Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

:4sport: :dance: :headbanger: :band: :dead_banana: :elephant: :firebounce: :afro:

Tillykke med fødselsdagen og de 30år CHAMP... :4flex:

Er ked af at jeg ikke kan komme i aften, men håber at i får en hyggelig aften.. :)

MASS'kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinen.... :upwave:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

TILLYKKE KRAGEFAR :wub:

30 ÅR :partycrowd:

:heartpump:

Kan man ønske sig en bedre fødselsdsagsgave end en Pussermatic :kiss: ? :wub: Dagen er hvertfald startet meget godt ud, og bliver uden tvivl ikke dårligere ;)

Maxpower, Hoosier, Don K, Loonie, Boing, Mass, Zonked & Anton & også Høppo>

Mange tak for fødselsdagshilsenerne :) :wave: De gamle Corvus skrolls forudsiger at det 3 årti vil blive Kragens år, så med lidt held kommer det til at spille max :bigsmile:

Saintpauli>

Hvis du kigger på en af de sidste sider i min gamle log, så er der en del om det med cola'en og, såvidt jeg husker, også noget med den efterfølgende opfyldning. Hvis min hukommelse er helt ude i skoven, grundet min høje alder :lol: , så må du endelig sige til :wave:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Tillader mig lige at skrive lidt i din log, efter at have kigget den igennem.

Jeg er dybt imponeret over dine fremskridt, det være sig både det styrkemæssige, og udviklingen af din fysik. :) OUTSTANDING.

Det er fedt at se, at du er et forbillede for mange herinde, og at du er et levende bevis på, at det kan lade sig gøre på den lovlige måde.

Du er bestemt ikke kommet sovende til det. Der ligger mange års ekstrem hård træning bag, samt kost, kosttilskud og en stor portion kærlighed for sporten. Ikke at forglemme selvdisciplin. Hatten af for det.

Håber at din optræden på BB-scenen må bringe dig en podieplads af de gode. Det fortjener du virkelig.

Skal du forøvrigt ind at se BB-grand-prix d.18 april?

Endeligt må jeg lige huske at lykønske dig på din 30-års dag.

Tillykke herfra og alt held og lykke i fremtiden.

:respekt:

Link to comment
Share on other sites

Tiløk med æ FØsdaw her fra æ Folmand i Jylland!

Hvor meget vejer du nu?

efter i aften så vil jeg gætte på de 105 kg :angelgrin:

:tongue: ;)

men tak for en god aften :) :dance:

NOPE.... kun 101kg :( (og så endda med tøj!!!)

... og dog måske 101.5kg :w00t:

- KRAGEN har nemlig lige slugt sin tunshake :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tillader mig lige at skrive lidt i din log, efter at have kigget den igennem.

Jeg er dybt imponeret over dine fremskridt, det være sig både det styrkemæssige, og udviklingen af din fysik. :) OUTSTANDING.

Det er fedt at se, at du er et forbillede for mange herinde, og at du er et levende bevis på, at det kan lade sig gøre på den lovlige måde.

Du er bestemt ikke kommet sovende til det. Der ligger mange års ekstrem hård træning bag, samt kost, kosttilskud og en stor portion kærlighed for sporten. Ikke at forglemme selvdisciplin. Hatten af for det.

Håber at din optræden på BB-scenen må bringe dig en podieplads af de gode. Det fortjener du virkelig.

Skal du forøvrigt ind at se BB-grand-prix d.18 april?

Endeligt må jeg lige huske at lykønske dig på din 30-års dag.

Tillykke herfra og alt held og lykke i fremtiden.

:respekt:

Hej Density

Tak for rosen :)

Om jeg er noget specielt forbillede for nogle herinde ved jeg nu ikke, men hvis jeg er, så vil jeg da håbe jeg kan leve op til det. Det er ikke fordi jeg har forsøgt at køre noget specielt korstog mod brugen af forskellige kemikalier indenfor BB og i motionscentrene generelt. Brugen af dem er jo desværre ret udbredt, og det er desværre nok utopisk at kunne komme det til livs indenfor en kort årrække. Mange siger at man er nødt til at tage AS osv, hvis man vil "noget" indenfor BB, og det har de desværre ret i, hvis man med "noget" mener at stå øverst på skamlen i de helt store konkurrencer osv. Hvis man vil "noget" som er noget andet end det "noget" der bare handler om at blive så stor som muligt på kortest tid muligt, så synes jeg ikke at AS osv overhovedet er relevant. Mit "noget" er at jeg synes at træning er det fedeste der findes :) Der er selvfølgelig op og nedture, men siden dag 1, har det været noget jeg slet ikke kan undvære. Om jeg nogensinder vinder det ene eller det andet, synes jeg ikke er det afgørende. At stille op til en konkurrence er en hård men givende proces, og hvis jeg rammer den form jeg gerne vil, så er jeg tilfreds. Ikke at jeg ikke vil vinde eller noget, men det er jo ikke noget man selv kan bestemme. Uanset ens placering, så er det et godt incitament til målrettet at træne igennem for at nå et mål, som er at man hele tiden forbedrer sig og langsomt skubber grænserne for hvad man kan, og hvad man tror at man kan. Det kan varmt anbefales :)

Du har også helt ret i at man ikke kommer sovende til det. Jeg har efterhånden trænet en 10 år, og de længste pauser jeg har holdt, har været tvungne pauser på ca 1 uge, når jeg har været for syg til at slæbe mig ned i centeret :lol: Jeg glæder mig til at komme igang med diæt igen, og regner også med at kunne præsentere en noget bedre udgave af mig selv til dette års DM. Om det rækker til podieplads vil tiden vise :) :tongue:

Jeg skal desværre ikke ind at se Grand prix d18, men det er fordi jeg skal ned til FIBO messen, der ligger på næsten samme dato. Det bliver totalt blæret at se nogle af Profferne og så ellers bare trille rundt og se hvad der er af ting og sager :w00t: Grand prix'et ser ellers ud til at blive spændende, så det er da lidt ærgeligt at de to ting overlapper :(

Mvh.

C :wave:

Phoz, Moos, Saintpauli, Svensker, Snoopy, Krøya, Henning Panda, Zoa, Granhof, AF, TJ, Folmand>

Mange tak for de mange hilsener fra den Gamle Krage :tongue:

Link to comment
Share on other sites

6 Split; Uge 5, dag 4:

En forsinket opdatering, da der ikke var tid til at få det gjort igår. Jeg havde noget småtravlt, så det blev nødvendigt at træne tidligere end ellers. Der var en smule søvnmangel, og så blev det til en småsøvnig træning <_< Kontakten ud til musklerne var lidt dårlig, men ellers gik det stort set ok. Træningen var ikke det helt store hit, men sådan er det jo engang imellem. Til gengæld blev der prottet godt igennem resten af dagen og aftenen, så det endte med at blive en upåklagelig dag med rigelige mængde prots og godt selskab at protte dem aw med :)

Dagens tal; Ryg, biceps & undergunz:

Neutralt greb pulldown:

10pladerx12

11pladerx1

11pladerx11

11pladerx10

Tjah, egentlig ok, men for træt til rigtigt at påskønne det :lol:

High Pulley rows:

80x12

85x10

85x10

75x11

Kunne ikke rigtig få den til at sidde som jeg gerne ville <_<

Shrugs:

190x12

200x12

200x12

210x14

Var ikke så oplagt, så lidt svagere end ellers :(

Hammer Maskinrows:

40x12

45x12

50x12

50x11

Underligt :unsure: Sidst sad den vildt godt, men denne her gang duede den slet ikke :cry:

Hammerstrenghtcurls:

Opv. 20x10.

30x12

40x8

35x8

35x7

Hmmmm, kunne ikke lige finde stilen idag :(

Kabel spidercurls:

8pladerx11

8pladerx12

8pladerx12

8pladerx11

Skiftede mellem forskellige håndtag i de forskellige sæt.

Unilateral reverse kabelcurls:

1pladex20

2pladerx20

3pladerx16

3pladerx18

Den sad egentlig ok, og fik lidt pump ud i de puny brachoradialis :)

Link to comment
Share on other sites

6 Split; Uge 5, dag 5:

Det kørte egentlig meget godt idag. Det eneste rigtige minus var at begge mine brachoradiali begyndte at gøre nas pga for tunge singler i bænkpres og så at det blev en rimelig langsom omgang :( Ellers var der ret godt tryk på pattøjet idag. Desværre ikke nok til at sætte en ny PR, men nok til at tangere den gamle PR på en langt mere overbevisende måde end sidst jeg fik den :) Ingen grind'en eller noget, bare høvlet ned i patten og op igen :lol: Der kom godt pump i delts og hesteskoene fik også en god omgang så de så nasty ud :)

Dagens tal; Bryst, Skuldre & Triceps:

Bænkpres:

Opv:

100x3

140x2

150x1

Worksæt:

160x1 Damn, der var sq fart i lortet!! Ren raket :blink:

165x1 Raket igen :blink: Det føltes som om Fætteren skulle have smæk :tongue:

170x1 Et noget dårligt løft, hvor opspændet røg en tur :(

175x1 Smæk, lige ned i patten og retur :bigsmile: Tangering af PR

177½ FAIL :( Det skulle åbenbart ikke være idag.

160x3 Endnu engang fik jeg ikke det eftertragtede 4 rep :angry: Meen det var nok pga de forgående singler. Ellers havde den været der ;)

150x6 Op og ned af stativet grrrrrrrr :angry:

Incline dumbbellpress:

46x12

48x11

50x10

50x9

Sammenlagt var det bedre end sidst, så udemærket :)

Pres bag nakken:

60x10

70x8

75x7

80x6

Helt klart bedst med bredt greb, men grundet stativets bredde er det lidt svært <_<

TECA reardeltmaskine:

30x12

30x11

30x10

Møgmaskine...første og sidste gang jeg rører den :angry:

Narrow pressdown:

55x18

60x15

65x14

65x12

Noget bedre end sidst, men jeg skal have lidt vægt af og køre den langsommere, da jeg næsten letter for hvert rep :lol:

Pullovers:

50x10

50x11

50x11

50x11

Den kørte en smule bedre end sædvanligt, men albuerne var lidt utilfredse, måske skal den prøves lettere og med flere reps??

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share