Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Guest PlayboY

Well, de abs du og priest har er jo ikke kommet af sig selv.. De må være blevet opbygget gennem tunge squat og dødløft pas..

Hehe, okay.. Jeg har 41cm lægge og jeg træner dem aldrig.. hehe :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvad koster biletterne til arrangementet??? (Hvis man skulle tage æ skiv og æ bil derned og lave en MOL dag ud af det :) )

Frit fra hukommelsen, så ligger billetterne til forbedømmelsen på omkring de 100kr, mens finalebilletterne ligger på ca 200+kr afhængigt af hvor i salen man vil sidde :wave:

Sheiko; Uge 1, dag 3:

Endnu en god omgang træning med god energi og styrke :D Jeg havde lidt på fornemmelsen at det ville gå godt, og det gjorde det såmænd også. Stilen i squat var langt bedre end sidst, hvor den stank, og det var først tilsidst i anden runde at det begyndte at slingre lidt. Bænken var nem som sædvanlig og derudover fik jeg prøvet to nye øvelser, som begge ser ud til at være ganske gode :)

Der var et lettere spredt fremmøde idag og jeg fik lige akkurat hilst på Hesten og ingen mindre end Panda'en på en omgang TV-shop 5 min træning :lol: . Først ser man ham, og så er han væk :unsure: Kartoflen brændte videre efter de to andre smuttede, så fik kørt noget kæwe med ham. Tilsidst dukkede Kaptajn Kulskovler aka Jakob Vind op og brændte lidt kæwe også.

Dagens tal:

Squat:

105x5

125x4

125x4

147½x3

147½x3

167½x3

167½x3

167½x3

167½x3

167½x3

Langt bedre end sidst :)

Bænkpres:

90x5

107½x4

107½x4

125x2

125x2

142½x2

142½x2

142½x2

142½x2

142½x2

142½x2

Light weight baby!

Dips:

33

29

28

Oh hell yeah :firebounce:

Squat:

105x5

125x5

125x5

147½x4

147½x4

147½x4

147½x4

Slingrede en smule tilsidst.

Smith Seated Halfpres:

stang+70x13

stang+70x11

stang+70x10

stang+70x10

stang+70x10

Ny øvelse, som var ganske fin. Den minder om en partial seated press, men man starter i pandehøjde og bruger smalt greb. Den var klart hårdest i venstre side, og det passer fint med at mit korte hovede af triceps er mindst i den side.....for now :evillaughter:

OL-Rows:

120x5

130x5

140x5

140x5

140x5

Lidt tung i det, men den sad meget godt :)

Hacksquat calfraises:

16pladerx20

18pladerx15

20pladerx13

20pladerx13

Oh heeeeell yeah!!

Larry Scott EZ preachercurlvariant:

Stang+10x13

stang+15x10

stang+15x10

stang+15x11

Ny øvelse, hvor man holder på det yderste knæk, så lillefingrene er højere end tommelfingrene. Den sad rimelig godt, men det var svært at lave den tungt. Klart noget der skal prøves igen.

Cardio & Posering:

Morgencardio: ca 45 minutters PW med 7½kg i sækken.

Posering: 3 gange de sædvanlige efter træning.

Link to comment
Share on other sites

Sheiko; Uge 1, dag 4:

En god og afslappende dag i et varmt center fyldt med de sædvanlige MOL'ere :) Efter 3 træninger á 3 timers varighed i løbet af ugen, var det ren afslapning kun at skulle lave en "almindelig" træning idag. Den blev kørt stille og roligt uden det helt vilde, men der var da ganske ok gang kadaveret alligevel og jeg fik endda en PR i legcurls :D

Dagens tal:

Assisted pullups:

-25x19

-20x15

-20x15

-15x10

De to første sæt var med neutralt greb, men man holdt ad helvede til, så jeg skiftede til et widegrip overhåndsgreb i de to sidste sæt.

1arm seated cablerows:

2talx15

3talx13

4talx10

4talx10

Godt at få strukket ryggen lidt ud og få den påårmped lidt også :D

Incline hammercurls:

15x17

20x10

22½x7

22½x7

Udemærket, selvom jeg havde mere lyst til at brænde en gunøvelse :devil:

Seated dumbbellpress:

42x5

44x5

46x5

48x5

50x4

Fik ikke de planlagte 5 reps i den sidste, men det var stadig det tungeste jeg har kørt siden skulder/pathæftningen gimpede ud. Taget i betragtning at der blev kørt bænk og 2 tricpesøvelser igår er det vist ok :tongue:

Standing wristcurls:

70x24

80x15

80x14

80x13

Ok.

Legcurls:

130x17

150x14 PR

170x8 PR

170x8

Tungeste sæt jeg nogensinde har kørt i swinet :firebounce: Kun en klods fra at nappe hele stakken :devil:

Morgencardio & Posering:

Morgencardio: 45 minutters PW med 7½kg på ryggen.

Posering: 3 gange de sædvanlige efter træning.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Sheiko; Uge 2, dag 1:

Wroooooom, idag var der sq fart over mig, og det tog mig kun omkring 2½time at gennemføre :firebounce: Det kunne nok have gået hurtigere, hvis ikke jeg var blevet lidt langsom tilsidst, hvor jeg kun manglede 2 øvelser :) Dog var der masser af energi og ingen tegn på at være brændt aw. Der var masser af kendte ansigter, men jeg fik ikke kæwet den ret meget, da jeg havde så meget fart på :lol: Først tilsidst da farten gik ned, fik jeg kæwet en smule med Big J. Derudover fik jeg også hilst på den nye mand på campus....Grinder ;)

Dagens tal:

Squat:

105x5

125x4

125x4

147½x3

147½x3

167½x2

167½x2

190x1

190x1

190x1

Yeeehaaaa! Den kørte sq godt idag :w00t: Prøvede at trække benene udad nede i bunden af løftet, og det gjorde det noget lettere at komme både op og ned :) Den første med 190 var ok nem, men de to næste blev lidt tungere.

Bænkpres:

90x5

107½x4

125x3

125x3

142½x2

142½x2

142½x2

142½x2

142½x2

142½x2

Hehe, tror jeg fik banket samtlige sæt af på ca 15 minutter :2000-pontiac-red: Det gik satme hurtigt, men det var også tilstrækkelig nemt til at det var muligt ;)

Flyes:

25x10

27½x10

27½x10

27½x10

27½x10

Yepyep, sad godt igen idag.

Chins:

8

8

8

8

8

Udemærket, men kunne være bedre.

Squat:

105x5

125x4

147½x3

147½x3

167½x2

167½x2

167½x2

167½x2

Noget tungere end i første runde og som sædvanlig fik jeg nogle trælse hudafskrabninger på ryggen, der hvor stangen ligger :angry:

Goodmornings:

120x5

120x5

130x5

130x5

140x5

Føltes tung idag, men jeg løftede mere end sidst :unsure:

Hacksquat Calfraises:

20pladerx15

20pladerx16

21pladerx14

22pladerx10

Nice, sad rigtig godt og en del bedre end sidst.

Alt. Dumbbellcurls:

25x8

27½x6

27½x6

27½x6

Kørte ganske godt og sad rimelig godt i æ Gåårnz :w00t:

Cardio & Posering:

Morgencardio: 45 minutters PW med 7½kg i kassen.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning.

Link to comment
Share on other sites

Cardio & Posering:

Nasty omgang cardio idag, hvor vægten blev sat op til 10kg :dead: Hjulene var ikke helt forberedt på den øgning og samtidig sad gårsdagens squat og lægtræning stadig i benene. Første tur gik egentlig ok, men den anden tur trak tænder ud :tongue::devil: Benene er brændt helt aw, men nu har de også hele natten til at komme sig igen og få fyldt bendepoterne lidt op igen :tongue:

Begge turene blev noget langsommere end ellers pga træte ben og mere vægt i sækken.

Morgencardio: 50 minutters PW med 10kg i sækken.

Eftermiddagscardio: 50 minutters PW med 10kg i sækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige.

Link to comment
Share on other sites

Cardio & Posering:

Nasty omgang cardio idag, hvor vægten blev sat op til 10kg :dead:.......  Begge turene blev noget langsommere end ellers pga trætte ben og mere vægt i sækken.

Morgencardio: 50 minutters PW med 10kg i sækken.

Eftermiddagscardio: 50 minutters PW med 10kg i sækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige.

10 kg i sækken, si'r du? :w00t: Der tror jeg sku ikke engang min supersæk kan være med! Eller for den sags skyld Pandaens. Men det må da skvulpe lidt, skulle man synes :unsure: Er det bare vand, eller bruger du fx 2 dL HUSK eller tilsvarende fibertilskud for at gøre det mindre "omkringfarende"? Og giver det, om mand så må sige, "gastrointestinelle" gener med en sådan strategi? ;)

"Hård mave, si'r De Fru Olsen? Så har jeg et godt råd, der virkede for en af mine venner! Nu skal De høre.."

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Er det ikke lidt ynkeligt at din kone powerwalker med mere vægt i rygsækken end dig? :chicken: Piller det ikke lidt ved din maskulinitet?? Det må da være lidt pinligt... :tongue::w00t::tongue:

(Duck and cover!) :D

Hehe, jeg skal lige have en chance for at vænne mig til vægten ;) Jeg er åbenbart mere følsom overfor små udsving end cardiomaskinen fra helvede med det ulovlige hæmatokrit niveau :lol: :poking::wub: Jeg tror også en del af det er at vænne mig til at justere den rygsæk jeg bruger lige nu ordentligt. Igår sad den lidt for langt nede og for stramt ved skuldrene. Resultatet var at det øverste af min røv er fuldstændig smadret, fordi al vægten har siddet og banket ind i lænden/røven <_< Idag fik jeg den sat lidt højere i livet og løsnet den i skuldrene så den hang mere bagud. Det hjalp en del, og jeg kunne få mere fart på uden at det generede i lænden :)

Hoos> Jo, må se om ikke Englen snart kan overtales til at agere kameraoperatør :bigsmile:

Big J> Jeg har taget ved lære af mestrene indenfor store sække, nemlig Dinosaurerne ;) De brugte i stor udstrækning småsten, som de slugte, til at kværne den føde de fortærede. Småsten er nok en lige stor nok mundfuld for mig, så istedet bruger jeg kattegrus, der er noget letter at arbejde med :)

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke lidt ynkeligt at din kone powerwalker med mere vægt i rygsækken end dig?  :chicken:  Piller det ikke lidt ved din maskulinitet?? Det må da være lidt pinligt... :tongue:  :w00t:  :tongue:

(Duck and cover!) :D

Hehe, jeg skal lige have en chance for at vænne mig til vægten ;) Jeg er åbenbart mere følsom overfor små udsving end cardiomaskinen fra helvede med det ulovlige hæmatokrit niveau :lol: :poking::wub:

JA... Du er sååååååååå følsom en lille Krage :rolleyes:

(iiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ;) )

Hoos> Jo, må se om ikke Englen snart kan overtales til at agere kameraoperatør :bigsmile:

JEG ER SÅ ABSOLUT GAME :w00t:

... Tror jeg foreviger ham en af de nærmeste dage, hvis jeg da ikke dugger linsen for meget til undervejs - for DAMN, selvom jeg ikke troede det muligt, så bliver manden mere og mere lækker :drool:

:wub:

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke lidt ynkeligt at din kone powerwalker med mere vægt i rygsækken end dig?  :chicken:  Piller det ikke lidt ved din maskulinitet?? Det må da være lidt pinligt... :tongue:  :w00t:  :tongue:

(Duck and cover!) :D

Hehe, jeg skal lige have en chance for at vænne mig til vægten ;) Jeg er åbenbart mere følsom overfor små udsving end cardiomaskinen fra helvede med det ulovlige hæmatokrit niveau :lol: :poking::wub:

JA... Du er sååååååååå følsom en lille Krage :rolleyes:

(iiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ;) )

Hoos> Jo, må se om ikke Englen snart kan overtales til at agere kameraoperatør :bigsmile:
JEG ER SÅ ABSOLUT GAME :w00t:

... Tror jeg foreviger ham en af de nærmeste dage, hvis jeg da ikke dugger linsen for meget til undervejs - for DAMN, selvom jeg ikke troede det muligt, så bliver manden mere og mere lækker :drool:

:wub:

Jaja, grin du bare <_< Ikke alle kan være smækfulde af langsomme muskelfibre :lol:

Gimli>

We Craws are lost on crosscountry. We're natural sprinters....very dangerous over short distances.
;)
Link to comment
Share on other sites

Sheiko; Uge 2, dag 2:

En rimelig fornuftig omgang, hvor det startede stille ud med et rimelig øde center, hvor kun Grinder og damen var tilstede og så lidt mere gang i den senere hvor både Mass'kinen, Idiot, Loonie & Kuldskjær dukkede op. Fik parret op med Mass'kine på en del af dagens arbejde, så der røg også nogle sæt kæbe ind imellem. Derudover var jeg så (u)heldig at se de kongelige på vej til centeret. Byen var nærmest spærret helt af, så mens jeg stod og skumlede over at skulle vente ved et kryds, dukkede kortegen op med de royale snyltere, og jeg fik et førstehåndsindtryk af deres vinketeknik :lol: Folk var helt brændt aw oven i, og der var folk overalt med flag og andet crap som hujede og skabte sig som var de fulde :blink::thumb_down:

Dødløft til knæene:

120x4

145x4

145x4

167½x3

167½x3

180x3

180x3

180x3

180x3

Let nok, på trods af vild ømhed i den øvre balle :blink:

Bænkpres:

90x5

107½x5

125x4

125x4

132½x3

132½x3

142½x2

142½x2

132½x3

132½x3

125x5

125x5

107½x7

90x9

Piece of cake ;)

Dødløft:

120x4

145x4

167½x3

167½x3

192½x3

192½x3

192½x3

192½x3

192½x3

Den første med 192½ var lidt tung, men ellers kørte det sq fint nok :D Mass'kinen dukkede op da jeg gik igang med den anden runde, så vi teamede up og Mass'kinen fik også kørt nogle ekstra reps for Hesten nu hvor han ikke var der :lol:

Lunges:

60x5

60x5

65x5

65x5

65x5

De var lette nok alle sammen, men ville lige prøve at køre den bare for at prøve ;) Jeg blev sq ellers godt forpustet af de ærgelige 5 reps og det gjorde en smule ondt i venstre quadhæftning oppe ved hoften. Ellers var den helt ok, så måske den skal bruges noget tiere.

Side laterals:

12½x18

15x16

17½x10

17½x10

Udemærket.

Pullovers:

50x15

54x11

54x12

56x10

Ikke helt tosset.

Seated halfpress:

60x13

70x8

70x6

70x8

Eksperimenterede en smule med bredden og fandt den rigtige stil. Den er ellers rimelig svær at køre, da stangen er lidt svær at balancere, men den sidder ret godt i hesteskoen. Umiddelbart er den lidt bedre i Smithstativet, men jeg venter lige til imorgen med at afsige dom over den ;)

Morgencardio & Posering:

Morgencardio: 45 minutters PW med 10kg på ryggen.

Posering: 3 gange de sædvanlige.

Link to comment
Share on other sites

Cardio & Posering:

Begge dagens cardioture gik en del bedre end igår, så noget tyder på at jeg er ved at finde rytmen med den nye rygsæk :) Det er dog stadig svært at få lige så meget fart på som før, så det tager en smule længere tid <_< Poseringen er ved at være rimelig smertefri at gennemføre, så workcapacity'en i den afdeling er forbedret ret så dramatisk fra de første par gange, hvor det nærmest kostede en lunge hver gang :lol: Udover det, så var vejret for en gangs skyld formidabelt på den anden tur :)

Morgencardio: ca 50 minutters PW med 10kg i sækken.

Eftermiddagscardio: ca 50 minutters PW med 10kg i sækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige.

Link to comment
Share on other sites

Og kragen skal også i elastik morgens... plus knæbind... uanset hvor meget han så end hyler :chicken:... han er stærk ingen tvivl om det men hvis vi er nok til at holde ham burde det kunne lade sig gøre :w00t::tongue:

Tror desværre ikke at der findes en elastikdragt - som der ikke er specialsyet - der er stor nok til hans BIG BUTT :tongue::tongue::tongue:

... men vi har da snakket lidt om at lokke ham i trøje d. 14. august når bl.a. Niels og JFK gæster OBBC

Link to comment
Share on other sites

Og kragen skal også i elastik morgens... plus knæbind... uanset hvor meget han så end hyler :chicken:... han er stærk ingen tvivl om det men hvis vi er nok til at holde ham burde det kunne lade sig gøre  :w00t:  :tongue:

Tror desværre ikke at der findes en elastikdragt - som der ikke er specialsyet - der er stor nok til hans BIG BUTT :tongue::tongue::tongue:

... men vi har da snakket lidt om at lokke ham i trøje d. 14. august når bl.a. Niels og JFK gæster OBBC

:evillaughter: Min butt er stadigvæk for stor til jeres puny elastik sparkedragter :lol: :bootyshake: Men jeg er frisk nok på at prøve en trampolintrøje når JFK og /Niels kommer til OBBC :bigsmile: Så skal det vise sig hvor uhåndterlig sådan en fætter er :)

JFK> ;) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Og kragen skal også i elastik morgens... plus knæbind... uanset hvor meget han så end hyler :chicken:... han er stærk ingen tvivl om det men hvis vi er nok til at holde ham burde det kunne lade sig gøre  :w00t:  :tongue:

Tror desværre ikke at der findes en elastikdragt - som der ikke er specialsyet - der er stor nok til hans BIG BUTT :tongue::tongue::tongue:

... men vi har da snakket lidt om at lokke ham i trøje d. 14. august når bl.a. Niels og JFK gæster OBBC

:evillaughter: Min butt er stadigvæk for stor til jeres puny elastik sparkedragter :lol: :bootyshake:

Ah, den må vel kunne være i Zoa's. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko; Uge 2, dag 3:

Dagens træning var rimelig overkommelig, men såvidt jeg husker var det også sådan det var sidste gang jeg kørte Sheiko. De næste to uger kommer til at være dem der trækker tænder ud, så det er med at nyde at det er stille og roligt endnu :) Vejret var også helt suverænt idag, og det gav lidt ekstra varme i centeret, så det var til at få svedt som et swin :) Høppo fik sig nogle gode løft i trampolintrøjen og Grinder og Mass'kinen fik tævet delts og Gunz. Tildsidst dukkede Deltor også op og begynde at riste delts og lats :devil: og Trendkiller gæstede såmænd også OBBC idag.

Dagens tal:

Bænkpres:

90x5

107½x4

107½x4

125x3

125x3

142½x2

142½x2

142½x2

142½x2

142½x2

Rimelig let og overkommeligt :)

Squat:

105x5

125x5

125x5

147½x5

147½x5

147½x5

147½x5

147½x5

Let nok, da jeg først fik stillet mig en smule smallere end sidst.

Bænkpres:

97½x4

115x3

132½x2

132½x2

132½x2

132½x2

132½x2

Nemt nok.

Squatmaskine:

slæde+200x10

slæde+300x10

slæde+300x10

slæde+300x10

slæde+300x10

Nasty nok :o Var rimelig kogt tilsidst.

Dumbbellrows:

50x12

56x12

60x10

66x10

70x9

Synes den bliver meget akavet desto tungere den bliver, men ellers var det ok.

Scott-style EZ-curls:

Stang+20x13

Stang+30x9

Stang+35x6

Stang+35x6+2 faarced af Maass'kinen :lol:

Den var ikke helt tosset og sad meget godt i det korte hovede af æ gun.

Seated calfraises:

80x12

80x12

80x12

80x12

Yepyep, sad godt i kalvene.

Morgencardio & Posering:

Morgencardio: ca 45 minuter med 10kg i rygsækken.

Posering: 3 gange de sædvanlige efter træning.

Link to comment
Share on other sites

Og kragen skal også i elastik morgens... plus knæbind... uanset hvor meget han så end hyler :chicken:... han er stærk ingen tvivl om det men hvis vi er nok til at holde ham burde det kunne lade sig gøre  :w00t:  :tongue:

Tror desværre ikke at der findes en elastikdragt - som der ikke er specialsyet - der er stor nok til hans BIG BUTT :tongue::tongue::tongue:

... men vi har da snakket lidt om at lokke ham i trøje d. 14. august når bl.a. Niels og JFK gæster OBBC

:evillaughter: Min butt er stadigvæk for stor til jeres puny elastik sparkedragter :lol: :bootyshake:

Ah, den må vel kunne være i Zoa's. :blink:

Hmmmmm, det ved jeg nu ikke :unsure: Måske hvis den har en cowboyklap på røven :teachingfinger: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share