Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Og kragen skal også i elastik morgens... plus knæbind... uanset hvor meget han så end hyler :chicken:... han er stærk ingen tvivl om det men hvis vi er nok til at holde ham burde det kunne lade sig gøre  :w00t:  :tongue:

Tror desværre ikke at der findes en elastikdragt - som der ikke er specialsyet - der er stor nok til hans BIG BUTT :tongue::tongue::tongue:

... men vi har da snakket lidt om at lokke ham i trøje d. 14. august når bl.a. Niels og JFK gæster OBBC

:evillaughter: Min butt er stadigvæk for stor til jeres puny elastik sparkedragter :lol: :bootyshake:

Ah, den må vel kunne være i Zoa's. :blink:

Hmmmmm, det ved jeg nu ikke :unsure: Måske hvis den har en cowboyklap på røven :teachingfinger: :lol:

Selvironi er altid sundt!!!

GODT at læse du er en stor, sund dreng :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Trend, var det ham, der lå og lavede benpres og havde "HATE" OG "LOVE" tatoveret på fingrene/knoerne? Virkede meget flink :)

>>Onkel Frakka. Hvis dine styrkeløftplagede skuldre ellers ville tillade dig den ROM kunne du da bare stille dine øl på din egen røv. Du er da også ved at have plads til en fustage efterhånden, ligesom Kragen og mig.

BTW, så prøvede jeg de hacks vi snakkede om i går, Krage og det skal da vist virkeligt være Ronnie C. style med min bagside <_<

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Ærgeligt at du ikke er min kærste Kragefar, for så havde jeg altid et sted at stille min øl :tongue:  :lol:

Naa, pjat! En squatmås skal der til. Det er det de unge vil ha'  :bigsmile:

:lol: :lol:

JFK> Jeps ;)

Big J> Jeg lagde ikke lige mærke til tatoveringer, men jo, det var ham. Ang. Frivægts hacksquat, så kan jeg kun være 100% enig. Man kan ikke lave dem OG have en røv på samme tid <_<

Link to comment
Share on other sites

Sheiko; Uge 2, dag 4:

Sidste dag på anden uge startede ellers rimelig sløvt og skidt, med en smule hold i nakken og så ellers noget træthed <_< Efter at have dalret rundt i næsten 30 minutter, gik jeg så igang med at lave noget, og det viste sig at det gik rimelig godt :) Der kom et par PR'er i hus og stemningen var også lige i øjet. Elastikdrengene og Hoosier fra TSK, Krøya iført testotrøje og Moos gæstede stedet og så blev der rykket en ordentlig røvfuld nastyass DL aw på platformen af elastikdrengene. Hesten fik trukket sig til en ny PR og var ved at lave sit gamle stunt med at gå kold lige efter løftet :lol: Den slags virker jo meget godt på lysten til at brænde, så brændt det blev der ;)

Dagens tal; Opsamlingsdag:

Assisted pullups:

-20x18

-15x12

-15x12

-15x12

Udover at få et godt pump, fik jeg også underholdt Bøffen lidt, med min alternative pullup teknik :lol:

Shrugs:

Opv:

120x6

160x6

Worksæt:

200x14

220x14

140x14

250x10 PR :w00t: Yeah Buddy!!

Spillede sq meget godt :)

Reverse upright rows:

90x12

95x10

100x9

Tredie sæt var vist en PR, men jeg er ikke helt 100% sikker. Men godt var det sq :devil:

Closegrip BP:

120x10

130x9

140x6

140x5

Heell yeah!! :firebounce: Så kører det sq som i gamle dage, pta. pullovers og 10 sæt bænk igår :tongue: Yeeehaaaa :)

Dips:

34

30

28

Første sæt kan meget vel have været en PR :w00t: Der var sq god powa i hesteskoene idag, selvom de har fået en del hug i de sidste par dage :D

Seated legcurls:

150x15

170x12

170x12

190x7

Yepyep, den sad suverænt og 190 (hele stakken) er vist også det tungeste jeg hidtil har kørt :devil:

Zottmanncurls:

15x15

20x9

22½x6

22½x6

Tog lige en ekstra gunøvelse, som ikke stod på dagens plan :bblush:

Cardio & Posering:

Morgencardio: ca 50 rimelig smertefrie minutters PW. Det lader til at rygsækken sidder som den skal efterhånden.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning.

Link to comment
Share on other sites

Nasty shrugs, man kunne næsten se fibrerne forsøge at undvige gennem huden for at slippe for den grusomme straf! :devil:

Også et temmelig sygt opspænd du fik præsteret på bænken, tror du får det godt i en Titan-Trampolin! :tongue:

Hehe er også godt øm i trap'en idag :devil: :) Ja det bliver sikkert spændende at prøve en Titan trampolin og elastikke den aw :lol:

ThomasNA> ;)

Krøya> Thx, men bare vent til jeg får mig en Testotrøje :dropjaw: Så hedder det 275 i Shrrrrråååååwwwuuugz :tongue:

Zoa> Thx :) Det er bare om at klø på, så bliver du endnu mere leee' på ingen tid ;)

Link to comment
Share on other sites

Søndagscardio & Posering:

Suverænt at lave cardio når det er varmt :) Godt nok sveder man som en sindsyg,, men det er sq fedt nok og man får også en smule sol på samme tid ;) De 10kg jeg slæber rundt med er begyndt at føles langt bedre end i starten og rygsækken generer heller ikke mere. Nu er det bare om at holde tempoet oppe indtil vægten bliver for let. Poseringen bliver også nemmere og nemmere at gennemføre :D

Morgencardio: 45 minutters PW m. 10kg i sækken.

Eftermiddagscardio: 45 minutters PW m. 10kg i sækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige.

Link to comment
Share on other sites

Sheiko; Uge 3, dag 1:

Jeg troede det var varmt i sidste uge, men idag slog vist alle rekorder :blink: Jeg tror ikke der gik meget mere end 10-15 minutter før det hele var fuldstændig gennemsvedt, men varmen gjorde da at man hurtigt blev klar til at løfte igennem, og så kørte det ;) Det tog 2.45 minutter idag plus posering, men det kunne have gået mindst 30 minutter hurtigere, hvis ikke jeg havde sagnet farten tilsidst <_< Der var rigelig med folk i hulen, så en lille smule kæwe blev det til, men ikke ret meget.

Dagens tal:

Squat:

105x5

125x4

125x4

147½x3

147½x3

167½x3

167½x3

167½x3

167½x3

167½x3

Den føltes en smule tung idag, men ikke tungere end at den kunne løftes.

Bænkpres:

90x5

107½x4

125x3

125x3

142½x3

142½x3

142½x3

142½x3

142½x3

Nuthin but a peanut ;)

Squat:

105x6

125x6

137½x6

137½x6

137½x6

137½x6

Udemærket. En del af de sidste sæt blev kørt i non lockout stil ala Coleman :lol:

Bænkpres:

97½x5

115x5

115x5

132½x4

132½x4

132½x4

132½x4

Light weight ;)

Flyes:

25x10

25x10

25x10

25x10

25x10

Mit hold i nakken generede, så jeg kunne ikke køre den ordentligt :angry:

Stifllegged DL:

120x5

140x5

150x5

150x5

160x5

Hell yeah, positiv overraskelse :D

Donkey calfraises:

110x18

120x16

145x12

145x13

Udemærket :)

Preachercurls:

Stang+27½x13

Stang+30x10

Stang+32½x7

Stang+32½x6+2 Faaarced ;)

Yepyep, kørte fint :)

Cardio & Posering:

Morgencardio: ca 50 minutters PW med 10kg på ryggen.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning.

Link to comment
Share on other sites

Cardio & Posering:

Første dag på jobbet betød cardio fra kl 0500-0550 :freaked: Ikke ligefrem det fedeste, men så er det overstået indtil man er færdig med arbejde, og så kan man tage en tur mere :lol: I det mindste har man så fri 14.30 på de tidlige dage, istedet for at møde kl 14.30 som på aftenvagterne <_< Så bliver det Cardio+træning/cardio nr 2 inden kl 14.30 :dropjaw: Uden tvivl bliver det nasty, men mon ikke det går ;) Begge ture idag var hvertfald gode, så helt skidt er det nok ikke :o

Morgencardio: 50 minutters PW á 10kg på ryggen.

Eftermiddagscardio: 50 minutters PW á 10kg på ryggen.

Posering: 3 gange det sædvanlige.

Link to comment
Share on other sites

Held og lykke med jobbet... :upwave:

Nasty shit at powerwalke kl. 05.00... kæft mand, jeg ville knække mig hvis jeg skulle ud og brænde asfalt så tidligt.... :wacko::crazy:

Well, nu ser det også ud til at være slut for denne omgang :lol: De ringede igår aftes og sagde at jeg var alt for stor og møgbeskidt til at de vil have mig til at arbejde for sig :lol: Eller også var det noget med at de ikke mente jeg var fleksibel, fordi jeg ikke ville have mere end 3 aftenvagter om ugen og helst ikke ville arbejde i weekenderne :retard:

Fortsætelse følger :blink:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko; Uge 3, dag 2:

Rimelig overkommelig omgang idag. Der var dog forbandet varmt, så vanen tro blev der svedt en helvedes masse :o Ellers er der ikke det helt store at sige om dagens træning. Fremmødet var fint nok, og det lykkedes at få givet Mass'kinen en enkelt faarced men fik to tilbage :lol:

Dagens tal:

Dødløft:

120x4

145x4

167½x3

167½x3

192½x3

192½x3

192½x3

205x2

205x2

205x2

De sidste par sæt var en smule tunge, men ikke så tunge at der var tvivl om det ville lykkes.

Bænkpres:

90x6

107½x5

125x4

125x4

132½x3

132½x3

142½x2

142½x2

150x1

150x1

142½x2

142½x2

132½x3

132½x3

125x5

115x7

107½x9

100x11

90x13

Lang og svedig omgang, men vægten var let nok :)

Flyes:

25x10

25x10

27½x10

27½x10

27½x10

De 25kg var ok, så jeg satte den lidt op. Det fik åbenbart min nakke til at brokke sig pga det hold i nakken jeg havde i sidste uge :cussing:

Dødløft fra knæene:

155x5

180x5

180x5

205x4

205x4

205x4

205x4

Let nok, men mine fingre var helt brændt aw :lol:

Unilateral legpress:

slæde+50x15

slæde+50x20

slæde+70x20

slæde+90x20

Venstre ben gjorde noget ondt på indersiden, så det tog lidt tid at få vægten op.

Bench Crunches:

21

13

10

30 sekunders pause mellem sæt.

Seated dumbbellpress:

44x7

46x6

48x5

50x4+1 Faarced af Mass'kinen :lol:

Lidt slatten på det tidspunkt og vægten føltes noget tung idag.

Dips:

31

28

26

Udemærket, alt taget i betragtning.

Morgencardio & Posering:

Morgencardio: 45 minutters PW med 10kgs ballast.

Posering: 3 gange de sædvanlige efter træning.

Link to comment
Share on other sites

Held og lykke med jobbet... :upwave:

Nasty shit at powerwalke kl. 05.00... kæft mand, jeg ville knække mig hvis jeg skulle ud og brænde asfalt så tidligt....  :wacko:  :crazy:

Well, nu ser det også ud til at være slut for denne omgang :lol: De ringede igår aftes og sagde at jeg var alt for stor og møgbeskidt til at de vil have mig til at arbejde for sig :lol: Eller også var det noget med at de ikke mente jeg var fleksibel, fordi jeg ikke ville have mere end 3 aftenvagter om ugen og helst ikke ville arbejde i weekenderne :retard:

Fortsætelse følger :blink:

Hvordan kan de tillade sig det? :blink: Når I nu har indgået en aftale om ansættelse??? :unsure::blink: :blink:

Link to comment
Share on other sites

Held og lykke med jobbet... :upwave:

Nasty shit at powerwalke kl. 05.00... kæft mand, jeg ville knække mig hvis jeg skulle ud og brænde asfalt så tidligt....  :wacko:  :crazy:

Well, nu ser det også ud til at være slut for denne omgang :lol: De ringede igår aftes og sagde at jeg var alt for stor og møgbeskidt til at de vil have mig til at arbejde for sig :lol: Eller også var det noget med at de ikke mente jeg var fleksibel, fordi jeg ikke ville have mere end 3 aftenvagter om ugen og helst ikke ville arbejde i weekenderne :retard:

Fortsætelse følger :blink:

Hvordan kan de tillade sig det? :blink: Når I nu har indgået en aftale om ansættelse??? :unsure::blink: :blink:

De er totalt brændt aw i hovedet derovre :smashtard: Da jeg var der ovre igår for at aflevere nøglen ville "bestyreren" ikke engang tale til mig :unsure::blink: :lol: Hvad sker der så lige? <_< :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share