Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Den er god nok er jeg bange for... frygtede det godt lidt... du er ramt af den sydafrikanske fugle-atroferings-pest :freaked: ... den rammer først centralnerve-systemet så fuglen bliver apatisk og ikke viser interesse for mad og at yngle... dernæst begynder kroppen så småt at atrofere... det starter i fuglebrystet (hvilket du allerede har bemærket :( ) dernæst vingerne, for til sidst at fortsætte ned i landings-stellet... jeg er ked af at måtte overbringe dig de hårde facts men jeg er bange for du har fløjet din sidste tur kragefar :4crutches: ;)

Således talte Zoa-thustra, og igår føltes det hvertfald som om mione flyvedage var talte :chicken: Jeg måtte bide i det sure æble og lægge mig på langs efter dagens første gang cardio :angry: Maven havde knurret en smule siden aftenen før, og det havde åbenbart tappet den sidste rest energi der var i fjerene :thumb_down: Det var ellers planen at få rykket lidt gunz & ryg inden Sheiko'en begynder imorgen, men det var der langtfra energi til. Istedet blev det til en omgang liggen på sofaen til Touren og lidt læsning kun afbrudt af en morfar eller 3 :o

Her til morgen har maven det noget bedre og min låste nakke/hals er også i bedring, så med lidt held er jeg 100% igen imorgen :D

Lungbrush>

Thx :) Ronnie C trøjen spiller totalt max :D Den var et totalt fund for pengene :tongue: Formmæssigt går det rigtig godt for tiden, og især efter jeg begyndte at gå med rygsæk er der sket ting og sager. Maven er ved at være rimelig skarp og stederne hvor der er "store" fedtdepoter bliver stadigt færre :) 3 måneder og 1 uge til at nå Leeee'-heden :) :wave:

Cardio (Lørdag):

45 minutters PW med 5kg på ryggen.

Link to comment
Share on other sites

Den er god nok er jeg bange for... frygtede det godt lidt... du er ramt af den sydafrikanske fugle-atroferings-pest :freaked:  ... den rammer først centralnerve-systemet så fuglen bliver apatisk og ikke viser interesse for mad og at yngle... dernæst begynder kroppen så småt at atrofere... det starter i fuglebrystet (hvilket du allerede har bemærket :( ) dernæst vingerne, for til sidst at fortsætte ned i landings-stellet... jeg er ked af at måtte overbringe dig de hårde facts men jeg er bange for du har fløjet din sidste tur kragefar :4crutches:    ;)

Således talte Zoa-thustra

Hehe hvad skulle vi have gjort uden gode gamle Nietzsche... du må bare op på Hippo'en igen ;)

Link to comment
Share on other sites

Den er god nok er jeg bange for... frygtede det godt lidt... du er ramt af den sydafrikanske fugle-atroferings-pest :freaked:   ... den rammer først centralnerve-systemet så fuglen bliver apatisk og ikke viser interesse for mad og at yngle... dernæst begynder kroppen så småt at atrofere... det starter i fuglebrystet (hvilket du allerede har bemærket :( ) dernæst vingerne, for til sidst at fortsætte ned i landings-stellet... jeg er ked af at måtte overbringe dig de hårde facts men jeg er bange for du har fløjet din sidste tur kragefar :4crutches:     ;)

Således talte Zoa-thustra

Hehe hvad skulle vi have gjort uden gode gamle Nietzsche... du må bare op på Hippo'en igen ;)

Er vist tilbage på den, men nu må vi se imorgen hvordan benene har det :o

Pussermatic> Simpsons er godt, men mon ikke du kan finde en anden og mere spændende måde at opmuntre mig på :wub::santa2: :kj:

Dagens cardio & Posering:

Idag har kufferten det noget bedre. Efter at have lavet morgencardio fik jeg læst "The Da Vinci Code" færdig, fik mig en morfar og så ud at lave cardio igen :treadmill: Btw, så har jeg sjældent oplevet så ringe en sluting på en bog :thumb_down:

Morgencardio: 45 minutters PW med 5kg i rygsækken.

Eftermidagscardio: 45 minutters PW med 5kg i rygsækken.

Posering: 3 gange de sædvanlige 7 poseringer.

Har iøvrigt opdateret min forside og evalueret de målsætninger jeg satte op i starten af loggen :)

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Sheiko; Uge 1, dag 1(Mandag):

Første dag på Sheiko, og vanen tro var det nasty :dead: Det var ikke ligefrem liv/dødagtigt, men en omgang, hvor der nok røg en del liter sved på de ca 3 timer det tog :dead: Bagefter var jeg rimelig sulten, men ikke specielt træt, og her idag er jeg ikke engang specielt smadret :unsure: Det må være mit generelle fitnessniveau, som er steget grundet al den cardio mm som gør det vil jeg tro :) Selve passet var, som sagt hårdt, men ikke uoverkommeligt. Det værste var den første runde squat, hvor jeg slet ikke kunne finde stilen og ikke fik mig sat ordentligt ned <_< Vægten føltes 20kg tungere end den var og det spillede slet ikke. Det gik lidt bedre i anden runde, hvor jeg fik sat mig rigtigt ned tilsidst, så forhåbentlig kan jeg hukse at gøre det igen på fredag ;) Jeg fik ikke poseret efter træning, da 3 timers træning fulgt af 15 minutters posering nok vil være overkill. Istedet kommer poseringen på ikketræningsdage fremover. Ellers var der rimelig godt fremmøde idag, men jeg fik ikke kæwet den ret meget, da jeg gerne ville være færdig indenfor de 3 timer <_<

Stats som Sheiko'en er baseret på:

Squat: 210kg Det er med bælte men uden knæbind.

Bænkpres: 177½kg Touch & go.

Dødløft: 240kg Med bælte.

Dagens tal:

Bænkpres:

90x5

107½x4

107½x4

125x3

125x3

142½x3

142½x3

142½x3

142½x3

142½x3

142½x3

Overkommeligt, også selvom pauserne var en smule korte til tider.

Squat:

105x5

125x4

147½x3

147½x3

167½x3

167½x3

167½x3

167½x3

Bah!! Rådden stil og vægten føltes tung :thumb_down:

Bænkpres:

90x5

107½x5

125x5

125x5

125x5

125x5

125x5

Let :)

Flyes:

22½x10

25x10

27½x10

27½x10

27½x10

Nasty nok :o

Squat:

115x5

137½x4

157½x3

157½x3

157½x3

157½x3

157½x3

Bedre end forrige runde squat.

Goodmornings:

100x5

120x5

120x5

130x5

130x5

Overraskende godt. Troede lænden var helt færdig, men den havde det ok.

Rotary calfraises:

330x25

330x27

350x20

370x18

Udemærket :)

Incline dumbbellcurls:

22½x8

22½x8

25x6

25x6

Sad helt perfekt :)

Cardio:

Morgencardio: 45 minutters PW med 5kg i sækken.

Link to comment
Share on other sites

Dagens cardio & Posering:

Alt dagens cardio var let nok ;) Måske der snart skal fyldes mere i rygsækken.

Morgencardio: 45 minutters PW med 5kg i sækken.

Eftermiddagscardio: 45 minutters PW med 5kg i sækken.

Posering: 3 gange de sædvanlige.

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke røvsygt at stå og posere? :D

Nope, det skal man kunne ;) Det nytter ikke noget at have championship cehst, wheels from helle, Cannonball delts osv, hvis ikke man kan få det til at se ordentligt ud. Hvis man ikke øver det, så man kan det i søvne og kan få det til at se legende let ud, så kommer man til at stå på scenen og ryste, se lidende ud pruste som en gravid hvalros ;) Det spiller jo ikke ligefrem, så øvelse skal der til og meget af det.

Jeg er ikke engang begyndt at øve friprogram endnu, så der skal nok nå at komme mere på ;) :tongue:

Angel> :tongue: :lol: :wub:

Everlast> Foreløbig kun standardposeringer :wave:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Sheiko; Uge 1, dag 2:

Idag var overkommelig, og nogle af øvelserne kørte endda rigtig godt :D Der var ingen problemer overhovedet på nogen som helst sæt, og det var en klart bedre træning end i mandags, hvor jeg følte mig noget ærwelig :) Selvom det næsten tog de gode gamle 3 timer var energien fin, og jeg rallede på ingen måder nogen steder :devil: På fredag er første uge overstået, og så kan resten også klares ;)

Derudover var der også rimelig mange i hytten idag, og det fik også lykkes mig at hilse på Bonebreaker, der brændte godt i squatten.

Dagens tal:

Dødløft:

120x4

145x4

145x4

167½x3

167½x3

192½x3

192½x3

192½x3

192½x3

192½x3

Overraskende let efter den lusede omgang squat i mandags. Selvom pauserne var rimelig korte gik det ganske fint :w00t:

Bænkpres:

90x5

107½x5

125x4

125x4

132½x3

132½x3

142½x2

142½x2

150x1

150x1

142½x2

142½x2

132½x3

132½x3

125x4

115x6

107½x8

97½x10

90x12

Yeah Buddy! Let nok ;)

Flyes:

25x10

25x10

27½x10

27½x10

27½x10

Udemærket, selvom min ryg låste på sidste sæt :angry:

Dødløft fra knæene:

145x5

167½x4

167½x4

192½x3

192½x3

192½x3

215x2

215x2

215x2

215x2

Damn :blink: Det var overraskende let, og langt lettere end på sidste Sheiko.

Unilateral legextensions:

50x25

70x18

90x15

Ok, men de tunge sæt generede lidt min venstre quadhæfting ved hoften :(

Bench Crunch:

20

14

9

Ca 30 sekunders pause mellem hvert sæt og så var der ved at gå krampe i kufferten :lol:

Side laterals:

15x14

15x13

15x12

Udemærket, men en anelse brugt.

Closegrip BP:

100x13

120x9

130x6

En del bedre end sidste gang, hvor det var lousy, og så oven i købet efter alt det patarbejde tidligere :blink:

Morgencardio:

45 minutters PW med 5kg i sækken.

Link to comment
Share on other sites

Bench Crunch:

20

14

9

Ca 30 sekunders pause mellem hvert sæt og så var der ved at gå krampe i kufferten :lol:

'Gang på gang overrasker du positivt med en helt abnorm arbejdskapacitet :tongue:

Yep yep hehe ;) Nu plejer jeg jo ikke at lave det mavepjat, men det stod jo på papiret så.... :bblush: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træner du aldrig mave? :w00t:

Næh, det kan man ikke sige. Den ser ud som den skal alligevel, så ingen grund til at bruge unødig tid på det ;) Måske i den sidste måned op til DM, bare for at være på den sikre side :tongue:

Svensker> Hvad blev der lige af dig dit miniuhyre? :poking: :) Jeg ved ikke hvornår billetsalget starter, men når der kommer info om det, skal jeg nok sige til :wave:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

:w00t:

For fanden hvor er det snyd :angry:

Vi andre bruger mange tonsvis af kræfter på at træne mave, og alligevel er dine abs langt mere veludviklede end mine <_<

Desuden synes jeg det virker ret sjoflet for en bb´er at undgå at træne diverse kropsdele!:. Så kan man da ikke have det godt med sig selv :tongue:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Svensker> Hvad blev der lige af dig dit miniuhyre?
hmm.. jaa... lå lige og så lidt tour.. og du ved hvor røv kedeligt det er.. så jeg faldt sku i søvn... :( vågnede først sent igen..
Jeg ved ikke hvornår billetsalget starter, men når der kommer info om det, skal jeg nok sige til..

yeaaah! Let me know! ;)

Link to comment
Share on other sites

:w00t:

For fanden hvor er det snyd :angry:

Vi andre bruger mange tonsvis af kræfter på at træne mave, og alligevel er dine abs langt mere veludviklede end mine <_<

Desuden synes jeg det virker ret sjoflet for en bb´er at undgå at træne diverse kropsdele!:. Så kan man da ikke have det godt med sig selv :tongue:

Så er mine lægge til gengæld tilpas ærwelige til at de skal have rigtig mange smæk for at ville noget <_< Et eller andet sted går det nok nogenlunde lige op :)

Svensker> En Tur-Lur er ikke at kimse af :)

Link to comment
Share on other sites

Træner du aldrig mave?  :w00t:

Næh, det kan man ikke sige. Den ser ud som den skal alligevel, så ingen grund til at bruge unødig tid på det ;) Måske i den sidste måned op til DM, bare for at være på den sikre side :tongue:

Svensker> Hvad blev der lige af dig dit miniuhyre? :poking: :) Jeg ved ikke hvornår billetsalget starter, men når der kommer info om det, skal jeg nok sige til :wave:

Lee Priest træner heller aldrig mave og hvor mange gange er han blevet nummer et til til turneringer / stævner? Bare et lille konstruktivt hint Crawdaddy ;)

Link to comment
Share on other sites

Træner du aldrig mave?  :w00t:

Næh, det kan man ikke sige. Den ser ud som den skal alligevel, så ingen grund til at bruge unødig tid på det ;) Måske i den sidste måned op til DM, bare for at være på den sikre side :tongue:

Lee Priest træner heller aldrig mave og hvor mange gange er han blevet nummer et til til turneringer / stævner? Bare et lille konstruktivt hint Crawdaddy ;)

Hehe B) Tjah, han vandt San Francisco Pro Invitational for et par år siden, blev nr 2 i samme show i år og har konsistent ligget i og omkring top 6 i Mr O, siden han debuterede med en 6 plads som 20 årig :freaked: Han har en af de pæneste taljer i lineuppen, selvom han ikke træner abs ;) Han træner heller ikke underarme, men det er vist ikke fordi de er ærwelige at han ikke vinder flere shows ;) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Cardio & Posering:

Morgencardio: En af de sædvanlige på 45 minutter og 5kg i kufferten i køligt morgenvejr.

Eftermiddagscardio: De 5kg er ved at være rimelig nemme, så jeg sparkede den op på 7½kg, og så tog turen lige et par minutter ekstra :o Det føltes som om der røg et par ltr væske ud og det var noget mere mærkbart end med 5kg på ryggen ;) At det så også var svinevarmt, har nok også haft noget at skulle have sagt :lol:

Posering: 3 runder af de sædvanlige.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share