Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tillykke med dine PRs! Det fandeme godt gået.

For resten, hvornår er det du skal til DM?

Jeg tror helt bestemt at du har gode chancer for en fed placering. Da der jo ikke er særlig meget fedt tilbage (synes jeg) og du alligevel er kæmpe stor :)

Glæder mig fandeme til at se dig være super rippet!

Anton ;)

Thx :)

DM er den 23 Oktober, men tro mig, der er rigeligt med fedt at tage af :o :) Det drejer sig om ca 12kg vil jeg tro :bblush: Meen jeg glæder mig nu også selv til at se hvordan det kommer til at se ud :tongue:

Mass>

Tjah, hvis det fortsætter som det har gjort hidtil, så burde den være der om et par uger :evillaughter: Det ville være alt for fedt, så det må hellere realiseres :)

Hipster>

Tjah, det ender måske med at i får mig lokket til at trække i elastikkerne...hvem ved :unsure::devil: En ting er sikker. Krager har helt sikkert godt af sydens awbrændende sol og det gode selskab :)

Bamzfar>

Der er stadig et pænt stykke op til den almægtige Bamzfar, men det er kun godt. Så er der noget at stile efter :) Fætter PR? Jeg har hørt at han er lænket fast et eller andet sted i OBBC's dungeon faciliteter ;) :lol:

Loonie>

Gracias :) Et forced dødløft siger du? Det kan du få lov at prøve snart, hvis du er frisk ;)

Link to comment
Share on other sites

Stærk dødløft Craw!!!  :devil:

…og er enig med Hippoen!  :4thumbup:

Thx :)

Mht. det med udstyr, så tror jeg at det foreløbigt kun bliver til knæbind. Når nu jeg skal på diæt i April, så kommer jeg nok til at ryge et par størrelser ned rundt omkring, og så er det ikke det fedeste at investere i elastiktrøjer og dragter, som bliver alt for store <_< :tongue:

Det kommer sikkert også til at overgå Hesten, når han kommer igang med sin diæt.

6 Split; Uge 2, dag 2:

Dagens træning var stort set en omgang diskopump, men hvad gør det når nu det er så fee' :w00t::tongue: Det var hvertfald suverænt at få pumpet sig igennem, og hele ideen med at køre tungt og styrkebetonet træning ved siden af lettere pumptræning er vist ikke så tosset ;) Der var endda fremgang på de fleste af løftene idag, så det tyder da på at det går fremefter :) Det eneste minus var at jeg næsten var færdig da alle de andre dukkede op, men jeg nåede da at se Mass'kinen trække 6 nasty reps med 177½ og Hesten gennemprygle sine quads og ryg med en gang sumo DL. Onklen og Martin squattede og Big J skulle i gang med noget ondskabsfuld DL. Det var ligefør man havde lyst til at starte forfra på dagen program :devil: :lol:

Dagens tal; Bryst, Skuldre & Triceps:

Flyes:

25x12

27½x12

27½x12

27½x12

Yep yep, fremgang fra sidste gang, og noget mere tryk i pattøjet :)

Incline Hammerstrenght patpres maskine:

60x12 (For let <_< ).

80x12

80x12

Egentlig udemærket som patpumper B)

Sidelaterals maskine supersætted med plateraises:

60x14+6 med 20kg skive (Den føltes tung, så mindre skive).

70x14+6 med 15kg skive (Det hjalp ikke at skifte skiven :lol: ).

Udemærket pump og mere skånsom overfor brachoradialis end ved dumbbells.

Upright rows:

50x10

50x10

52½x10

Hmmm, det kan godt være at den her bliver skiftet ud til fordel for noget andet, for den fungerer ikke helt som den skal.

Closegrip BP:

110x8

115x8

120x8

120x8

Langt bedre end sidst, så det spiller sq ;)og uden bøvl med skuldre oig albuer :)

Dips:

27

17 (Aaalt for kort pause mellem de to første sæt).

21 (mere passende pause :) ).

Langt bedre end sidst, hvor der slet ikke var noget tilbage i posen efter CGBP :)

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

6 Split; Uge 2, dag 3:

Jeg fik ikke lige opdateret igår da jeg var fuldstændig brændt aw efter bentræning :lol: Idag kunne jeg knap nok komme ud af kanen, og bentøjet føles også rimelig gennembanket :dead: Selvom jeg blev og er rimelig basket, så var det ikke nogen forrygende træning igår. Den tunge DL sad stadig i lænden, og det var en af de dage, hvor der bare ikke var ret meget i reserve. Squaten føltes tung og det blev til mindre vægt end ellers. Jeg fik dog prøvet knæelastikker, og de fungerede ok, men de kræver noget tilvænning for at kunne bruges ordentligt. Efter squatten var jeg egentlig brændt aw, men jeg fik da formået at få lavet alt det andet bagefter og fik også spottet Anton et par gange. Bamzfaren var også lidt slaten, og den røde Dommer var også i huset.

Dagens tal; Ben, Læg & Undergunz:

Squat:

Opv:

100x5

140x4

180x2

Worksæt:

190x1 Tung :(

200x1 Meget tung :(

190x1 Med knæbind. Var ret langsom at løfte.

190x1 Med knæbind. Gik en del bedre end det første løft.

160x10 Farvel og tak onde verden :dead: :lol:

170x5 Kun bly tilbage i stængerne :dead:

Ikke meget overskud efter den onde DL 2 dage forinden :dead:

Legpress:

Slæde+250x15

Slæde+290x12

Slæde+290x15

Slæde+320x12

:dead: Adios ben

Stifflegged Dødløft:

100x5

120x5

130x5

140x5

150x5

Jeg startede ud med så meget DOMS i lænden at det ikke var til at køre tungere end 100, men for hvert sæt blev den lidt varmere, så det var muligt at tage den tungere :)

Rotary calfraises:

310x21

330x16

330x16

330x15

330x15

Altid god, og bedre end sidste gang :)

Seated Calfraises:

60x16

60x16

60x14

60x15

60x15

Ret flad i læggene, så der var ikke meget føling med dem.

Standing wristcurls:

80x18

80x16

80x16

80x14

Øger stadig, så det spiller :)

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Jeg fik dog prøvet knæelastikker, og de fungerede ok, men de kræver noget tilvænning for at kunne bruges ordentligt

Er det med henblik på fremtidig deltagelse i styrkeløft? :w00t: Licens :4signme:

Man skal aldrig sige aldrig ;)

Rommel>

Lige et generelt BB spørgsmål til Krawen:

Ved du hvor stærke var de andre deltagere til DM i BB var? På samme (ret høje) niveau som dig eller hur?

Det aner jeg intet om. Jeg har ikke trænet sammen med nogen af dem, så jeg har ingen anelse, desværre :) :wave:

Link to comment
Share on other sites

Hmmmm, så var det derfor den føltes lidt tung :cry: :lol:

Arhhhh, det var jo bare et par opvarmningssæt med 100kg for meget på stangen....det kan vel ske for enhver :bblush:

Tjah, ja, se bare Jsc, kiksede med 10 kg. forkert i sit sidste dødløft PR, så 100 kg i forkert squat - det er vel bare en detalje, når du alligevel er nede i de vægte :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hmmmm, så var det derfor den føltes lidt tung :cry:  :lol:

Arhhhh, det var jo bare et par opvarmningssæt med 100kg for meget på stangen....det kan vel ske for enhver :bblush:

Tjah, ja, se bare Jsc, kiksede med 10 kg. forkert i sit sidste dødløft PR, så 100 kg i forkert squat - det er vel bare en detalje, når du alligevel er nede i de vægte :tongue:

Jeps, det er ikke noget at tage på vej over :lol:

6 Split; Uge 2, dag 4:

Tjah, dagens træning var både god og skidt. Guntræningen var meget god, men rygtræningen var ikke helt så god som den kunne have været. Det startede med at stort set alle maskiner i rygafdelingen var optaget, så der blev en del ventetid til at begynde med :( Så blev jeg nødt til at dele maskine med en gut der ville have forced reps hele tiden <_< Han løftede nok selv de første 3, og så skulle han have 5-8 mere med hjælp :lol:

Dernæst synes jeg ikke der var så voldsomt god kontakt til lats'ne idag, og der manglede ligesom en smule ryk i repsne. Kort og godt, så kørte jeg hurtigere træt end normalt <_< Guntræningen derimod kørte noget bedre, og den fik ren maskine/kabelhelvede med dropsæt og hele baduljen :lol:

Basket T, Nexus og Anton var på plads, og Hippo og Mass var i huset og straffede delts og ben til failure, med forced reps og dropsæt. Det fedeste øjeblik må have været da Hesten gik totalt i stå under maskine hacksquats. Fra det ene rep til det andet gik han helt i stå, og selv ikke et par drops kunne gøre noget ved det :) Han var dog ikke den eneste der gik i stå i sine drops, og jeg må nok konstatere at der ikke er mange langsomme fibre i mine gunz. Alle reps over 6 begynder at blive tunge næsten uanset vægten der bliver løftet :lol: Måske skal jeg droppe reps'ne ned til 8 og lave et par ekstra sæt på højrepdagen istedet for at køre 10-12 reps :sneaky:

Dagens tal Ryg, Biceps & Undergunz:

Pulldown:

10pladerx12

11pladerx10

10pladerx10

10pladerx10

De sidste reps i hvert sæt var med lidt cheat :bblush:

High cable rows:

80x12

85x11

85x12

85x11

Skulle nok enten have sat vægten ned eller pauserne op, for det kørte knap så suverænt <_<

Dumbbellshrugs:

80x10

Den kørte så ringe at jeg gik over til barbell shrugs istedet. Håndvægtene skarvede på benene og så var de ikke til at få stropperne til at hænge ordentligt fast i <_<

Barbell shrugs:

190x12

190x12

200x10

200x10

Straks bedre, og vist også en rep PR :) ).

Hammerstrenght curlmaskine:

Opv.20x15

30x15

35x10

40x7 (For tung).

35x10

35-->ned til 10 dropsæt hvor Gunz'ne blev brændt aw :devil:

Kabel spidercurls:

7pladerx12

7pladerx12

8pladerx10

8pladerx10

10plader-->1plade dropsæt, hvor de små gik helt døde :dead:

13pladerx4 Skulle bare liiige se :bblush:

Standing wristcurls:

80x19

80x16

80x12

80x13

Udemærket og farvel og tak

Link to comment
Share on other sites

Kabel spidercurls:

7pladerx12

7pladerx12

8pladerx10

8pladerx10

10plader-->1plade dropsæt, hvor de små gik helt døde

13pladerx4 Skulle bare liiige se 

Hva er spider curls? :blink:

Den minder om en preachercurl, men bænken er vinkelt med 90 grader istedet for 45 som på preacherbænken :)

Link to comment
Share on other sites

....

Basket T, Nexus og Anton var på plads, og Hippo og Mass var i huset ....

Ved godt jeg har travlt for tiden..... men.... men .... men - snøft!!

- hvordan kunne du overse mig???

:cries: :cries: :cries: :cries:

Ups :bblush: Ikke at du blev overset, men jeg fik ikke skrevet dig med :bblush:

Link to comment
Share on other sites

....

Basket T, Nexus og Anton var på plads, og Hippo og Mass var i huset ....

Ved godt jeg har travlt for tiden..... men.... men .... men - snøft!!

- hvordan kunne du overse mig???

:cries: :cries: :cries: :cries:

Ups :bblush: Ikke at du blev overset, men jeg fik ikke skrevet dig med :bblush:

UPS..... som om jeg kan bruge det til noget :(

:cries: :cries: :cries:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share