Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Ser godt ud... Men ikke nasty som i virkeligheden ;)  :w00t:

Man kan godt se en forskel fra billederne, synes jeg  :)

Så skal lyset være noget bedre end det var på de billeder :bawling: Well, på de næste måske ;)

6 Split; Uge 3, dag 2 (Torsdag):

Egejntlig en ok omgang. Bænkpressen begynder at nærme sig der hvor den var før pec/delthæftningen fik en over snuden, så selvom jeg failede på min triple med 160, så er det stadigvæk fremgang fra sidst :) Delttræningen var også fin og hesteskoen var også med på at få prygl, så det spillede fint nok. Her til eftermiddag står den på squat med DOMS'ede ben <_< Det spiller fandme ikke, men måske bliver det alligevel ok :unsure:

Dagens tal; Bryst, Skuldre & Triceps:

Bænkpres:

Opv:

100x5

130x3

Worksæt:

140x3

150x3

150x3

155x3

160x2 Failede sidste rep :cussing:

Incline dumbbellpress:

40x10

45x10

50x9

50x9

Bedre end sidst, men stadig et stykke op til fordums tiders løft.

Side laterals:

15x15

17½x11

17½x10

17½x9

Sad godt :)

Deltpres maskine:

12pladerx20

14pladerx15

16pladerx14

Yepyep :D

Narrow pressdown:

45x25

55x20

65x14

65x13

Udemærket.

Pullovers:

50x11

50x11

50x11

50x10

Nasty shiit :blink:

Morgencardio & Posering:

45 minutters Powerwalk & 3xstandardposeringer & lineup efter træning.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det ser sgu godt ud! Virkelig massiv, en del masse mere end sidste år det er helt tydeligt. Især guns er blevet større :devil:

Jeg synes ellers at erindre at du efter sidste dm snakkede om ikke at bulke så meget i offseason? ;) Men det virker jo efter hensigten, og cardioen har du det jo også fint med. Har ikke andet at sige end at det virkelig bare kører derud af, ingen tvivl om at du bliver OND på scenen! :devil:

Mvh.

Link to comment
Share on other sites

Super leeeee' billeder Krage B) Den hestesko er outta' this world :w00t: og hjulene er rigtigt gode. Glæder mig til at se hvordan det kommer til at se ud på konkurrencedagen - for du blir helt sikkert mere leeee' end sidste år :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det ser sgu godt ud! Virkelig massiv, en del masse mere end sidste år det er helt tydeligt. Især guns er blevet større :devil:

Jeg synes ellers at erindre at du efter sidste dm snakkede om ikke at bulke så meget i offseason? ;) Men det virker jo efter hensigten, og cardioen har du det jo også fint med. Har ikke andet at sige end at det virkelig bare kører derud af, ingen tvivl om at du bliver OND på scenen! :devil:

Mvh.

Takker :) Gunz'ne er blevet en 2-3cm større, så det er da til at tage og føle på :D Mht. at bulke i offseason'en, så er det egentlig ikke noget jeg har gjort bevidst :bblush: Det er sådan nærmest bare kommet snigende, og især efter at Englen begyndte at lokke med Yoghurtstænger og andet godt :tongue: Cardio'en kører fint, selvom det ikke er det mest spændende man kan foretage sig, men sådan er det nu engang :) :wave:

Krøya> Thx :) Regner med at indkøbe en testotrøje snart, så den kan kompensere for at jeg bliver ærweligt svag og puny tilsidst i diæten. Den burde kunne sørge for at jeg holder bedre på massen og blive leee' :lol: :wave:

Link to comment
Share on other sites

Mht. at bulke i offseason'en, så er det egentlig ikke noget jeg har gjort bevidst :bblush: Det er sådan nærmest bare kommet snigende, og især efter at Englen begyndte at lokke med Yoghurtstænger og andet godt :tongue:

HA!!! Viste du ville give mig skylden!!!! :(

Men Nej du ..... du kunne jo bare have takket NEJ!!! :unsure:

Men med din svage erector kan jeg godt forstå du ikke kunne holde fedtfingrene fra fadet :teachingfinger:

Link to comment
Share on other sites

6 Split; Uge 3, dag 3:

Idag var jeg rimelig træt, men stadigvæk rimelig veloplagt. Desværre led hjulene stadigvæk af en smule DOMS fra sidste bendag, så det blev en smule mere nasty at træne ben end ellers :dead: Squatten gik dog noget bedre end forventet og jeg gik ikke ned i vægt i forhold til de sidste par gange :) Bortset fra det, så fik jeg nok svedt omtrent hvad der føles som 10ltr sved ud og var rimelig brændt aw tilsidst :dead: Mit nyindkøbte bælte blev jeg nødt til at stramme en ekstra tand idag, og nu er der kun et enkelt hul tilbage <_< Jeg ender nok med at skulle have lavet nogle nye huller i det, i takt med at livvidden går nedad. Vægten lå på under 95kg idag, og hvis den også gør det imorgen, tror jeg at jeg nupper en refeed-dag, da jeg føler mig en smule slidt i disse dage. Det hjælper nok også på det at få en smule mere søvn, men det er ikke lykkes så godt i nat :angry: Panda'en og minipanda'en, Mass'kinen, Loonie & Big J havde slået et smut forbi centeret idag for at brænde, så lidt kæbe blev det også til.

Dagens tal; Ben, Kalve & Undergunz:

Squat:

Opv:

100x5

140x3

170x3

Worksæt:

180x3

185x3

190x3

190x3

190x3

De sidste 3 sæt var tunge, men de kom da op uden at knæene bøjede indad eller noget i den stil.

Squatmaskine:

Slæde+200x15

Slæde+250x15

Slæde+300x15

Slæde+300x15

De to sidste sæt var modbydelige, og sweden løb som bare fanden :dead:

Goodmornings:

120x5

130x5

140x5

140x5

140x5

Ok, men lidt tung tilsidst.

Standing calfraises:

22 pladerx16

22 pladerx15

22 pladerx14

22 pladerx12

Udemærket føling med den og bedre end sidste gang.

Seated calfraises:

60x18

60x16

60x15

60x16

Rimelig busted på det tidspunkt.

Barbell holds:

3 sæt med 120kg. Burde nok have haft mere vægt på <_<

Morgencardio & Posering:

45 minutters Morgen-PW.

3 gange standardposeringer og liineup efter træning.

Link to comment
Share on other sites

Mht. at bulke i offseason'en, så er det egentlig ikke noget jeg har gjort bevidst :bblush: Det er sådan nærmest bare kommet snigende, og især efter at Englen begyndte at lokke med Yoghurtstænger og andet godt :tongue:

HA!!! Viste du ville give mig skylden!!!! :(

Men Nej du ..... du kunne jo bare have takket NEJ!!! :unsure:

Men med din svage erector kan jeg godt forstå du ikke kunne holde fedtfingrene fra fadet :teachingfinger:

Jaja, den er god med dig ;) "Kom nu Kragefar....du skal da lige have de her yoghurtstænger..lokke lokke......du skal da ikke være tynd og puny vel??" ;) :lol:

Englen kan æde alskens snask dagen lang uden at det kan ses, men på Krager, der sætter det sig <_< :(

Link to comment
Share on other sites

Dagens motion:

Morgencardio:

45 minutters PW.

Eftermiddagscardio:

30 minutters PW.

Posering:

3 gange standardposeringer & Lineup.

Derudover fik jeg refeed'ed idag. Ikke noget vildt, bare en ordentlig bunke ekstra kulhydrater, hvoraf nogle endog var tarwelige :lol: Ser helt frem til morgencardio i morgen tidlig og træning senere på dagen ;) :treadmill:

Link to comment
Share on other sites

6 Split; Uge 3, dag 4:

Dødløft var tung og langsom idag, men efter rimelig lang tid mellem sættene lykkedes det alligevel at komme igennem :) Dumbell rows var en hård og swedig omgang at komme igennem og ligeledes chins. En af de vigtigste grunde til det var at de blev kørt med relativt korte pauser....i hvertfald i forhold til dødløft ;) :lol: Guntræningen var rimelig god, og især Incline D.curls sad helt suverænt i dag :) Fik rigtig god bue i mine curls og fik næsten krampe i den højre, hvilket er ret uhørt :o

Moos, Loonie, Kuldskær og JesperT var i bulen, så lidt kæwe kom der også ud af det.

Dagens tal; Ryg, Biceps & Undergunz:

Dødløft:

Opv:

100x5

140x3

180x3

Worksæt:

200x3

210x3

210x3

210x3

210x3

Langsomme og tunge næsten over hele linien <_<

Dumbbell rows:

60x11

60x10

60x10

60x10

Damn, det var nasty :blink: Korte pauser og så kogte Krawen :lol:

Chins:

10

10

10

10

Fingrene var smadrede efter DL, så efter første sæt var det med straps. Teamede up med Moos, der fik strukket rygstykkerne lidt.

Barbell curls:

52½x6

52½x6

52½x6

52½x6

Lidt cheating var der også plads til, men de sad ok, og jeg fandt ud af at jeg skal holde en smule bredere end ellers.

Incline dumbbellcurls:

20x9

22½x6

22½x6

22½x7

Yeah Baby! Den sad sq megagodt idag :firebounce:

Standing wristcurls:

80x21

80x20

80x20

80x14

Ok, men hænderne var noget medtagne.

Morgencardio & Posering:

45 minutters morgencardio.

3 gange standardposeringer & Lineup efter træning.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

6 Split; Uge 3, dag 5:

Dagens træning spillede max stort set over hele linien :) Skulder/pathæftningen fungerede stort set upåklageligt, og det gjorde ikke ondt på nogen patsæt overhovedet :firebounce: Skuldrene kørte også ganske fint og der var også forbedringer i triceps :) Derudover var der rimelig godt fremmøde af diverse kendte ansigter. Mass'kinen brændte ben, Høppo havde også brændt ben, Bamzfaren, Englen, Vind, Antonbomben, HUrra, et par andre i tilfælde af at jeg har glemt nogen, og så Big J, der kom til at vende bunden i vejret på min kridtpose, så der var kridt ud over hele gulvet :lol: Så fik det store uhyre vist sine ikke ubetydelige evner med en støvsuger ;) :tongue:

Dagens tal; Bryst, Skuldre & Triceps:

Flyes:

22½x12

25x13

27½x12

27½x12

:firebounce: Ingen smerter overhovedet :)

Incline Flyes:

20x15

22½x12

22½x12

22½x12

Heller ingen irritation eller smerter :)

Behind the neck press:

70x8

75x6

80x6

80x6

Bedre end sidst :)

Reverse upright rows:

90x8

90x8

90x8

Ikke dårligt.

Closegrip BP:

100x10

120x9

130x7

130x5 eller 6 Kan ikke huske det :unsure:

Så begynder den at ligne noget igen :) Stadig en smule bagefter der hvor den var, men det kommer forhåbentlig snart igen.

Dips:

28

23

22

Bedre end sidst :)

Morgencardio & Posering:

45 minutters morgen PW.

3 gange standardposeringer & Lineup.

Link to comment
Share on other sites

og så Big J, der kom til at vende bunden i vejret på min kridtpose, så der var kridt ud over hele gulvet :lol: Så fik det store uhyre vist sine ikke ubetydelige evner med en støvsuger ;) :tongue:

Sorry 'bout that ;)

Ja, selv store uhyrer kan støvsuge :chicken: Jeg er den eneste, der gør det i vores køkken (jeg har lavest tærskel) så lidt lærer man da efterhånden :lol:

Link to comment
Share on other sites

6 Split; Uge 3, Dag 6:

En rigtig ond dag, hvor de høje reps fik hjulene til at antage umenneskelige proportioner (næsten da :lol: ) eller bare blive rigtig godt og grundigt tævet igennem :devil: Det blev en smule bedre end sidst, men allerede efter første øvelse var hjulene så pumpede at de var helt gummiagtige og næsten ikke til at gå på :o :bigsmile: Lægtræningen var dog knap så god, da hacksquat åbenbart generer mine skinneben/soleus en anelse. Resultatet af det er at det gør ondt at træne læg, så nu bliver Hack'en udskiftet med noget andet i næste omgang. Måske benpres. Mass'kinen havde også haft samme problem før, så jeg fik lige et par udstrækningstips der næsten gav instant relief :) Mass'kinen, Vind & Hurra havde vovet sig ind til hulen, så der blev også kørt lidt kæwe, og givet lidt Faarced til Mass'kinen ;)

Dagens tal; Hjul, Støttehjul & Undergunz:

Legextensions:

150x26

150x19 For kort pause mellem de to første sæt.

150x20

170x17

Så var der dømt gummiben :tongue:

Hacksquat:

Slæde+80x26 Aaaaarggghh, brændte for åndvsagt :devil:

Slæde+80x24 Arrrrgh igen :tongue:

Slæde+80x22 Arrrrghhh :firebounce:

Slæde+100x17 Brændt aw og udsolgt :dead:

Seated legcurls:

170x13

170x13

170x12

170x10

Knap så godt, da benene var døde og soleus/Skinneben gjorde nas <_<

Rotary calfraises:

310x22

310x21

310x19

310x19

Kunne ikke presse ordentligt igennem, pga soleus osv :thumb_down:

Hacksquatmaskine calfraises:

10pladerx23

12pladerx20

14pladerx19

16pladerx15

Overraskende god, og suverænt at man kan ligge ned mens man tæver støttehjulene :w00t:

Barbell holds:

3 sæt á 130kg.

Morgencardio & Posering:

45 minutters morgencardio.

3 gange standardposeringer og lineup.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

150x26

150x19 For kort pause mellem de to første sæt.

150x20

170x17

Hej Craw,

Du er simpelthen ikke normal :lol:

/Everlast

Ahhh, det er vel kun pund, når det er en af de der ærwelige Cybex'er :tongue: Havde det været kg, så ville det sq være naaaasty :cry::devil:

Link to comment
Share on other sites

MOrgen & Eftermiddagscardio:

Idag begynder jeg at tage to omgange af 45 minutter, på de dage hvor jeg ikke træner, istedet for en af 45 og en af 30. Det er nærmest ikke ulejligheden værd at svede sig selv til for sølle 30 minutter, så nu hedder det 45 ;)

Morgencardio: 45 minutter.

Eftermiddagscardio: 45 minutter.

Posering: 3 gange standardposeringer & Lineup.

Link to comment
Share on other sites

Idag begynder jeg at tage to omgange af 45 minutter, på de dage hvor jeg ikke træner, istedet for en af 45 og en af 30. Det er nærmest ikke ulejligheden værd at svede sig selv til for sølle 30 minutter, så nu hedder det 45 ;)

Hej Du :)

Nu ska jeg altså lige høre hvor meget cardio du er oppe på om ugen, og hvor meget det kommer til at stige hen ad vejen ? Hvad ender du med ??

Racer

Link to comment
Share on other sites

Hey Kragefar er det ikke dig der er så glad for Felden Gel eller tager jeg fejl? køber man det bare på apoteket (og er det recept-pligtigt)... hvordan er pris-niveauet? ;)

Thomas :)

jeg tillader mig at svare

På apoteket, ikke recept, 50-60 kr for en stor tube der rækker en 3-4 uger (ca)

Og det VIRKER!!!

Link to comment
Share on other sites

Hej Du  :)

Nu ska jeg altså lige høre hvor meget cardio du er oppe på om ugen, og hvor meget det kommer til at stige hen ad vejen ? Hvad ender du med ??

Racer

Hej Racer :)

Lige nu laver jeg 45 minutter hver morgen og så yderligere 45 minutter om eftermiddagen på de dage hvor jeg ikke træner. Lige nu er jeg på 6 split, så de ekstra 45 minutter kommer kun hver 4 dag. Når jeg begynder på Sheiko bliver 3 gange om ugen med to omgange og resten af ugen kun en enkelt omgang om morgenen.

Jeg kommer max op at lave 2x45 minutter hver dag.

C :wave:

Blackmoore> Thx :) :wave:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Lige nu laver jeg 45 minutter hver morgen og så yderligere 45 minutter om eftermiddagen på de dage hvor jeg ikke træner. Lige nu er jeg på 6 split, så de ekstra 45 minutter kommer kun hver 4 dag. Når jeg begynder på Sheiko bliver 3 gange om ugen med to omgange og resten af ugen kun en enkelt omgang om morgenen.

Jeg kommer max op at lave 2x45 minutter hver dag.

Hmmmm - nu sidder jeg så og overvejer at sætte mit eget op...

Indtil videre har jeg gået 48 min. 5 dage, cyklet 20 min. en dag og holdt helt fri en dag..

Englen har vel fortalt dig hvor lidt jeg syns der sker, så vil det være ok at sætte det op ?

Link to comment
Share on other sites

Det er jeg nu ikke sikker på er nødvendigt. Der er stadig 3½ måned til det går løs, og så meget skal du nu heller ikke smide ;) Du kan eventuelt begynde at bruge en 15-20 minutter om dagen på at lære at stå pænt i dine poseringer. Det giver også en ekstra slat rent kaloriemæssigt, og så er det noget der er en absolut nødvendighed for at det færdige resultatet kan præsenteres bedst muligt ;) :wave:

Link to comment
Share on other sites

Du kan eventuelt begynde at bruge en 15-20 minutter om dagen på at lære at stå pænt i dine poseringer. Det giver også en ekstra slat rent kaloriemæssigt, og så er det noget der er en absolut nødvendighed for at det færdige resultatet kan præsenteres bedst muligt ;) :wave:

Jeps..... er gået seriøst igang i denne uge... ;) absolut tiltrængt !!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share