Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Tillykke med de 100 kg. ;)

Jeg har, i et godt stykket tid, rendt rundt og prøvet på at gætte hvor meget du vejede. Var helt sikker på at du lå 5 - 10 kg over 100 kg, men igen havde jeg ikke ret. Synes bare at du virker meget massiv. Især din bredte over skulderne samt dine enorme wheels. Man kan ikke andet end at være imponeret. Derfor jeg sådan glæder mig til at se en rippet kragefar :trampoline:, men det er der langt tid til endnu :(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tillykke med de 100 kg. ;)

Jeg har, i et godt stykket tid, rendt rundt og prøvet på at gætte hvor meget du vejede. Var helt sikker på at du lå 5 - 10 kg over 100 kg, men igen havde jeg ikke ret. Synes bare at du virker meget massiv. Især din bredte over skulderne samt dine enorme wheels. Man kan ikke andet end at være imponeret. Derfor jeg sådan glæder mig til at se en rippet kragefar :trampoline:, men det er der langt tid til endnu :(

Thx :) Der går vel ikke mere end et par måneder før det begynder at se bedre ud. Gad vide hvad der så skal se? Hvis jeg ser større ud om nogle måneder fordi jeg har smidt flæsk, skal jeg så ikke testes igen :unsure: :lol:

Loonie>

Godt nok har du lavet en PR i dag, men den blegner ved besøget af ADD...  Sikke mange glade ansigter der var rundt omkring, pånær et enkelt øg 

Hehe, jeg lagde da mærke til at centeret blev noget halvtomt ift. hvad det plejer på samme tid på dagen :unsure: Gad vide hvorfor? :tongue:

Hessel>

Thx for linket :) :wave:

Don K, Krøya & AF>

Ved nærmere eftertanke, så tror jeg ikke at de ikke testede Hesten pga Ærwelighed. Det var nok nærmere fordi der ikke var en repræsentant for de vetærinere myndigheder i ADD truppen ;) Uden hestekyndige kan man vel ikke teste heste B)

Link to comment
Share on other sites

Ved nærmere eftertanke, så tror jeg ikke at de ikke testede Hesten pga Ærwelighed. Det var nok nærmere fordi der ikke var en repræsentant for de vetærinere myndigheder i ADD truppen ;) Uden hestekyndige kan man vel ikke teste heste B)

Haha :lol: de skal nok passe på ikke at overskride nogen dyreværnslove o.lign. :tongue: Så kan hesten evt. sendes på et dyrehospital og blive testet samtidig med at få lavet hoven ;)

Link to comment
Share on other sites

Ved nærmere eftertanke, så tror jeg ikke at de ikke testede Hesten pga Ærwelighed. Det var nok nærmere fordi der ikke var en repræsentant for de vetærinere myndigheder i ADD truppen  Uden hestekyndige kan man vel ikke teste heste

LOL Stakkels Hippo :lol:

Ellers er det sku for vildt med de 100 kg! :w00t: Det er 18kg siden april måned sidste år :w00t::w00t: 2kg om måneden :w00t::w00t::w00t:

Dividerer man 2000g med 30 dage får man 66.6g pr dag.

Det er hermed bevist, at du er Djævlen. :devil2: :respekt:

Rock'n Roll :strat

SinPauli :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ved nærmere eftertanke, så tror jeg ikke at de ikke testede Hesten pga Ærwelighed. Det var nok nærmere fordi der ikke var en repræsentant for de vetærinere myndigheder i ADD truppen ;) Uden hestekyndige kan man vel ikke teste heste B)

Haha :lol: de skal nok passe på ikke at overskride nogen dyreværnslove o.lign. :tongue: Så kan hesten evt. sendes på et dyrehospital og blive testet samtidig med at få lavet hoven ;)

loooooooooool det er fanme humor :lol: :lol: :lol:

men anyway, vildt at du har rundet de 100 kg :)

det blir spændende at følge dig under diæten, du skal nok bli all-nasty ;) :a-okhand: :dance:

Link to comment
Share on other sites

Saintpauli>

Det er jo heller ikke muskelmasse det hele :bblush: Men aligevel...66.6gr om dagen :evillaughter: :devil:

6 Split; Uge 4, Dag 5:

Det var sq en helt habil træning idag. Bænken spillede max, bortset fra at Brachoradialis generer på begge arme når jeg kører tungt <_< Ellers var der godt tryk på patten, og jeg fik Teamet op med Jacob Vind i det meste af dagens trænig. Dermed fik vi begge et ½par forced reps hist og her :lol: Ellers var der fremgang i både pat og delts, og en smule i triceps :)

Dagens tal; Pat, Delts & Triceps:

Bænkpres:

Opv:

100x3

140x2

150x1

Worksæt:

160x1 Damn, den var både skæv og slingrende :blink:

165x1 Et langt bedre rep end det forgående!

170x1 Ganske fint rep, men en lille smule skævt.

170x1 Ren raket!! Jeg blev sq selv helt overrasket over hvor hurtigt og let den røg op :blink:

150x6+1 Den sidste rep var med en lille smule forced :devil:

140x8 Så var Patten grillet ned til grunden :devil:

Incline Dumbbellpress:

46x11

46x12

48x11

50x10

Hell yeah, jeg fik øget i stort set alle sæt ift. sidst, så det spiller max :)

Behind the neck press:

50x12

70x8

75x7

80x4

Jeg er sq blevet puny i den her. Kan huske at jeg kunne lave 6 med 90 i mine unge dage :tongue:

Reardelt maskine:

30x15

35x13

35x13

40x12

Damn, den brænder nasty i det bagerste hovede :devil:

Narrowgrip pressdown:

50x18

55x16

60x14

60x14

Yeeehaaa, fik smidt et par ekstra reps på i hvert sæt ift. sidst :)

Pullovers:

50x10

50x11

50x11

50x11

Den er sq halvbrutal at lukke showet med :dead: Der var ikke meget tilbage at køre med.

Link to comment
Share on other sites

6 Split; Uge 4, dag 6:

Diskotræning må siges at give det vildeste pump :w00t: Dagens højrep helvede udløste en lammende omgang pump i hele wheel-komplekset og det var sq totalt fedt :devil: Allerede efter de to første sæt legextensions var der godt pump i lårbasserne, men efter hacksquat var det helt absurd :tongue: Jeg fik dem så tævet færdig med lidt baglårscurl, og måtte konstatere at jeg er stærkere i højre side end venstre. Førhen var det ellers lige omvendt, men så startede jeg hvert sæt med højre og stoppede med venstre når den nåede samme antal reps som den højre. Det ser ud til at det er på tide at starte med den venstre igen :)

Ellers var der rimelig stort fremmøde idag og der blev lavet en smule kæbe, men ikke meget ;)

Dagens tal; Wheels, kalve & Undergunz:

Cybex legextensions:

210x14

230x13

230x13

210x12 Pumpet godt igennem, så det var svært at strække benene ordentligt :lol:

Hacksquatmaskine:

10 pladerx20

11 pladerx20

12 pladerx16 For tung til 20reps så tilbage til...

11 pladerx20

Damn, så blev de sq taget ud! Det kørte bedre end sidst, og jeg fik flere reps med en smule mere vægt på :)

Standing Legculrs:

60x15

70x11

75x9

80x7

Den venstre Skinkestreng satte grænsen for hvor mange det kunne blive til, men det var stadig bedre end sidst :)

Rotary Calfraises:

310x31

310x25

310x28

310x27

:evillaughter: Mwuahahaha, den var ond og god som altid :devil:

Seated calfraises:

50x17

40x21

40x21

40x22

Ikke helt tosset. Vægten var godt nok ikke så høj, men den sad godt :)

Standing wristcurls:

85x18

85x16

85x15

85x14

Grebet var noget bedre idag end sidst, så det er nok udemærket at variere med lidt flere forskellige øvelser.

Link to comment
Share on other sites

Tilykke med de 100 kg..

Kan se at du varierer dine reps meget,har du ikke på forhånd fastlagt antallet af reps..

Og reps fra 1-4 ( bruger du meget) giver dette ikke udelukkende styrke??

For kører personligt 3 uger med 10reps, 3uger med 8 reps, og 3 uger med 6 reps, er dette ikke en god måde hvis målet er muskelvækst???Eller kan du anbefale noget bedre??

Link to comment
Share on other sites

Tilykke med de 100 kg..

Kan se at du varierer dine reps meget,har du ikke på forhånd fastlagt antallet af reps..

Og reps fra 1-4 ( bruger du meget) giver dette ikke udelukkende styrke??

For kører personligt 3 uger med 10reps, 3uger med 8 reps, og 3 uger med 6 reps, er dette ikke en god måde hvis målet er muskelvækst???Eller kan du anbefale noget bedre??

Fitnesspump>

Takker, selvom den ikke liger fast over de 100 :)

Den primære måde jeg varierer mine reps på, er at lave lave reps på hovedøvelserne dvs. squat,BP og DL, hvor jeg laver 1-7 reps. Dage hvor jeg laver de 3 store, laver jeg højere reps i de efterfølgende øvelser for samme muskelgruppe, på omkring 8-12 reps.

På mine højrep dage laver jeg normalt 10-12 reps, med undtagelse af ben og læg, hvor det er 15+ reps.

Ellers afhænger det også af hvilken øvelse der er tale om. På de fleste maskinøvelser laver jeg relativt højrep, da der ikke er meget pointe i at forsøge at maxe i en maskine eller lave 1-5 reps i dem. Det er ikke det, der for mig, er formålet med dem. Jeg vil hellere bruge dem til at kunne træne musklen mere end 1 gang om ugen, uden at påføre for meget systemisk stress. Ved at skifte mellem tungere basisøvelser og lettere isolationsøvelser kan jeg lave så meget som muligt uden at slide mig selv helt ned i brædderne.

Den fremgangsmåpde du følger minder meget om HST. Ifølge mange, der har prøvet det, er HST en god måde at træne på. Om du vil kunne få mere ud af andre tilgange er svært at spå om, men du kan trøste dig med at du altid bare kan give et andet system et forsøg og se om det er noget du kan lide :wave:

Link to comment
Share on other sites

Takker, selvom den ikke liger fast over de 100 :)

Dvs at om morgenen, efter indtagelse af 1 ½ liter proteinshake, men før badeværelsesbesøget, er den 100 kg? :tongue:

Næh nej :tongue: Den lå på 100,5 før morgenmad osv, men her til morgen lå den på bare 99 puny kg :lol: Imorgen er det sikkert anderledes den ene eller anden vej ;)

Cardio:

Jeg fik cyklet mig en lang og nasty tur ud til Dagrofa for at købe prots. Turen derud var ond nok, men turen hjem var værre og det endte med lidt crosscountry osv for at finde en egnet sti, der førte den rigtige vej :cry: De ca 15kg kød jeg havde på nakken gjorde det hvertfald ikke til en lettere tur og jeg svedte som en gal da jeg endeliug nåede hjem igen :dead:

Link to comment
Share on other sites

Takker, selvom den ikke liger fast over de 100 :)

Dvs at om morgenen, efter indtagelse af 1 ½ liter proteinshake, men før badeværelsesbesøget, er den 100 kg? :tongue:

Næh nej :tongue: Den lå på 100,5 før morgenmad osv, men her til morgen lå den på bare 99 puny kg :lol: Imorgen er det sikkert anderledes den ene eller anden vej ;)

99kg :unsure::unsure::unsure:

:cries: :cries: :cries:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo et billede fra dagen efter DM :) Jeg tror ikke engang jeg har postet dem, så de kommer nok på en af dagene :)

6 Split; Uge 5, dag 1:

En lang og led cykeltur, som jeg ikke lige er vant til, er noget der underminerede dødløft træningen rimelig meget idag :dead: Godt nok er mit dødløft langsomt normalt, men idag var det noget nær sneglende og efter nogle sæt gik det bare langsommmere og langsommere <_< Jeg teamede op med den Onde Bamzfar, der dødløftede så der røg gnister ud til alle sider :devil: Resten af rygtræningen var udemærket og træningen til æ Garnz var også ganske god. Der var rimelig mange MOL'itter i huset, så stemningen var også i orden :)

Dagens tal; Ryg, Gunz & Undergunz:

Dødløft:

Opv:

100x3

150x2

170x1

190x1

Worksæt:

200x1

200x1

205x1 Bamzfaren kørte med 205, så den blev på, selvom det kun skulle have været 200.

205x1

205x1

205x1

205x1

205x1

205x1

205x1

200x5 Fy for satan :dead: Dead Krage Walking :lol:

200x5 Imod alle odds lykkedes det :)

Pullups:

5x9

5x9

5x10

5x9

9

Arrrgghhh, Pullups er noget sværere end chins :angry:

OL-Rows:

130x9

130x10

135x9

140x9

Følte mig lidt puny i de to første sæt, men kom bedre igen i de to sidste :)

Seated Dumbbellcurls:

25x4

27½x4

27½x4

27½x4

27½x4

27½x4

Udemærket nør først gunz blev varme :tongue:

Spidercurls:

Opv:

Stang+20x10

Worksæt:

Stang+25x8

Stang+25x10

Stang+27½x7

Stang+27½x6

UUhhh yeah, den sad sq godt :w00t::w00t:

Platehold:

3 sæt med en 20'er Noget grillet, så ikke meget pep der <_<

Link to comment
Share on other sites

Ahh craw.. syns da ellers du rev godt i jernet! Fanmde også et nice pic! sådan gad jeg godt se ud en dag!  :bigsmile:

Du har højden på din side, så med god kost og træning burde du relativt hurtigt kunne komme til at se nasty ud ;)

Simoh og Boing>

Thx :) Cykelturen dagen før havde ellers gjort rimelig godt kål på mit legdrive :lol: Må se om ikke jeg kan få smidt nogle af de andre billeder op idag.

6 Split; Uge 5, dag 2:

Så kom der endelig en rimelig svag træningsdag. Eller rettere, styrken var sådan set ok, men lysten manglede en smule :( Jeg har vist ikke fået sovet nok i nat, for på trods af et lidt højere madindtag var jeg bare træt :dead: Selv ikke Mass'kinens squatten rundt kunne sparke ordentlig gang i mig, så det blev en lidt slatten omgang. For at det ikke skal være løgn var mine gun-hæftninger også ømme fra igår, så det spillede jo max :raisebrow: :confused: Dagens højdepumkt var Mass, der brændte sine wheels totalt aw med dropsæt og rep bonanza i hacksquat'en. Det var lige før brandvæsenet blev tilkaldt :lol:

Hvis ikke jeg er friskere imorgen, så kan det være det er tid til en smule deload af en art, men det må morgendagen vise.

Dagens tal; Pat, Delts & Hestesko:

Flyes:

27½x12

27½x12

30x11

30x10

For såvidt ok, men den nassede i brachoradialis/gun-hæftning, hvilket generede :angry:

Incline flyes:

27½x10

27½x11

27½x11

Den spillede sq ikke rigtig idag <_<

Cybex sidelaterals maskine:

70x12

90x15

110x11

90x13

Rimelig ringe maskine :thumb_down: Første og sidste gang jeg bruger den <_<

Unilateral maskinpress:

25x20

30x15

30x16

Den kørte, af en eller anden grund, lettere end ellers, men jeg kunne ikke mærke et hak overhovedet. Måske var den lettere fordi den foregående øvelse var så ringe :cry:

Closegrip BP:

110x8

115x8

120x8 Fik grindet den sidste rep op med nød og næppe <_<

120x8 Efter at have taget mig sammen, gik det noget bedre :)

Teamede op med Martin på den her, og han lavede det samme som mig med at lave et puny sæt, og så lave et der var langt bedre lige efter :lol:

Dips:

26

24

22

Sammenlagt var det flere end sidst, men albuerne og alt det andet var ikke så glade for det :4ranting:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share