. De sidder i hele underarmen, men det kunne være rart nok med noget alternativt til at træne undergunz.

Link to comment
Share on other sites

Hej hej.

Jeg kan ikke rigtigt se nogen mavetræning, er det pga. du får nok mavetræning ud af øvelser som squat og dødløft? fordi på din avatar har du da nogle EVIL abs!

Mener jeg har set dig udtale(udskrive?) dig om det på et tidspunkt.. men kunne altså ikke lige finde det nogen steder.

Link to comment
Share on other sites

Hej hej.

Jeg kan ikke rigtigt se nogen mavetræning, er det pga. du får nok mavetræning ud af øvelser som squat og dødløft? fordi på din avatar har du da nogle EVIL abs!

Mener jeg har set dig udtale(udskrive?) dig om det på et tidspunkt.. men kunne altså ikke lige finde det nogen steder.

KRAGEFAR træner ikke dunken....

Den skal helst være så stor, fin og rund som muligt :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hej hej.

Jeg kan ikke rigtigt se nogen mavetræning, er det pga. du får nok mavetræning ud af øvelser som squat og dødløft? fordi på din avatar har du da nogle EVIL abs!

Mener jeg har set dig udtale(udskrive?) dig om det på et tidspunkt.. men kunne altså ikke lige finde det nogen steder.

Lige nu laver jeg ikke noget decideret for den. Jeg er åbenbart velsignet med nemme abs, så jeg behøver ikke lave det store for dem. Jeg tror det højeste jeg har lavet for dem var

3 øvelser om ugen, hvor hver øvelse lå på forskellige dage.

Jeg regner med at lave en enkelt øvelse om ugen fra min diæt begynder i April. Det burde være nok :)

Angel> En rund dunk er en glad dunk ;)

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share