Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

6 Split; Uge 1, dag 5:

Både god og dårlig var dagens træning. God fordi pat/skulderhæftningen fungerede rimelig godt (Efter prima Fysbehandling) og dårlig fordi der var underskud i energiafdelingen <_< Da jeg havde gruet for brysttræningen siden sidste pas, var jeg rimelig sikker på at det ville være rimelig ynkeligt, men heldigvis blev jeg glædeligt overrasket. Ingen dårlig smerte på nogen sæt overhovedet, selvom jkeg godt kunne mærke at det var lidt af en balancegang. Det blev derfor kørt stille og roligt, og så burde den være noget mere klar næste gang det er pattens tur ;)

Efter patten var det som om energien forlod mig, og tilsidst var jeg bare brændt totalt aw og er det sådan set stadigvæk :blink: Loonie og Bøffen var de eneste kendte ansigter, og begge havde, ligesom jeg selv, Fætter Ærwelig på besøg :cussing: Skader gjorde dem puny, selvom Bøffen da fik rykket en solid omgang rows :firebounce:

Dagens tal: Bryst, Skuldre, triceps:

Bænkpres:

Opv:

60x7

100x7

130x5

Worksæt:

140x3

145x3

145x3

150x3 Ren raket :firebounce: Blev selv helt overrasket :blink:

155x3

Overraskende godt, så forhåbentlig kan jeg mose på næste gang uden at være hæmmet af uvisheden om hvorvidt skidtet kan holde til det ;)

Maskine patpres:

50x25

Gik ok, så hellere fri vægt.

Incline dumbbellpress:

30x15

35x15

35x15

35x15

Ok, men sygt at køre så mange reps.

Deltpres maskine:

12 Pladerx15

14 Pladerx15

15 Pladerx12

15 Pladerx12

Udemærket. Skulle egentlig have brugt dumbbells, men tog istedet den her for at skåne skulderen lidt.

Reverse upright rows:

80x10

80x10

80x9

Puuuuuny :blink: Må være pga ryg/guntræning igår.

Narrow pressdown:

55x23

65x18

70x15

70x15

Ok vel.

Pullovers:

50x9

50x10

50x8

50x8

Triceps var brændt helt aw efter pressdown, så ynkelige pullovers.

Posering:

3 gange standardposeringer og lineup :dead:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

6 Split; Uge 1, dag 6:

Argh :dead: Alt for tidlig træning, men der var ikke noget at gøre. Det blev nødt til at være kl 10, da jeg ikke kan nå det senere :( Mit CNS var åbenbart enten blevet hjemme, eller bare ikke stået op endnu. Resultatet var en overordentlig sløv omgang, som grænsede til søvngængeri eller halvkomatose spjæt :cry: Det kunne sikkert godt have været værre, men 1 time mellem cardio og bentræning og så lige posering bagefter er ikke optimalt :dead: :lol:

Dagens tal: Ben, læg, undergunz:

Legextensions:

150x25

150x20

170x18

190x15

Benpres maskine:

210x31

310x30

410x13

410x15

Nasty i de to sidste sæt :dead:

Seated legcurls:

150x15

170x13

190x8

190x8

Ok, den her kørte faktisk som om jeg havde et CNS :lol:

Standing calfraises:

22pladerx12

22pladerx12

22pladerx11

22pladerx11

Ok vel.

Donkey calfraises:

God som anden øvelse :)

Barbell holds:

4 sæt á 100kg.

Ret god og hvertfald en del bedre end sidst :)

Morgencardio:

45 minutters PW.

Posering:

3 gange standardposeringer & lineup :dead:

Link to comment
Share on other sites

I sådanne situationer forstår jeg ikke helt, at du ikke tager din træning som det første og så tager kardio klokken 16-17 og så måske springer den anden omgang over i dagens anledning?

Træningen burda da have 1. prioritet, oder?

Link to comment
Share on other sites

I sådanne situationer forstår jeg ikke helt, at du ikke tager din træning som det første og så tager kardio klokken 16-17 og så måske springer den anden omgang over i dagens anledning?

Træningen burda da have 1. prioritet, oder?

Jeg har desværre ikke mulighed for at gøre det anderledes idag, så sådan må det bare være :( Heldigvis var det alligevel en højreps wheeldag, så det er nok ikke så slemt. Havde det været en dag. hvor der skulle squattes, ville jeg nok have gjort det anderledes :) Er rimelig godt brændt aw lige nu :dead:

Link to comment
Share on other sites

Dagens motion:

Det har været en ganske udemærket træningsfridag med en god bunke cardio og posering. Poseringen er især ved at blive noget lettere, så det spiller max alt sammen. Et rygspejl så jeg kan se mine rygposeringer og så er det perfekt :)

Morgencardio:

45 minutters PW :treadmill:

Eftermiddagscardio:

30 minutters PW :treadmill:

Posering:

3 gange standardposeringer & lineup :4flex:

Link to comment
Share on other sites

6 Split; Uge 2, dag 1 (Tirsdag):

Jeg fik ikke lige opdateret loggen siden tirsdags, da der kom noget fodbold i vejen og igår gik den heller ikke, da vi skiftede computeren ud med den jeg sidder ved nu :bblush: Men, nu er vi klar, så her følger to dages opdateringer ;)

Tirsdag var en diskodag til ryggen og det spillede max at banke en masse høje reps ud. Ryggen kunne lide det og det samme med Gunz'ne. Shrugs blev flyttet til sidst i rygpasset, da jeg plejer at bruge lige lovlig meget tid på at shrugge. Det kom til at gå en smule hurtigere med den som sidste øvelse, da man er bedre varm osv :) I armtræningen teamede jeg op med Grafrakkas makker Martin, der var vendt tilbage efter længere tids pause. Han brændte sine gunz totalt aw, så han er nok øm i en uge eller deromkring :lol:

Ellers var der ikke det store fremmøde tirsdag udover Loonie, Moos & Panda, Bøffen, Vind og Mass, der brændte sine wheels ned til grunden :devil:

Dagens tal; Ryg, Gunz & Undergunz:

Supported pullups:

-25x18

-20x15

-20x15

-20x13

Yepyepyep :)

Neutralgrip Highpulley rows:

70x15

75x15

80x13

80x12

Kørte upåklageligt :)

One armed Gym-80 rowmachine:

61x15

61x15

69x15

77x13

Yepyep.

Shrugs:

(Opv. 160x9)

200x14

220x12

220x13

Ok, men ikke suverænt.

Preachercurls:

stang+25x12

stang+25x12

stang+25x12

stang+25x12

Yeah buddy! 1 rep bedre end sidst i alle sæt!

Cablecurls:

25x15

30x13

30x15

35x10

Noget bedre end forventet.

Barbell holds:

120kg á 3 sæt.

Holdt den lige så længe som med 100kg, så lidt fremgang er der da :D

Morgencardio & Posering:

45 minutters PW.

3 gange standardposeringer & lineup lige efter træning.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

6 Split; Uge 2, dag 2 (Onsdag):

Da jeg ikke rigtig kan lave flyes endnu, besluttede jeg mig for at bytte lidt rundt på de to brystdage, og snuppe den tunge af dem idag. Jeg synes bænken var en smule tung, men det gik stadig langt bedre end sidst, og jeg mærkede ikke noget til min skulder/pathæftning. Heller ikke på dumbbellpress var der noget at spore, så det ser fornuftigt nok ud :D Med lidt held og lidt mere massage, burde den være tilbage på 100% meget snart ;) Skulder & tricepstræningen var også ganske ok og der var tilpas med folk i hulen, som var overdrevent lummer i dagens anledning, til at der også kom lidt kæbetræning ud af det :) Derudover var det første dag lige under 96kg :firebounce:

Dagens tal; Bryst, Skuldre, Triceps:

Bænkpres:

Opv:

100x4

130x3

140x3

Worksæt:

150x3

155x3

160x3 Heavyass idag og noget af en grinder på sidste rep :angry:

155x3

155x3

Ikke alle reps var lige kønne, men det går da fremad igen, så snart burde tripler med 160 igen være mulige :)

Incline dumbbellpress:

35x10

40x10

45x10

50x8

Kørte med 15kg mere end sidst, så det er da fremskridt. Ingen smerte überhaupt, så det spiller :)

Lying sidelaterals:

10x15

12½x11

12½x12

12½x10

Bedre end sidst, men næste gang skal de køres stående.

Unilateral reversegrip reardelt maskine:

25x13

25x15

30x13

Ok, men ikke noget særligt.

Liggende dumbbell extensions:

15x20

17½x15

17½x15

17½x15

Udemærket som substitut for pressdown, som jeg ikke lige følte for idag.

Pullovers:

50x11

50x11

50x10

50x10

Bedre end sidst, men stadigvæk noget brændt aw da jeg skulle til den :dead:

Morgencardio & Posering:

45 minutters PW.

3 gange standardposeringer & lineup lige efter træning.

Link to comment
Share on other sites

6 Split; Uge 2, dag 3:

Wheels'ne føltes som om de ikke var meget bevendt, men de viste sig at være ok alligevel :) De første par opvarmningssæt var noget tunge, men efterhånden kom der da liv i dem og så kørte det derudaf :firebounce: Den efterfølgende backoff øvelse kørte også lidt bedre end forventet og stifflegged DL var også lige i øjet B) Undergunz spillede egentlig også max og det var kun læggen der hang en anelse :o

Der var godt med MOL'ere i hytten og bl.a. Big J, Mass'kinen, Onkel Grafrakka, Hurra og Vind fik brændt igennem.

Dagens tal: Ben, Underarm & Læg:

Squat:

Opv:

100x4

140x3

170x3

Worksæt:

180x3

185x3

190x3

190x3

190x3

Samme vægte som sidst, men med en smule bedre stil. Ikke noget med at knæene vandrer indad idag :)

Squatmaskine:

slæde+200x15

slæde+250x15

slæde+300x15

slæde+300x15

Brændte sq egentlig meget godt :blink:

Stifflegged DL:

100x5

120x5

130x5

140x5

150x5

Light weight, så jeg burde nok være startet på 140, men næste gang ;)

Standing wristcurls:

60x30

80x21

80x21

80x16

Sad sq godt idag og vægten føltes let.

Unilateral Rotary calfraises:

90x30

130x19

130x22

150x18

Meget godt at køre unilateral i den egentlig :)

Unilateral seated calfraises:

20x20

20x21

30x15

30x18

Udemærket, men lidt træt og sulten.

Morgencardio & Posering:

45 minutters Powerwalk om morgenen og...

3 gange standardposering og lineup efter træning.

Vi fik iøvrigt taget nogle billeder, som jeg satser på at kunne få postet på søndag når jeg kommer hjem fra Århus, hvor fredag og lørdag kommer til at løbe af stablen :wave:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Crawdaddy..... the genetic AB-freak!!! :blink:

Basis øvelser holder vist hans mave muskulatur rigeligt i sving for han har absolut ingen probs med at fremvise et nasty sæt ABS, til trods for at han sjældent laver noget decideret mave træning! :devil:

Ellers kan man jo altid tjecke hans pics fra sidste DM..... stygt!! :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Kigger man på de vægte Craw smider rundt med og samtidig på hans kropsvægt, så er direkte mavetræning nærmest overflødig.

Tja, det ville jeg da også mene - set sådan ud fra funktionelt synspunkt! Troede bare sådan en hardcore BB'er var nødsaget til at træne de specifikt... Guess not!!

Link to comment
Share on other sites

Ved ikke om du har svaret på det før, men træner du aldrig mave???

Jeg har lige ledt lidt; d. 12. juni blev der kørt lidt mavetræning.. :lol: ;)

Sporadisk i bedste fald :bblush: Men som både Mass og T er inde på, så behøver jeg det ikke for at have en fornuftig mavemuskulatur. Jeg er åbenbart heldig, fra naturens hånd, hvad det angår, så jeg nøjes med at lave en enkelt øvelse om ugen for at være på den sikre side :biggrin2: :tongue:

Cardio & Posering (Fredag):

Jeg får først opdateret dagens træning imorgen, så idag bliver det kun til cardio'en fra igår.

Morgencardio:

Da Englens forældre skulle køres til Billund kl lort om morgenen, blev cardio nødt til at blive foretaget kl 4 om morgenen :freaked: :dead: Det er nok ikke noget jeg kommer til at gøre igen, med mindre det absolut ikke kan være anderledes <_< Det var mørkt, det regnede, blæste og så var det skidekoldt :thumb_down: Sommer var der ikke meget af, men efter 45 minutter var det så også overstået :bigsmile:

Eftermiddagscardio:

Efter en længere morfar omkring middag, fik jeg bevæget mig ud på den anden tur henved kl 1730. Som på den første tur regnede det og var ikke særlig varmt. 30 minutter er dog hurtigt overstået, så der blev tid nok til at komme sig bagefter :)

Posering:

Jeg fik nappet 3 runder af standardposeringerne samt lineupstillingen.

Link to comment
Share on other sites

6 Split; Uge 2, dag 4 (lørdag):

Dagens træning foregik i Olympic i Århus, hvor jeg teamede op med min gamle træningsmakker og fik brændt noget ryg og gunz aw. Jeg havde egentlig regnet med at være ret puny, da den sidste gang bentræning stadig sad i benene og fordi jeg havde slæbt et søvnunderskud med fra dagen forinden <_< Heldigvis var der god power i ryggen og benene havde ingen problemer med at give god starthjælp i dødløft :) Det blev til en lille forbedring i forhold til sidste gang og resten af træningen var også overvejende ganske fornuftig og hyggelig. Idag er det så tilbage i Odense og en tur i centeret om nogle få timer.....så må vi se om pat/skulderhæftningen er ved at være iorden igen.

Dagens tal; Ryg, Gunz & Undergunz:

Dødløft:

Opv:

100x4

140x4

180x3

Worksæt:

200x3 Raketfart :freaked:

210x3

210x3

210x3

210x3

En triple med 210 mere end sidst og de 200 føltes meget lette :)

Pullups:

10

11

11

10

Noget tung i røven på den her <_<

OL-Rows:

140x5

140x5

140x5

140x6

140x6

Også en smule puny, men så må jeg bare tage revanche næste gang :devil:

Barbellcurls:

50x7

52½x6

52½x6

52½x6

2½kg bedre end sidst, så lidt fremgang er der da.

Incline dumbbellcurls:

22½x8

25x6

25x6

25x6

Ganske ok, især når man tænker på at det er håndvægtene med de fede håndtag ;)

Barbell holds:

3 sæt á 120kg.

Morgencardio & Posering:

45 minutters træt morgencardio og så 3 gange standardposeringer og lineup efter træning.

Link to comment
Share on other sites

6 Split; Uge 2, dag 5:

For første gang i lang tid var det muligt at lave flyes i søndags, og stadig idag er der DOMS i pattøjet :retard: :lol: Det var nu meget fedt, selvom der ikke var så meget vægt på, og så røg der bare flere reps på istedet ;) Skuldertræningen var også helt habil og i closegrip BP, var jeg næsten oppe at lave det samme som før min mikroskade. Jeg har også fået købt mig noget Felden Gel, og det spiller fandme max :firebounce: Min gimpy brachialis er ved at være næsten ungimped og det hjælper også godt på pattøjet :D

Jeg opdaterer loggen fra igår mandag senere i eftermiddag, og prøver at se om jeg kan få de billeder postet, som jeg truede med før MOL gik ned.

Dagens tal; Bryst, Skuldre & Triceps:

Flyes:

20x12

20x20

22½x15

22½x18

Woooohoooo, no pain og godt pump :firebounce:

Maskinflyes:

27½x20

37½x18

42½x17

47½x13

Kan bedre lide frivægtsvarianten, men det var da ok.

Behind the neck press:

60x12

70x8

75x6

75x6

Er vist blevet lidt puny i den her :bblush:

Reverse upright rows:

80x11

85x9

90x7

Den her kørte til gengæld som den skulle :D

Closegrip BP:

100x10

110x10

120x9

130x5

Næsten oppe på tidligere styrke igen.

Dips:

26

22

20

Man løber sq godt nok tør for powa hurtigt når dips er anden øvelse :o Ligepludselig dør den bare :lol:

Morgencardio & Posering:

45 minutters Powerwalk :treadmill:

3 gange standardposeringer & lineup efter træning.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

6 Split; Uge 2, dag 6 (Mandag):

Så kom der et Højrephelvede, der fik brændt mine wheels godt og grundigt aw :lol: Det er et stykke tid siden de har fået så mange reps, og selvom det var rimelig modbydeligt ind imellem, så var det også lidt fee' :bblush: :lol: Stængerne blev pumpet max igennem og her idag er de rimelig DOMS'et til. De plejer nu at kunne klare en del uden at det bliver slemt med DOMS, meeen igår fik de så hatten passede :o Da jeg nåede til kalvetræningen, var det svært at holde benene strakte, men det lykkedes alligevel at få en ok kalvetræning ud af det. Bagefter fik jeg forsøgt at montere en bænktrøje på Jakob Vind, dog uden den helt store success. Mass'kinen, Høppo og Englen var også i hulen for at brænde, så lidt selskab var der da også.

Dagens tal; Ben, Læg & Underarme:

Legextensions:

110x30

150x24

150x22

170x15

Damn!! Nasty som det brændte :devil::w00t:

Hacksquat:

Slæde+40x30 Længe siden, så startede let ud.

Slæde+80x25

Slæde+80x20

Slæde+80x21

Modbydeligt, intet mindre :lol:

Legcurls:

110x17

130x16

150x12

150x12

Baghjulene kørte som smurt idag :D Sjældent har den siddet så godt :bigsmile:

Unilateral rotary Calfraises:

130x22

150x21

150x21

150x18

Udemærket.

Donkey calfraises:

80x17

80x18

90x17

100x16

Udemærket.

Barbell holds:

3 sæt á 120kg.

Skal vist have lidt mere vægt på næste gang, da grebet er blevet en smule bedre :)

Morgencardio & Posering:

45 minutters Powerwalk.

3 gange standardposeringer & lineup efter træning.

Link to comment
Share on other sites

hey crawdaddy.. kanon log du holder dig, og imponerene styrke du har. jeg kan ikke finde nogle steder hvor du fortæller om kosttilskud, tager du noget (kreatin etc.), og hvad med protein, får du hvad du skal bruge i kosten eller supplerer du??

Må vi snart se nogle nye billeder eller skal vi vente til DM..?

Link to comment
Share on other sites

hey crawdaddy.. kanon log du holder dig, og imponerene styrke du har. jeg kan ikke finde nogle steder hvor du fortæller om kosttilskud, tager du noget (kreatin etc.), og hvad med protein, får du hvad du skal bruge i kosten eller supplerer du??

Må vi snart se nogle nye billeder eller skal vi vente til DM..?

Hej Bigarm og tak for det :)

Billederne er taget, men først var MOL nede og så har jeg ikke rigtig været ved min computer de sidste par dage, så jeg har ikke haft mulighed for at poste de seneste (der allerede er næsten 14 dage gamle <_< ). De burde dog komme op imorgen :)

Ang. Kosttilskud:

Før morgenpowerwalk:

1,5gr L-Tyrosin

1 glas grøn te

1 ECA kapsel (Og til eventuelle spørgsmål: Det er ikke på dopinglisten, når det er udenfor konkurrence, jævnfør dopinglisten).

Derudover bruger jeg 15gr Glutamin lige før jeg går ud af dagen på min powerwalk.

Under træning eller powerwalk:

ca 8gr kreatin blandet op i 30gr maltodextrin under træning på de dage jeg træner. På de dage hvor jeg eftermiddagspowerwalk'er nupper jeg halvdelen af blandingen umiddelbart efter jeg kommer hjem fra turen og så resten lige efter jeg har poseret.

I løbet af dagen:

Proteinpulver i det omfang det er nødvendigt for at ligge på det antal gram jeg skal bruge i mine måltider. Typisk er det vel omkring 130-150gr om dagen.

Vitaminpiller såsom multivitamin, diverse antioxidanter, Omega 3 osv.

Udo's Choice: 3 spsk om dagen.

Ca 1 kande Grøn te.

Dagens cardio:

Morgencardio:

45 minutters PW.

Eftermiddagscardio & Posering:

30 minutters PW

3 gange standardposeringer & lineup.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

hmm

For at afklare dit hmm!

Dit spørgsmål fra den 24.05.2004 er blevet besvaret

Spørgsmål:

Hej!

Jeg vil høre om der bliver testet for efedrin ved kontroltestene i motionscentre? Der har været lidt debat i klubben omkring dette emne. En almindelig holdning er at der ikke testes for Efedrin ved test udenfor konkurrence. Er dette korrekt?

Jeg har læst igennem de tidligere stillede spørgsmål og svar men ikke kunnet finde svar på dette.

Bedste hilsener

Svar:Kære E...!

Nej, der bliver IKKE testet for efedrin udenfor konkurrence. Venlig hilsen Kirsten Thomsen

:)
Link to comment
Share on other sites

OOOOOOOOOOOOOOOOOOmegaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa threeeeeeee's :lol:

arghhhh Kraw'en er også lisså' LEEEEE' som Coleman!! :4flex:

Fy for helvede en masse reps på de hjul mand.... men gi'r dig ret, det er sq også max fee' når man kører +20 reps i leg extensions og ens quads føles som en et stykke stof i en symaskine..... :evillaughter:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share