Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

6 Split; Uge 4, dag 1 (Torsdag):

Ikke det helt store at sige om denne omgang diskotræning. Den var som diskotræninger plejer at være, med deraf følgende puuurrmp i lats & Gunz :tongue: Der var gabende tomt i centeret idag og temmelig lummert :thumb_down: Dog havde Loonie, Antonbomben & Englen trodset elementernes rasen for at komme til at brænde, så helt tomt var det alligevel ikke :)

Dagens tal; Ryg, Biceps & Undergunz:

Assisted pullups:

-25x19

-20x15

-20x16

-20x15

Lidt bedre end sidst, men nasty hårdt som bare fanden :devil:

High pulleyrows:

80x13

80x14

85x13

90x11

Udemærket.

1-arm cablerows:

Plade+2x15

Plade+3x13

Plade+3x12

Plade+3x12

Bedre end sidst.

Dumbbell shrugs:

60x23

73x20

82½x15

Bah, mine straps var for glatte til at kunne holde ordentligt på skidtet, så jeg kunne have taget flere :cussing: Barbell versionen er nun engang bedst.

Preachercurls:

Stang+27½x12

Stang+27½x12

Stang+27½x10

Stang+27½x10

Brændte godt!

Dumbbell spidercurls:

15x12

17½x8

15x12

15x12

Ok, men gunz'ne var lidt brændt aw.

Hammercurls:

15x15

17½x12

20x9

20x9

Ingen smerter, så nu går det fremad :)

Morgencardio & Posering:

Morgencardio: 45 minutters PW.

Posering: 3 gange standardposeringer & Lineup.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

6 Split; Uge 4, dag 2(Fredag):

Så er patten så småt ved at være klar igen :) Det lykkedes at lave 2 tripler på 160 i bænk, hvor jeg kun kunne lave 2 reps med 160 i sidste uge :firebounce: Når patten spiller, så spiller resten som regel også. Der var lidt fremgang i dumbbellpresses og skuldrene fik en nasty omgang smæk også :w00t: Hesteskoene fik også hug, og så lidt posering at slutte af på. Der var godt proppet med folk idag, så der var gang i den, og fx Bamzfaren lavede en nasty squat på 230, uden elastikker :devil::devil:

Dagens tal; Bryst, Skuldre & Triceps:

Bænkpres:

Opv:

100x4

130x3

Worksæt:

150x3

155x3

155x3

160x3

160x3

Sidste rep i begge af de sidste tripler var tunge, men de var der ;)

INcline dumbbellpress:

45x12

50x9

50x9

50x9

Næsten god igen :)

Dropsæt sidelaterals:

20x7+15x6+10x5

20x7+15x6+10x4

Godt pump i delts.

Deltpres maskine:

14 pladerx20

16 pladerx15

16 pladerx17

Vist nok en ny PR, så udemærket ;)

Lying triceps extensions:

17½x15

20x12

22½x8

22½x8

Udemærket, men lidt for meget i albuerne.

Pullovers:

50x12

50x12

50x11

50x10

Lidt fremgang også :)

Morgencardio & Posering:

Morgencardio: 45 minutters PW.

Posering: 3 gange standardposeringer & Lineup.

Link to comment
Share on other sites

6 Split; Uge 4, dag 3:

Yep, en rimelig lam træning <_< Det startede med at jeg har sovet skævt eller noget i den stil, så en af mine led i ryggen er låste. Det giver lidt irritation og ondt i ryggen. Derudover måtte jeg træne i Dansk Helsesport i Århus, og deres powerrack bliver jeg vist ikke gode venner med foreløbigt :cussing: For det første er det rum som det står i ikke større end et godt bryggers og så er racket placeret så tæt på væggen at man næsten banker hovedet mod muren når man skal unracke :thumb_down: Det er så hvad det er. Det mest irriterende er at det er så snævert, at det ikke var til at komme ordentligt ned at sidde, og så blev det til en rimelig spæd omgang squat :angry: Derudover måtte man ikke bruge Magnesium, men det gjorde jeg nu alligevel, for ellers havde det sq været helt ad helvede til. Deres andre maskiner var ok, men stemningen i centeret var nærmest noget der mindede om familieudflugt til bingohallen :freaked:

På den lukkede Krageskala får centeret :chicken::chicken::chicken::chicken::chicken:

Dagens tal; Ben, læg & Underarme:

Squat:

Opv:

100x4

140x3

170x3

Worksæt:

180x3

185x3

185x3

185x3

185x3

Bah, intet andet at sige.

Goodmornings:

120x5

130x5

130x5

140x5

140x5

Ryggen irriterede lidt.

Squatmaskine

Slæde+100x15

Slæde+100x15

Slæde+100x15

Slæde+100x16

Ganske god maskine, og første lyspunkt ved det center <_<

Standing calfraises:

150x14

150x11

150x11

150x9

Også en god maskine.

Seated calfraises:

30x20

30x20

30x20

40x16

Også en ok maskine.

Standing wristcurls:

60x30

60x28

60x26

Korte pauser og godt pump.

Cardio:

Morgencardio: 45 minutters PW.

Eftermiddagscardio: 15 minutters PW på løbebånd, da det var udsigtsløst at komme til at posere i centeret.

Link to comment
Share on other sites

Cardio & Posering:

Morgencardio:

45 minutters PW på min gode gamle PW rute i Århus :) Desværre var den sidste del af den rimelig oversvømmet, ¨å det blev noget vådt :o

Eftermiddagscardio:

Første tur med rygsæk på :treadmill: Blot 5kg gjorde en pæn forskel på ruten, som måske blev tilbagelagt en smule langsommere, men med en swederi, som var helt afsindigt :blink: Kort sagt sparkede det røv, så mere af det fremover :)

Posering:

3 gange standardposeringer og lineup. Nu hvor vi har fået et rygspejl, kan jeg bedre øve poseringer med ryggen til og lineup med ryggen til :bigsmile: Det er allerede blevet en del lettere at posere end i starten, så det spiller helt fint derudaf ;)

Link to comment
Share on other sites

Kraw'en skal simpelthen ha' faaaarced i hele gøjemøget indtil han skal på scenen til Oktober... :4whip:

er sikker på at med en ordentlig skude af de forced, så kan vi få brændt hidtil ukendte markeringer frem.... :lol: :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Maaa> :lol: :lol:

6 Split; Uge 4, dag 4:

En lidt blandet omgang. Rygtræningen var overvejende tung og knap så god, mens Guntræningen var rigtig god :D Enten er jeg meget klar til at skifte program, eller også er jeg ved at blive småærwelig :lol: Jeg vælger at tro på det første, så et nyt program vil være kærkomment, også selvom det er Sheiko :freaked: Er lidt spændt på om det bliver meget slemere end sidst, da jeg nok er ved at være nogen kg lettere nu end sidste gang jeg var på det :unsure:

Dagens tal; Ryg, Gunz & Undergunz:

Dødløft:

Opv:

100x4

140x3

180x3

Worksæt:

200x3

210x3

210x3

210x3

210x3

Føltes rimelig tung hele vejen igennem, og der måtte trækkes igennem for at få det hele i hus <_<

Pullups:

12

11

11

10

En smule bedre end sidst :)

1 arm T-rows:

40x10

50x8

50x8

50x8

Planen var ellers at lave almindelige OL rows, men alle stativer var optaget :(

Barbellcurls:

52½x7

52½x7

52½x7

52½x6

Et rep mere i hvert sæt end sidst, bortset fra sidste sæt. Deruover sad den meget godt :D

Incline dumbbellcurls:

22½x7

22½x7

22½x7

22½x6

Også bedre end sidst, og så sad den 100% perfekt :)

Cable onearm hammercurls:

5x15

10x15

15x8

Ikke helt tosset :o

Morgencardio & Posering:

Morgencardio: 45 minutters PW med 5kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige.

Link to comment
Share on other sites

Arhh nyt program siger krawen.. må jeg foreslå smolov i samtlige øvelser... store basis-øvelser såvel som hjælpe-øvelser ;)

Ellers tak. Det der Smolovhelvede overlader jeg til dem, der gerne vil brænde sig selv helt aw :lol: Hov vent, det vil jeg jo også, men Smolov? Naaah ;) :lol:

6 Split; Uge 4, dag 5:

Overvejende var det en ganske god træning idag. Det eneste der ikke gik specielt godt var Closegrip BP, som var en smule puny <_< Men ellers så spillede patten max idag, og lod mig lave flyes til den helt store guldmedalje :firebounce: Pattøjet blev pumpet godt op, og afslørede nogle begyndende streger :bigsmile: Nu skal der bare masser af Cablecrossovers til, for at BRÆNDE flere streger ind i patten :lol: Første gang med siddende dumbbellpress siden jeg blev skavanket gik også ok, men det skal nok bliver bedre snarligt ;) Antonbomben, Maass'kinen og Big J var på stedet, og endda Panda'en havde slået et smut forbi :)

Dagens tal; Bryst, Skuldre & Triceps:

Flyes:

22½x15

25x14

27½x12

27½x12

Yeah Buddy! No pain :D

Incline flyes:

20x16

22½x16

25x15

27½x12

Yepyep, langt bedre end sidste gangs ærwelige inclines ;)

Seated Dumbbellpress:

42x5 Tung :blink:

42x7 Bedre ;)

44x7

46x7

Den var lidt tung at starte med, men det gik da hurtigt bedre. Burde kunne øge over nogle uger.

Reverse upright rows:

90x9

90x9

95x6

Lidt meget cheating, men den sad hvor den skulle så....

Closegrip BP:

120x9

120x8

130x4 Kom ind i en skævert og så sad den fast :cussing:

130x5

Starter tungere end sidst, så måske er det derfor jeg brænder helt aw tilsidst :unsure:

Dips:

27

25

22

Ok, men kunne være bedre. Pumpet var dog nice som sædvanlig ;)

Morgencardio & Posering:

Morgencardio: 45 minutters PW med 5kgs rygsæk.

Posering: 3x det sædvanlige, som er nemmere og nemmere efterhånden :D

Link to comment
Share on other sites

Ved godt at andre mennesker kan blive trætte af andre folks kærster og Deres iver efter at vise billeder af deres kære :heartpump: ... og for dem som ikke gider kigge på min Kragen kan I bare lade være med at klikke på vedhæftningen..... ;)

:wub:

post-12-1089827699.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ved godt at andre mennesker kan blive trætte af andre folks kærster og Deres iver efter at vise billeder af deres kære :heartpump: ... og for dem som ikke gider kigge på min Kragen kan I bare lade være med at klikke på vedhæftningen.....  ;)

:wub:

Mums! :drool: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Everlast>

Det begynder så småt at hjælpe på formen, men jeg aner ikke hvad min BF% er :)

Hoos> THx :)

Angel> Det kogte også rimelig godt i Hack'en idag :devil: Det er sq lige før jeg er mere rød i ægget end mine sko :lol:

6 Split; Uge 4, dag 6:

Sidste dag på 6 Split, blev skudt af med en highrep awbrænding af hjulene :devil: Jeg fik en smule flere reps end sidste gang, så lidt fremgang er der da fra tid til anden :) Hjulene blev pumpet max bl.a. med hjælp fra Mass'kinen, der var klar til at give faaarced, så snart man ikke kiggede :lol: Jeg fik også givet lidt igen, så regnskabet gik nogenlunde lige op :) Fra på Mandag hedder det Sheiko, men indtil da vil jeg træne lidt spredt overkropstræning på fredag og lørdag. Noget i retning af Bryst, skuldre, triceps, på fredag og ryg, biceps på lørdag. Så er der en dag fri inden det bliver nasty igen :freaked:

Dagens tal; Hjul, Støttehjul & Undergunz:

Legextensions:

150x28

150x24

170x20

170x19

Noget bedre end sidst :)

Hacksquat:

Slæde+80x27

Slæde+80x25

Slæde+80x23

Slæde+100x17

Nasty shiiit :blink::devil: Mass'kinen fik dog rykket en smule ekstra reps ud af mig :tongue:

Standing legcurls:

70x12

75x12

80x10

80x9

Måske var jeg en smule wasted, men den sad knap så godt <_<

Seated calfraises:

70x15

80x11

80x11

80x11

Prøvede med lidt mere vægt og lavere reps, og det var helt ok :)

Donkey calfraises:

100x17

100x18

110x16

110x16

Udemærket.

Barbell holds:

3 sæt á 130kg.

Morgencardio & Posering:

MOrgencardio: 45 minutters PW.

Posering: 3 gange det sædvanlige.

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke MAAAAA' det står og faaarcer den lidt i hacksqaut?  :tongue:

:4whistling: :4whip: :evillaughter: hehe......

Maaa' er altid frisk på at dele Faaarced ud ;)

Cardio (Torsdag):

Efter at have været noget nær grænsen for awbrændthed i et par dage, er det først nu lykkedes mig at få opdateret loggen <_< Som overskriften antyder, så bød torsdagen på en tur til Tyskland sammen med Høppo, Bamzfaren og Angel. Vi fik tanket en hel masse aspartam og fik købt en nasty skovmandstrøje med awrevne ærmer, som blev et instant hit :lol: Ellers fik vi vandret en hel del rundt i Flensborg og hygget os. Min speederfod var desværre lidt uvant med at køre langt, så det endte med en lee' omgang DOMS i tibialis anterior og ellers bare generelt awbrændthed :dead: Det følgende var hvad det blev til udover selve turen:

Morgencardio: 45 minutters PW med 5kg i rygsækken.

Eftermiddagscardio: 45 minutters PW med 5kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige.

Link to comment
Share on other sites

Mellemprogramstræning (Fredag):

Efter en hård torsdag, var det desværre nødvendigt at træne tidligt. Englens forældre skulle henstes i Billund kl 16, så vi var nødt til at træne tidligt. Alt for tidligt for en awbrændt Krage, så selvom der var rigeligt med godt selskab, blev det en elendig omgang træning <_< Jeg havde nok mere lyst til at sove end at træne, og mit CNS var vist et par timer fra at være klar til at løfte noget som helst :thumb_down: Det blev til en lallet omgang bryst, skulder & tricepstræning, og så kunne man lige sidde 5 minutter derhjemme inden det var afsted til Billund :dead: Speederfoden var totalt brændt aw, og det var næsten et rent helvede at køre den tur :lol: Da vi kom hjem var det meningen at jeg skulle posere lidt, men jeg var alt for awbrændt, så.........

Dagens tal; Bryst, skuldre & Triceps:

Bænkpres:

100x5

130x3

150x1

160x1

165 fail :lol:

Totalt jammerligt :thumb_down: Føltes tungt lige fra første opvarmningssæt, så forhåbentlig er det en enlig svale <_<

Flyes:

22½x16

25x15

27½x12

27½x12

Ok, men stadigvæk træt og ugidelig.

Lean away sidelaterals:

12½x14

15x12

15x12

15x12

Udover at den føltes tung, så fik jeg også hold i nakken eller noget i den stil, så min nakke er helt stiv :angry: Så kører det sq :lol:

Dips:

33

29

26

Yepyep, udemærket :)

Seated dumbbellextensions:

35x15

45x12

50x12

54x8+1 faaarced af Høppo :tongue:

Tjoh, ok vel, men dårlig bænk.

Morgencardio:

45 minutters PW med 5kg på ryggen.

Link to comment
Share on other sites

Den er god nok er jeg bange for... frygtede det godt lidt... du er ramt af den sydafrikanske fugle-atroferings-pest :freaked: ... den rammer først centralnerve-systemet så fuglen bliver apatisk og ikke viser interesse for mad og at yngle... dernæst begynder kroppen så småt at atrofere... det starter i fuglebrystet (hvilket du allerede har bemærket :( ) dernæst vingerne, for til sidst at fortsætte ned i landings-stellet... jeg er ked af at måtte overbringe dig de hårde facts men jeg er bange for du har fløjet din sidste tur kragefar :4crutches: ;)

Link to comment
Share on other sites

Den er god nok er jeg bange for... frygtede det godt lidt... du er ramt af den sydafrikanske fugle-atroferings-pest :freaked: ... den rammer først centralnerve-systemet så fuglen bliver apatisk og ikke viser interesse for mad og at yngle... dernæst begynder kroppen så småt at atrofere... det starter i fuglebrystet (hvilket du allerede har bemærket :( ) dernæst vingerne, for til sidst at fortsætte ned i landings-stellet... jeg er ked af at måtte overbringe dig de hårde facts men jeg er bange for du har fløjet din sidste tur kragefar :4crutches: ;)

:lol: :lol: :lol:

... er nu ikke så glad for det der med at miste lysten til at yngle!!! :(

Er det ensbetydende med at han ikke kan eller gider han bare ikke!!??? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Den er god nok er jeg bange for... frygtede det godt lidt... du er ramt af den sydafrikanske fugle-atroferings-pest :freaked:  ... den rammer først centralnerve-systemet så fuglen bliver apatisk og ikke viser interesse for mad og at yngle... dernæst begynder kroppen så småt at atrofere... det starter i fuglebrystet (hvilket du allerede har bemærket :( ) dernæst vingerne, for til sidst at fortsætte ned i landings-stellet... jeg er ked af at måtte overbringe dig de hårde facts men jeg er bange for du har fløjet din sidste tur kragefar :4crutches:    ;)

:lol: :lol: :lol:

... er nu ikke så glad for det der med at miste lysten til at yngle!!! :(

Er det ensbetydende med at han ikke kan eller gider han bare ikke!!??? :blink:

Det er 2 sider af samme sag kære engle-tøs... grundet svækkelse af cns er han ikke i stand til det ergo gider han ikke da det minder ham om hvad der var engang ;) hvis din trang til at yngle bliver for stor må jeg forslå dig at tage til tsk... det mindste vi kan gøre for kragen i dette sørgelige tilfælde er da at sørge for hans mage :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share