Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Allerede de 200 så lidt tunge ud, så jeg havde set frem til at tage 5 med dem og hovere over den aw'brændte Krage. Men du fik jo også rykket de 230 rundt, så der var ingen foranledning til det :( ;)

Ifølge Mike "Alien" Mentzer burde du ikke have kunnet tage 50 reps igen med de 200, hvis du havde givet dig fuldt ud i det første sæt :poking: :smashtard: Du har jo ikke fået noget (som helst) ud af det første sæt og det andet sæt (hvis til failure) er suboptimalt, da du kunne have taet tungere vægte uden det foregående "spildte" sæt. Utroligt at man skal fortælle en gammel rotte i faget som dig den slags selvfølgeligheder :raisebrow:

Og så er jeg desuden også GODT træt af den standart du sætter for hvad der er høje reps for quaads <_< Her gik jeg rundt og syntes det var vildt med mine 15 reps :angry: ;)

De 52 så gode ud i de først par reps, men de sidste var åbenlyst heavy-ass. Godt presset :devil: (og dejligt at du holder en pause så vi andre kan få en chance for at hale lidt ind på dig igen :tongue::chicken: )

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvorfor lave så mange reps i den benpres? :blink:

Så får man jo mere markerede ben :4slap: Det ved enhver da :lol: ;)

"Everybody wanna be a bodybuilder, but don't nobody wanna do no bigass repcount" ;)

Selvom det nok ikke giver flere tværstriber i musklerne, så er der ikke noget i vejen for jævnligt at give de langsomme musklefibre en tur. Deruover så generer min ene quadriceps vedhæftning en smule hvis jeg kører tungt, så hellere bare reppe en smule. For lige at gå imod den semioffentlige opinion, så er mine ben faktisk blevet mere markerede af de høje reps :nahnah: Nok ikke pga at der er "brændt" streger ind i dem, men fordi der bliver presset noget væske ud af underhuden i dem. Resultatet er dog fint nok ;)

Big J>

200 så tunge ud?? Nu må jeg le...Mwuahahahaha :lol: Det var light weight babyyy ;) Første sæt highrep legpress kunne nok være udvidet med et par reps til absolut failure, men nu var jeg jo også så uhyre stupid at tage mere end det ene sæt, som er nødvendigt for at stimulere hypertrofi, så jeg var selv ude om det ;) Hvis ikke man kan gå helt til negativ failure i første sæt, ja så må man jo tage et sæt mere :lol:

Btw. 52'erne var ganske rigtigt heavy ass idag :dead: CNS gider vist ikke den øvelse mere, så nu bliver det enten pres bag knolden eller en slags military/pushpress variation.

Morgencardio:

Som sædvanligt 45 minutter. Høfeberen var lidt generende allerede ude på turen :angry: Har dog fået indkøbt Ooooomega 3's, og er begyndt at bruge dem. Så håber jeg sq der kommer et aller andet ud af det :)

Link to comment
Share on other sites

Fornuftigt tiltag Crawdaddy (mht omega-3) Du bliver dog nødt til at give det en del uger - effekterne kommer ikke fra dag til dag.

Nah, det regnede jeg heller ikke med :) Det ville ellers være nice nok hvis det fungerede på den måde :lol:

Eftermiddagscardio:

Det blev til 30 minutter med fuld drøn derud af. Der var rimelig varmt, så endnu engang måtte jeg se mig svedig som et svin :lol: Turen føltes god, hurtig og produktiv, så flere af dem tak :)

Link to comment
Share on other sites

Russiske BB'ere er sq nasty nok. Check eventuel Alexander Federov :blink: Han er top nasty :devil::devil: Placerede top 3 i sidste års Russiske Grand prix bag Ronnie C og Jay Cutler. I princippet kvalificerede han sig til at deltage i Mr O, men da han stadig havde amatørstatus kunne det ikke lade sig gøre <_<

Hepburn Program:

Udemærket omgang idag. Det eneste det var noget lort, var at jeg forstrakte min pecsene i det allersidste backoffsæt i bænkpres :cussing: Jeg holdt en finger bredere end jeg plejer, og det kunne patten ikke lide :angry: Resten af træningen generede den stadig, så der blev kørt lidt forsigtigt i dips. Den er stadig lidt øm, men nu har den fået en gang Ibutop, og så håber jeg det bare er noget småtteri :o

Der var ellers godt proppet dernede idag, og alle gik rimelig godt til den. Mass'kinen var dog lidt nedtrykt, da hans delt stadig gør knuder :( Den skal nok komme stærkt igen dog ;)

Dagens tal:

Bænkpres:

Opv:

100x5

130x3

150x1

Worksæt:

160x1

165x1 God fart på :)

170x1 Også god nok.

175x1 Ikke helt tosset, men tung nok til at den ikke skulle være tungere.

175x1 Lidt en grinder.

155x4 For tung :( -20kg er åbenbart ikke helt nok.

150x5

150x5

150x5

150x4 Patten brokkede sig, jævnfør ovenstående, allerede fra første rep, så jeg tog ikke chancen og tog sidste rep med <_<

Pullups:

12

12

12

11

Udemærket, men patten kunne mærkes en anelse i alle sæt :(

Dips:

31

28

26

Kørte lidt forsigtigt pga pattøjet.

Dropsæt sidelaterals:

17½x9+15x5+10x4

20x6+15x5+10x4

Så kom der seriøst pump delts :firebounce:

Alternate dumbbellcurls:

20x10

22½x10

25x7

25x8

Udemærket, men kunne have siddet bedre.

Goodmornings:

100x5

120x5

130x5

140x5

140x5

Ok.

Incline Semi-Zottmanncurls:

17½x10

20x8

20x8

20x8

Istedet for at vende håndfladerne nedaf i den eccentriske del af løftet, tog jeg den med neutralt greb på vej ned. Min brachialis kan åbenbart godt tåle negativer, så det fik den og det var helt ok.

Link to comment
Share on other sites

Trælst med din patsene :( Kender det alt, alt, alt for godt <_<

Men så længe det kun er en lille iretation er der da en til vished grænsende sandsynlighed for, at det er bedre efter en lille pause. Jeg ville nok droppe næste omgang flyers.

Link to comment
Share on other sites

Trælst med din patsene :( Kender det alt, alt, alt for godt <_<

Men så længe det kun er en lille iretation er der da en til vished grænsende sandsynlighed for, at det er bedre efter en lille pause. Jeg ville nok droppe næste omgang flyers.

Heldigvis har den det allerede lidt bedre idag, og næste omgang patarbejde er først på tirsdag. Det er endda også pattøjsafbrænding ala højrep, så med lidt held skulle den være klar igen :)

Morgencardio:

45 minutters swedig PW. Regner med at cykle et smut i Dagrofa idag, så det kan nok nemt udgøre min anden daglige cardiosession.

Link to comment
Share on other sites

Hans ryg er godt nok ikke særlig symmetrisk på det første billede .. trækker det ikke meget ned sådan noget?

Det burde måske trække en smule ned, men i praksis tror jeg ikke det sker. Man må fx heller ikke have poseringsbukser, der dækker mindre end 2/3 af røven, men Ronnie C har altid sine trukket helt op, hvilket burde koste en placering. Det sker ikke ligefrem :lol:

Men man må sige at han klarer sig meget godt overfor Ronnie C, der er uhyggelig nasty. Og så er han kun 25-26 OG amatør...han er ikke engang professionel endnu :blink::blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu snyder det også lidt kun at vise side og rygbilleder. Hans ene pat er ret funky. Måske pga en skade, måske er det medfødt, men det trækker dog lidt ned i helhedsindtrykket.

Men holy crap altså. Det er verdens mest nasty BB han står ved siden af, og han er kun 25-6 år :devil::w00t:

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Nu snyder det også lidt kun at vise side og rygbilleder. Hans ene pat er ret funky. Måske pga en skade, måske er det medfødt, men det trækker dog lidt ned i helhedsindtrykket.

Men holy crap altså. Det er verdens mest nasty BB han står ved siden af, og han er kun 25-6 år :devil::w00t:

Han fik et pec-tear for et lille års tiden siden, og det ødelægger unægteligt helhedsindstrykket.

Jeg har sågar læst rygter om at symmetri "fejlen" på hans ryg er pga et tear i hans trapz eller rhomboids! :cry:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share