Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Hepburn Program; Uge 1, dag 2:

Da jeg gerne vil tilbage til at træne man,ons,fre,lørdag, var det nødvendigt at træne to dage i træk. Ike lige optimalt, men det gik da nogenlunde. Bænken var lidt puny, og det gik da også galt et par gange <_< Der kom dog nogle sæt i hus alligevel, komplet med lockouts, der var skævere end en samling hippier til Woodstock :pimp: Ikke det fedeste at træne pat dagen efter delt og patafbrænding :lol: Der var ellers godt med godtfolk på stedet, så det var hyggeligt og tiden strøg afsted. Big J, Onkel Grafrakka og makka og det beskdite dødløftuhyre Maassss, der havde et par knæbind hvis lige aldrig kan findes udi ildelugt :lol: Lige nu er jeg pænt brændt aw. to dages trlæning i træk, og så en gang cykling, som jeg slet ikke har cykelkapacity til :lol:

Tid, mad og hvile, så kører det igen ;)

Dagens tal; Bænkpres og dens venner:

Bænkpres: (opv. 100x3, 130x1, 150x1) ws.160x1, 165x1, 2xfail med 170 :(, 3x1@165, 2x5@145, 3x5@140 (Der var meldt adios og farvel og tak efter de to fails på 170, så det var ikke muligt at lave 5x5 med 145. Sjældent har jeg lavet så skæv lockoput som idag :lol: ).

Dips; 5x25, 5x19, 5x15 (Kørte ok).

Chins: 10 sæt á 4 med ca 45 sec pause (Kørte også meget godt på trods af lede DOMS fra dødløft igår).

Cable dropsæt Sidelaterals: 20x9+15x5+10x4+5x4, 25x6+20x4+15x3+10x3+5x3 (Delts gik ned i et blaze of pumpglory).

Spidercurls: (opv.15x15) 20x9, 22½x6, 22½x6, 22½x6 (Uh yeah).

Goodmornings: 100x5, 130x5, 140x5, 145x5, 145x5 (Meget imod enhver logik, så gik det ok med at lave GM's på trods af en erector med totalt meget dødløft DOMS i :blink::tongue: Beviset er endeligt, DOMS er en illusion :evillaughter: ).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hepburn Program; Uge 1, dag 3:

Hah! Min cykelkapacity er allerede blevet bedre, men på trods af det og en hyggelig aften igår med BB film, så var der ikke meget gas på ballonen idag. Måske var det for lidt søvn, for meget cykel eller for irriterende møghals, der ikke er frisk endnu? Hvem ved, men der var ikke meget lyst til noget som helst. Så kommer man afsted, kommer igang, og så kører det ganske fint. Instinkitiv træning har endnu engang fået et ordentligt hak i R&%&¤#" :lol: Det blev til en tangering af squat PR og resten kørte også ganske upåklageligt. Lige en sidste ting...Instinktiv træning sux :lol:

Dagens tal; Squat og resten:

Squat: (pv. 100x3, 140x2, 175x1) 190x1, 195x1, 195x1, 200x1, 205x1, 5x5@165 (Yeeah Buddy!!! :devil: De 200 var ikke særligt svære, så hvis tendensen holder må jeg starte tungere ud næste gang).

Barbell Rows: 130x5, 135x5, 140x5, 145x5, 145x5 (Yeps, kørte ganske nice :w00t: ).

Reverse upright rows: 90x8, 95x6, 95x6 (Ikke helt tosset).

Seated legcurls: 4x8@150 (Kørte også godt, men den var svær fordi quads'ne var noget ømme og møre i det <_< ).

Closegrip BP: 120x6, 120x6, 130x6, 130x6 (Yir, selvom jeg holder smallere end før går det fint. Jeg holder nu pegefingrene en cm fra inderkransen).

Link to comment
Share on other sites

Hepburn Program; Uge 1, dag 4:

Dagens træning var næsten for hurtigt overstået :( Det føltes som om det gik vildt hurtigt og før jeg vidste af det var jeg færdig :crying: Et lyspunkt var dog at det gik meget godt, og så var der jo også godtfolk tilstede i form af Hipsteren, Big J og Mass'kinen. Pullovers kørte rigtig godt, og endnu engang må jeg sige at håndvægtene føles lettere end i Olympic. Jeg endte med at lave 8 overkommelige reps med 60, så nu må vi se hvad det bliver til næste gang. Glæder mig jo helt til at se hvad deltsne kan presse på mandag :evillaughter:

Dagens tal:

Highpulls:

100x3

100x3

105x3

105x3

110x3

Det kørte meget godt, selvom de 110 ikke kom lige så højt op som de 100 og 105.

Pullovers:

50x10

54x8

58x8

60x8

For let i starten, alt for let.

Seated dumbbellcurls:

(opv. 15x15)

22½x8

25x7

25x7

25x6+10x5

Brændt helt aw i sidste sæt :lol: .

Standing wristcurls:

70x12

70x11

70x10

70x9

Føltes tungt, men det er nok fordi det er længe siden og undergunz'ne er blevet puny :( Meeen det skal nok ændre sig :devil:

Rotary Calfraisea:

250x21

290x15

290x15

290x14

Uhhh yeah baby :wub: Damn den maskine er god :wub: Alt for fedt at kunne bruge den igen :biggrinhat:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Morgencardio:

Selvom det var rimelig hvidt at se på udendørs var alle vejene rimelig pænt ryddet. Så var det jo perfekt til en gang powerwalk på ca 40 minutter :) Der er ellers godt med DOMS i kadaveret her til morgen, og især lægene, triceps og Gunz er riiimelig ømme :lol: Glæder mig allerede til at benytte rotary maskinen igen :wub::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg må indrømme at efter jeg også prøvede maskinen i går er jeg hooked :santa2:

Og jeg har stadig DOMS efter mine 4 sæt i lørdags :unsure::blink: :lol:

Hepburn Program; Uge 2, dag 1:

Hele dagen havde jeg glædet mig til at komme ind og trykke den af :devil: Søndag var jeg rimelig wasted, men efter en enkelt dags fri var der kun DOMS i læggen tilbage og så er det bare at rykke løs :evillaughter:

Det blev til nogle rigtig gode løft og bl.a. en lille PR i dødløft :biggrinhat: Det fynske vand lader allerede til at gøre sit, så det bliver spændende at se hvordan det ser ud om en måned :) Endnu engang måtte jeg konstatere at håndvægtene her er meget glade for at blive løftet, så det blev til en næsten PR i skulderpres :devil: Ellers fik jeg hilst på Anton og Boing, som jeg ikke har mødt før, Loonie og så var der naturligvis Den vrinskende duo, der brændte patten groft aw helt til bunden ;)

Dagens tal; Dødløft osv:

Dødløft:

Opvarmning:

100x3

140x2

180x1

200x1

Worksæt:

210x1

210x1

215x1

220x1

222½x1 PR

Yep yep, det kørte godt, men med lidt mere målrettet opvarmning, kunne det godt have været tungere :)

180x5

180x5

180x5

180x5

180x5

Så var der meldt udsolgt i lænden :dead:

Dumbbell Skulderpres:

42½x5

44x5

46x5

48x5

50x5

:evillaughter: De var alle lette undtagen det sidste sæt. Næste gang starter jeg tungere, og så er der PR :biggrinhat:

Flyes:

25x8

30x8

30x8

27½x8

27½x8

De 30 var lige en tand for tunge til at mine skuldre kunne lide det, men de var til gengæld rimelig glade for 27½'eren :devil: Naty pump i pecs fik jeg :tongue:

Continous tension Cybex legpress:

Slæde+200x20

Slæde+200x17

Slæde+250x12

Føltes egentlig helt ok, og laaangt bedre end den skodmaskine de har i Olympic :)

Seated Hammercurls:

(opv.12½x15).

22½x8

22½x8

25x8

27½x6

Kom ved et uheld til at tage et sæt for meget med 22½'eren :(

David-Seated Calfraises:

50x20

60x16

60x15

60x14

Læggene var stadigvæk DOMS befængte, så der var ikke det store at komme efter eller at køre med :(

Link to comment
Share on other sites

Gode dødløft i dag. Ked af at jeg tog derind så tidligt, men jeg var altså så meget oppe og køre, så jeg var bange for at brænde ud, hvis ikke jeg kom derind.

Lidt en skam at vi missede hinanden på en eller anden måde i forrummet :( . Jeg sad og gloede i 45 minutter, mes jeg ventede på I skulle komme så jeg rigtigt kunne prale.

Link to comment
Share on other sites

Det blev til nogle rigtig gode løft og bl.a. en lille PR i dødløft  Det fynske vand lader allerede til at gøre sit, så det bliver spændende at se hvordan det ser ud om en måned
du kan ligeså godt vænne dig til at Fætter PR jævnligt er i huset :devil:

fin PR i dødløft der btw...men det er som sagt kun begyndelsen ;)

så var der naturligvis Den vrinskende duo, der brændte patten groft aw helt til bunden

og vi var extra grundige i dag :D :angelgrin:

men tror sgu ik MASS vil kaldes vrinskende ... :lol: :lol: :lol:

;)

Link to comment
Share on other sites

Uh.. :blink:

Hardcore dødløft.. Kunne ikke lade være med at stå og smu kigge, for at se hvor mange kg der var på, men det fandt jeg aldrig ud af :)

Tillykke med det ;)

Thx :)

du kan ligeså godt vænne dig til at Fætter PR jævnligt er i huset 

fin PR i dødløft der btw...men det er som sagt kun begyndelsen 

Jeg skal nok få vredet et par PR'er ud af ham :devil: Nu hvor jeg forhåbentlig snart får ram på hals-sóten burde der være mere spjæt i mig :)

Morgencardio; Tirsdag:

Jeg fik ikke lige opdateret det igår, men jeg fik da kørt 45 minutters PW af i et naaasty frostvejr. Det var en meget god tur, men halsen blev helt wasted af det, så om lidt flyver jeg en tur forbi doktoren :lol: Satans til kulde :cussing:

Link to comment
Share on other sites

Hepburn Program; Uge 2, dag 2:

En lidt blandet dag men med overvægt af gode løft. Jeg havde lidt problemer i bænken efter at have misset 170, og det tog en del tid inden jeg fandt ud af at jeg, udover at ligge forkert, også kørte i en lidt forkert bane :cussing: Meeen ikke desto mindre var det bedre end sidt, så helt skidt var det heller ikke. Jeg skal nok bare fokusere mindre på at lave PR'er og istedet køre solide og gode løft. Så skal PR'erne nok komme af sig selv :)

Der kom et helt fornuftigt pump over det hele, og det var en meget hyggelig dag, med alle styrkeløfterne der legede rundt i bænkprestrøjer, DL-dragter og alt det andet sjov....underholdende var det hvertfald :lol: Pussermatic'en fik fyret et nasty DL af, og de stinkende knæbind og deres kuli Mass brændte DL platformen helt aw. Ellers var der en hel bande MOL'ere i hytten, men de ved godt hvem de er ;)

Dagens tal; Bænkpress osv:

Bænkpres:

Opvarmning:

100x3

130x2

150x1

Worksæt:

160x1

165x1

167½x1

170 fail :cussing: Derefter gik den lidt galt :(

167½x1

167½x1

145x5 Ligger dårligt osv

145x5 Ligger dårligt osv

145x5 Ligger dårligt osv

145x5 får rettet "fejlen" og det bliver en del nemmere

145x4 Får kun 4 reps, da det var uden spotter og jeg ikke var sikker på om jeg kunne få den.

Pullups:

10 sæt á 4 reps med 45 sekunders pause.

Det kørte rigtig godt og let, så næste gan skal der vægt på :devil:

Dips:

5kgx26

5kgx22

5kgx19

En del bedre end sidst, så det må siges at være ok :)

Dropsæt sidelaterals:

19x7+13x6+10x4

19x6+13x5+10x3

Nasty nasty pump i de fordømte delts :tongue: :evillaughter:

Spidercurls:

(opv. 15x15)

22½x8

22½x7

22½x7

22½x7

Det kørte gopdt og det hele, men det føles som om der snart skal en smule højere reps på programmet.

Stifflegged dødløft:

120x5

140x5

150x5

160x5

160x5

En uventet men god overraskelse. Det er længe siden jeg sidst har kørt den, så de 160 var fedt at kunne snuppe :) Endda på trods af Mass's knæbindshørm :poking: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Kan vi ikke lokke dig en tur til Slemborg og brænde med drengene ;) Det kunne være feee'

Det lyder ikke helt utænkeligt. Tid har jeg jo nok af, når først jeg kommer helt af med halsballaden. Så det er bare med at finde ud af hvornår jeres hule skal brændes i sænk :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tid har jeg jo nok af, når først jeg kommer helt af med halsballaden.

Har du ikke haft det længe nu ?? Har du været ved lægen ?? Det kunne jo være kyssesyge, når det holder ved så længe.

Thomas

Njope, det er næppe kyssesyge. Jeg har bare ikke givet den mulighed for at komme sig ordentligt <_< Jeg startede med cardio for tidligt, fik det dårligere, ventede ltil jeg fik det lidt bedre og gjorde det så én gang til :4slap: Så kan jeg lære at tage den med ro :cry: Men man vil jo så gerne træne/lave cardio :bblush:

Blackmoore>

Din avatar bliver bare mere og mere grum!!!!!!

Imponerende..og god bedring med æ halz!

Mange Thx :) Det er taget om aftenen efter DM. Det bliver fedt nok at ramme den form igen...jeg kan jo knap nok vente :)

Link to comment
Share on other sites

Nuuuu skal DOCTOR LOVE :doctor: nok tage god hånd om KRAGEN

.... så han kan komme på vingerne igen... JEG VIL GØRE MIT ALLLLLLLEEEEER BEDSTE :kiss: for at give ham den behandling der skal til for at få fuglen flyveklar igen ;)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Nuuuu skal DOCTOR LOVE  :doctor: nok tage god hånd om KRAGEN

.... så han kan komme på vingerne igen... JEG VIL GØRE MIT ALLLLLLLEEEEER BEDSTE :kiss: for at give ham den behandling der skal til for at få fuglen flyveklar igen  ;)

Det må have hjulpet, for jeg kan ikke rigtig mærke så meget til halsen længere :) En enkelt dag helt uden at løfte en finger har også hjulpet en del, men jeg savner helt min cardio :bawling: :lol:

Hepburn Program; Uge 2, dag 3:

Tjah, en lidt blandet omgang. Squatten, som var "the main event" kunne godt have været bedre. Sidst jeg kørte den var der hvertfald lidt mere knald på, men det kan åbenbart heller ikke blive bedre hver gang :angry: Jeg fik øget tonnagen i singlerne, men i 5'erne var den lavere. Selvom den var lavere sad den meget godt i wheels'ne, så det er nok ok. Det er nok heller ikke befordrende at ligge på langs i en hel dag :lol:

Resten var lidt blandet, men overvejende gik det ok :) Jeg fik også hilst på Nexus og makker idag, og så nakkede den grumme Onkel T en nasty bænk PR :4flex:

Dagens tal; Squat osv:

Squat:

(opv.100x3, 140x2, 180x1)

195x1 (står for smalt)

195x1 (står for smalt)

200x1 (står for smalt)

200x1 (Bedre fodstilling giver bedre drive).

200x1 (Bedre drive igen :) ).

160x5

160x5

160x5

160x5

160x5

Barbell Rows:

130x5

140x5

140x5

140x5

140x5

Den er sq en smule tung idag, men den sad fint nok i lats. Lidt mere benhjælp end ellers :bblush:

Reverse upright rows:

90x8

95x7

95x7

Den kørte ret godt rent vægtmæssigt, men jeg kunne ikke mærke det helt store. Måske er det ved at være tid til en alternativ øvelse <_<

Closegrip BP:

120x6

130x6

130x6

130x6

Damn :devil: Det er ikke til at komme udenom at et smallere greb end ellers gør det noget tungere at nappe øvelsen. Måtte have et par spots af Onklen, men jeg fik dem selv, selvom de sidste par reps var tunge :)

Cybex seated legcurls:

150x8

170x6

170x6

170x6

Nu er der snart ikke flere plader på den maskine :devil: Den ligende var desværre optaget, og jeg efter et par forsøg ud af, at jeg ikke kan have mine ben i de andre maskiner :lol: Så store er mine ben vist heller ikke, men de maskiner må være bygget til KZ-fanger :biggrinhat:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Det var sgu godt løftet i smal bænk idag :devil:

Synes iøvrigt at det massive look du har nu spiller max! Nasty Guns, Skulder, Pattøj, Weels, skuldre, Ja der mangler sgu ikke noget! Næsten ærgeligt at du skal på diæt! Så bliver du jo en rippet tynd mand ;)

Jeg glæder mig ellers næsten helt til at skulle trimme lidt :w00t: Men jeg må se om ikke det kan lykkes at bibeholde noget mere masse denne gang :)

Nasty OG rippet, så spiller det ;) :)

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Det er sgu da super syge løft du laver der.. Fandme imponerende af en bb´er din lille stærkmand.. ;)

Og lad nu for fanden være med at træne når du har ondt i halsen, for så bliver du ved med at have det.. Sidste vinter døjede med jeg med det on/off over en måned, fordi jeg ikke kunne finde ud af at holde en lille pause fra træningen.. Til sidste endte det forresten med influenza i 2uger.. <_<

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share