Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

MaxPower > 8 kan ikke gør det :D

Det ser fandeme godt ud!

Det er i hvertfald sket en del siden sidst, især med gunsende - de er fandeme blevet onde i forhold til før. 70 cm rundt om wheelsne :unsure::blink::crazy:

Jeg synes dog at dine sidechest var bedre sidste år, ikke mere masse, men måden du står på. Så kan man bedre se det onde patværk :devil:. Men posering er ikke lige hvad jeg har styr på :D

Held og lykke herfra!

Anton :)

Link to comment
Share on other sites

Du ser ud til at til at have gainet mest på arme og ben (+ mave og hoved :tongue:). Især dine arme ser virkelig ud til at være forbedret, hvilket de sikkert også er, da det oftest ikke er et sted hvor der sætter sig mest fedt. Som Anton siger så ser det ud til at du var bedre i bryst sidste år. Jeg tror dog dette er et synsbedrag der skyldes, at dunken har fået lov til at vokse en anelse mere denne gang. :)

har du tabt skulder i forhold til sidste år og gør du dig særlige overvejelser omkring de områder, hvor du vil være bagefter de dope atleter, navnlig skuldre, arme og nakke?

Jeg har ikke tidliger hørt at man skulle være mere bagud i netop disse kropsdele, men nu har jeg da en undskyldning for at have ærgelige guns. :lol:

Held og lykke med diæten. Det liver fedt at følge processen og se det endelige resultat. B)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Det ser jo fint ud, der har guns og forside skulder er vokset fint.. Og lårene... Jeg er lidt ked af at sige det, men jeg synes faktisk også brystet så størere ud på de andre pics, men det må jo være synsbedrag ;)

Dog ville jeg langt hellere se dig irl, for der tror jeg du ser langt langt størere ud.. Billeder viser aldrig særlig godt

Link to comment
Share on other sites

MaxPower > 8 kan ikke gør det :D

Det ser fandeme godt ud!

Det er i hvertfald sket en del siden sidst, især med gunsende - de er fandeme blevet onde i forhold til før. 70 cm rundt om wheelsne :unsure::blink::crazy:

Jeg synes dog at dine sidechest var bedre sidste år, ikke mere masse, men måden du står på. Så kan man bedre se det onde patværk :devil:. Men posering er ikke lige hvad jeg har styr på :D

Held og lykke herfra!

Anton :)

Thx Anton :)

Det er måden jeg står på ;) På det nye billede er jeg tiltet en smule fremover, mens jeg har patkassen højere oppe på det gamle billede. Vinkler har en del at sige, men jeg kan lige lave den lidt bedre til næste sæt billeder om ca 2 uger.

Jon> Steve Reeves er også en af mine favoritter :bowdown: Enhver sammenligning med ham kan jeg kun tage mod med kyshånd :)

Incognito>

Mine delts er faktisk noget større end sidste år, men vinkler og lys gør at det ikke ses <_<

Hvad andre gør og hvordan de ser kan jeg ikke lige kontrollere, så jeg går bare efter at få mig selv til at se ud sådan som jeg synes jeg skal :) Så må de andre gøre hvad de vil ;)

Saintpauli> Dunk siger du :lol: Nah, den er faktisk ikke større end sidst, men jeg har vist lyset at takke for at det ser sådan ud :lol:

Playboy> Thx, og garnet ryger i den kommende weekend ;) Det er den med frisør i Århus og bopæl i Odense...så går der lidt for langt tid imellem :bblush:

Jakkedrengen> Thx :) Englebassen og jeg har sjusset os frem til at jeg nok ligger et sted mellem 12 og 15%, så det skulle ikke være det store problem at få den tilpas ned i tide :wave:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Fuck da the hair. Det er da lige meget. Jeg synes du skal lade det vokse, og samtidig anlægge fuldskæg. Så bliver du da rigtig nasty. Du er iøvrigt godt bulket på de billeder. Det lover godt.

Thomas

Så hold dog kæft thomas :lol:

Hvis det stod til dig skulle alle mænd ligne besætningen på en fiskekutter :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hvis det stod til dig skulle alle mænd ligne besætningen på en fiskekutter

Ja, intet mindre kunne gøre det :D

Jeg kan lige se Craw i en stor islandsk sweater og et par massive grønne vaders. Yihaaaaaa. Og så tropper han op sådan i OBBC til en omgang tung dødløft træning, med det største og vildeste garn, fyldt med døde blæksprutter. Thats the spirit soldier :devil:

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Hvis det stod til dig skulle alle mænd ligne besætningen på en fiskekutter

Ja, intet mindre kunne gøre det :D

Jeg kan lige se Craw i en stor islandsk sweater og et par massive grønne vaders. Yihaaaaaa. Og så tropper han op sådan i OBBC til en omgang tung dødløft træning, med det største og vildeste garn, fyldt med døde blæksprutter. Thats the spirit soldier :devil:

Thomas

AAAHHHHRRRRRR HVAAAAAD!!!!! :blink:

Thomas altså.... nu skal du ikke lokke ham!!! :teachingfinger:

Det er nok at han tuller rundt i joggingbukser, undertrøje, bløde hjemmesko og fladt hår herhjemme - nu skal han sgu ikke også til at gøre sig det behageligt udenfor hjemmet!! :headwall:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share