Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Det fandme nasty med 160 x 10 reps i skvatten, Kraw'far :w00t:

Så kan du forresten også lære at have shampoo med til træning, i stedet for en lækker prot+druesukkerblanding. Mums :cheeburga:

Hils den lille Englebasse, og ønsk hende god bedring med mavsen :)

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nasty omgang squat/benprygl du hamrede af igår Kraw'far :crazy::devil:

De 210kg er der sq næste gang... :4whip: :)

Mass'kinen :4flex:

Yep, de skal nok komme snart...så let slipper de ikke :devil:

Big J>

Det fandme nasty med 160 x 10 reps i skvatten, Kraw'far 

Så kan du forresten også lære at have shampoo med til træning, i stedet for en lækker prot+druesukkerblanding. Mums 

Thx thx :) Shampoen er bestilt, så fremover går jeg ikke kold :biggrinhat:

Link to comment
Share on other sites

6 Split; Uge 1, dag 4:

Uhh yeah Baby! :pimp: En rigtig fed gang diskotræning med god stemning og gode løft i Baggrunden :devil: Først fik Lats'ne en ordentlig omgang kabelprygl og bagefter måtte Gunz'ne lide samme skæbne :evillaughter: Resultatet var det fede pump, og gunz'ne så helt ok ud :) Nåede at få pryglet gunz med Big J, som straffede sine nasty pythoner til de knap kunne være i trøjen :blink::cry: Bagefter fik jeg ageret en smule spotter da Loonie og Bøffen trykkede den af i squatten. Alt i alt en super dag med naasty Pump :devil:

Dagens tal; Ryg, Biceps & Underarme:

Neutral grip pulldown:

9 pladerx12

10 pladerx11

10pladerx11

10pladerx10

Nice med noget godt pump i lats'ne igen :)

High cable rows:

70x10

80x12

80x12

85x10

Efter første sæt satte Jacob Vind 80kg på, mens jeg stadigvæk troede der var 70 på :tongue: Det var fint nok, for så fik jeg taget flere reps end jeg troede jeg kunne :tongue: Jeg nåede at finde ud af det før sidste sæt, og så kunne den lige så godt få en plade mere ;)

Barbell shrugs:

180x12

180x12

190x10

190x11

Shrugs er begyndt at køre rigtig godt. Det eneste der generer er at jeg slider mine tommelfingre op af mine bukser, hvilket smadrer dem og gøre det svært at tage flere reps pga at de generer :(

Hammer machinecurls:

opv. 20x15

30x10

30x13

35x9

32½x10

Fik fyret den af med Big J, der brændte sine gunz helt til grunden :devil:

Ez spidercurls:

stang+20x10

stang+20x11

stang+20x11

stang+20x10

Så var de sq pumpet max de små gunz, og der var ikke mere at gøre ved dem :tongue:

Standing Wristcurls:

75x16

75x15

75x13

75x12

Fik øget vægten ift. sidst og kørte ca samme antal reps :)

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Så lige din madplan på en af de første sider. Hvordan kan det være, at du kun indtager "Få" kulhydrater efter træning??

Og skal snart selv til at cutte, har du nogle guldkorn??

Grunden er at jeg indtager kulhydrater 1 time før træningen og under træningen. Bagefter spiser jeg indenfor 1 time, så det er ikke nødvendigt med en masse sukker umiddelbart efter træning :)

Guldkorn..tjah :mellow:

Det er en god ting ikke at lave alt for hurtige justeringer i sin diæt. Den skal have tid til at virke, så den med at blive utålmodig 2 dage inde i diæten og så skære ned i kcal eller øge cardio, er ikke det bedste. Så hellere vente en uges tid eller to og se om ikke der sker noget alligevel.

Når man så endelig skal justere, så synes jeg det er bedst at holde justeringerne så små som nødvendigt. Dvs. at man ikke, oven i det man allerede laver, skærer 500kcal af om dagen eller laver cardio for samme antal kcal.

Andet er der vist ikke umiddelbart.

6 Split; Uge 1, dag 5:

Selvom jeg var en smule slatten da jeg kom hen i centeret, hjalp det lidt at Mass, Loonie og Jacob V var i hytten. Efter lidt snakken var Kragen klar til at bænke. Det føltes godt nok som om der ikke rigtig var gang i mig, men efter lidt opvarmning, hvor Den mægtige Bamzfar dukkede op, viste det sig at der var fint med power i Pecs'ne. Bamzfar og Mass skiftedes til at spotte, mens de straffede wheels, og så var det lige før Fætter PR måtte slippe guldet....lige før <_<

Resten af træningen var også ganske god, og der kom nasty pump i pat, delts og triceps :evillaughter:

Dagens tal; Bryst, skuldre & Triceps:

Bænkpres:

Opv:

100x3

140x2

150x1

WS:

160x1

165x1

170x1 :devil: Yeah, der var ok power i den, så vi prøvede en der var tungere.

175 Fail :angry: Den var i den grad tæt på at være der, men den døde lige før lockout, og den gad ikke at komme op uanset hvad jeg gjorde :angry: Det føltes som om det var minutter jeg lå der, men til sidst måtte jeg kapitulere :thumb_down:

140x5

145x5

Backoff sættene var noget tungere end ellers, da jeg blev liiige lovlig meget brændt aw ved PR forsøget.

Incline Dumbbellpress:

40x10

44x9

44x10

44x9

Rimelig grillet i pat og triceps

Smith Press bag nakken:

stang+50x13

stang+60x10

stang+70x8

stang+80x4

Yep yep, alle regler blev brudt og der blev både kørt SMITH OG Bag nakken, men den sad godt og det spillede max :tongue:

Reverse upright rows:

90x8

80x8

80x8

90 var for tung efter alt det andet

Narrow grip Pressdown:

40x12

50x12

55x12

60x10

Den sad rigtig godt og eneste minus var at rebet kørte mod halsen og patten :angry:

Pullovers:

60x5

50x12

50x10

50x10

Jeg prøvede at starte ud langt under normalen, men det var stadigvæk aaalt for tungt, så vægten blev sat ned

Link to comment
Share on other sites

Hvad så med cardio efter styrketræningen Craw.

Tænkte på at jeg ville tage en 15 min på løbebånd eller cykel efter styrketræningen når jeg cutter, da forbrændingen her er høj.. Vil det have en negativ effekt på muskelmassen eller er det godt for fedtforbrændingen??

Sidste spørgsmål. Har i første omgang tænkt mig at cutte i 8 uger. Hvis alt går vel og jeg holder mig på et kalorie underskud på 300-500 kalorier(og generalt disciplineret følger en fornuftig kostplan) , hvor meget vil det ca. ændre på fedt%,eller sagt på en anden måde vil jeg se "store" ændringer på 8 uger(ved godt det forskelligt fra person til person). Og hvor mange kg vil være optimalt at tabe efter 8 uger med cutning (med minimal tab af muskelmasse)???

En del spørgsmål jeg håber du vil hjælpe med mester??

Edited by fitnesspump
Link to comment
Share on other sites

Man får det sq næsten helt dårligt når et så tungt løft er liiiiiiige ved at lykkes.... :soclosesoclooooosesmilie: :mellow:

Men fandme flot kæmpet.... :kickass:

De 170kg var jo pebernødder for Kraw'ens mægtige kasser, så det ville sq have været ærgeligt ikke at prøve på de 175!! :devil:

Mon ikke de er der næste gang.... :evillaughter:

Link to comment
Share on other sites

Efter tung træning benytter man sig af, at nervesystemet er højt aktiveret og at man derfor kan tage flere reps med en lettere vægt end man ville hvis man havde taget den uden den forudgåenden tunge træning. Dette/disse lettere sæt giver en god hypertrofirespons.

Link to comment
Share on other sites

Det var fandme fedt at se kragen ligge og koge :D

Du lå der fandme længe..... jeg er lige ved at tro at du kogte i +5 sekunder..... næste gang springer du et tungt løft over.... så er de 175 kg der, for real! :devil:

Ellers godt brændt!

Hehe, det føltes nu som om det var længere tid :cry: Den gad bare ikke at flytte sig :angry:

Krøya>

Nøøøj, patfar forstår at brænde det patværk  det gad jeg godt have set 
Jeg ved nu ikke hvor fedt det har set ud :bblush: :lol: Måske som Bamzfar siger...med stikflammer ud af pattøjet :lol:

Mass'a>

Yeep, den slipper ikke så let, så før eller siden skal jeg nok få ram på den :evillaughter:

Fitnesspump>

Tænkte på at jeg ville tage en 15 min på løbebånd eller cykel efter styrketræningen når jeg cutter, da forbrændingen her er høj.. Vil det have en negativ effekt på muskelmassen eller er det godt for fedtforbrændingen??

Sidste spørgsmål. Har i første omgang tænkt mig at cutte i 8 uger. Hvis alt går vel og jeg holder mig på et kalorie underskud på 300-500 kalorier(og generalt disciplineret følger en fornuftig kostplan) , hvor meget vil det ca. ændre på fedt%,eller sagt på en anden måde vil jeg se "store" ændringer på 8 uger(ved godt det forskelligt fra person til person). Og hvor mange kg vil være optimalt at tabe efter 8 uger med cutning (med minimal tab af muskelmasse)???

Når du kun skal cutte i 8 uger tror jeg ikke det vil være nødvendigt for dig at lave cardio efter træning. Selvom det er svært at sige hvor negativ en indflydelse det har på restitutionen, så har det hvertfald ikke nogen positiv effekt på den. Hvis du nøjes med at tage cardio en enkelt gang om dagen, så langt fra træning som det er praktisk, så burde det være nok.

Hvor meget du vil tabe dig? Tjah, det er svært at sige da flere faktorer spiller ind. Størrelsen af dit generelle kalorieunderskud har meget at sige, så hvis de 300-500 er korrekte, så svarer det til 2100-3500kcal i underskud om ugen. Fedttabet vil så være derefter. Jo større underskud, desto større sandsynlighed for tab af muskelmasse, så det er ikke smart at gå efter at smide en masse fedt på så kort tid som muligt. De 300-500kcal du selv vil bruge, er nok meget passende :)

Hvis vi antager at du taber dig ca 4kg på de 8 uger, så burde det være til at se, med mindre du i forvejen er svært overvægtig. Mao. vil det være til at se, men om der er synlig sixpack osv, afhænger af hvor god form du er i lige nu.

Håber du kan bruge det.

6 Split; Uge 1, dag 6:

Umiddelbart før træningen var jeg absolut ikke i humør til at brænde, men efter at have mødt Judge Red aka. Henning i centeret kom der lidt mere skub i sagerne. Det var jo bare en hurtig gang diskopump, der skulle køres, så hvad skulle problemet være :tongue: Efter kort tid dukkede Ponyen op, og lidt efter Mass og Jsc. Så kunne det jo kun blive godt :) Ponyen og Mass fik pryglet en gang dødløft af, og Big J frontsquattede mod Dommerens dødløft. Jeg fik givet læggene en ordentlig omgang pump, og fik bevidnet ny visit fra Fætter PR. Mass trak en ond gang DL, og så ville Ponyen også. Han var dog ved at tage skiver af stangen, men så gik fanden i ham, og han samlede sin mægtige koncentration for at fremmane den onde Fætter :devil:

Forsøget var på 237½kg i DL :unsure::cry: I starten så det ud til at den ville komme, og endnu en PR var ved at blive vredet ud af den gode Fætter. Men lige omkring knæhøjde ville den ikke længere og efter en brav og lang sej kamp, hvor et inferno af flammer kørte op af hestens ryg, måtte han overgive sig og dumpe den. Den kommer utvilsomt snart, men det skulle ikke være idag :(

Dagens tal; Ben, læg & Undergunz:

Legextensions:

70x15

90x15

100x15

100x14

Arrrrggghhhh det brændte max i quaderne :devil:

Standing legcurls:

50x10

60x10

70x8

70x7

Yikes :cry: Den var sq nasty, så der skal øves lidt før den kommer i Mass'kine højde ;)

Rotary calfraises:

290x27

290x28

290x26

290x23

Uhhhh yeah, Det var et pump der ville noget.

David. seated calfraises:

40x23 (den var indstillet forkert).

40x27

40x26

40x26

Adiós lægge :wave:

Standing wristcurls:

75x20

75x17

75x14

80x13

Det går helt klart fremad med dem her, så forhåbentlig bliver mine undergunz snart lidt bedre

Link to comment
Share on other sites

Efter tung træning benytter man sig af, at nervesystemet er højt aktiveret og at man derfor kan tage flere reps med en lettere vægt end man ville hvis man havde taget den uden den forudgåenden tunge træning. Dette/disse lettere sæt giver en god hypertrofirespons.

Mange tak :) .

Hvor tit gør man det?

Niske

Link to comment
Share on other sites

Efter tung træning benytter man sig af, at nervesystemet er højt aktiveret og at man derfor kan tage flere reps med en lettere vægt end man ville hvis man havde taget den uden den forudgåenden tunge træning. Dette/disse lettere sæt giver en god hypertrofirespons.

Mange tak :) .

Hvor tit gør man det?

Niske

Når man har trænet tungt.

Link to comment
Share on other sites

Crawdaddy> Først tak for svarene, godt med en proffesionel BB`er til det.

Angående cardio under cutning har jeg tænkt mig at løbe to gange om ugen (dage hvor jeg ikke træner BB) 1 gang " almindelig" løb og 1 gang HIIT. Ellers opvarmer jeg 10 min på kondicykel inden træning..

Min fedt% ligger pt. på omkring 14 % og den skal helst under 10%, så kan være jeg bliver nød til at cutte længere??

Og til sidst hvorfor mener du ikke det er optimalt at lave 15 min. cardio lige efter træning. Vil dette ikke være en fordel når man cutter( Det er vel begrænset hvor meget det kan påvirke restitutionen)??

Ps.træner 2-split 4 gange om ugen..

Link to comment
Share on other sites

Crawdaddy> Først tak for svarene, godt med en proffesionel BB`er til det.

Angående cardio under cutning har jeg tænkt mig at løbe to gange om ugen (dage hvor jeg ikke træner BB) 1 gang " almindelig" løb og 1 gang HIIT. Ellers opvarmer jeg 10 min på kondicykel inden træning..

Min fedt% ligger pt. på omkring 14 % og den skal helst under 10%, så kan være jeg bliver nød til at cutte længere??

Og til sidst hvorfor mener du ikke det er optimalt at lave 15 min. cardio lige efter træning. Vil dette ikke være en fordel når man cutter( Det er vel begrænset hvor meget det kan påvirke restitutionen)??

Ps.træner 2-split 4 gange om ugen..

Jeg ved ikke helt hvor lang tid det vil tage dig at nå målet, men med mindre du vil hente hele dit samlede kalorieunderskud gennem kosten, så synes jeg du skulle lave en smule mere cardio.

Man kan sagtens lave ½times cardio om morgenen uden at det går ret meget ud over restitution og træning. Istedet for at tage cardio'en efter træning, så hellere tage den så langt fra træning som det er praktisk. De 15 minutter vil nok ikke have en specielt negativ indflydelse, men for mit vedkommende vil jeg foretrække at få det overstået om morgenen, så det er ude af verden. Snakker vi om et længere fedttabsforløb, så ville det også komme på tale at lave cardio om eftermidagen, og dermed også efter træning. Når det kun drejer sig om 8 uger, så burde det ikke være nødvendigt til at begynde med.

:wave:

Bodz>

Da jeg overvejer at prøve at træne bodybuilding, men dog stadig med et vist styrkepræg på programmet, hvad kan da anbefales?? Jeg vil forøvrigt også gerne cutte uden for stort et styrke/muskeltab!!! Hjælp ønskes!!

Cutte uden at miste masse. Det vil vi vist alle sammen ;) Meen det er vist et lidt for stort område at gå ind på her. Der er dog nogle tråde om emnet rundt omkring på MOL du kan søge på :) Ellers må du råbe op igen :wave:

Link to comment
Share on other sites

6 Split; Uge 2, Dag 1:

Tjah, man kan ikke sige meget andet end at det spillede max idag :) To slags PR'er i dødløft, en god gang pump i Gunz og så en masse godt selskab. Maaaass'kinen og Hesten straffede delts og quads, Engletøsen havde genfundet evnen til at træne "smertefrit" og Loonie tævede sine quads med ond squat :bigsmile: En temmelig god omgang må man sige :)

Dagens tal; Ryg, Gunz & Undergunz:

Dødløft:

Opv:

100x4

140x2

180x1

Worksæt:

210x1

220x1 (Den kørte rigtig godt, så det ville være synd ikke at stramme den lidt :) ).

230x1 PR :evillaughter: :pimp: :firebounce: Godt med lidt råben fra sidelinien :)

200x5 Ny 5RM :w00t:

200x5

Hell yeah! To nye PR'er :w00t: Ryggen var også pænt grillet bagefter, men der var plads til mere på stangen. Det vil vise sig næste gang om der fortsat er fremgang. Det var også første gang der blev løftet uden sko, så trækket bliver lidt kortere. Det er dog stadigvæk i bunden den er langsomst, og der er slet ingen problemer fra omkring knæhøjde.

Chins:

12

5x8

5x8

5x8

Ikke helt tosset :) De 5kg sad godt i lats'ne, så mere af det fremover ;)

OL-Rows:

130x8

130x8

120x8

120x8

Lænden var noget slatten efter DL, så det tog et par sæt at æde ydmygelsen, ved at tage 10kg af stangen, i mig :angry: :lol:

Incline Dumbbellcurls:

opv. 15x15

23x8

25x6

25x6

25x5

Højre gun klikkede tør efter 5 rep i sidste sæt :angry:

Seated Hammercurls:

22½x8

22½x8

22½x8

25x6

Udemærket og godt pump

Standing wristcurls:

80x13

80x11

80x10

80x11

Mine hænder var slidt ned efter DL osv, så jeg kunne ikke få ordentlig fat i skidtet :( Det var dog i det mindste det tungeste jeg har kørt foreløbigt :)

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med dine PRs! Det fandeme godt gået.

For resten, hvornår er det du skal til DM?

Jeg tror helt bestemt at du har gode chancer for en fed placering. Da der jo ikke er særlig meget fedt tilbage (synes jeg) og du alligevel er kæmpe stor :)

Glæder mig fandeme til at se dig være super rippet!

Anton ;)

Link to comment
Share on other sites

Der er mindst 240kg i Kraw'en..... det er helt sikkert!! :devil:

(spørgsmålet er jo så bare om han skal bruge et eller 2 pas til at komme derop!! :evillaughter: )

Rigtig flot løft på de 230 idag, det var jo slet ingen probs for din hangaar wide ryg at rykke den bette pebernødder op!! :4whip:

Mass'kiiiiiiiiiiiiiiinen :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Der er mindst 240kg i Kraw'en..... det er helt sikkert!! :devil:

(spørgsmålet er jo så bare om han skal bruge et eller 2 pas til at komme derop!! :evillaughter: )

Rigtig flot løft på de 230 idag, det var jo slet ingen probs for din hangaar wide ryg at rykke den bette pebernødder op!! :4whip:

Mass'kiiiiiiiiiiiiiiinen :4flex:

Ellers må han lige få en forced :bigsmile:

Slemborgs legendariske awbrænding er fordums tid.... nu er fætter PR flyttet til Odense, hvor han gavmildt deler ud af PR's til Possét :devil:

Godt trukket krawfar!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share