Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

6 Split; Uge 3, dag 4:

Ak ja. Det er gået knap så godt med at få sovet de sidste par dage efter bendagen :( Benene værker simpelthen for meget til at det kan lade sig gøre at falde i søvn, så der har været en "smule" søvnunderskud de sidste par dage <_< Træningen idag var præget af det. Ikke at den var elendig eller noget, men jeg var lidt søvnig i starten, livede op cirka halvvejs og gik så ned i tempo igen tilsidst :angry:

Rygtræningen, der var det første, gik egentlig meget godt. I en af mine pauser ser jeg så Hippo komme humpende :cry: Hesten havde gledet i et sumo DL og vægten var landet på hans storetå :cry: Den så ikke køn ud og så måtte vi se om det var til at finde noget koldt at lægge på den. Centeret havde så ikke engang en ispose eller noget som helst anvendeligt, hvilket egentlig er for dårligt :angry: Istedet røg foden under den kolde hane, og hesten røg i folden, indtil Dommer Panda kunne køre ham til dyrelægen :(

Efter dette blev det til en gang guntræning, som egentlig var god nok, men jeg var bare ikke lige helt på toppen til at nyde det :( Resten blev liret færdigt og så hjem og forhåbentlig sove ordentligt i nat :)

Dagens tal; Ryg, Gunz & Undergunz:

Neutral grip pulldown:

10pladerx12

11pladerx9

10pladerx10

10pladerx10

Upåklageeligt pump, men jeg døde en smule i den, hvilket utvivlsomt er grundet de høje reps.

High Pulley rows:

75x13

80x12

85x12

90x10

Bedre end sidst og godt pump også :)

Seated Rows:

7pladerx11

8pladerx11

9pladerx13

Dårlig maskine, så den var der ikke meget ved. Det var også en indskydelse jeg lige fik, da jeg kun skulle have haft to øvelser før shrugs.

Shrugs:

190x12

200x12 TjahPR

200x13 IgenPR

210x14 Så fik Mass'kinen råbt endnu en PR ud af mig :tongue::w00t:

Den kørte rigtig godt idag, og der var masser af overskud :)

Hammerstrenght curls:

Opv. 20x15

35x10

40x8

40x9

40x8

30x10

Backoff sæt spiller åbenbart ikke for mine gunz. De går helt kolde og laver dårlige reps, så ikke mere af det.

Cable spidercurls:

8pladerx9

8pladerx9

8pladerx10

8pladerx10

Udemærket, men lidt slatten på det tidspunkt.

Concentrationcurls:

12½x10

12½x11

15x9

Jeg skulle nok bare have glemt den her, da den hverken kunne mærkes fra eller til....so puny :lol:

Standing wristcurls:

80x18

80x17

80x16

80x15

Udsolgt...

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

6 Split; Uge 3, dag 5:

En lidt blandet omgang igen. Bænkpres var lidt tamt, men til gengæld kørte resten af pattræningen meget godt. Delttræningen var også god, og faktisk også triceps :) Hvorfor er jeg så ikke tilfreds? Tjah.....Bænkpressen spillede ikke :lol: Jeg ville have lavet en 4'er med 160, men fik kun 3 :thumb_down: Brachoradialis gjorde nas, og det generede resten af bænktræningen :angry: De efterfølgende backoffsæt var puny, og da jeg lå i en anden bænk ends sædvanligt, fik jeg formået at støde stangen mod holderne for hvert rep :blink: Det er vist en PR i at spille minus :cry: :lol: Fremmødet var ellers godt idag og hyggelig træning. Det var vel også en god nok træning, som bortset fra noget skuffende bænkeri og en ærwelig brachoradialis var lige i øjet idag :devil::chicken:

Dagens tal; Pat, Delts & Triceps:

Bænkpres:

Opv:

100x3

140x2

150x1

Worksæt:

160x3 Ville have taget 4, men den fjerde døde midt i luften :(

165x1 Skæv og slatten...

165x1 Lidt bedre.

165x1 Hmmmmm puny.

140x6 Tror jeg ramte støtten 6 gange, og så kunne det sq være ligemeget <_<

Incline Dumbbellpress:

44x12

46x10

46x11

48x10

Den energi jeg ikke fik fyret af i BP kom mig tilgode her. Der blev øget med 4kg og flere reps :)

Smith Behind the neck press:

stang+60x11

stang+60x11

stang+70x8

stang+70x8

Jeg havde ellers som udgangspunkt tænkt at droppe den, men den var nu meget god idag :)

Reardeltmaskine:

15x18

20x20

30x15

35x12

Første deltmaskine jeg har prøvets som var god :)

Narrow pressdown:

50x17

55x15

60x11

60x13

Halloooo, den spillede sq idag :) En del bedre end sidst!

Pullovers:

50x10

50x11

50x11

50x10

Der var stadig lidt i reserve i triceps, så den fik en smule flere reps end sidst :)

Link to comment
Share on other sites

6 Split; Uge 3, Dag 6:

Yeeehaaaa, Diskopump i wheels :w00t: Efter bare et par sæt blev bentøjet pumpet max, og tilsidst kunne jeg kun gå som en spasser :tongue: Den "gode" legextension var optaget, så jeg måtte nøjes med en skodmaskine, men den gav nu et gedigent pump over det hele alligevel...man kunne næsten mærke stregerne blive brææændt dybt ind i quaderne ;) :lol: Så tænkte jeg at jeg ville prøve hacksquat maskinen, som gjorde det af med Hesten. Den pumpede benene helt i bund, og så var der meldt gakkede gangarter :devil:

Pandaen og Moos kørte henholdsvis squat og dødløft, og begge hev nogle onde løft hjem :devil:

Dagens tal; Wheels, Kalve & Undergunz:

Unilateral legextensions:

30x12

25x13

20x14

20x15

Naaaasty pump allerede efter 2 sæt :blink:

Hacksquatmaskine:

7pladerx30

10pladerx20

10pladerx18

10pladerx20

Aaaaaaaarhhhhh som det sved Haaarhhhh, Pumpet var helt absurd :cry: :lol:

Standing Legcurls:

50x17

60x13

70x10

80x5

Samlet set blev der banket flere reps af end sidst, så det spiller jo :)

Rotary Calfraises:

310x30

310x24

310x27

310x27

Hell Yeah, fremgang igen :bigsmile: Kalvene blev blæst ad helvede til :devil:

David seated calfraises:

50x20

50x18

50x18

50x20

Bedre end sidst pta. at puden manglede der hvor benene er placeret. Den bed fra sig, men sad rigtig godt i kalvene :)

Knæbindsrul:

4 oprulninger til failure :lol:

Da det sad så godt i undergunz'ne at rulle knæbind op sidst, tog jeg 4 oprulninger. Det sad sq godt og sved som bare :devil: Den sad mere i hænderne end wristcurls, så den kan helt klart bruges som erstatning eller afveksling.

Link to comment
Share on other sites

Knæbindsrul:

4 oprulninger til failure :lol:

Da det sad så godt i undergunz'ne at rulle knæbind op sidst, tog jeg 4 oprulninger. Det sad sq godt og sved som bare :devil: Den sad mere i hænderne end wristcurls, så den kan helt klart bruges som erstatning eller afveksling.

:blink:

Den maskine, der efterligner dén øvelse, må du lige vise mig en dag :lol:

Link to comment
Share on other sites

Knæbindsrul:

4 oprulninger til failure :lol:

Da det sad så godt i undergunz'ne at rulle knæbind op sidst, tog jeg 4 oprulninger. Det sad sq godt og sved som bare :devil: Den sad mere i hænderne end wristcurls, så den kan helt klart bruges som erstatning eller afveksling.

ARGHHHHH KRAGEFAAAAAR

du har jo fuldstændig misforstået konceptet med knæbind - det er sgu ikke til underarmstræning.....

PPPPFFFFFF <_< - spild af gode knæbind siger jeg!!!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Knæbindsrul:

4 oprulninger til failure :lol:

Da det sad så godt i undergunz'ne at rulle knæbind op sidst, tog jeg 4 oprulninger. Det sad sq godt og sved som bare :devil: Den sad mere i hænderne end wristcurls, så den kan helt klart bruges som erstatning eller afveksling.

:blink:

Den maskine, der efterligner dén øvelse, må du lige vise mig en dag :lol:

Maskine sir' du? Det er bare om at bruge klør 5 ;)

Panda>

Han skal med som hjælper til alle vores stævner...  :santa2:

Tjah, hvis de lander på undergunz dag, så...... ;)

Pussermatic>

Jamen de sad rigtig godt ;) :lol:

Link to comment
Share on other sites

6 Split; Uge 4, dag 1:

Dagens træning spillede rimelig meget max. Det startede med en PR og så gik den ellers derud af med god rygtræning og også god træning for Garnz :) Det er "desværre" ved at være sidste uge på det her program, og det er en smule vemodigt. Det har fungeret rigtig godt at træne på den måde, så jeg er lidt ked af at skulle skifte :o Jeg tror nu jeg gør det alligevel og hopper på en Sheiko. Det bliver så det sidste program jeg kommer til at køre inden jeg starter på diæt d.1/4. Det burde kunne give lidt mere størrelse på wheels og pattøj samt det andet også.

Der er dog ingen tvivl om at 6 Splitprogrammet bliver et fast inventar i træningen sammen med en håndfuld andre programmer :) Måske det kan lade sig gøre for mig at voldtage Sheikoprogrammet så meget at det ligner noget split :unsure: :lol:

Ellers var der rigelig med underholdning, da Bjørnebanden bestående af Judge Panda & Bamzfar ristede deres pattøj helt aw med Cablecrossovers til failure :lol: Der kunne ikke engang Maaass og hans pattræning følge med :pimp:

Dagens tal; Ryg, Garnz & Undergarnz:

Dødløft:

Opv:

100x3

140x2

180x1

Worksæt:

210x1 Let nok

220x1

235x1 PR :w00t:

200x5

210x3

235 var langtfra et kønt løft, men det havde jeg heller ikke forventet når det er et PR-forsøg B) Det er nu nok meget godt at skifte til et program med lavere intensitet og højere volumen i basisøvelserne, da jeg nok har malket de tunge singler for det de nu er værd.

Chins:

5x9

5x9

5x10

5x10

13

Det kørte overraskende godt ift. hvor ringe det har været et par gange tidligere. Der var god power i latten idag :)

OL-Rows:

130x9

130x10

135x9

140x8

I sidste sæt mistede jeg lidt følingen med den, men de øvrige sæt sad lige hvor de skulle, og jeg kørte en del tungere end de sidste par gange :)

Alternate Dumbbellcurls:

25x4

27½x4

27½x4

30x4

30x4

27½x4

Det fungerede overraskende godt at køre dem så tungt og med få reps i den her øvelse. Det næstsidste sæt var dog for tungt, så vægten blev sat lidt ned igen :angry:

Barbellcurls:

Opv. eller prøv dig frem til passende vægt:

Stang+20x6

Worksæt:

Stang+30x6

Stang+40x6 For tung, hvilket gav for meget cheating osv <_<

Stang+35x6

Stang+35x7

Det kunne ikke engang rigtig mærkes i Garnz, men nu hvor der er gået lidt tid, føles Garnz nu meget godt ristede :tongue: Fremover skal jeg skifte mellem øvelser lidt tiere ;)

Standing wristcurls:

85x14

85x15

85x12

85x11

Vægten blev øget, så reps'ne blev færre. Ellers ok.

Link to comment
Share on other sites

Ellers var der rigelig med underholdning, da Bjørnebanden bestående af Judge Panda & Bamzfar ristede deres pattøj helt aw med Cablecrossovers til failure :lol: Der kunne ikke engang Maaass og hans pattræning følge med :pimp:

Det er aldrig sket, og de involverede personer har aldrig befundet sig på det omtalte sted på det omtalte tidspunkt i gang med at betjene det omtalte udstyr. :4disguise:

Men på trods af disse nederdrægtige og helt obskure løgne vil jeg stadig lige ønske dig tillykke med din PR i dødløft. :devil:

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

Ellers var der rigelig med underholdning, da Bjørnebanden bestående af Judge Panda & Bamzfar ristede deres pattøj helt aw med Cablecrossovers til failure :lol: Der kunne ikke engang Maaass og hans pattræning følge med :pimp:

Det er aldrig sket, og de involverede personer har aldrig befundet sig på det omtalte sted på det omtalte tidspunkt i gang med at betjene det omtalte udstyr. :4disguise:

Men på trods af disse nederdrægtige og helt obskure løgne vil jeg stadig lige ønske dig tillykke med din PR i dødløft. :devil:

Jamen Thx :)

Så må i vel bare have et par utrolige vellignende lookalikes i OBBC, for de lignede i uhyggelig grad ;) :lol:

Krøya>

Yep, Fætter PR formår at være flere steder samtidigt. Han er hurtigere end en Dynamisk Cablecrossover, stærkere end den samlede krådtmængde i hele verden og mægtigere end selv den vildeste Panda :)

Link to comment
Share on other sites

Damn nice dødløft kragefar! Og bagefter backet op med nogen heavy azz rows! :w00t:

Den ryg ska nok se syg ud på podiet til DM! :4thumbup:

Thx :)

Det håber jeg da at den vil gøre :)

Svensker>

Tak skal du have. Jeg ved dog ikke lige helt hvem du er dernede, men det kan der vel ændres på :)

Don K>

Thx og Shhhhh, mit forlægger eventyr skulle helst ikke tiltrække skattefars opmærksomhed :lol:

Mass>

Fætter PR har haft det hårdt for tiden ;) Han bliver tævet fra alle leder og kanter :bawling: PR'erne må dog nok ligge lidt i bero under Sheiko'en, meeen bagefter :evillaughter: .......forhåbentlig :)

Link to comment
Share on other sites

Det er fedt gået med din dødløft, det bliver mere vanskeligt at jagte dig i denne disciplin... ;)

Jeg forstår ikke lige umiddelbart den her post:

Chins:

5x9

5x9

5x10

5x10

13

Vil det sige at du har kørt 21 sæt chins?!? :blink:

Heh, nej dog ikke :tongue: De fire første sæt er med 5kg vægt i bæltet :bblush:

Du når mig nok hurtigt med dine nasty sumoløft :devil:

TJ>

Jotak :) Det begynder så småt at ligne noget...dog stadig 15kg til de 250 :)

Big J>

Når du ikke vil løfte den, så må jeg ;) Så er jeg lidt foran igen indtil den uhyggelige Biggunz rykker fra mig :poking:

Link to comment
Share on other sites

6 Split; Uge 4, dag 2:

Diskopump til pat, delts og hestesko :biggrin: Så kan det ikke gå helt galt, hvilket det da heller ikke gjorde. Flyes kørte helt fantastisk og da delts'ne skulle ristes teamede jeg op med Panda'en, der var 100% klar på at brænde delts aw :devil: Delts'ne fik en ordentlig tur og det samme med hesteskoene. Meget bedre bliver det jo ikke :)

Faktisk synes jeg at 6-splitten har fungeret så godt at jeg har tænkt mig at fortsætte med den lidt endnu. Den vil blive modificeret hist og her, men selve opdelingen i dage og muskelgrupper fungerer rigtigt godt, så jeg holder mine Sheiko planer i bero. Det der primært skal laves om er strategien i de 3 store, og eventuelt rækkefølgen af squat ift. dødløft. Grunden er at jeg er gået godt frem i DL, mens min squat har stået stille. En del af grunden til det er sandsynligvis at squat ligger 2 dage efter DL, så der skal nok flytes en smule rundt der.

Dagens tal; Pattøj, Delts & Hestesko:

Flyes:

27½x12

27½x12

30x10

30x11

Hell yeah, nice and strict og godt pump allerede efter første sæt :w00t::tongue:

Incline Flyes:

27½x10

27½x11

27½x11

27½x10

Skulle lige finde formen her, men så spillede den også :)

Maskin sidelaterals SS. Plateraises:

75x13 & 15x6

75x13 & 15x6

75x12 & 15x6

Det kørte ok, og så var Panda'en der til at brænde delts aw også :biggrin:

Unilateral maskinpres:

25x15

25x15

25x15

Jeg fandt frem til at man skal holde rimelig bredt for at den sidder ordentligt.

Closegrip BP:

110x8

115x8

120x8

120x8

Tung som sædvanlig :tongue:

Dips:

28

21

21

Troede ellers jeg skulle stikke de 21 idag, men jeg tog fejl :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Nasty nok close grip bænk :blink:

Du skrev vist i din gamle log at du engang havde trænet i Herkules som ligger i Horsens. Sjovt nok er det netop det sted jeg træner, så vist du engang kommer forbi Horsens igen må du lige kigge forbi, det kunne være cool B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share