Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Hepburn Program; Uge 4, dag 3:

Endnu en af de dage hvor man føler sig lidt slatten og ugidelig, og før man ved af det banker Fætter PR på :bigsmile: En stor del af dagen var blevet brugt på at koge, og efter gårsdagens cykeltur ud til Dagrofa, regnede jeg ikke med at der var noget i benene idag. Mit nye bælte var dog kommet, så om ikke andet, var jeg frisk på at teste det, og se om det var bedre end mit gamle velcrobælte. Første opvarmingssæt med 65kg var lidt tungt, men efter en smule mere opvarmning forekom det at benene var gode. Det gjorde ikke ondt nogen steder, og det nye bælte støttede lagt bedre end det gamle. Det endte med at Fætter PR fik en omgang, og resten af vejen gik det også udemærket. Jeg var lidt bekymret for om pat/skulderen kunne klare closegrip BP, men til alt held brokkede den sig næsten slet ikke :D Hvis jeg ikke kan lave bænkpres med mit almindelige greb, så kan jeg da i det mindste køre den smallere, hvilket var stor optur :w00t:

MOL-mæssigt var det en spinkel afære. Der var godt nok nogle stykker da jeg kom, men efter squatten var færdig var jeg stort set helt alene <_< Tilsidst dukkede familien Panda dog op, men der var jeg næsten færdig.

Dagens tal:

Squat:

Opv:

100x5

140x3

170x2

Worksæt:

190x1 Nem nok.

195x1 Hmm, også nem :D

200x1 Det nye bælte sparker røv :devil:

205x1 Ok, den var overkommelig, så....

210x1 PR :w00t::w00t:Med bælte og knæ-kogere :)

170x5

170x5

170x5

170x5

170x5

Suverænt! Selv hvis der ikke havde været en PR, havde det været godt. Det bedste var at jeg slet ikke mærkede noget til alle mine småfibersprængningerne i wheels'ne, så helt perfekt!!

Dumbbell rows:

50x12

60x9

66x8

66x8

66x7

Udemærket og bedre end sidst.

Reverse upright rows:

80x11

80x12

80x12

Lidt svagt, men den sad bedre end de sidste par uger, så fint nok.

Legcurls:

110x15

130x15

150x10

150x10

Den brændte sq godt :devil:

Closegrip BP:

100x10

120x10

130x8

140x5

Ingen pat/skulder-smerter, så optur :w00t::tongue:

Morgencardio:

Det blev til 45 ultrasvedige minutter :dead: Det er sq varmt at gå udenfor for tiden og den skide græspollen er megairriterende :cussing: Brugte nok en time på at ligge med en våd klud over hovedet bagefter :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nice Squat PR :devil: - hvad lød din gamle PR på?

Med bælte og knækogere var det 207½ og de var noget mere besværede end de 210 igår :D

Med knæbind burde jeg kunne komme over de 220, som er min foreløbige PR med knæbind og bælte.

Hvis mine wheels bliver irritationsfri igen, så burde der kunne komme gang i min squat igen, da den har stået noget stille i for lang tid.

Morgencardio:

45 minutters PW og høfeberen var ikke engang ret slem her til morgen :D Senere idag står den på sidste dag på Hepburn programmet, og fra på mandag hedder det så 6-Split :firebounce: Diæten spiller fint nok. Det ser fint nok ud og vægten ligger fast under de 97kg nu :)

Link to comment
Share on other sites

Feee' und MAX leeeeeeee' omgang aw'brænding af dine award winning wheelz der Krawen... :smilerock:

Btw: Mig og græspollen er altså heller ikke de bedste venner..... :thumb_down: så ved dælme godt hvor belastende det kan være!! :(

Ser godt u' mæ træningen... håber ikk' at pathæftningen gør knuder, ellers må vi finde en split vi kan bore ind problem-området.... Coleman style! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Feee' und MAX leeeeeeee' omgang aw'brænding af dine award winning wheelz der Krawen... :smilerock:

Btw: Mig og græspollen er altså heller ikke de bedste venner..... :thumb_down: så ved dælme godt hvor belastende det kan være!! :(

Ser godt u' mæ træningen... håber ikk' at pathæftningen gør knuder, ellers må vi finde en split vi kan bore ind problem-området.... Coleman style! :lol:

Yeah Buddy!!! :firebounce:

Pollen spiller minus....alt græs skal udslettes eller skiftes ud med mos eller asfalt :cussing:

Må prøve Colemantricket hvis den skaber sig næste patdag ;) :lol:

Hepburn Program; Uge 4, dag 4:

Sidste dag på Hepburn, og set i retrospekt har det været ganske ok. Det er blevet til nogle PR'er og det er jo altid godt :) Dagens træning var en smule afslappet og der var ikke det store knald på. Lørdage plejer at være lidt søvnige og det var denne lørdag også. Jeg var også selv en smule træt, så det hjalp heller ikke :lol: Jeg kom dog igennem det jeg skulle uden de store problemer. Vi var nogle enkelte fremmødte idag, som havde trodset DM i bænk, Stærkmand og generel dovenskab. Englen, Jesper T, Idiot, Hurra, Vind var der, og så gjorde Mass'kinen comeback efter skadespause.

Dagens tal:

Rotary calfraises:

350x30

370x24

370x25

370+3ekstra skiverx20

længe siden, så nasty godt pump og føl i kalvene :)

Assisted pullups:

-25x16

-25x16

-25x16

-25x16

Godt pump i latten.

Barbellcurls:

40x10

45x8

50x6

50x6

Tjah, den var vel ok, men nu ser vi imorgen om den har været noget værd.

Standing wristcurls:

70x22

80x16

80x17

80x15

Bedre end sidst.

Pullovers:

40x20

50x15

56x13

60x9

Det sidste sæt gjorde ondt i pat/skulderskavanken <_<

Bench Crunches:

20

12

9

8

Må hellere få lavet en smule mave, så jeg ikke bare coaster mig igennem og alligevel får razorsharp abs :lol:

Link to comment
Share on other sites

Bench Crunches:

20

12

9

8

Må hellere få lavet en smule mave, så jeg ikke bare coaster mig igennem og alligevel får razorsharp abs :lol:

UHHHHHH.... Kragens ABS :drool: :drool: :drool:

:wub:

(glæder mig til at stifte bekendtskab med dem igen ;) )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Bench Crunches:

20

12

9

8

Må hellere få lavet en smule mave, så jeg ikke bare coaster mig igennem og alligevel får razorsharp abs :lol:

UHHHHHH.... Kragens ABS :drool: :drool: :drool:

:wub:

(glæder mig til at stifte bekendtskab med dem igen ;) )

Igen? Har du set dem før da? ;) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Bench Crunches:

20

12

9

8

Må hellere få lavet en smule mave, så jeg ikke bare coaster mig igennem og alligevel får razorsharp abs :lol:

UHHHHHH.... Kragens ABS :drool: :drool: :drool:

:wub:

(glæder mig til at stifte bekendtskab med dem igen ;) )

Igen? Har du set dem før da? ;) :lol:

Hmmmmm..... mindes tydeligt mit første møde med dine ABS :bblush:

(... for ikke at snakke om andre ting ;) )

Link to comment
Share on other sites

Bench Crunches:

20

12

9

8

Må hellere få lavet en smule mave, så jeg ikke bare coaster mig igennem og alligevel får razorsharp abs :lol:

UHHHHHH.... Kragens ABS :drool: :drool: :drool:

:wub:

(glæder mig til at stifte bekendtskab med dem igen ;) )

Igen? Har du set dem før da? ;) :lol:

Hmmmmm..... mindes tydeligt mit første møde med dine ABS :bblush:

(... for ikke at snakke om andre ting ;) )

Var ikke sikker på om de var synlige dengang, men det må de åbenbart have været :o ;) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Var ikke sikker på om de var synlige dengang, men det må de åbenbart have været :o  ;) :wub:

DU kan jo tjekke nedenstående link ;)

FORM-billeder maj 2003

Joh, men det er vel også ca en måned før jeg rendte på dig, så......... ;)

Skinny arme på den knægt hehe :tongue:

Du har da vist ikke styr på tiden HVA!!

... kan du sige 12 dage ;)

Link to comment
Share on other sites

:4whistling: :bblush:

Cardio:

Begge dagens ture var varme som bare fanden. Den anden tur var værst, da solen stod lige ned i ægget på mig, hvilket prompte udløste ca 30 minutters høfeberanfald :cussing: En ting er sikkert. Høfeber sucks :angry: Udover det så var begge ture rimelig gode, selvom den anden tur blev lidt for lang.

Morgencardio:

45 minutter med meget lidt høfeber bagefter.

Eftermiddagscardio:

ca 35 minutter med massivt høfeberanfald bagefter. Jeg tænkte ikke lige over hvad jeg lavede, så jeg kom til at gå en forkert rute, som er på 45 minutter. Jeg nåede dog at opdage det efter 30 minutter, og fik den ialt ned på 35 minutter. 5 minutter for meget :angry:

Link to comment
Share on other sites

6 Split; Uge 1, dag 1:

Første dag på 6 Split blev skudt af en smule tidligere end ellers, da jeg skulle se noget bold ;) Jeg kunne godt have været mere vågen, men efter 1 worksæt gik det ganske ok. Ryggen fik nogle tæv, og bagefter fik æ Gunz en tur. For at de ikke skulle føle sig ensomme, fik undergunz'ne også lidt hug. Workloaden føles noget lavere end på Hepburn, men frekvensen er så til gengæld højere, så det skal nok blive nasty på et tidspunkt ;) Centeret var ellers rimelig pakket idag, så der røg også en del kæbetræning ind i passet. Det er åbenbart vejen frem, når et pas, som burde kunne klares hurtigt, tager lang tid at fuldføre :lol:

Dagens tal; Ryg, Gunz & Undergunz:

Dødløft:

Opv:

100x5

140x3

180x3

Worksæt:

200x3

200x5 Lidt bedre gang i kroppen.

210x3

210x3

210x3

1 arm T-rows:

50x8

50x8

50x8

50x8

Brugte lige en smule tid på at finde stilen, men ellers spillede det meget godt :bigsmile:

Chins:

10

11

11

10

Udemærket, men det kan mærkes at det er 3 øvelse.

Barbellcurls:

50x6

50x6

50x6

50x6

Ok.

Incline dumbbellcurls:

20x8

22½x6

22½x6

22½x6

Sad sq godt idag :devil:

Standing wristcurls:

80x15

80x10

80x12

80x13

Udemærket, men kunne også være bedre.

Link to comment
Share on other sites

En nasty rygtræning du fik kørt der :devil: (Selv uden PR'er :tongue: )

Yir, den var nasty nok :devil: Kan egentlig godt være at 210 er en ny 3RM, men jeg er ikke helt 100 :unsure: Napper bare nogle tungere tripler næste gang, og så må Fættern jo bøde :evillaughter:

Link to comment
Share on other sites

6 Split; Uge 1, dag 2:

En noget jammerlig omgang idag :angry: Den første øvelse fik min pec-hæftning til at skabe sig, og så var det lidt svært at finde noget som ikke irriterede den <_< Fremover må jeg nok desværre droppe alt hvad der hedde flyes, og udelukkende lave presøvelser, hvor jeg ikke kommer for meget ud i yderstillinger :cussing: Forhåbentlig kommer det sig hurtigt, så jeg kan få flyes igen :bawling: Resten af træningen kunne såmænd godt gå an, men det trak ned at den var startet dårligt, så selvom det sidste var ok, så var det noget crap :lol:

Der endte ellers med at være mange mennesker i hulen, men der var jeg allerede færdig, så.....

Dagens tal:

Flyes:

Opv. 20x10

25x12 No pain.

27½x12 Lidt irritation.

27½x12 Så var det tid til at stoppe <_< Skulle egentlig have haft 4 sæt, men den gik ikke.

Hammerstrenght incline press:

40x20

70x15

70x15

70x15

Skulle sidde på en lidt forskudt måde for at det ikke generede, men alligevel var den pisseringe :angry: Startede med at prøve den med almindelig stang, men det gik slet ikke.

Lying sidelaterals:

10x12

10x12

10x12

10x12

Ok, den var så til gengæld fee' :w00t: Der kom godt gang i delts'ne efter bare et enkelt sæt :)

Reardelt maskine:

10klodserx12

10klodserx12

10klodserx12

Hold kæft mand en lortemaskine :cussing: Den burde seriøst strittes ud :thumb_down:

Dips:

31

26

30

Måtte eksperimentere lidt med bredden på grebet for ikke at ramme patten for meget. Første sæt var lidt for bredt, og det samme med det andet. but the 3'rd one was juuuust right :)

Closegrip BP:

100x10 På grænsen til at genere :cussing:

120x7 Lidt for tungt, hvilket nok skyldes dips. Generede lidt for meget i patten.

100x10

100x10

Bah, man føler sig jo totalt puny :angry: :angry:

Morgencardio:

45 minutter som sædvanligt. Fandt også ud af hvorfor min høfeber har skabt sig så meget på det sidste. Pollentallene går jo helt amok :freaked:

Link to comment
Share on other sites

Closegrip BP

100x10 På grænsen til at genere

120x7 Lidt for tungt, hvilket nok skyldes dips. Generede lidt for meget i patten.

100x10

100x10

Bah, man føler sig jo totalt puny

Du skal bare squatte og dødløfte lidt mere, så skal armene nok komme :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Closegrip BP

100x10 På grænsen til at genere

120x7 Lidt for tungt, hvilket nok skyldes dips. Generede lidt for meget i patten.

100x10

100x10

Bah, man føler sig jo totalt puny

Du skal bare squatte og dødløfte lidt mere, så skal armene nok komme :tongue:

Ja, jeg ved det godt, men det er svært at få det passet ind, når man skal træne 25 sæt arme hver dag :tongue: ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvad skete der med opdateringen af billeder? ;)

Er du gået helt i stå, eller hvad? :tongue:

Ja, det er vist et stykke tid siden, men nu kommer der snart nogle ;)

6 Split; Uge 1, dag 3:

Nasty omgang bentræning idag. Jeg skal nok flytte min tunge bendag lidt længere væk fra mit dødløftpas, da benene stadig er en smule tappede når de skal squatte. De sidste par sæt tripler i squatten var heavyass, men ellers var resten ok. De to højrepsæt i slæden brændte helt åndsvagt og der blev svedt til den helt store guldmedalje. Derudover er jeg begyndt at øve posering igen fra og med idag. Damn, det var kraftedeme hård kost, når man har holdt pause med det i næsten et år :dead: Det er sq ligefør det er hårdere end at træne :lol:

Dagens tal; Ben, læg & Undergunz:

Squat:

Opv:

100x5

140x3

170x3

Worksæt:

180x3

185x3

190x3

190x3

190x3

Fik lige en spotter af Loonie på de sidste 2 sæt, da vægten føltes noget tuung :o

Legpress:

Slæde+200x50

Slæde+200x50

Arrrrrrghhhhh, det brænder sq for åndvagt :devil::devil::firebounce: Underligt nok var andet sæt lettere end det første, men det var måske fordi wheels'ne blev brændt helt aw :cry:

Goodmorning:

100x5

120x5

130x5

140x5

140x5

Tung tilsidst.

Rotary calfraises:

370x25

370x25

370+3skiverx19

370+3skiverx19

Sad ganske ok, men læggene var noget ømme efter cardio i morges.

Seated calfraises:

60x16

60x16

60x15

60x15

Læggene var døde, så ikke mere at komme efter.

Bænk crunches:

22

15

9

Ca 40 sekunders pause mellem sæt.

Highrep Hammercurls:

12x17

12x17

12x20

Fedt nok at kunne køre dem smertefri igen, selvom det var med latterlig vægt og høje reps.

Posering:

Efter træning kørte jeg standardposeringerne igennem 3 gange hver og tog også lineupstillingen 3 gange. Bagefter var jeg sq helt færdig :lol:

Morgencardio:

45 minutters PW as usual.

Link to comment
Share on other sites

Den sidder mest i brachialis og også lidt i brachoradialis. Udover det rammer den også biceps, men du har måske ret i at det ikke er så meget Undergunz den tæver. Det er nok bare en vane jeg har med at tage den med som underguntræning, for at få lidt mere volumen i armøvelser :tongue:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

6 Split; Uge 1, dag 4:

Det blev ikke lige til en opdatering igår, så fredagsns træning kommer her. Det var diskotræning til ryggen, så ikke det helt vilde at sige om det. Jeg skulle bladre en del i min træningsbog for at finde ud af hvilke vægte jeg skulle bruge i en del af øvelserne, men ellers gik det egentlig meget godt med de fleste af dem. Ryggen blev blæst op og guntræningen var også ok. Bagefter gik den til fullbodymassage hys Fyssen, og det fik min skulder/pathæftning til at få det betydeligt bedre. Med en smule helt bliver det muligt at få en nogenlunde pattræning ud af det idag, men det vil vise sig senere om det bare er optimistisk eller ej :tongue:

Dagens tal; Ryg, Biceps & undergunz:

Supported pullups:

-25x16

-25x18

-20x14

-20x14

Ikke helt tosset.

Highpulley rows:

70x15

75x14

80x12

80x13

Lidt cheat på de sidste reps, men ellers ok.

Shrugs:

220x12

220x12

240x12

Kunne godt mærkes at det vbar længe siden, men traps'ne skal jo også have lidt engang imellem.

Iso-rows:

50x15

60x14

70x12

70x12

Føles bedst med lavere vægt.

Preachercurls:

stang+25x11

stang+25x11

stang+25x11

stang+25x11

Enten var det pga Hammercurls sidst, eller også tappede rygtræningen gunz'ne for kræfter, for de føltes rimelig puny idag :blink:

Dumbbell spidercurls:

15x12

15x12

15x12

15x12

Lidt det samme som ovenstående, men den sad meget godt.

Barbell Holds:

3 sæt á 100kg.

Den var egentlig ret god, og fik endda pump i undergunz :w00t:

Morgencardio Fredag:

45 minutter i pisøsende regnvejr :cussing:

Posering Fredag:

3 gange standardposeringer og lineup.

Morgencardio Lørdag:

45 minutter, igen i silende regnvejr <_< Det regner sq mere lige nu end det har gjort det meste af vinteren pfffffffff :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share