Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Nasty nok close grip bænk  :blink:

Du skrev vist i din gamle log at du engang havde trænet i Herkules som ligger i Horsens. Sjovt nok er det netop det sted jeg træner, så vist du engang kommer forbi Horsens igen må du lige kigge forbi, det kunne være cool  B)

Thx :) Joh, jeg har været i Herkules nogle gange sidste sommer, hvor jeg skiftede lidt mellem Herkules og HSK. Trænede du der også på det tidspunkt?

Jeg kommer nok næppe til Horsens i den nærmeste fremtid, men jeg skal nok råbe op, hvis jeg gør :wave:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

6 Split; Uge 4, dag 3:

Det tegnede til at blive en rigtig lam gang bentræning idag. Opvarmningssættene føltes tunge, og der var absolut ikke en antydning af at føle overskud. Rent elendig depressiv Leonard Cohenagtig "musik" slæbte sig ud af højttalerne og det tegnede til at blive ren nedtur.

Ind kommer så den hidtil bovlamme Hest og musikken skifter til noget med lidt mere gang i. Så vender kræfterne så småt tilbage og squatten kører bedre. Med lidt hestekræfter bagved ender det med at Fætter PR må aflevere endnu et løft og også i 5RM må han kaste en fra sig :)

Det ender med at blive en god gang afbrænding, hvor hjulene får sig en gang tæsk og Hesten gør sit comeback....med forced reps og dropsæt :poking::tongue:

Dagens tal; Wheels, Kalve & Undergunz:

Squat:

Opv:

100x3 Føles tung :(

140x3 Argh tuuuung :(

170x1 Tog et lettere opv.sæt end ellers, men tuuungt :(

Worksæt:

180x1 Tuungt

190x1 Høppo var lige dukket op, og med hestekræfterne i nærheden blev den lettere :)

200x1

205x1 Hesten bandt nogle lidt for stramme knæbind, men den kom op...tuung

210x1 PR :w00t::w00t:Med meget løsere knæbind blev den meget lettere. Hesten mente ellers at de var så løse at de ikke kunne give det store :)

190x5 Ny 5RM B)

180x7 Adiós i bentøjet

Legpress:

Slæde+300x16

Slæde+300x17

Slæde+320x16

Slæde+3200x20

Wooohoooo, naaaasty pump og tryk på wheels :devil:

Goodmornings:

120x5

130x5

130x5

130x5

130x5

Noget bedre end forventet :)

Rotary calfraises:

350x21

350x16

350x17

350x15

350x16

Altid en vinder :)

Hammerstrenght seated calfraises:

40x20

40x15

40x17

40x16

40x15

Bah, den anden og bedre maskine er under reperation <_<

Undergunz:

Grundet de mange knæbindsoprulninger og en lavt energiniveau betød det at undergunztræning blev klaret med knæbindsoprulningerne ;)

Link to comment
Share on other sites

Squat:

Opv:

100x3 Føles tung :(

140x3 Argh tuuuung :(

170x1 Tog et lettere opv.sæt end ellers, men tuuungt :(

Worksæt:

180x1 Tuungt

190x1 Høppo var lige dukket op, og med hestekræfterne i nærheden blev den lettere :)

200x1

205x1 Hesten bandt nogle lidt for stramme knæbind, men den kom op...tuung

210x1 PR :w00t::w00t:Med meget løsere knæbind blev den meget lettere. Hesten mente ellers at de var så løse at de ikke kunne give det store :)

190x5 Ny 5RM B)

180x7 Adiós i bentøjet

GODT at se at POWERPOSSÉT fætter PR også er gavmildmod Kragen

... han trænger jo til det :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hold kæft hvor er du ÆRW'lig mand.... :lol:

Du bli'r aldrig til noget med den squat der joooo' :D

Ej, det er dælme en all-nasty runde squat du river hjem idag... :crazy::kickass:

Fandme godt bræææææændt Kraw'e, især de 2 rep sæt efter din 1 RM forsøg :asthanos:

Tillykke med de nye PR's

Mass :upwave:

Link to comment
Share on other sites

Hold kæft hvor er du ÆRW'lig mand.... :lol:

Du bli'r aldrig til noget med den squat der joooo' :D

Måske om en 10-12 år :lol:

Don K, Maaass, Loonie, Svenskern og Høppo>

Tak tak :) Det var sq godt endeligt at få den øget efter at have stået stille så længe :w00t: Med hestekræfter i knæbindene er det udelukkende Høppotetisk at Fætter PR ikke deler ud :tongue: ;) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Nu er det vist også på tide at jeg sviner din log lidt.

Imponererende andet kan jeg vist ikke sige!!!

100,5 kg, og så med din fedt% :blink:

Du har vist generne i orden... Jeg har kun set lige så imponerende fremgang på folk på krudt, eller (øhhh hva hedder det nu politisk korrekt?) Afro amerikanere??

Og så er du CLEAN :bowdown: :weeping:

Damn, er ikke fri for at være misundelig, og så har du endda scoret Angel, (eller hvem der nu scorede hvem) :tongue:

Respect Herfra Aalborg

Thorsten

Link to comment
Share on other sites

100.5kg

kan ikke andet end at sige :wub: :wub: :wub:

... mere Krage til mig :bblush: uuuhhhhhh YEAH big DADY ;)

:bblush: :wub: ;)

Loonie & Don K>

Jotak :) Nu er jeg vel indtrådt i de voksne kragers rækker ;) :lol:

Xebra>

Nu er det vist også på tide at jeg sviner din log lidt.

Imponererende andet kan jeg vist ikke sige!!!

100,5 kg, og så med din fedt% 

Du har vist generne i orden... Jeg har kun set lige så imponerende fremgang på folk på krudt, eller (øhhh hva hedder det nu politisk korrekt?) Afro amerikanere??

Og så er du CLEAN  

Damn, er ikke fri for at være misundelig, og så har du endda scoret Angel, (eller hvem der nu scorede hvem) 

Respect Herfra Aalborg

Thorsten

Tak for logsvineriet :) Svin du bare løs :bigsmile:

Jeg må nok hellere påpege at min fedt% IKKE er tilsvarende den man kan se på min avatar....desværre :cries: Dog er jeg heller ikke federe end at jeg er i bedre form end sidst jeg gik på diæt. Der vejede jeg ca 6-7kg mindre, så jeg har da haft god fremgang i 1½år siden jeg sidst gik på diæt :) Når jeg skal starte på diæt i April vil jeg få taget nogle billeder, så det er til at sammenligne med sidste års præ-diætform :wave:

Doh, fik ikke lige logget mig selv på, så indlæget fik forkert afsender :bblush:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

6 Split; Uge 4, dag 4:

En god og begivenhedsrig dag på flere måder. For det første var dagens discotræning lige i øjet :w00t: Der kom sq det bedste pump i både Kragens Lats og gunz :devil: Efter jeg så havde trænet det meste af min lattræning færdig lagde jeg mærke til et eller andet fruentimmer, der kom rundt om hjørnet ved toiletterne og pegede på mig :lol: Englen havde været henne og blære sig med at hende, Bamzfaren og Big J skulle testes, så nu fik jeg åbenbart også turen. Der gik heller ikke længe før der kom en mand fra ADD hen og sagde at jeg så alt for nasty ud til ikke at være på krådt "De der Hangarwide Lats og Ganz kan ikke lade sig gøre uden at krådte den jo" :lol: Well han kom hvertfald hen og sagde at jeg skulle gøre klar til at finde pløkken frem og fylde en kop :) Heldigvis måtte jeg gerne træne færdigt, så Latten fik Max tæsk og bagefter blev Gunz'ne tævet i jorden til de ikke pumpes mere op. Så var det tid til at vande troede jeg :unsure:

Køen til kopvandingen var så lang at det tog en halv krig, og blæren var ved at ryge i luften et par gange :cry: Faktisk var det stort set hele powerposse'et der stod i kø, så tale om aftalt arbejde er svært at argumentere imod :blink: Nogle er åbenbart ikke helt på det rene med at vi ikke krådter den. Den eneste de ikke ville have til at dryppe i koppen var den uheldsramte krikke. ADD folkene sagde at han ganske enkelt var for ærwelig, og de ville tidligst teste ham om 10-12 år hvis han var blevet til noget der :lol:

Heldigvis blev det min tur, og der var sq nok til en 5-6 kopper :lol: Selve proceduren var stille og rolig og ADD folkene var meget flinke. Nu går der så 3 uger før jeg får noget papir at tvære i hovedet på skulere og tvivlere ;)

Dagens tal; Ryg, Gunz & Undergunz:

Pulldown:

10pladerx12

11pladerx10

11pladerx10

11pladerx9

Den er sq godt nok svær at øge i, men den sidder nu meget godt!!

Highpulley rows:

80x12

85x11

85x10

85x12

Udemærket og godt pump und Gefühl :)

Shrugs:

190x12

200x12

210x13

220x12 PR :w00t:Tag den Fætter PR :poking:

Rigtig god power i traps'ne idag, så det spillede max!!

Hammerstrenght Rows:

30x16

40x12

40x15 Så kom ADD manden og ville checke banderolen på Krawens Lats :lol:

50x12

Woah, faktisk en fed maskine, som jeg ikke havde prøvet før. Den skal klart bruges igen.

Machine Spidercurls:

8pladerx14

110pladerx9

10pladerx10

11pladerx8

Uh yeah, naasty pump i gunz!!

Low inclinedumbbellcurls:

17½x9

17½x9

17½x9

17½x8

Yep, nice nok med den lave incline. der kom godt stræk på Gunz :)

Pladehold:

3 gange med hver hånd. 20kg skive til den røg på jorden :)

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share